BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het scoutingsboekje van Martin van Geel

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - woensdag 09 februari 2011 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 februari 2011 - 19:31 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Mulder En v. Dijk zijn practisch even goed.
v. Dijk is misschien nog iets beter, maar ja Mulder is de helft zo oud...

Ik kies dan ook altijd voor Mulder, tot we iets beters hebben.
Tyton is duidelijk iets beters. Ik zie dit zeker zitten maar wacht nog rustig af!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 09 februari 2011 - 19:49   quote  deeplink  
Er was een tijd dat keepers de kans kregen om te groeien bij Feyenoord, na Dudek is dat niet meer gebeurt, jammer.
En met een keeper haal je maximaal een gelijk spel (tenzij het chilavert is) de truc blijft om meer te scoren dan je tegenstander
sevillana
 sevillana - woensdag 09 februari 2011 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 februari 2011 - 19:49 schreef hotjumper het volgende:
Er was een tijd dat keepers de kans kregen om te groeien bij Feyenoord, na Dudek is dat niet meer gebeurt, jammer.
En met een keeper haal je maximaal een gelijk spel (tenzij het chilavert is) de truc blijft om meer te scoren dan je tegenstander
dat heb ik een BN'er uit betondorp ook al eens horen vertellen, . . . . . 't is wel de waarheid, dat dan weer wel
Stylzz
 Stylzz - woensdag 09 februari 2011 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 februari 2011 - 19:53 schreef sevillana het volgende:

[..]

dat heb ik een BN'er uit betondorp ook al eens horen vertellen, . . . . . 't is wel de waarheid, dat dan weer wel
BN = babbelende neus?
sevillana
 sevillana - woensdag 09 februari 2011 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 februari 2011 - 19:56 schreef Stylzz het volgende:

[..]

BN = babbelende neus?
ja, die!
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 10 februari 2011 - 00:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 februari 2011 - 19:49 schreef hotjumper het volgende:
Er was een tijd dat keepers de kans kregen om te groeien bij Feyenoord, na Dudek is dat niet meer gebeurt, jammer.
En met een keeper haal je maximaal een gelijk spel (tenzij het chilavert is) de truc blijft om meer te scoren dan je tegenstander
hahaha Chilavert! Dat was een keeper! Met hem in je team was het meestal of een doelpunt voor of een ontzettende blunder (door een mislukt hoogstandje) en een doelpunt tegen. Drukte wel vrijwel altijd zijn stempel op de wedstrijd.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 10 februari 2011 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 februari 2011 - 00:05 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

hahaha Chilavert! Dat was een keeper! Met hem in je team was het meestal of een doelpunt voor of een ontzettende blunder (door een mislukt hoogstandje) en een doelpunt tegen. Drukte wel vrijwel altijd zijn stempel op de wedstrijd.
Net als René Higuita!
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 10 februari 2011 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 februari 2011 - 11:14 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Net als René Higuita!
Die had de mooiste save in de geschiedenis:

hotjumper
 hotjumper - donderdag 10 februari 2011 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 februari 2011 - 14:16 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Die had de mooiste save in de geschiedenis:

[ filmpje ]
De scorpion save? Kan het filmpje niet kijken.
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 10 februari 2011 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 februari 2011 - 14:27 schreef hotjumper het volgende:

[..]

De scorpion save? Kan het filmpje niet kijken.
yep, doet hij het niet? Het is een beetje op de gok, want de proxy van mijn werk laat mij het niet toe om filmpjes te zien...
sevillana
 sevillana - donderdag 10 februari 2011 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 februari 2011 - 16:34 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

yep, doet hij het niet? Het is een beetje op de gok, want de proxy van mijn werk laat mij het niet toe om filmpjes te zien...
komt ie nog een keer

Pietje1
 Pietje1 - donderdag 10 februari 2011 - 17:32   quote  deeplink  
zonder proxy doen ze het beiden. Klote vpn ;-)
KKL
 KKL - maandag 14 februari 2011 - 10:07   quote  deeplink  
Tyton en Hadouir gaan beide tekenen bij Feyenoord.

Dit wordt na het seizoen direct openbaar gemaakt.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 14 februari 2011 - 10:08   quote  deeplink  
Ik hoop het.
Xapter
 Xapter - maandag 14 februari 2011 - 10:09   quote  deeplink  
Tyton vind ik onzin, Mulder doet het goed, gewoon vertrouwen geven!
weer iemand met extra salaris op de loonlijst terwijl je talenten hebt zitten!
Stylzz
 Stylzz - maandag 14 februari 2011 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 10:07 schreef KKL het volgende:
Tyton en Hadouir gaan beide tekenen bij Feyenoord.

Dit wordt na het seizoen direct openbaar gemaakt.
ik hoop t niet.
JanM
 JanM - maandag 14 februari 2011 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 10:07 schreef KKL het volgende:
Tyton en Hadouir gaan beide tekenen bij Feyenoord.

Dit wordt na het seizoen direct openbaar gemaakt.
Tyton staat t/m 2013 onder contract en ik verwacht niet dat Feyenoord (veel) geld gaat betalen voor een vierde doelman. Mulder doet het prima, dus die blijft gewoon 1e keeper met Darley/Lamprou erachter.

Hadouir is transfervrij, tweebenig en multifunctioneel, dus die mag van mij komen!
Vnny
 Vnny - maandag 14 februari 2011 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 10:46 schreef JanM het volgende:

[..]

Hadouir is transfervrij, tweebenig en multifunctioneel, dus die mag van mij komen!
En heeft een aardige vrije trap zag ik gisteren
JanM
 JanM - maandag 14 februari 2011 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 11:11 schreef Vnny het volgende:

[..]

En heeft een aardige vrije trap zag ik gisteren
Ik dacht het wel!
MMM
 MMM - maandag 14 februari 2011 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 10:07 schreef KKL het volgende:
Tyton en Hadouir gaan beide tekenen bij Feyenoord.

Dit wordt na het seizoen direct openbaar gemaakt.
Dat zou heel goed nieuws zijn, vooral Tyton.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 14 februari 2011 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 10:07 schreef KKL het volgende:
Tyton en Hadouir gaan beide tekenen bij Feyenoord.

Dit wordt na het seizoen direct openbaar gemaakt.
Hoe kom je daar nou bij?
Pietje1
 Pietje1 - maandag 14 februari 2011 - 13:57   quote  deeplink  
KKL is Van Geel denk ik... of anders zijn broertje ;-)
KKL
 KKL - maandag 14 februari 2011 - 15:27   quote  deeplink  
sssssst
hotjumper
 hotjumper - donderdag 17 februari 2011 - 20:41   quote  deeplink  
op http://www.fr-fanatic.com/2011/02/17/29366/ las ik het volgende:
quote:

Gelijktijdig gaat de club proberen technisch directeur Martin van Geel op korte termijn van Roda JC los te weken. Mochten de Limburgers gecompenseerd willen worden dan lijkt Feyenoord bereid een bedrag over te maken voor Van Geel wiens contract bij Roda deze zomer afloopt.
Wordt er nu toch weer een nieuw lijk in de kast gelegd? Ik dacht dat ze nog al stellig waren met de bewering dat ze geen afkoopsom zouden betalen? Zou het onzin vinden dan wachten ze maar een half jaar.
Vnny
 Vnny - donderdag 17 februari 2011 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 februari 2011 - 20:41 schreef hotjumper het volgende:
op http://www.fr-fanatic.com/2011/02/17/29366/ las ik het volgende:

[..]

Wordt er nu toch weer een nieuw lijk in de kast gelegd? Ik dacht dat ze nog al stellig waren met de bewering dat ze geen afkoopsom zouden betalen? Zou het onzin vinden dan wachten ze maar een half jaar.
vind ik ook, zo lang is het niet tot de zomer
de.fan
 de.fan - donderdag 17 februari 2011 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 februari 2011 - 20:41 schreef hotjumper het volgende:
op http://www.fr-fanatic.com/2011/02/17/29366/ las ik het volgende:

[..]

Wordt er nu toch weer een nieuw lijk in de kast gelegd? Ik dacht dat ze nog al stellig waren met de bewering dat ze geen afkoopsom zouden betalen? Zou het onzin vinden dan wachten ze maar een half jaar.
Goh ben ik het een keer met jou eens!! Dat geld kunnen we beter in spelers stoppen ipv een technisch directeur!! Je heb toch nog goeie ideeën.........
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 17 februari 2011 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 februari 2011 - 21:12 schreef de.fan het volgende:

[..]

Goh ben ik het een keer met jou eens!! Dat geld kunnen we beter in spelers stoppen ipv een technisch directeur!! Je heb toch nog goeie ideeën.........
Wat een hersenloze opmerking.
de.fan
 de.fan - donderdag 17 februari 2011 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 februari 2011 - 19:35 schreef MMM het volgende:

[..]

Tyton is duidelijk iets beters. Ik zie dit zeker zitten maar wacht nog rustig af!
Lamprou of Darley erin en Mulder verhuren aan een eredivisie club om wat meer ervaring op te doen. Zodat we kunnen beoordelen of hij wel geschikt is voor Feyenoord. Mijn mening is dat ie niet goed genoeg voor Feyenoord is. Ik vind hem onzeker. Hij heeft geen uitstraling. En dat komt nooit ten goede van de verdediging.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - donderdag 17 februari 2011 - 21:17   quote  deeplink  
Feyenoord is niet van plan aan Roda JC, de huidige werkgever van Van Geel, een afkoopsom te betalen. ''We hebben afgesproken dat Martin dat zelf oplost met Roda JC'', gaf Gudde aan.

Bron: NuSport.nl
http://www.feyenoordtime.nl/news2.php?readmore=13831
de.fan
 de.fan - donderdag 17 februari 2011 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 februari 2011 - 21:15 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Wat een hersenloze opmerking.
haha , juist een opmerking van een ......loze!! Kom jij wel eens met opmerkingen??
Of een voorstel?? Of een idee?? Of een suggestie?? Ja een suggestie wel: die van, wat een hersenloze opmerking!! Voorkeuren?? Favoriete spelers?? Nee toch!! Of wel........
Vnny
 Vnny - donderdag 17 februari 2011 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 februari 2011 - 21:21 schreef de.fan het volgende:

[..]

haha , juist een opmerking van een ......loze!! Kom jij wel eens met opmerkingen??
Of een voorstel?? Of een idee?? Of een suggestie?? Ja een suggestie wel: die van, wat een hersenloze opmerking!! Voorkeuren?? Favoriete spelers?? Nee toch!! Of wel........
oh is daar dit forum voor...
RedDevil1990
 RedDevil1990 - donderdag 17 februari 2011 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 februari 2011 - 21:22 schreef Vnny het volgende:

[..]

oh is daar dit forum voor...
Blijkbaar
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 17 februari 2011 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 februari 2011 - 21:21 schreef de.fan het volgende:

[..]

haha , juist een opmerking van een ......loze!! Kom jij wel eens met opmerkingen??
Of een voorstel?? Of een idee?? Of een suggestie?? Ja een suggestie wel: die van, wat een hersenloze opmerking!! Voorkeuren?? Favoriete spelers?? Nee toch!! Of wel........
Mooi dat je over de brug komt. Als hersenloze ga ik het uitleggen.
Een td met goede contacten en reputatie, in staat om zijn salariskosten terug te verdienen d.m.v. verstandig technisch- én aankoopbeleid is het waard om eerder binnen de club te halen.
Wachten tot de zomer zou wel eens te laat kunnen zijn om verstandige aankopen te kunnen ondernemen. Ervan uitgaande dat de club terug in categorie 2 komt, natuurlijk.
Hoe eerder een td, hoe beter te anticiperen op bewuste aankopen voor een meer uitgebalanceerde selectie, hoe eerder ook te onderhandelen met spelers die nog niet bijtekenen.

1 ding: vind evengoed dat van Geel zijn betrouwbaarheid aantast als hij Roda voortijdig zou verlaten.

Voor de rest ben ik natuurlijk gewoon dom en hersenloos.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - donderdag 17 februari 2011 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 februari 2011 - 21:29 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Voor de rest ben ik natuurlijk gewoon dom en hersenloos.
+1
hotjumper
 hotjumper - donderdag 17 februari 2011 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 februari 2011 - 21:17 schreef de.fan het volgende:

[..]

Lamprou of Darley erin en Mulder verhuren aan een eredivisie club om wat meer ervaring op te doen.........
van die 3 is Mulder juist degene die het meeste ervaring heeft ik denk dat we hem het beste dit verloren seizoen kunnen laten keepen en zien hoe hij zich ontwikkeld. Als je hem verhuurd aan een andere Eredivisie club, doe je dat aan 1 van je concurenten (zo is dat momenteel nu eenmaal) dat lijkt me geen goed plan. Lamprou en Darley hebben nog helemaal niks laten zien en liggen wat dat betreft nog achter op Mulder.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 17 februari 2011 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 februari 2011 - 21:31 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

+1
hehehehe...Ben het ook met mezelf eens.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - donderdag 17 februari 2011 - 21:35   quote  deeplink  
Tyton zelf halen en dan Darley aan Roda verhuren
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 17 februari 2011 - 21:41   quote  deeplink  
Wat is de.fan stil?
hotjumper
 hotjumper - donderdag 17 februari 2011 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 februari 2011 - 21:29 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Mooi dat je over de brug komt. Als hersenloze ga ik het uitleggen.
Een td met goede contacten en reputatie, in staat om zijn salariskosten terug te verdienen d.m.v. verstandig technisch- én aankoopbeleid is het waard om eerder binnen de club te halen.
Wachten tot de zomer zou wel eens te laat kunnen zijn om verstandige aankopen te kunnen ondernemen. Ervan uitgaande dat de club terug in categorie 2 komt, natuurlijk.
Hoe eerder een td, hoe beter te anticiperen op bewuste aankopen voor een meer uitgebalanceerde selectie, hoe eerder ook te onderhandelen met spelers die nog niet bijtekenen.

1 ding: vind evengoed dat van Geel zijn betrouwbaarheid aantast als hij Roda voortijdig zou verlaten.

Voor de rest ben ik natuurlijk gewoon dom en hersenloos.
Zo maar wat gedachten:
Ze kunnen van de zomer toch pas weer handelen?
Hij wordt toch niet geformateerd voor hij Limburg verlaat?
Er is toch nog helemaal niet bekend of Feyenoord wat te besteden heeft straks?
Als Roda weet dat hij vertrekt, willen ze hem dan nog wel houden met het oog op belangenverstrengeling?
Vnny
 Vnny - donderdag 17 februari 2011 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 februari 2011 - 21:41 schreef FR-Henk het volgende:
Wat is de.fan stil?
pas op hij broedt op een nieuw topic vol met nieuwe voorstellen en ideeen
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 17 februari 2011 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 februari 2011 - 21:43 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Zo maar wat gedachten:
Ze kunnen van de zomer toch pas weer handelen?
Hij wordt toch niet geformateerd voor hij Limburg verlaat?
Er is toch nog helemaal niet bekend of Feyenoord wat te besteden heeft straks?
Als Roda weet dat hij vertrekt, willen ze hem dan nog wel houden met het oog op belangenverstrengeling?
Meest ideale is als al in het voorjaar de technische staf (incl. td) op kaart heeft waar en hoe de selectie versterkt moet worden. Er valt dan nog gericht te scouten bij lopende (europese) competities. Om vervolgens een (brede) lijst van evt. aankoop/huur samen te stellen.
Bovendien zullen de nog niet bijtekenende spelers willen weten welk technisch beleid er de komende jaren ontwikkeld wordt. Dan is een snelle aanstelling van een td een zekerheid.
Limburg en Roda....Tsja, sometimes you lose.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 17 februari 2011 - 21:56   quote  deeplink  
Vind het gewoon kut dat het alweer met gezeik begint.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 17 februari 2011 - 22:00   quote  deeplink  
Ik vond t al kut voor t gezeik werd.
de.fan
 de.fan - donderdag 17 februari 2011 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 februari 2011 - 21:33 schreef hotjumper het volgende:

[..]

van die 3 is Mulder juist degene die het meeste ervaring heeft ik denk dat we hem het beste dit verloren seizoen kunnen laten keepen en zien hoe hij zich ontwikkeld. Als je hem verhuurd aan een andere Eredivisie club, doe je dat aan 1 van je concurenten (zo is dat momenteel nu eenmaal) dat lijkt me geen goed plan. Lamprou en Darley hebben nog helemaal niks laten zien en liggen wat dat betreft nog achter op Mulder.
Dat is wel zo. Ik vind Mulder gewoon niet betrouwbaar en hij heeft helemaal geen uitstraling!
En verder : Ik ga geregeld bij de jeugd kijken en aan de hand daarvan vind ik dat Lamprou en Darley VEEL meer talent hebben. Dit baseer ik op de afgelopen jaren, laat dat duidelijk zijn.Voor mij is het vanaf de wilhelminapier niet zo ver naar varkenoord. Dus heb ik geregeld tijd om bij de jongere garde te gaan kijken. Daarom vind ik het zo jammer dat een jongen als Ake al op zo'n jonge leeftijd al wordt geronseld door zo'n klote club uit Londen.En er lopen nog meer van die briljantjes rond op varkenoord!! Kijk ik sluit niet uit dat Mulder wat meer zelfvertrouwen krijg in de toekomst. En eerlijk gezegd heeft ie de afgelopen wedstrijden tegen Vitesse en Heracles Almelo goed gekeept. Dat moet ik eerlijk toe geven ook al ben ik geen fan van Mulder.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 17 februari 2011 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 februari 2011 - 21:54 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Meest ideale is als al in het voorjaar de technische staf (incl. td) op kaart heeft waar en hoe de selectie versterkt moet worden. Er valt dan nog gericht te scouten bij lopende (europese) competities. Om vervolgens een (brede) lijst van evt. aankoop/huur samen te stellen.
Bovendien zullen de nog niet bijtekenende spelers willen weten welk technisch beleid er de komende jaren ontwikkeld wordt. Dan is een snelle aanstelling van een td een zekerheid.
Limburg en Roda....Tsja, sometimes you lose.
En van Geel gaat daar niet nu al over nadenken voor het slapen gaan?
Zal ook Mario niet af en toe tegen het lijf lopen op de golfbaan?
Zal niet eens hier en daar heen bellen als hij in de file staat?

Dit alles met Feyenoord in het achterhoofd.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 17 februari 2011 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 februari 2011 - 22:00 schreef de.fan het volgende:

[..]

Dat is wel zo. Ik vind Mulder gewoon niet betrouwbaar en hij heeft helemaal geen uitstraling!
En verder : Ik ga geregeld bij de jeugd kijken en aan de hand daarvan vind ik dat Lamprou en Darley VEEL meer talent hebben. Dit baseer ik op de afgelopen jaren, laat dat duidelijk zijn.Voor mij is het vanaf de wilhelminapier niet zo ver naar varkenoord. Dus heb ik geregeld tijd om bij de jongere garde te gaan kijken. Daarom vind ik het zo jammer dat een jongen als Ake al op zo'n jonge leeftijd al wordt geronseld door zo'n klote club uit Londen.En er lopen nog meer van die briljantjes rond op varkenoord!! Kijk ik sluit niet uit dat Mulder wat meer zelfvertrouwen krijg in de toekomst. En eerlijk gezegd heeft ie de afgelopen wedstrijden tegen Vitesse en Heracles Almelo goed gekeept. Dat moet ik eerlijk toe geven ook al ben ik geen fan van Mulder.
Wat betreft uitstraling verwijs ik even naar onze oude held de Goey, die had de uitstraling van een gepensioeneerde ambtenaar, maar was werelds. Bij het beoordelen van de keepers moet ik af gaan op wat ik in het stadion of op tv zie, daar zie ik dat van Dijk het niveau niet meer aan kan, Darley schuttert in de wedstrijd om de zilveren bal en Lamprou bij Excelsior de basis ook niet haalt.
Een keeper kan een wedstrijd nooit winnen, daar moet je zelf voor scoren, ik vraag me af of er zoveel op Mulder gezeikt zou worden als we in een aantal wedstrijden gewoon de kansen hadden benut om te scoren en dus een aantal wedstrijden wel net aan gewonnen hadden.....
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 17 februari 2011 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 februari 2011 - 22:01 schreef hotjumper het volgende:

[..]

En van Geel gaat daar niet nu al over nadenken voor het slapen gaan?
Zal ook Mario niet af en toe tegen het lijf lopen op de golfbaan?
Zal niet eens hier en daar heen bellen als hij in de file staat?

Dit alles met Feyenoord in het achterhoofd.
Om over een selectie te kunnen oordelen moet je ze ook zelf zien, samen met de huidige technische staf. Anders heb je altijd een achterstand, kun je net zo goed vanaf een dvd-tje oordelen. En we weten wat dat gebracht heeft.

Eehhh, de.fan, reageer nou eens op m'n uitleg!
Reply or lose!
sevillana
 sevillana - donderdag 17 februari 2011 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 februari 2011 - 22:21 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Wat betreft uitstraling verwijs ik even naar onze oude held de Goey, die had de uitstraling van een gepensioeneerde ambtenaar, maar was werelds. Bij het beoordelen van de keepers moet ik af gaan op wat ik in het stadion of op tv zie, daar zie ik dat van Dijk het niveau niet meer aan kan, Darley schuttert in de wedstrijd om de zilveren bal en Lamprou bij Excelsior de basis ook niet haalt.
Een keeper kan een wedstrijd nooit winnen, daar moet je zelf voor scoren, ik vraag me af of er zoveel op Mulder gezeikt zou worden als we in een aantal wedstrijden gewoon de kansen hadden benut om te scoren en dus een aantal wedstrijden wel net aan gewonnen hadden.....
idd, dat scoren . . . . . . dat maakt nu net het verschil tussen winnen of verliezen.
dus niet per definitie een foutje wat een keeper eens kan maken.
de.fan
 de.fan - vrijdag 18 februari 2011 - 06:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 februari 2011 - 22:21 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Wat betreft uitstraling verwijs ik even naar onze oude held de Goey, die had de uitstraling van een gepensioeneerde ambtenaar, maar was werelds. Bij het beoordelen van de keepers moet ik af gaan op wat ik in het stadion of op tv zie, daar zie ik dat van Dijk het niveau niet meer aan kan, Darley schuttert in de wedstrijd om de zilveren bal en Lamprou bij Excelsior de basis ook niet haalt.
Een keeper kan een wedstrijd nooit winnen, daar moet je zelf voor scoren, ik vraag me af of er zoveel op Mulder gezeikt zou worden als we in een aantal wedstrijden gewoon de kansen hadden benut om te scoren en dus een aantal wedstrijden wel net aan gewonnen hadden.....
Daar heb jij wel een punt. Ik vond de Goey ook maar niks maar toch heeft ie het goed gedaan. En als Feyenoord een aantal wedstrijden had gewonnen waren er zeker andere reacties gekomen, maar ik blijf het net zoals de Goey een onzekere keeper vinden. En nu ga jij Darley op basis van 1 wedstrijd al afschrijven net zoals ik dat bij Mulder doe. En in het begin van vorig seizoen was Darley toch eerste keus van Been. En hij keepte zeer goed in de eerste wedstrijd toen tegen NEC, of ben je dat alweer vergeten. Maar hier bewijs ook jij maar weer dat je ook je voorkeur heb!! En dat is ook je goed recht.............
G-child
 G-child - vrijdag 18 februari 2011 - 06:30   quote  deeplink  
Waar is de tijd dat er op het goal gewoon een echte sluitpost stond?!
Nu praten mensen over Mulder in de basis om ervaring op te doen... Dat betekend punten verliezen en bij elke fout van deze jongen de druk op hem vergroten.
Beter Tyton op het goal met mulder als stand-in. Zo krijgt hij ervaring om samen met een betere keeper te strijden... de strijd met van Dijk win ik nog (k heb namelijk nog geen last van me rug, benen & motoriek)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5883
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het scoutingsboekje van Martin van Geel









0.0079360