|
|
Feijenoord1908
|
|
|
quote: wanneer jou vriendje mario het moet ontgelden, moet er opeens een slot op? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Lul niet, de argumenten zijn niks..Van Gastel met geen ervaring (behalve de jeugd) moet volgens jou voor de leeuwen worden gegooid? en alshet niet loopt, dan ook maar wegdoen? en wat lul je met vriendje mario, zit je nog op school ofzo? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
don43
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Inburgeringscursussie? |
|
|
|
|
ALwaysfeyenoord
|
|
|
zo is dat..grendelslot erop! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Daarom moeten we de papagaaiengriep niet onderschaten!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 februari 2011 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
was er gisteren weer een uitzending? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: jep,maar is me weinig van bijgebleven... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: dus ik heb niks gemist? |
|
|
|
|
don43
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
wie is tyton? de nieuwe slopert? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ben je niet in de war met tyson? |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
don43 is in ieder geval flink in de war... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
fernadez
|
|
|
quote:Op woensdag 02 februari 2011 - 20:26 schreef craven het volgende:[..] Lul niet, de argumenten zijn niks..Van Gastel met geen ervaring (behalve de jeugd) moet volgens jou voor de leeuwen worden gegooid? en alshet niet loopt, dan ook maar wegdoen? en wat lul je met vriendje mario, zit je nog op school ofzo? Wat is de ervaring van maria been dan,behalve overal falen.V.B. mevrouw meld dat hij naar feyenoord gaat een nec zakt direct weg,nee dat is ervaring. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 februari 2011 - 09:35 schreef fernadez het volgende:[..] Wat is de ervaring van maria been dan,behalve overal falen.V.B. mevrouw meld dat hij naar feyenoord gaat een nec zakt direct weg,nee dat is ervaring. Vind je zelf nou ook niet dat je een wat sneue manier van argumenteren hebt? |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
Mario heeft t by nec en excelsior prima gedaan als hoofdtrainer, daarvoor hft hy als assistent in de keuken gekeken van B. v Marwyk..dus best ervaring.
Als trainerIn teamverband:
Uefa Cup Winnaar 2001/2002 (met Feyenoord, als assistent-trainer) Eerste Divisie winnaars 2005/2006 (met Excelsior) KNVB beker runners up: 2010 (met Feyenoord) Zilveren Bal: 2011
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 februari 2011 door craven -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Die laatste prijs doet het 'm |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 februari 2011 - 11:08 schreef craven het volgende:Mario heeft t by nec en excelsior prima gedaan als hoofdtrainer, daarvoor hft hy als assistent in de keuken gekeken van B. v Marwyk..dus best ervaring. Als trainerIn teamverband: Uefa Cup Winnaar 2001/2002 (met Feyenoord, als assistent-trainer) Eerste Divisie winnaars 2005/2006 (met Excelsior) KNVB beker runners up: 2010 (met Feyenoord) Zilveren Bal: 2011 Hij was ook assistent van Beenhakkert niet te vergeten tijdens het kampioenschap van 1999!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 februari 2011 - 15:44 schreef Pietje1 het volgende:[..] Hij was ook assistent van Beenhakkert niet te vergeten tijdens het kampioenschap van 1999!! idd.... |
|
|
|
|
Kees010
|
|
|
Jammer, dat hij er tactisch niet zoveel van opgestoken lijkt te hebben.
Is ook wel verklaarbaar als je ziet hoe koppig hij in bepaalde dingen is. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 februari 2011 - 15:51 schreef Kees010 het volgende:Jammer, dat hij er tactisch niet zoveel van opgestoken lijkt te hebben. Is ook wel verklaarbaar als je ziet hoe koppig hij in bepaalde dingen is. Dat zeiden ze bij NEC ook toen het slecht ging. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vond die Bos weer irritant zeg gisteren.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Irritant? Wat bijvoorbeeld?
Vond hem juist erg goed! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: waar ging het over? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
heb 't niet gezien, . . nog iets gemist? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Afgeven op Willem en in Mario's reet kruipen.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Vond ik wel meevallen. Hij vindt juist dat van Hanegem niet zomaar gepasseerd kan worden, maar had liever gezien dat Willem buiten de pers om met Mario contact had gezocht. Bovendien gaf hij aan dat een aansprekende naam erbij halen onduidelijkheid en verwarring op kan roepen. En naar Mario...Hij vindt dat Mario gewoon trainer moet blijven, is immers een man van de club. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
kon me er wel in vinden eigenlijk..... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 februari 2011 - 15:13 schreef FR-Henk het volgende:[..] Vond ik wel meevallen. Hij vindt juist dat van Hanegem niet zomaar gepasseerd kan worden, maar had liever gezien dat Willem buiten de pers om met Mario contact had gezocht. Bovendien gaf hij aan dat een aansprekende naam erbij halen onduidelijkheid en verwarring op kan roepen. En naar Mario...Hij vindt dat Mario gewoon trainer moet blijven, is immers een man van de club. Zijn precies de dingen die MMM niet wil horen, maar waar ik me - uiteraard - volledig in kan vinden! Sorry vriend! |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 februari 2011 - 15:13 schreef FR-Henk het volgende:[..] Vond ik wel meevallen. Hij vindt juist dat van Hanegem niet zomaar gepasseerd kan worden, maar had liever gezien dat Willem buiten de pers om met Mario contact had gezocht. Bovendien gaf hij aan dat een aansprekende naam erbij halen onduidelijkheid en verwarring op kan roepen. En naar Mario...Hij vindt dat Mario gewoon trainer moet blijven, is immers een man van de club. Verstandig |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 februari 2011 - 15:13 schreef FR-Henk het volgende:[..] Vond ik wel meevallen. Hij vindt juist dat van Hanegem niet zomaar gepasseerd kan worden, maar had liever gezien dat Willem buiten de pers om met Mario contact had gezocht. Bovendien gaf hij aan dat een aansprekende naam erbij halen onduidelijkheid en verwarring op kan roepen. En naar Mario...Hij vindt dat Mario gewoon trainer moet blijven, is immers een man van de club. oke |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|