|
|
bird
|
|
|
geen vervanger voor suarez maar wel 26,5 miljoen opstrijken het ergste van alles dat de supporters er de dupe van zijn wij zien niks van dat geld.En vd boog krijgt wel een bonus en de rest zal ook wel wat krijgen.ik denk dat het tijd is dat er wat mensen moeten plaats moeten maken iemand die spreekt namens de supporters dit kan niet |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Het wrange eraan is dat de heren van der Aat en van den Boog idd bonussen krijgen wanneer ajax een goed financieel jaar draait. Dus ze strijken de transfersommen van Urby en Luis op. Verder nog de inkomsten uit de CL dus de heren kunnen gaan cashen.De moraal is dat de leiding er dus baat bij heeft wanneer er zo min mogelijk uitgegeven wordt aan transfers want dan worden zij er beter van!!!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 februari 2011 door Brandje -- |
|
|
|
|
rikkie12345445
|
|
|
wees blij nu staan ze niet meer rood |
|
|
|
|
stefan1991
|
|
|
Bestuur heeft gewoon goed gehandeld inzake dost en mertens. Het probleem is echter de scouting die niet met namen komt aanzetten die talent hebben het gaan maken en nog geen miljoenen kosten! Scouts van ajax moeten allemaal eruit gegooid worden en goede scouts voor terughalen! Dit kan toch niet dat ze met een Dost en Mertens komen en voor de rest niks bruikbaars !? |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
luister, die mensen doen het supergoed.
klaar. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Ajax had al een dik eigen vermogen. Wel een beetje opletten vrind |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Klopt hulde aan hen!!! We spelen de rest van het seizoen zonder echte centrumspits. Petje af voor ze! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
Is juist goed gedaan. Geen overhaaste beslissingen genomen. En het voordeel is dat ze nog tijd genoeg hebben om een goede vervanger te vinden en misschien eentje goedkoop te halen uit het buitenland. En je moet die subtopclubs niet altijd geven wat ze willen anders blijven ze zo handelen. Kijk maar naar het laatste uur van de transferperiode, toen ging de vraagprijs ineens met 2 miljoen omlaag. Heerenveen had de hoop op een hoog bedrag opgegeven maar toen was het al te laat. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 17:05 schreef bird het volgende:geen vervanger voor suarez maar wel 26,5 miljoen opstrijken het ergste van alles dat de supporters er de dupe van zijn wij zien niks van dat geld.En vd boog krijgt wel een bonus en de rest zal ook wel wat krijgen.ik denk dat het tijd is dat er wat mensen moeten plaats moeten maken iemand die spreekt namens de supporters dit kan niet 28,5 miljoen je vergeet urby maar goed,en ja de supporters zijn hier weer de dupe van. En dan hebben we het nog niet eens over de stijging van de seizoenskaarten volgend seizoen,net als bij nac een supporter(s) in het bestuur van de club die medezeggenschap/inspraak heeft. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 17:18 schreef Brandje het volgende:[..] Klopt hulde aan hen!!! We spelen de rest van het seizoen zonder echte centrumspits. Petje af voor ze! Die hadden we toch al geen of zit ik nou te slapen?...... |
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
Wat nou geen vervanger voor Suarez. Die vervanger is in de zomer al gekocht en heet El Hamdaoui. Kappen met dat gezanik. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 17:18 schreef PETER111 het volgende:Is juist goed gedaan. Geen overhaaste beslissingen genomen. En het voordeel is dat ze nog tijd genoeg hebben om een goede vervanger te vinden en misschien eentje goedkoop te halen uit het buitenland. En je moet die subtopclubs niet altijd geven wat ze willen anders blijven ze zo handelen. Kijk maar naar het laatste uur van de transferperiode, toen ging de vraagprijs ineens met 2 miljoen omlaag. Heerenveen had de hoop op een hoog bedrag opgegeven maar toen was het al te laat. Heeft o,o met geen overhaaste beslissingen te maken maar er verantwoordelijk voor zijn dat er een team staat wat voor de prijzen kan gaan.We hebben gvd niet eens echte diepe spits dus we zullen het met Siem moeten doen. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 17:22 schreef Per4manc het volgende:Wat nou geen vervanger voor Suarez. Die vervanger is in de zomer al gekocht en heet El Hamdaoui. Kappen met dat gezanik. Waar speelde Luis???? Aan de buitenkant of centraal??? Waar speelde Mounir??? Waar gaat Mounir spelen????? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Luis speelde vanaf de zijkant, maar ook centraal. Mounir speelde met Suarez in de punt, maar kan ook prima vanaf links spelen, dit is namelijk wel wat de Boer met hem wil.. |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 17:22 schreef Per4manc het volgende:Wat nou geen vervanger voor Suarez. Die vervanger is in de zomer al gekocht en heet El Hamdaoui. Kappen met dat gezanik. mee eens |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Twan
|
|
|
Mounir is dan wel de opvolger van LS maar we hebben voor alsnog GEEN spits. Die grote jongen van Utrecht hebben we gewoon NIET nodig. Zoals ik al had gezegd heeft oa VdBoog wéér gefaald. Oa in de media gezegd dat ie meerdere troeven had, maar niet heus....grap van de dag. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 18:37 schreef Twan het volgende:Mounir is dan wel de opvolger van LS maar we hebben voor alsnog GEEN spits. Die grote jongen van Utrecht hebben we gewoon NIET nodig. Zoals ik al had gezegd heeft oa VdBoog wéér gefaald. Oa in de media gezegd dat ie meerdere troeven had, maar niet heus....grap van de dag. mounir is topscorer geweest en dan ben je geen spits.... mmmmm |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 18:37 schreef Twan het volgende:Mounir is dan wel de opvolger van LS maar we hebben voor alsnog GEEN spits. Die grote jongen van Utrecht hebben we gewoon NIET nodig. Zoals ik al had gezegd heeft oa VdBoog wéér gefaald. Oa in de media gezegd dat ie meerdere troeven had, maar niet heus....grap van de dag. EENS.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 18:37 schreef Twan het volgende:Mounir is dan wel de opvolger van LS maar we hebben voor alsnog GEEN spits. Die grote jongen van Utrecht hebben we gewoon NIET nodig. Zoals ik al had gezegd heeft oa VdBoog wéér gefaald. Oa in de media gezegd dat ie meerdere troeven had, maar niet heus....grap van de dag. We hebben een prima elftal, alleen moet er bveel verbeterd worden, ik denk dat v/d Boog het prima gedaan heeft.... |
|
|
|
|
r-jan
|
|
|
Nu zegt van de boog dat komt door de Ajax factor. Van de boog moet niet lullen en had gewoon zes milijoen betalen voor dost. En niet lullen over een Ajax factor. Want Dost of Mertens hadden nu gewoon Ajaxcied moeten zijn. Dus weg met bestuur en hallo zeggen tegen een nieuw. Dus het ligt gewoon aan RvdB en niet aan sc hereveen of iemand anders. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 19:04 schreef r-jan het volgende:Nu zegt van de boog dat komt door de Ajax factor. Van de boog moet niet lullen en had gewoon zes milijoen betalen voor dost. En niet lullen over een Ajax factor. Want Dost of Mertens hadden nu gewoon Ajaxcied moeten zijn. Dus weg met bestuur en hallo zeggen tegen een nieuw. Dus het ligt gewoon aan RvdB en niet aan sc hereveen of iemand anders. GELUL |
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 19:04 schreef r-jan het volgende:Nu zegt van de boog dat komt door de Ajax factor. Van de boog moet niet lullen en had gewoon zes milijoen betalen voor dost. En niet lullen over een Ajax factor. Want Dost of Mertens hadden nu gewoon Ajaxcied moeten zijn. Dus weg met bestuur en hallo zeggen tegen een nieuw. Dus het ligt gewoon aan RvdB en niet aan sc hereveen of iemand anders. hij heeft wel gelijk wat betreft de ajax-factor. Ben het er wel met de meerdere hier eens dat er versterking had moeten komen voorin, je bent urby, Suarez en Mido kwijt waardoor je een heel stuk minder mogelijkheden hebt. Ik wil zeker de huidige selectie niet tekort doen, die is goed, maar er zitten behoorlijk wat jonkies bij nu en een ervaren spits had niet misstaan. Ik hoop dat ze het aankunnen en dat er dan van de zomer een fatsoenlijke aankoop of aankopen komen, want ik verwacht toch wel een leegloop, gezien de interesse in Greg, Steek en Jan. |
|
|
|
|
r-jan
|
|
|
quote: Jullie zijn dan blij dat er wel twee basis spelers weggaan er geen voor terug komen? |
|
|
|
|
hammie03
|
|
|
Voor het eerst in jaren wordt er weer verantwoord bestuurd bij ajax, vd boog heeft het al eerder goed gedaan en toen ook afgezien van zijn bonus. Eindelijk zit er iemand die zich niet gek laat maken door alles en iedereen en gewoon doet wat hij en frank en danny denken wat goed is. en dan niet in paniek raakt als er een uur voor tijd niet is toegegeven. Hulde eindelijk zit er iemand met balle
WIJ ZIJN AJAX ook zonder versterking |
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
quote: Het is vrij simpel. El hamdaoui is en was de vervanger voor Suarez. Met beide spelen werktte niet. Ik denk dat El Hamdaoui nu beter kan renderen dan met Suarez. Emmanuelson was welliswaar een basisspeler, maar niet 1 die uitblonk. Als links/back was het niet alles en als middenvelder 1 van de vele. |
|
|
|
|
rob bie de bobbie
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 19:19 schreef Per4manc het volgende:[..] Het is vrij simpel. El hamdaoui is en was de vervanger voor Suarez. Met beide spelen werktte niet. Ik denk dat El Hamdaoui nu beter kan renderen dan met Suarez. Emmanuelson was welliswaar een basisspeler, maar niet 1 die uitblonk. Als links/back was het niet alles en als middenvelder 1 van de vele. Ik ben het er helemaal mee eens. Die spits komt toch wel deze zomer. El Hamdaoui mag nu bewijzen waarom hij is gehaald.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 februari 2011 door rob bie de bobbie -- |
|
|
|
|
r-jan
|
|
|
Maar is hier het wel iemand over dat er wel een spits bij had moeten komen want we hebben nu mounir en suk en volgens mij ook nog volgens mij ook nog castilion uit de jeugd en dan Siem die de Boer ook wel eens in de spits zet. Dus had er dan geen spits bij gemogen.? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat noemt men Ajax, er staat wel weer een andere speler op om Suarez te vervangen, en Urby is altijd een vervangbare speler geweest...
Ajax hoeft normaal gesproken niks op te lossen door te kopen.... Huntelaar ging weg, toen hadden we ook Suarez. toen Wesley wegging stond Huntelaar op. and so on, and so on.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 19:28 schreef r-jan het volgende:Maar is hier het wel iemand over dat er wel een spits bij had moeten komen want we hebben nu mounir en suk en volgens mij ook nog volgens mij ook nog castilion uit de jeugd en dan Siem die de Boer ook wel eens in de spits zet. Dus had er dan geen spits bij gemogen.? Mounir en de Jong, in de punt is voorlopig prima... |
|
|
|
|
r-jan
|
|
|
quote: Maar de jong is niet een echte spits of wel soms |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
Bestuur heeft juist goed gehandeld, eindelijk eens niet een veelste hoog bedrag voor een binnenlandse transfer. Net zoals RvdB zei: Hoe kan een speler die in de zomer 3 miljoen kosste vervolgens bankzitter is het dubbele kosten na een half jaar? Wees blij dat ze het geld niet over de balk gooien. Nu rustig een half jaar scouten voor een leuke spits. |
|
|
|
|
flithje
|
|
|
no worry about a thing, cause every little thing is going to be alright!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 februari 2011 door flithje -- |
|
|
|
|
r-jan
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 19:37 schreef Afcarius het volgende:Bestuur heeft juist goed gehandeld, eindelijk eens niet een veelste hoog bedrag voor een binnenlandse transfer. Net zoals RvdB zei: Hoe kan een speler die in de zomer 3 miljoen kosste vervolgens bankzitter is het dubbele kosten na een half jaar? Wees blij dat ze het geld niet over de balk gooien. Nu rustig een half jaar scouten voor een leuke spits. Maar wat heeft het scoutings apparaat van nu de laatste jaren op geleverd? Aan goeie jonge binnen/of buitenlandse spitsen of ligt dat aan mij? |
|
|
|
|
bus87
|
|
|
miss raar om hier tevragen. maar ik hoor en lees steets meer dat chivu trug komt naar ajax weet iemand daar wat van |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 19:41 schreef r-jan het volgende:[..] Maar wat heeft het scoutings apparaat van nu de laatste jaren op geleverd? Aan goeie jonge binnen/of buitenlandse spitsen of ligt dat aan mij? klopt... maar 6 mil voro Dost is veelt e veel dat zou betekenen dat zijn marktwaarde 100% is gestegen terwijl hij op de bank zat.. da ken niet... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 19:41 schreef bus87 het volgende:miss raar om hier tevragen. maar ik hoor en lees steets meer dat chivu trug komt naar ajax weet iemand daar wat van op twitter gisteren..
maar misschien van het zomer seedorf en chivu (oh wat zou ik dit geweldig vinden maar blijft helaas een droom vrees ik) |
|
|
|
|
Dev
|
|
|
respect voor het bestuur dat ze zich niet gek hebben laten maken door Heerenveen, die alleen maar een slaatje eruit wilde slaan. Dit is een goed signaal voor alle andere clubs waar ajax in de toekomst zaken mee gaat doen.
Echter als de trainer, Frank de Boer, zelf al zegt dat hij graag een speler erbij had. En dat ajax tot twee uur voor sluitingstijd nog geprobeerd heeft drie spelers te kopen ( mertens, dost, propper) En ook Jol had dagelijks ruzie over nieuwe spelers, wie zijn wij dan om nu te gaan roepen dat een nieuwe speler niet hoeft. Ik heb vertrouwen in de Boer en had ik tot op zekere hoogte ook in Jol. Want het was toch Jol die voor El hammie heeft gezorgd, Als het alleen aan het bestuur had gelegen was die er niet gekomen. En het feit dat AJAx op zijn minst drie clubs heeft benaderd om een spits los te peuteren, zegt mij ook genoeg. Dat er dan uiteindelijk geen komt is dan toch teleurstellend. Want in de zomer gaat het alleen maar moeilijker worden. Want dan zal er naast een spits een half elftal gekocht moeten worden. ( steek, wiel, vertonghen, de zeeuw, hammie en erickson allemaal zeer gewild) Begin daar maar weer eens aan, en dat met het scoutingsapparaat van AJAX. |
|
|
|
|
bird
|
|
|
hou toch op met respect voor het bestuur je verkoopt je beste speler noem 1 speler waarvoor mensen nu naar het stadion komen we hebben niet eens een normale spits het is schandalig weg 3e ster we hadden mertens of een goeie spits moeten halen geen bankzitter van heerenveen |
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 19:53 schreef bird het volgende:hou toch op met respect voor het bestuur je verkoopt je beste speler noem 1 speler waarvoor mensen nu naar het stadion komen we hebben niet eens een normale spits het is schandalig weg 3e ster we hadden mertens of een goeie spits moeten halen geen bankzitter van heerenveen Nee vast. Mertens trekt volle zalen en Dost is een spits die scoort aan de lopende band en zich bewezen heeft. Volgens mij heb ik wat gemist. |
|
|
|
|
chukkie76
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 19:53 schreef bird het volgende:hou toch op met respect voor het bestuur je verkoopt je beste speler noem 1 speler waarvoor mensen nu naar het stadion komen we hebben niet eens een normale spits het is schandalig weg 3e ster we hadden mertens of een goeie spits moeten halen geen bankzitter van heerenveen Nee alles weer lekker lopen afzeiken daar worden we beter van!
Tot voor kort werden de meest stom zinnige spelers op de valreep gekocht.... Of werden er spelers gehaald die hun geld bij lange na niet waard waren...
Gewoon de tijd nemen en dan voor de juiste prijs de juiste speler halen!
Zeven miljoen voor Mertens? Is hij dat waard? Hammie was gehaald voor een eventueel vertrek van Suarez en Emanuelson... Iedereen liep al jaren te zeiken op hem toch?
De selectie is smal, maar ik heb er geloof in. Blij dat we niet weer financieel de afgrond in worden bestuurd! |
|
|
|
|
erikjeff
|
|
|
ik weet het niet hoor maar volgens mij hebben we ook nog Cvitanich is een spits wel niet de beste die er ooit heeft rond gelopen maar wel een spits |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 20:18 schreef erikjeff het volgende:ik weet het niet hoor maar volgens mij hebben we ook nog Cvitanich is een spits wel niet de beste die er ooit heeft rond gelopen maar wel een spits geblesseerd |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
dat gezegd te hebben, hoe is het met castillion? |
|
|
|
|
AFCA Roelio
|
|
|
Omdat jullie/sommigen het bestuur geen bonus gunnen moet Ajax rood blijven staan? Ik denk dat het bestuur genoeg gecontroleerd wordt om niet zo te handelen dat ze alles doen en laten om zelf hun bonus op te strijken. Ze moeten nu wel alles doen van het beste voor de club is, doen ze dat niet dan worden ze straks keihard weggewerkt door de ledenraad. Ik vind dat het bestuur super heeft gehandeld. Dat er niet goed gescout is dat moge duidelijk zijn, maar daar zijn ze ook hard mee aan het werk om dat te verbeteren. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Ik deel de mening van AFCA.nl |
|
|
|
|
r-jan
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 20:35 schreef AFCA Roelio het volgende:Omdat jullie/sommigen het bestuur geen bonus gunnen moet Ajax rood blijven staan? Ik denk dat het bestuur genoeg gecontroleerd wordt om niet zo te handelen dat ze alles doen en laten om zelf hun bonus op te strijken. Ze moeten nu wel alles doen van het beste voor de club is, doen ze dat niet dan worden ze straks keihard weggewerkt door de ledenraad. Ik vind dat het bestuur super heeft gehandeld. Dat er niet goed gescout is dat moge duidelijk zijn, maar daar zijn ze ook hard mee aan het werk om dat te verbeteren. Die bonussen zijn niet gezond die ze krijgen! En vraag je wel eens of ze dat wel verdienen als een speler verkopen die ons nu mischien ik zeg mischien ons het kampioenschap laat mislopen?En vertel me niet dat het de eeste keer is dat ons een verkochte speler het kampioenschap mis liep |
|
|
|
|
AFCA Roelio
|
|
|
Die bonussen zijn inderdaad niet gezond, maar die vraagprijzen voor spelers en de salarissen van spelers zijn ook niet gezond! En jij denk dus dat een Dost of Mertens het verschil maakt tussen wel of geen kampioen? Ik geloof er niks van! Een financieel gezond jaar draaien is gewoon heel erg belangrijk met het oog op de toekomst. Laat ze maar lekker de tijd nemen om een goede aanvaller te scouten die ze voor weinig kunnen halen in de zomer. Het kampioenschap laten we niet vanaf nu liggen, maar is wellicht voor de winterstop al verspeeld. Al is er natuurlijk nog van alles mogelijk! Ajax moet gewoon stoppen met al die miskopen... |
|
|
|