|
|
Rinald0
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 18:02 schreef remco k het volgende:[..] vaste forumbezoekers komen hier voor elkaar op ja... Prima toch, zo gaat het overal in de wereld he... Zou kunnen niet in mijn wereld, daar komt iedereen nl. voor zichzelf op.. ook prima toch? Doelloze en eindeloze discussie dus.. Dus ik ga der niet meer over door.. |
|
|
|
|
Rinald0
|
|
|
quote: Respect voor de jong dan die vorig jaar een super seizoen had en er altijd staat en altijd een voldoende scoort |
|
|
|
|
Ajamsterdam
|
|
|
ik vin juist wel goed dat ajax geen wanhoop aankopen heeft gedaan. Tuurlijk suarez is niet te vervangen 1 2 3.. maar voor dat bedrag moet je hem laten gaan.. en ik heb liever geen versterkingen dan dat er weer een of andere Sno, bakircioglu of taino of luque aangetrokken wordt bij wijze van.. Die aankopen gaat Ajax kapot aan.. Bij twijfel aan kwaliteit gewoon niet meteen de hoofdprijs betalen is mijn mening.. |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
Bikircioglu en Mertens zijn natuurlijk niet te vergelijken haha. maar snap wat je bedoeld |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 17:49 schreef Rinald0 het volgende:Daarbij als een speler die reserve is bij heerenveen en 14 doelpuntjes maakt bij heracles ons kampioen moet maken zijn we ver van huis Dries Mertens was wel een echte versterking geweest en was die 7,5 mil ook waard.. Nee , mertens wel met 20 wedstrijden 4 goals en 0 assist !!! Denk dat ajax beter een goeie middenvelder had kunnen gebruiken denkk dat daar het probleem licht ,vind momenteel alleen eriksen ajax waardig !!! |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 18:19 schreef sebas79 het volgende:[..] Nee , mertens wel met 20 wedstrijden 4 goals en 0 assist !!! Denk dat ajax beter een goeie middenvelder had kunnen gebruiken denkk dat daar het probleem licht ,vind momenteel alleen eriksen ajax waardig !!! nja vooral enoh vind ik de kantjes er vanaf lopen |
|
|
|
|
flithje
|
|
|
--
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 februari 2011 door flithje -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Loopt iedere wedstrijd het meeste van alle Ajaciede....... FEIT..... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Haal die spuit uit je arm man!
Hahahahahahahaha Enoh de kantjes eraf lopen?!? Het enige dat hij eraf loopt, zijn zn noppen, zelfs die slijten op het gras!!
Komop zeg, dit is niet eens meer een mening, dit is gewoon stom gelul.
Enoh/////Hero! |
|
|
|