|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 20:32 schreef detrapstaandervanvak het volgende:nep dit shirt, krijgt puma nog niet 1 van verkocht, dus zal deze het zeker niet worden. zie het wel als het zover is. jawel Quiroz vind hem wel meevallen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind t ook niet onaardig. Eigenlijk vind ik er zelfs weinig mis mee. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
kijk dat zijn dan al twee verkochte exemplaren, ach smaken verschillen zullen we maar zeggen |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Ik heb niet eens smaak |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Overigens was Kappa wel altijd mooi, maar de kwaliteit van de shirts was echt dramatisch. Nike, Adidas, en Puma zijn commercieel, ik ben blij dat Feyenoord geen Adidas meer heeft. 3 strepen kan hier echt niet, zelfs bij 020 staat dat nog mooier. Nike heeft ook ieder jaar nieuwe modellen die ze bij elke club toepassen net als Puma, als ik mocht kiezen toch maar weer Kappa:) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Stuk beter dan dat blauwe!
Edit: die groene op de vorige pagina dan, dacht dat ik al bij de laatste reactie zat..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 februari 2011 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 23:37 schreef Quiroz het volgende:Overigens was Kappa wel altijd mooi, maar de kwaliteit van de shirts was echt dramatisch. Nike, Adidas, en Puma zijn commercieel, ik ben blij dat Feyenoord geen Adidas meer heeft. 3 strepen kan hier echt niet, zelfs bij 020 staat dat nog mooier. Nike heeft ook ieder jaar nieuwe modellen die ze bij elke club toepassen net als Puma, als ik mocht kiezen toch maar weer Kappa:) bij 020 willen ze die 3 lelijke strepen ook weg. Die hadden t liefst bij Umbro gebleven.
Puma hoort wel bij ons. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Hummel
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 februari 2011 door hotjumper -- |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
die zwarte van 96/97 vond ik erg mooi |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: past wel bij de huidige financiƫle positie ja. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Hierboven super!!! Het eerste shirt is walgelijk!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Van het zelfde gummiberen latex vervaardigt als JanM zijn gummieberen latex pak made by durex.... Obiku wat vind jij?
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ik ben voor een geel shirt zoals nu. maar dan met een rood witte zwarte baan links over het hart. verticaal naar beneden. mag ook in het midden. baan loopt ook op broekje en sokken door. verdert niet teveel raare naden zoals puma de laatste tijd al deed.
verdert vind ik dat blauwe rare shirt hierbovert natuurlijk in gebreken blijven. er moet een kapuchon op met gummiberen oortjes. dit voor de fans die niet koud willen worden tijdens hun bezoek aan de kuip |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 02 februari 2011 - 14:40 schreef obiku010 het volgende:ik ben voor een geel shirt zoals nu. maar dan met een rood witte zwarte baan links over het hart. verticaal naar beneden. mag ook in het midden. baan loopt ook op broekje en sokken door. verdert niet teveel raare naden zoals puma de laatste tijd al deed. verdert vind ik dat blauwe rare shirt hierbovert natuurlijk in gebreken blijven. er moet een kapuchon op met gummiberen oortjes. dit voor de fans die niet koud willen worden tijdens hun bezoek aan de kuip hahahahahahahahahahaha |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: ik snap de grap niet |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Klopt,ik zag in gedachte man,heel diep man, en toen kwamen er spontaan H`s en A`s in me bericht..? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
hahahahahaha met dat geele shirt dat meen ik. mag ook groen. das mischien nog mooiert. gummiberenpakken vind ik zoiezo cool. vind dat ze die bij de selectie in moeten voeren als trainingspakken. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
om eerlijk te zijn vind ik die FR12-ert best goed kunnen photoshoppen.
En het shirt is niet lelijk ook. |
|
|
|