BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Nu kan er ineens 4 miljoen geboden worden

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
de flh
 de flh - dinsdag 01 februari 2011 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 17:02 schreef sportdwaas het volgende:
Alle spelers die nu gekomen zijn worden gehuurd met een optie tot koop. van Beukering was transfervrij. Het 4 miljoen bod op Dost was waarschijnlijk gebaseerd op het te ontvangen bedrag voor Luc Castaignos.
Zie je daar ga je al.. maar het was eerst huur van Dost.. Castaignos zat in de talentpool, dus dan blijft er weinig over.. .. bla bla bla, bla bla bla.. niemand die het precies zeker weet.

Feiten die wel bekend zijn:
Januari 2010 (categorie 1 KNVB)
Wanderson transfer afgeketst, vanwege gebrek aan bankgarantie voor Salaris speler.

Januari 2011 (categorie 1 KNVB)
4 miljoen voor Dost - evt na huurperiode -
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 01 februari 2011 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 16:50 schreef de flh het volgende:

[..]

Dat is niet waar. Ik heb duidelijk - gebaseerd op feiten - aangegeven, dat Gudde rondom verschillende transfers, verschillende eisen stelt.
Bij de transfers is hij niet consequent geweest in de eisen die hij er Zelf aan stelde. Dat is dus wel op iets gebaseerd.

Jij waardeert die veranderingen misschien op een andere manier dan ik, maar dat is ieder z'n eigen mening.

Ik vind het alleen flauw om te zeggen dat het nergens op gebaseerd is.
Pas als je mee geluisterd hebt met Gudde over de transfers kun je echt zeggen hoe het gebeurd is. Tot die tijd is het alleen maar speculaas. Niks feiten dus. Je noemt hem een leugenaar. Waarop baseer je dat? Op roddels in de media. Over betrouwbaar gesproken...

edit: die 4 miljoen kwam uit de prive zak van Blokland!!!!! Heb je feiten nou eens goed op een rij man.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 februari 2011 door Pietje1 --
de flh
 de flh - dinsdag 01 februari 2011 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 17:03 schreef PieterBos het volgende:

[..]

Wanderson waar jij aan refereert was van de zomer.
Toen zaten we nog in een andere fase met de investeerders als nu.
Daarom kon het toen niet en nu wel.

Dus niks communicatiefout van Gudde.
2 verschillende situaties en dus 2 verschillende soorten communicatie.
Lijkt me helder.
GUDDE VERSCHUILT ZELF TOCH ZICH ACHTER DE EISEN VAN DE KNVB!

De overeenkomst in de verschillende situaties is dat we in CATEGORIE 1 zitten.

Zolang de KNVB nog niet heeft gezegd dat we in categorie 2 zitten.. ook al hebben we +30 miljoen op de bank.

Dus eerst wil hij bankgaranties voor een salarisje en binnen een jaar is hij bereid 4 miljoen euro in het vooruitzicht te stellen..
de flh
 de flh - dinsdag 01 februari 2011 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 17:10 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

edit: Heb je feiten nou eens goed op een rij man.
Wat lul je nou man??

Dat kon toch niet omdat we in Categorie 1 zaten??.. waarom is dat niet eerder gebeurd, heh? Waarom dan niet???

Het blijft categorie 1.
de flh
 de flh - dinsdag 01 februari 2011 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 17:10 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

edit: die 4 miljoen kwam uit de prive zak van Blokland!!!!! Heb je feiten nou eens goed op een rij man.
Wat lul je nou man??

Dat kon toch niet omdat we in Categorie 1 zaten??.. waarom is dat niet eerder gebeurd, heh? Waarom dan niet???

Het blijft categorie 1
Rovert
 Rovert - dinsdag 01 februari 2011 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 16:57 schreef de flh het volgende:

[..]

hahaha, wat jij wil, kruip dan maar lekker in de kontgat van je ambtenarenvriendje.
Dus als jij een zinloze lage 'discussie' verliest met woorden ga je maar roepen dat ik in zijn kont moet kruipen????
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 01 februari 2011 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 17:23 schreef Rovert het volgende:

[..]

Dus als jij een zinloze lage 'discussie' verliest met woorden ga je maar roepen dat ik in zijn kont moet kruipen????
zal er wel druk zijn
de flh
 de flh - dinsdag 01 februari 2011 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 17:23 schreef Rovert het volgende:

[..]

Dus als jij een zinloze lage 'discussie' verliest met woorden ga je maar roepen dat ik in zijn kont moet kruipen????
nee, dit was al een discussie over het discussiëren geworden, die ik zinloos vond (vandaar "laat maar"), maar waar jij toch nog even op door moest gaan ("zou ik ook zeggen").. zoek 't dan maar in Gudde kontgat.. ik heb daar geen zin in.
**DeKoiHoek**
 **DeKoiHoek** - dinsdag 01 februari 2011 - 17:34   quote  deeplink  
SLOTJE
Stefan-FR-08
 Stefan-FR-08 - dinsdag 01 februari 2011 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 17:17 schreef de flh het volgende:

[..]

Wat lul je nou man??

Dat kon toch niet omdat we in Categorie 1 zaten??.. waarom is dat niet eerder gebeurd, heh? Waarom dan niet???

Het blijft categorie 1
Ja, Feyenoord mag niet kopen, maar wel als bijv een buitenstaande investeerder wat Pim is, uit eigen zak iets wil betalen, mag dat van de KNJB, maak niet uit wat voor category ;)
de flh
 de flh - dinsdag 01 februari 2011 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 17:38 schreef Stefan-FR-08 het volgende:

[..]

Ja, Feyenoord mag niet kopen, maar wel als bijv een buitenstaande investeerder wat Pim is, uit eigen zak iets wil betalen, mag dat van de KNJB, maak niet uit wat voor category ;)
Hehehe dankjewel :))
Collin
 Collin - dinsdag 01 februari 2011 - 17:47   quote  deeplink  
Waarom proberen jullie het hem nog uit te leggen en emt ehm bedoel ik (de flh). ik denk niet dat ie het nog gaat snappen in dit leven. me neefje van 9 snapt er nog meer van als hem.
de flh
 de flh - dinsdag 01 februari 2011 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 17:47 schreef Collin het volgende:
Waarom proberen jullie het hem nog uit te leggen en emt ehm bedoel ik (de flh). ik denk niet dat ie het nog gaat snappen in dit leven. me neefje van 9 snapt er nog meer van als hem.
Ok jij bent zo slim. Leg dan even dit uit:

Als Feyenoord wel mag Kopen via een investeerder, waarom zegt Gudde dan dat ie vanwege de KNVB een bankgarantie nodig had voor het Salaris?

Want we zitten nog steeds in categorie 1.

of

Als Feyenoord niet mag Kopen via een investeerder, waarom zegt Gudde dan dat ie vanwege de KNVB een bankgarantie nodig had voor het Salaris? Nu gaat hij immers akkoord met een Huur/Koop van 4 miljoen voor Dost.

En we zitten nog steeds in categorie 1.

Stefan-FR-08 - dinsdag 01 februari 2011 - 17:38 quote deeplink

quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 17:17 schreef de flh het volgende:

[..]

Ja, Feyenoord mag niet kopen, maar wel als bijv een buitenstaande investeerder wat Pim is, uit eigen zak iets wil betalen, mag dat van de KNJB, maak niet uit wat voor category ;)
Stefan-FR-08
 Stefan-FR-08 - dinsdag 01 februari 2011 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 17:47 schreef Collin het volgende:
Waarom proberen jullie het hem nog uit te leggen en emt ehm bedoel ik (de flh). ik denk niet dat ie het nog gaat snappen in dit leven. me neefje van 9 snapt er nog meer van als hem.
hij begrijpt mij in ieder geval wel geloof ik:p
de flh
 de flh - dinsdag 01 februari 2011 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 17:57 schreef Stefan-FR-08 het volgende:

[..]

hij begrijpt mij in ieder geval wel geloof ik:p
ik geloof 't ook ;)
de flh
 de flh - dinsdag 01 februari 2011 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 17:57 schreef de flh het volgende:

[..]

Ok jij bent zo slim. Leg dan even dit uit:

Als Feyenoord wel mag Kopen via een investeerder, waarom zegt Gudde dan dat ie vanwege de KNVB een bankgarantie nodig had voor het Salaris?

Want we zitten nog steeds in categorie 1.

of

Als Feyenoord niet mag Kopen via een investeerder, waarom zegt Gudde dan dat ie vanwege de KNVB een bankgarantie nodig had voor het Salaris? Nu gaat hij immers akkoord met een Huur/Koop van 4 miljoen voor Dost.

En we zitten nog steeds in categorie 1.

Dit duurt een beetje lang... dus ik zal je helpen (omdat je mij zo dom vindt)
... ... .... ...
craven
 craven - dinsdag 01 februari 2011 - 18:06   quote  deeplink  
Blabla topic
de flh
 de flh - dinsdag 01 februari 2011 - 18:08   quote  deeplink  
Gudde gedraagt zich als een echte ambtenaar (25 jaar ambtenaar)...
Dus het sleutelwoord voor het antwoord is:

Discretionaire Bevoegdheid

Hier heb je een linkje: http://nl.wikipedia.org/wiki/Beschikking

En dan gaat het me met name om onderstaande stukje:

Als het bevoegde bestuursorgaan geen enkele ruimte heeft om een eigen beleid te ontwikkelen of te hanteren omdat een wet precies voorschrijft in welke gevallen en onder welke voorwaarden hoe een beschikking moet worden verleend, dan spreken we van een gebonden beschikking.

Ontbreekt er echter een wettelijke regel voor het nemen van de beschikking en heeft het bevoegde bestuursorgaan de ruimte om een eigen beleid te ontwikkelen of te hanteren dan hebben wij het over een vrije beschikking. Deze speelruimte die het bestuursorgaan heeft wordt discretionaire bevoegdheid genoemd.

Een vrije beschikking is enigszins onttrokken aan controle (door de rechter. lees: RvC). Dat is anders bij gebonden beschikkingen waar de rechtmatigheid nauwkeurig kan worden gecontroleerd.
de flh
 de flh - dinsdag 01 februari 2011 - 18:10   quote  deeplink  
Ontbreekt er echter een wettelijke regel voor het nemen van de beschikking en heeft het bevoegde bestuursorgaan de ruimte om een eigen beleid te ontwikkelen of te hanteren dan hebben wij het over een vrije beschikking. Deze speelruimte die het bestuursorgaan heeft wordt discretionaire bevoegdheid genoemd.

Een vrije beschikking is enigszins onttrokken aan controle (door de rechter. lees: RvC). Dat is anders bij gebonden beschikkingen waar de rechtmatigheid nauwkeurig kan worden gecontroleerd.
Vnny
 Vnny - dinsdag 01 februari 2011 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 18:06 schreef craven het volgende:
Blabla topic
+1 gaaaaaaaaaaaaaaaaap
de flh
 de flh - dinsdag 01 februari 2011 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 18:15 schreef Vnny het volgende:

[..]

+1 gaaaaaaaaaaaaaaaaap
Lief dat je hem weer bovenaan zet, maar van mij hoef je niet te reageren hoor.
Chico
 Chico - dinsdag 01 februari 2011 - 18:22   quote  deeplink  
Stoppen!!! Slotje aub.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 01 februari 2011 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 18:08 schreef de flh het volgende:
Gudde gedraagt zich als een echte ambtenaar (25 jaar ambtenaar)...
Dus het sleutelwoord voor het antwoord is:

Discretionaire Bevoegdheid

Hier heb je een linkje: http://nl.wikipedia.org/wiki/Beschikking

En dan gaat het me met name om onderstaande stukje:

Als het bevoegde bestuursorgaan geen enkele ruimte heeft om een eigen beleid te ontwikkelen of te hanteren omdat een wet precies voorschrijft in welke gevallen en onder welke voorwaarden hoe een beschikking moet worden verleend, dan spreken we van een gebonden beschikking.

Ontbreekt er echter een wettelijke regel voor het nemen van de beschikking en heeft het bevoegde bestuursorgaan de ruimte om een eigen beleid te ontwikkelen of te hanteren dan hebben wij het over een vrije beschikking. Deze speelruimte die het bestuursorgaan heeft wordt discretionaire bevoegdheid genoemd.

Een vrije beschikking is enigszins onttrokken aan controle (door de rechter. lees: RvC). Dat is anders bij gebonden beschikkingen waar de rechtmatigheid nauwkeurig kan worden gecontroleerd.
Hij heeft wel degelijk aangegeven dat er ruimte gecreërd kon worden
om met financiele middelen geknepen de transfermarkt op kon gaan.....
In het saneren treft guddel geen blaam....

Verders GUDDE///KLOOTZAK!!!!

doorgaan met ademen :)

Slotje!!!!!
de flh
 de flh - dinsdag 01 februari 2011 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 18:24 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Hij heeft wel degelijk aangegeven dat er ruimte gecreërd kon worden
om met financiele middelen geknepen de transfermarkt op kon gaan.....
Dat klopt.

De vraag is alleen of hij door strenger om te gaan met sommige transfers dan nodig was, de baas kon spelen over de technische leiding.

Volgens mij zichzelf een discretionaire bevoegdheid toegeeigend om transfers te beoordelen, macht naar zich toe getrokken ten koste van de technische leidig.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 01 februari 2011 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 18:30 schreef de flh het volgende:

[..]

Dat klopt.

De vraag is alleen of hij door strenger om te gaan met sommige transfers dan nodig was, de baas kon spelen over de technische leiding.

Volgens mij zichzelf een discretionaire bevoegdheid toegeeigend om transfers te beoordelen, macht naar zich toe getrokken ten koste van de technische leidig.
Ik probeer jou er telkens uit te trekken,waarom spring jij er nu weer vriend!!!!

-------------------------------------stop-nou-----------------------------------

------------------------hahahahahahahahahahahahahahhahaha-----------------------

++++++++++++++++++++++++++SLOTJE++++++++++++++++++++++++++

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 februari 2011 door Leon FR1908 --
de flh
 de flh - dinsdag 01 februari 2011 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 18:33 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik probeer jou er telkens uit te trekken,waarom spring jij er nu weer vriend!!!!

-------------------------------------stop-nou-----------------------------------

------------------------hahahahahahahahahahahahahahhahaha-----------------------

++++++++++++++++++++++++++SLOTJE++++++++++++++++++++++++++
Ok, ok,tenx. Kga eten, dat was hem wel weer.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 01 februari 2011 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 18:56 schreef de flh het volgende:

[..]

Ok, ok,tenx. Kga eten, dat was hem wel weer.
Eet ze!!!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 01 februari 2011 - 20:41   quote  deeplink  
Goede topic!
kekum
 kekum - dinsdag 01 februari 2011 - 20:57   quote  deeplink  
slotje aub
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 01 februari 2011 - 22:15   quote  deeplink  
GAAAAAAAAP!
Rovert
 Rovert - donderdag 03 februari 2011 - 19:03   quote  deeplink  
beetje balen dat dit topic elke keer weer naar boven wordt gehaald
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 03 februari 2011 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 februari 2011 - 19:03 schreef Rovert het volgende:
beetje balen dat dit topic elke keer weer naar boven wordt gehaald
+1
piet de paler
 piet de paler - donderdag 03 februari 2011 - 21:10   quote  deeplink  
Ik wil uir cat 1 en uit de gevaarlijke zone in de competitie dan is helaas mijn seizoen geslaagd (hoe diep kunnen we zakken)
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 03 februari 2011 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 februari 2011 - 21:10 schreef piet de paler het volgende:
Ik wil uir cat 1 en uit de gevaarlijke zone in de competitie dan is helaas mijn seizoen geslaagd (hoe diep kunnen we zakken)
en hoe hoog gaan we dan weer stijgen.
de flh
 de flh - vrijdag 04 februari 2011 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 februari 2011 - 21:22 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

en hoe hoog gaan we dan weer stijgen.
3e plaats is dan toch wel weer haalbaar
de flh
 de flh - vrijdag 04 februari 2011 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 22:15 schreef hotjumper het volgende:
GAAAAAAAAP!
Kheb sinds de zomer geen Anti-Gudde-topic meer gemaakt, dus dan kan het best wel weer.

Een goed begin van het nieuwe jaar! :)))

GUDDE OPROTTEN!!
GUDDE OPROTTEN!!

GUDDE OPROTTEN!!
GUDDE OPROTTEN!!

GUDDE OPROTTEN!!
GUDDE OPROTTEN!!
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 04 februari 2011 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 17:16 schreef de flh het volgende:

[..]

Wat lul je nou man??

Dat kon toch niet omdat we in Categorie 1 zaten??.. waarom is dat niet eerder gebeurd, heh? Waarom dan niet???

Het blijft categorie 1.
Als ik je dat nog moet uitleggen dan is het wel heel erg gesteld met je...
de flh
 de flh - vrijdag 04 februari 2011 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 februari 2011 - 16:26 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Als ik je dat nog moet uitleggen dan is het wel heel erg gesteld met je...
Dat zal het zijn.. Elke maand dat die man salaris krijgt wordt Feyenoord keihard genaait door die vent.

En jij vindt het nog lekker ook.
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 04 februari 2011 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 februari 2011 - 16:29 schreef de flh het volgende:

[..]

Dat zal het zijn.. Elke maand dat die man salaris krijgt wordt Feyenoord keihard genaait door die vent.

En jij vindt het nog lekker ook.
Wat jij wilt
Schaep
 Schaep - maandag 21 maart 2011 - 22:04   quote  deeplink  
de flh is niet een van de slimste volgens mij als ik al z'n reacties zo op een rijtje zet. steeds feiten verdraaien en daar dan een statement van maken. Zo komen nu all die foute roddels de wereld in. Shame on you!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 21 maart 2011 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2011 - 22:04 schreef Schaep het volgende:
de flh is niet een van de slimste volgens mij als ik al z'n reacties zo op een rijtje zet. steeds feiten verdraaien en daar dan een statement van maken. Zo komen nu all die foute roddels de wereld in. Shame on you!
BEHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
BEHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
BEHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 22 maart 2011 - 09:45   quote  deeplink  
Categorie 1 komen we pas uit als de begroting waterdicht is en Feyenoord de schulden kan beperken met de begroting.
NAC heeft een lagere begroting dan Feyenoord en word daarom al met een schuld van 3 miljoen In categorie 1 gezet.
En Feyenoord werd daar pas ingegooid toen we 20 miljoen schuld hadden.
Als Feyenoord nog maar 5 miljoen schuld heeft en de begroting klopt over het hele jaar dan gaan we pas naar categorie 2
Maar nogmaals daarvoor moet wel de begroting minimaal 1 jaar kloppen
de flh
 de flh - dinsdag 22 maart 2011 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2011 - 22:04 schreef Schaep het volgende:
de flh is niet een van de slimste volgens mij als ik al z'n reacties zo op een rijtje zet. steeds feiten verdraaien en daar dan een statement van maken. Zo komen nu all die foute roddels de wereld in. Shame on you!
Hehehe.. in voetbal, oorlog én in de strijd tegen Gudde is zowiezo alles geoorloofd.

Maar dat was hier niet aan de gang, maar goed ik ga het niet nog een keer veel moeite doen om het uit te leggen. Ik denk juist dat Gudde loopt te draaien door te schuiven met criteria. Anderen vinden van niet. We verschillen gewoon van mening.

Gisteren heb ik een statement gemaakt aan de hand van een videofilmpje tot op de seconde. Ik vind het dan een beetje raar om te zeggen dat ik de feiten loop te verdraaien om een statement te maken.

Door te zeggen dat zo al die foute roddels in de wereld komen, loop je zelf te verdraaien.

Waarom ben je eigenlijk zo geinteresseerd in mij, dat je topics van anderhalve maand geleden naar boven moet halen????????
de flh
 de flh - zondag 17 juli 2011 - 19:57   quote  deeplink  
GUDDE OPROTTEN!!!!
piet de paler
 piet de paler - zondag 17 juli 2011 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 12:45 schreef moa het volgende:
Feyenoord mag geen spelers kopen, Blokland wel.
Wij mogen ook een speler kopen als we die 1 miljoen hadden gehouden.
Maar wie kan je kopen voor 1 miljoen ?????
Ik beloof als ik 25 miljoen win bij de Staatsloterij koop ik een speler voor 4,5 miljoen
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 18 juli 2011 - 10:14   quote  deeplink  
zuinigert!!!!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 18 juli 2011 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 19:59 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Wij mogen ook een speler kopen als we die 1 miljoen hadden gehouden.
Maar wie kan je kopen voor 1 miljoen ?????
Ik beloof als ik 25 miljoen win bij de Staatsloterij koop ik een speler voor 4,5 miljoen
Makkelijk gezegd als je er toch nooit wat wint.
cc-tje
 cc-tje - maandag 18 juli 2011 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 12:48 schreef **DeKoiHoek** het volgende:
idd geld gaat nou naar leon toe die koopt een feest boot
Samen met zn broer Johan toevallig?
Dan wordt ie oranje die boot...
cc-tje
 cc-tje - maandag 18 juli 2011 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2011 - 13:29 schreef Stylzz het volgende:

[..]

als we iets wilden kopen, moesten we toestemming vragen aan de knvb.
Ja, alleen die klote neuzen in ZEIST... wachten net zo lang met bepalen tot de markt leeg gekocht is en er voor ons niets meer te halen valt!
Geloof me, zolang die kut van Praag daat zn scepter zwaait, is er voor ons weinig hoop...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 18 juli 2011 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 11:46 schreef cc-tje het volgende:

[..]

Ja, alleen die klote neuzen in ZEIST... wachten net zo lang met bepalen tot de markt leeg gekocht is en er voor ons niets meer te halen valt!
Geloof me, zolang die kut van Praag daat zn scepter zwaait, is er voor ons weinig hoop...
Die kut van Praag heeft anders wel de hete kolen uit het vuur gehaald
voor Feyenoord na de rellen in Nancy ...
Tuurlijk het is een neus maar aan hem heb je meer als die Twente supporter
die is opgerot..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5171
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Nu kan er ineens 4 miljoen geboden worden









0.0076730