BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Nu kan er ineens 4 miljoen geboden worden

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
de flh
 de flh - dinsdag 01 februari 2011 - 12:42   quote  deeplink  
We zaten toch in risicogroep 1, waardoor we geen spelers konden kopen ???? ???? ????

Dat was dus gelul. We konden wél spelers kopen, ze mochten alléén niet te duur zijn.

Gudde heeft ons wéér voorgelogen.
moa
 moa - dinsdag 01 februari 2011 - 12:45   quote  deeplink  
Feyenoord mag geen spelers kopen, Blokland wel.
**DeKoiHoek**
 **DeKoiHoek** - dinsdag 01 februari 2011 - 12:48   quote  deeplink  
idd geld gaat nou naar leon toe die koopt een feest boot
Rovert
 Rovert - dinsdag 01 februari 2011 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 12:42 schreef de flh het volgende:
We zaten toch in risicogroep 1, waardoor we geen spelers konden kopen ???? ???? ????

Dat was dus gelul. We konden wél spelers kopen, ze mochten alléén niet te duur zijn.

Gudde heeft ons wéér voorgelogen.
wat ben jij een vervelende saaie zeikstraal zonder enige kennis van zaken

bah
de flh
 de flh - dinsdag 01 februari 2011 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 12:49 schreef Rovert het volgende:

[..]

wat ben jij een vervelende saaie zeikstraal zonder enige kennis van zaken

bah
waar slaat dat nou op?
de flh
 de flh - dinsdag 01 februari 2011 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 12:45 schreef moa het volgende:
Feyenoord mag geen spelers kopen, Blokland wel.
Ja maar dat is dan toch altijd al zo geweest??? ???? ???? ??? ????
Dus waarom zijn er in de zomer allemaal transfers tegengehouden, omdat 'het zogenaamd niet mocht van de KNVB'???
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 01 februari 2011 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 12:57 schreef de flh het volgende:

[..]

waar slaat dat nou op?
leningen zijn omgezet in aandelen,over deze aandelen hoeft geen rente te worden betaald..
de aandelen zijn een bezit van de aandeelhouders vvF.
Een aandeel kan dus niet worden gezien als schuld...
Omdat de vrienden van Feyenoord nu aan 30 miljoen hebben opgehaald
aan aandelen blijft er nog plusminus 15 miljoen schuld over en
valt Feyenoord uit de categorie 1 naar 2 ....
Bovendien is alleen Swerts tot nu toe gekocht...
Daar staat tegenover dat Luc ons voor 3,5 miljoen gaat verlaten
en voor dat geld worden nog meer schulden afgekocht...
Ik heb ook gudde///lullo gescholden maar niet op het saneer traject..
Dat zou niet eerlijk zijn...

Dat bedoelt Rovert ;)
vakkieQkeleku
 vakkieQkeleku - dinsdag 01 februari 2011 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 12:42 schreef de flh het volgende:
We zaten toch in risicogroep 1, waardoor we geen spelers konden kopen ???? ???? ????

Dat was dus gelul. We konden wél spelers kopen, ze mochten alléén niet te duur zijn.

Gudde heeft ons wéér voorgelogen.
Wat een onzin. Feyenoord mag geen spelers kopen. Gudde heeft ons dus niet voorgelogen.
Wel even checken voordat je dergelijke dingen roept.
Collin
 Collin - dinsdag 01 februari 2011 - 13:18   quote  deeplink  
Volgens mij kwam Swerts transfervrij over van az, en zitten we nog steeds in categorie 1.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 01 februari 2011 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 13:18 schreef Collin het volgende:
Volgens mij kwam Swerts transfervrij over van az, en zitten we nog steeds in categorie 1.
350.000!
De knvb moet nog bepalen tot welke categorie wij behoren...
Collin
 Collin - dinsdag 01 februari 2011 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 13:20 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

350.000!
De knvb moet nog bepalen tot welke categorie wij behoren...
Oke dan heb ik dat ff gemist. Zou mooi zijn als we voor het nieuwe seizoen in 2 zouden komen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 01 februari 2011 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 13:22 schreef Collin het volgende:

[..]

Oke dan heb ik dat ff gemist. Zou mooi zijn als we voor het nieuwe seizoen in 2 zouden komen.
zit er dik in......
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 01 februari 2011 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 12:42 schreef de flh het volgende:
We zaten toch in risicogroep 1, waardoor we geen spelers konden kopen ???? ???? ????

Dat was dus gelul. We konden wél spelers kopen, ze mochten alléén niet te duur zijn.

Gudde heeft ons wéér voorgelogen.
als we iets wilden kopen, moesten we toestemming vragen aan de knvb.
de flh
 de flh - dinsdag 01 februari 2011 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 13:20 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

350.000!
De knvb moet nog bepalen tot welke categorie wij behoren...
Tot die tijd zitten wij in categorie 1. Dat zijn we iig allemaal met elkaar eens, toch?
Afgelopen zomer zaten we ook in categorie 1. Dat zijn we ook met elkaar eens, toch?
de flh
 de flh - dinsdag 01 februari 2011 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 13:04 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

leningen zijn omgezet in aandelen,over deze aandelen hoeft geen rente te worden betaald..
de aandelen zijn een bezit van de aandeelhouders vvF.
Een aandeel kan dus niet worden gezien als schuld...
Omdat de vrienden van Feyenoord nu aan 30 miljoen hebben opgehaald
aan aandelen blijft er nog plusminus 15 miljoen schuld over en
valt Feyenoord uit de categorie 1 naar 2 ....
Bovendien is alleen Swerts tot nu toe gekocht...
Daar staat tegenover dat Luc ons voor 3,5 miljoen gaat verlaten
en voor dat geld worden nog meer schulden afgekocht...
Ik heb ook gudde///lullo gescholden maar niet op het saneer traject..
Dat zou niet eerlijk zijn...

Dat bedoelt Rovert ;)
Ondanks de sanering zitten we nog steeds in dezelfde categorie 1, totdat de KNVB anders bepaalt.
de flh
 de flh - dinsdag 01 februari 2011 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 13:29 schreef Stylzz het volgende:

[..]

als we iets wilden kopen, moesten we toestemming vragen aan de knvb.
Net zoals alle andere clubs die ook in categorie 1 zitten én wél gewoon spelers kochten.. al dan niet via 'Blokland-constructies'.

Daar zit dus de leugen die nu is achterhaalt.

Het feit dat nu 4 miljoen wordt geboden voor Dost, terwijl er afgelopen zomer voor Wanderson nog een zogenaamde bankgarantie vereist was...

Betekent een vette leugen van Gudde.
Chico
 Chico - dinsdag 01 februari 2011 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 12:42 schreef de flh het volgende:
We zaten toch in risicogroep 1, waardoor we geen spelers konden kopen ???? ???? ????

Dat was dus gelul. We konden wél spelers kopen, ze mochten alléén niet te duur zijn.

Gudde heeft ons wéér voorgelogen.
Jij begrijpt er werkelijk waar niets van. Alleen maar stemming maken mbt Gudde. Je kan zeggen van hem wat je wilt, maar hij heeft ons absoluut niet voorgelogen over Cat 1. Er zal eind dit seizoen door de KNVB bekeken worden of Feyenoord zich houdt aan de gemaakte afspraken en ook het beleidsplan van de komende 3 jaar. Wij moesten saneren en een goed opgesteld plan opstellen om uit de schulden te komen. Dat Dhr. Blokland een fantastisch plan op tafel heeft gelegt om zo snel mogelijk uit de schulden te komen (zie aandelen) zal ervoor zorgen dat wij bij het seizoen 2011-2012 niet in Cat 1 zitten, maar overgeheuveld zullen worden naar CAT2 (natuurlijk heeft de KNVB het laatste woord).
de flh
 de flh - dinsdag 01 februari 2011 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 13:53 schreef Chico het volgende:

[..]

Er zal eind dit seizoen door de KNVB bekeken worden of Feyenoord zich houdt aan de gemaakte afspraken en ook het beleidsplan van de komende 3 jaar. Wij moesten saneren en een goed opgesteld plan opstellen om uit de schulden te komen. Dat Dhr. Blokland een fantastisch plan op tafel heeft gelegt om zo snel mogelijk uit de schulden te komen (zie aandelen) zal ervoor zorgen dat wij bij het seizoen 2011-2012 niet in Cat 1 zitten, maar overgeheuveld zullen worden naar CAT2 (natuurlijk heeft de KNVB het laatste woord).
Dat zijn de feiten.

quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 13:53 schreef Chico het volgende:

[..]

maar hij heeft ons absoluut niet voorgelogen over Cat 1.

Dat heeft ie dus wel want er mochten wel spelers gekocht worden, kijk maar bij andere clubs. kijk maar wat wij nu doen met Dost.
Gudde heeft altijd gezegd dat het van de KNVB niet mocht, dat is dus gelogen. zo simpel is 't.
Gudde wilde namelijk weer het slimste ambtenaartje van de klas zijn, hij heeft daarom harder gesaneerd dan nodig was.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 februari 2011 door de flh --
Einstein
 Einstein - dinsdag 01 februari 2011 - 14:00   quote  deeplink  
Die 4 miljoen die men wilde betalen voor Dost zou uiteraard ná een half jaar huur pas aan de orde zijn. Er vanuit gaande dat Feyenoord op 1 Juni(weegpunt) uit Categorie 1 gaat en dus wel weer aankopen mag doen. Swerts is ook gewoon gehuurd tot aan de zomer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 februari 2011 door Einstein --
Rovert
 Rovert - dinsdag 01 februari 2011 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 13:58 schreef de flh het volgende:

[..]

Dat zijn de feiten.

[..]

Dat heeft ie dus wel want er mochten wel spelers gekocht worden, kijk maar bij andere clubs. kijk maar wat wij nu doen met Dost.
Gudde heeft altijd gezegd dat het van de KNVB niet mocht, dat is dus gelogen. zo simpel is 't.
Gudde wilde namelijk weer het slimste ambtenaartje van de klas zijn, hij heeft daarom harder gesaneerd dan nodig was.
Mijn hemel, ben jij echt zo dom of doe je nu alsof?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 01 februari 2011 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 13:58 schreef de flh het volgende:

[..]

Dat zijn de feiten.

[..]

Dat heeft ie dus wel want er mochten wel spelers gekocht worden, kijk maar bij andere clubs. kijk maar wat wij nu doen met Dost.
Gudde heeft altijd gezegd dat het van de KNVB niet mocht, dat is dus gelogen. zo simpel is 't.
Gudde wilde namelijk weer het slimste ambtenaartje van de klas zijn, hij heeft daarom harder gesaneerd dan nodig was.
Bod Dost 4 miljoen wijst erop dat we ver van categorie 1 zijn verwijderd..
Met heel veel geluk hebben we zelfs na de zomer al geen schulden meer!!!!

maar ik sla altijd om van positief naar negatief en weer andersom hehaheha
Einstein
 Einstein - dinsdag 01 februari 2011 - 14:05   quote  deeplink  
Dost zou eerst gehurud worden!!!!

In de zomer gaan we uit categorie 1 en daarna zou men de koop doen. Zo ingewikkeld is het allemaal niet.

Ver van categorie 1 verwijderd, hahaha.....mooi verhaal.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 01 februari 2011 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 14:05 schreef Einstein het volgende:
Dost zou eerst gehurud worden!!!!

In de zomer gaan we uit categorie 1 en daarna zou men de koop doen. Zo ingewikkeld is het allemaal niet.

Ver van categorie 1 verwijderd, hahaha.....mooi verhaal.
bij welk bedrag kom feyenoord in categorie 1 terecht dan of eruit?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 01 februari 2011 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 14:05 schreef Einstein het volgende:
Dost zou eerst gehurud worden!!!!

In de zomer gaan we uit categorie 1 en daarna zou men de koop doen. Zo ingewikkeld is het allemaal niet.

Ver van categorie 1 verwijderd, hahaha.....mooi verhaal.
JOEHOEEEEEEEEEE Einstein!!!
Einstein
 Einstein - dinsdag 01 februari 2011 - 14:19   quote  deeplink  
De situatie zal nu wel zo zijn dat we niet langer in cat.1 horen, maar de KNVB heeft maar 1 of 2 weegpunten per jaar. Je kan er dus niet eerder in of uit worden gehaald.

En er komt meer bij kijken dan een vast bedrag. De KNVB gaat kijken of de huishouding dermate in elkaar zit dat Feyenoord zijn eigen broek weer op kan houden.
Er simpelweg 30 miljoen tegenaan gooien en op de oude weg verdergaan zou dus niet werken. Gelukkig zitten er nu zakenlui die een goed plan in elkaar hebben gezet en Gudde voert het ook allemaal prima uit.

Van de zomer gaan we dus 'gewoon' naar categorie 2 en mogen we weer normaal handelen op de transfermarkt.
de flh
 de flh - dinsdag 01 februari 2011 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 14:02 schreef Rovert het volgende:

[..]

Mijn hemel, ben jij echt zo dom of doe je nu alsof?
Ok als jij zo hoogbegaafd bent: Waarom moest Gudde dan voor de Transfer van Wanderson een bankgarantie hebben?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 01 februari 2011 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 14:23 schreef de flh het volgende:

[..]

Ok als jij zo hoogbegaafd bent: Waarom moest Gudde dan voor de Transfer van Wanderson een bankgarantie hebben?
gevalletje klok <-> klepel.

De garantie gold de vijf resterende maandsalarissen - van februari tot juli - voor Wanderson, die een groep investeerders rond de aanvaller en de Zweedse club GAIS Göteborg voor zijn rekening zou nemen.

Het Zweedse collectief wilde meebetalen, met als tegenprestatie dat als de Braziliaan na zijn periode bij Feyenoord zou vertrekken, de transfersom voor de investeerders zou zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 februari 2011 door Stylzz --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 01 februari 2011 - 14:29   quote  deeplink  
Anders nog iets?
de flh
 de flh - dinsdag 01 februari 2011 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 14:27 schreef Stylzz het volgende:

[..]

gevalletje klok <-> klepel.

De garantie gold de vijf resterende maandsalarissen - van februari tot juli - voor Wanderson, die een groep investeerders rond de aanvaller en de Zweedse club GAIS Göteborg voor zijn rekening zou nemen.

Het Zweedse collectief wilde meebetalen, met als tegenprestatie dat als de Braziliaan na zijn periode bij Feyenoord zou vertrekken, de transfersom voor de investeerders zou zijn.
Dat zijn idd de feiten.

Maar waarom moest Gudde voor de huur perse een bankgarantie hebben?

Volgens mij schuift hij namelijk met criteria en eisen.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 01 februari 2011 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 14:29 schreef de flh het volgende:

[..]

Dat zijn idd de feiten.

Maar waarom moest Gudde voor de huur perse een bankgarantie hebben?

Volgens mij schuift hij namelijk met criteria en eisen.
ehh omdat Feyenoord t anders moest ophoesten in geval de investeerders in gebreke bleven en Feyenoord dat geld niet had en waarschijnlijk ook niet mochten uitgeven vanwege Cat1??
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 01 februari 2011 - 14:32   quote  deeplink  
We hebben deze nieuwe spelers alleen maar omdat we ruimte in de salaris huishouding gemaakt hebben vanwege t vertrek van spelers.

Dost zou eerst gehuurd worden en in de zomer overgenomen...
de flh
 de flh - dinsdag 01 februari 2011 - 14:34   quote  deeplink  
Sowieso kwam er geld vrij door de transfer van Slory.
Ondanks categorie 1 mag je echt wel spelers huren.

Gudde schuift gewoon met criteria en eisen om het slimste ambtenaartje van de klas te zijn.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 01 februari 2011 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 14:19 schreef Einstein het volgende:
De situatie zal nu wel zo zijn dat we niet langer in cat.1 horen, maar de KNVB heeft maar 1 of 2 weegpunten per jaar. Je kan er dus niet eerder in of uit worden gehaald.

En er komt meer bij kijken dan een vast bedrag. De KNVB gaat kijken of de huishouding dermate in elkaar zit dat Feyenoord zijn eigen broek weer op kan houden.
Er simpelweg 30 miljoen tegenaan gooien en op de oude weg verdergaan zou dus niet werken. Gelukkig zitten er nu zakenlui die een goed plan in elkaar hebben gezet en Gudde voert het ook allemaal prima uit.

Van de zomer gaan we dus 'gewoon' naar categorie 2 en mogen we weer normaal handelen op de transfermarkt.
Je vertelt mij niks nieuws in iedergeval wat ik nog niet weet...
Alleen jou uitleg is stukke betert ,dat dan weer wel...

Alleen loop ik wat verder op de zaken vooruit...
Ik weet bijna zeker dat Feyenoord spelers gaat verkopen
van de zomer en daardoor bijna of schulden vrij word!!!

Uiteraard zal feyenoord mits ze slim zijn geen dure aankopen verrichten.
Althans daar ga ik vanuit met Guddel aan het roer..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 01 februari 2011 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 14:34 schreef de flh het volgende:
Sowieso kwam er geld vrij door de transfer van Slory.
Ondanks categorie 1 mag je echt wel spelers huren.

Gudde schuift gewoon met criteria en eisen om het slimste ambtenaartje van de klas te zijn.
Slory zat in de talentpool en Feyenoord had een gaatje of 400 te dichten...
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 01 februari 2011 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 14:34 schreef de flh het volgende:
Sowieso kwam er geld vrij door de transfer van Slory.
Ondanks categorie 1 mag je echt wel spelers huren.

Gudde schuift gewoon met criteria en eisen om het slimste ambtenaartje van de klas te zijn.
tsja je kan ook doordraven in anti Gudde zijn.
Chico
 Chico - dinsdag 01 februari 2011 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 13:58 schreef de flh het volgende:

[..]

Dat zijn de feiten.

[..]

Dat heeft ie dus wel want er mochten wel spelers gekocht worden, kijk maar bij andere clubs. kijk maar wat wij nu doen met Dost.
Gudde heeft altijd gezegd dat het van de KNVB niet mocht, dat is dus gelogen. zo simpel is 't.
Gudde wilde namelijk weer het slimste ambtenaartje van de klas zijn, hij heeft daarom harder gesaneerd dan nodig was.
Je blijft hardleers, maar als je gelijk wilt hebben, dan krijg je deze hoor!!!!! Kan je gelijk je natte plassertje afvegen. Wat een geouwehoer zeg. Ik moet je wel even zeggen, dat ik alleen volgens feiten graag iets uitgelegt wilt krijgen en niet naar een mening van jouw, want jij begrijpt er werkelijk waar niets van.
de flh
 de flh - dinsdag 01 februari 2011 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 14:54 schreef Stylzz het volgende:

[..]

tsja je kan ook doordraven in anti Gudde zijn.
dat is onmogelijk. ten minste ik wens hem nog veel geluk en een goede gezondheid toe.
Ben het alleen niet eens met z'n manier waarop hij z'n werk communiceert met de buitenwereld.
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 01 februari 2011 - 15:49   quote  deeplink  
Mooi dit man. Onze grote vriend FLH opent ook eens een topicje... Meteen beginnen over leugens en wat al niet. Ik denk dat Stylzz het nog het best verwoord: Klok klepel verhaaltje... ik vind het de discussie niet eens waard.
Rovert
 Rovert - dinsdag 01 februari 2011 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 15:49 schreef Pietje1 het volgende:
Mooi dit man. Onze grote vriend FLH opent ook eens een topicje... Meteen beginnen over leugens en wat al niet. Ik denk dat Stylzz het nog het best verwoord: Klok klepel verhaaltje... ik vind het de discussie niet eens waard.
verdomd, je hebt gelijk, ik wilde net gaan reageren op die lulhannes tot ik jouw opmerking zag, je hebt gelijk, negeren die snufferd die alleen maar Gudde probeert onderuit te vegen. Daar heb ik niets op tegen, maar dan moet je wel enige kennis hebben en dit goed formuleren.
de flh
 de flh - dinsdag 01 februari 2011 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 16:13 schreef Rovert het volgende:

[..]

verdomd, je hebt gelijk, ik wilde net gaan reageren op die lulhannes tot ik jouw opmerking zag, je hebt gelijk, negeren die snufferd die alleen maar Gudde probeert onderuit te vegen. Daar heb ik niets op tegen, maar dan moet je wel enige kennis hebben en dit goed formuleren.
Voor iemand met zo veel kennis als jij ben je daar toch 38 reacties te laat mee, hahaha
Rovert
 Rovert - dinsdag 01 februari 2011 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 16:34 schreef de flh het volgende:

[..]

Voor iemand met zo veel kennis als jij ben je daar toch 38 reacties te laat mee, hahaha
Hoezo? Om 15.15 plaatste jij een bericht waar ik op wilde reageren, dus waarom ben ik er dan 38 reacties te laat mee?
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 01 februari 2011 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 14:54 schreef Stylzz het volgende:

[..]

tsja je kan ook doordraven in anti Gudde zijn.
Daar hebben aardig wat forumleden last van. Verdachtmakingen die nergens op gebaseerd zijn.
de flh
 de flh - dinsdag 01 februari 2011 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 16:35 schreef Rovert het volgende:

[..]

Hoezo? Om 15.15 plaatste jij een bericht waar ik op wilde reageren, dus waarom ben ik er dan 38 reacties te laat mee?
Laat maar.
de flh
 de flh - dinsdag 01 februari 2011 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 16:45 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Daar hebben aardig wat forumleden last van. Verdachtmakingen die nergens op gebaseerd zijn.
Dat is niet waar. Ik heb duidelijk - gebaseerd op feiten - aangegeven, dat Gudde rondom verschillende transfers, verschillende eisen stelt.
Bij de transfers is hij niet consequent geweest in de eisen die hij er Zelf aan stelde. Dat is dus wel op iets gebaseerd.

Jij waardeert die veranderingen misschien op een andere manier dan ik, maar dat is ieder z'n eigen mening.

Ik vind het alleen flauw om te zeggen dat het nergens op gebaseerd is.
Rovert
 Rovert - dinsdag 01 februari 2011 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 16:48 schreef de flh het volgende:

[..]

Laat maar.
zou ik ook zeggen
de flh
 de flh - dinsdag 01 februari 2011 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 16:52 schreef Rovert het volgende:

[..]

zou ik ook zeggen
hahaha, wat jij wil, kruip dan maar lekker in de kontgat van je ambtenarenvriendje.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 01 februari 2011 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 16:50 schreef de flh het volgende:

[..]

Dat is niet waar. Ik heb duidelijk - gebaseerd op feiten - aangegeven, dat Gudde rondom verschillende transfers, verschillende eisen stelt.
Bij de transfers is hij niet consequent geweest in de eisen die hij er Zelf aan stelde. Dat is dus wel op iets gebaseerd.

Jij waardeert die veranderingen misschien op een andere manier dan ik, maar dat is ieder z'n eigen mening.

Ik vind het alleen flauw om te zeggen dat het nergens op gebaseerd is.
Wat dacht je van...Voortschrijdend inzicht?
de flh
 de flh - dinsdag 01 februari 2011 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 16:57 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Wat dacht je van...Voortschrijdend inzicht?
Als er gebruik gemaakt moet worden van voortschrijdend inzicht.. dan is het des te legitiemer dat ik dit aan de kaak stel..
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 01 februari 2011 - 17:02   quote  deeplink  
Alle spelers die nu gekomen zijn worden gehuurd met een optie tot koop. van Beukering was transfervrij. Het 4 miljoen bod op Dost was waarschijnlijk gebaseerd op het te ontvangen bedrag voor Luc Castaignos.
PieterBos
 PieterBos - dinsdag 01 februari 2011 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 16:50 schreef de flh het volgende:

[..]

Dat is niet waar. Ik heb duidelijk - gebaseerd op feiten - aangegeven, dat Gudde rondom verschillende transfers, verschillende eisen stelt.
Bij de transfers is hij niet consequent geweest in de eisen die hij er Zelf aan stelde. Dat is dus wel op iets gebaseerd.

Jij waardeert die veranderingen misschien op een andere manier dan ik, maar dat is ieder z'n eigen mening.

Ik vind het alleen flauw om te zeggen dat het nergens op gebaseerd is.
Wanderson waar jij aan refereert was van de zomer.
Toen zaten we nog in een andere fase met de investeerders als nu.
Daarom kon het toen niet en nu wel.

Dus niks communicatiefout van Gudde.
2 verschillende situaties en dus 2 verschillende soorten communicatie.
Lijkt me helder.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Nu kan er ineens 4 miljoen geboden worden









0.0098989