BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het scoutingsboekje van Martin van Geel

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 18 februari 2011 - 08:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 februari 2011 - 06:00 schreef de.fan het volgende:

[..]

Daar heb jij wel een punt. Ik vond de Goey ook maar niks maar toch heeft ie het goed gedaan. En als Feyenoord een aantal wedstrijden had gewonnen waren er zeker andere reacties gekomen, maar ik blijf het net zoals de Goey een onzekere keeper vinden. En nu ga jij Darley op basis van 1 wedstrijd al afschrijven net zoals ik dat bij Mulder doe. En in het begin van vorig seizoen was Darley toch eerste keus van Been. En hij keepte zeer goed in de eerste wedstrijd toen tegen NEC, of ben je dat alweer vergeten. Maar hier bewijs ook jij maar weer dat je ook je voorkeur heb!! En dat is ook je goed recht.............
Darley heeft op mij indruk gemaakt als een goeie maar wilde onstuimige keeper. Laatste wedstrijd was echt kak.
Mulder heeft de kans zich de rest van t seizoen te bewijzen en ik zie hem steeds beter worden. Alle goeie keepers hebben t moeilijk t eerste jaar. de Goey, Dudek, vd Sar noem ze maar op.

Ik heb op dit moment t meeste vertrouwen in Mulder. En ik vind m ook steeds zekerder in t doel staan.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 18 februari 2011 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 februari 2011 - 06:00 schreef de.fan het volgende:

[..]

Daar heb jij wel een punt. Ik vond de Goey ook maar niks maar toch heeft ie het goed gedaan. En als Feyenoord een aantal wedstrijden had gewonnen waren er zeker andere reacties gekomen, maar ik blijf het net zoals de Goey een onzekere keeper vinden. En nu ga jij Darley op basis van 1 wedstrijd al afschrijven net zoals ik dat bij Mulder doe. En in het begin van vorig seizoen was Darley toch eerste keus van Been. En hij keepte zeer goed in de eerste wedstrijd toen tegen NEC, of ben je dat alweer vergeten. Maar hier bewijs ook jij maar weer dat je ook je voorkeur heb!! En dat is ook je goed recht.............
Ik ben die wedstrijd niet vergeten, maar in het verleden toen hij keepte had hij ook zijn slippertjes, net als Mulder. Voor mij is het lood om oud ijzer of Mulder of Darley als het maar één van de jonge keepers is. Voor mijn gevoel is Mulder nu net een stapje verder dan Darley maar dat zal er vast mee te maken hebben dat ie regelmatig speelt. Hoewel het twee heel verschillende keepers zijn denk ik dat het niveau elkaar niet veel ontloopt. Ik vind dat jonge keepers bij Feyenoord veel te snel worden afgeschreven. Dudek en de Goey hadden natuurlijk ook het geluk dat ze een goed elftal voor zich hadden staan.
de flh
 de flh - vrijdag 18 februari 2011 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 februari 2011 - 10:49 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ik vind dat jonge keepers bij Feyenoord veel te snel worden afgeschreven. Dudek en de Goey hadden natuurlijk ook het geluk dat ze een goed elftal voor zich hadden staan.
De rest is overbodig :)
KKL
 KKL - vrijdag 18 februari 2011 - 13:25   quote  deeplink  
Feyenoord wil Martin van Geel per 1 maart overnemen van Roda.

De schadevergoeding die Feyenoord wil overmaken is 4 maanden salaris die van Geel nu bij Roda verdiend. (1 maart tot 1 juli)
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 18 februari 2011 - 13:40   quote  deeplink  
4 maanden salaris? 4 x € 8.000,- bruto....Da's een schijntje.
sevillana
 sevillana - vrijdag 18 februari 2011 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 februari 2011 - 13:40 schreef FR-Henk het volgende:
4 maanden salaris? 4 x € 8.000,- bruto....Da's een schijntje.
zou 't?
RedDevil1990
 RedDevil1990 - vrijdag 18 februari 2011 - 18:08   quote  deeplink  
Przemyslaw Tyton is voorlopig niet in beeld bij Feyenoord. De doelman van Roda JC zou op de nominatie staan om met Martin van Geel mee te verhuizen naar Rotterdam, maar volgens Mario Been is dat vooralsnog niet aan de orde. Dat verklaarde de coach vrijdag aan een verslaggever van RTV Rijnmond.

De oefenmeester zei dat de komst van een nieuwe keeper momenteel niet de prioriteit heeft bij Feyenoord. De Rotterdammers beschikken met Erwin Mulder en Darley al over twee jonge sluitposten en richten zich allereerst op versterkingen voor andere linies.

De 23-jarige Tyton geldt als één van de hoogst gewaardeerde goalies van de Eredivisie. De Pool nam vorig seizoen halverwege het voetbaljaar de plek over van Bram Castro en maakte meteen veel indruk. Zijn contract in Kerkrade loopt nog door tot medio '2013'.

Bron: VoetbalZone.nl
http://www.feyenoordtime.nl/news2.php?readmore=13879
de.fan
 de.fan - vrijdag 18 februari 2011 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 februari 2011 - 16:27 schreef sevillana het volgende:

[..]

zou 't?
een wereld salaris, gaat ie € 100,= meer verdienen bij Feyenoord!!
sevillana
 sevillana - vrijdag 18 februari 2011 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 februari 2011 - 19:19 schreef de.fan het volgende:

[..]

een wereld salaris, gaat ie € 100,= meer verdienen bij Feyenoord!!
zou 't?
de.fan
 de.fan - vrijdag 18 februari 2011 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 februari 2011 - 21:39 schreef sevillana het volgende:

[..]

zou 't?
Klare taal: zou 't.....
sevillana
 sevillana - vrijdag 18 februari 2011 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 februari 2011 - 22:19 schreef de.fan het volgende:

[..]

Klare taal: zou 't.....
vraag 't me af
Vnny
 Vnny - vrijdag 18 februari 2011 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 februari 2011 - 22:19 schreef de.fan het volgende:

[..]

Klare taal: zou 't.....
oh
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 18 februari 2011 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 februari 2011 - 22:19 schreef de.fan het volgende:

[..]

Klare taal: zou 't.....
Jij bent eigenlijk ook wel te dom voor de duvel te dansen, he.
sevillana
 sevillana - vrijdag 18 februari 2011 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 februari 2011 - 22:34 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Jij bent eigenlijk ook wel te dom voor de duvel te dansen, he.
denk 't
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 18 februari 2011 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 februari 2011 - 22:39 schreef sevillana het volgende:

[..]

denk 't
kweet 't
sevillana
 sevillana - vrijdag 18 februari 2011 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 februari 2011 - 22:41 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

kweet 't
okay dan
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 18 februari 2011 - 22:47   quote  deeplink  
Op donderdag 17 februari 2011 - 21:21 schreef de.fan het volgende:

[..]

haha , juist een opmerking van een ......loze!! Kom jij wel eens met opmerkingen??
Of een voorstel?? Of een idee?? Of een suggestie?? Ja een suggestie wel: die van, wat een hersenloze opmerking!! Voorkeuren?? Favoriete spelers?? Nee toch!! Of wel........

En FR-Henk zegt hierop:

Mooi dat je over de brug komt. Als hersenloze ga ik het uitleggen.
Een td met goede contacten en reputatie, in staat om zijn salariskosten terug te verdienen d.m.v. verstandig technisch- én aankoopbeleid is het waard om eerder binnen de club te halen.
Wachten tot de zomer zou wel eens te laat kunnen zijn om verstandige aankopen te kunnen ondernemen. Ervan uitgaande dat de club terug in categorie 2 komt, natuurlijk.
Hoe eerder een td, hoe beter te anticiperen op bewuste aankopen voor een meer uitgebalanceerde selectie, hoe eerder ook te onderhandelen met spelers die nog niet bijtekenen.

1 ding: vind evengoed dat van Geel zijn betrouwbaarheid aantast als hij Roda voortijdig zou verlaten.

Voor de rest ben ik natuurlijk gewoon dom en hersenloos.

Hee, Rukkert, reageer of loser zijn, he.
MMM
 MMM - vrijdag 18 februari 2011 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 februari 2011 - 18:08 schreef RedDevil1990 het volgende:
Przemyslaw Tyton is voorlopig niet in beeld bij Feyenoord. De doelman van Roda JC zou op de nominatie staan om met Martin van Geel mee te verhuizen naar Rotterdam, maar volgens Mario Been is dat vooralsnog niet aan de orde. Dat verklaarde de coach vrijdag aan een verslaggever van RTV Rijnmond.

De oefenmeester zei dat de komst van een nieuwe keeper momenteel niet de prioriteit heeft bij Feyenoord. De Rotterdammers beschikken met Erwin Mulder en Darley al over twee jonge sluitposten en richten zich allereerst op versterkingen voor andere linies.

De 23-jarige Tyton geldt als één van de hoogst gewaardeerde goalies van de Eredivisie. De Pool nam vorig seizoen halverwege het voetbaljaar de plek over van Bram Castro en maakte meteen veel indruk. Zijn contract in Kerkrade loopt nog door tot medio '2013'.

Bron: VoetbalZone.nl
http://www.feyenoordtime.nl/news2.php?readmore=13879
Ongelooflijk...
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 19 februari 2011 - 10:28   quote  deeplink  
hoogste prioriteit heeft waarschijnlijk een spits en dan blijft er natuurlijk geen geld over voor een keeper, dus missschien (en helaas) wel logisch
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 19 februari 2011 - 17:12   quote  deeplink  
We hebben een keeper die t in zich heeft een goede te worden.
Vnny
 Vnny - zaterdag 19 februari 2011 - 17:42   quote  deeplink  
met die pool is het ook maar weer afwachten of hij geen kuipvrees heeft, gewoon lekker met Mulder doorgaan. Die jongen komt er echt wel.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 19 februari 2011 - 18:54   quote  deeplink  
laten we het hopen
KKL
 KKL - vrijdag 25 februari 2011 - 10:51   quote  deeplink  
Wellington (Braziliaan, spits, 18 jaar) momenteel uitgeleend aan Levante.
Feyenoord wil hem volgend seizoen huren van Arsenal.
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 25 februari 2011 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 - 10:51 schreef KKL het volgende:
Wellington (Braziliaan, spits, 18 jaar) momenteel uitgeleend aan Levante.
Feyenoord wil hem volgend seizoen huren van Arsenal.
heb je een bron? wil dan de link wel zien als het effe kan
Milo
 Milo - vrijdag 25 februari 2011 - 11:37   quote  deeplink  
laat tyton zich eerst maar 2 seizoenen bewijzen, tyton doet het wel aardig net zoals de rest van roda!
JanM
 JanM - dinsdag 05 april 2011 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 februari 2011 - 09:32 schreef jlul het volgende:
en steve McClaren word de nieuwe trainer , misschien al voor het einde van het seizoen.
Gevonden! Zou jlul een glazen bol of een vooruitziende blik hebben? Of net als ik wel iets zien in deze clubloze coach die het in NL heel erg goed gedaan heeft. Mocht Mario vertrekken ...
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 05 april 2011 - 15:52   quote  deeplink  
JanL en JanM .. hm.
JanM
 JanM - woensdag 06 april 2011 - 12:22   quote  deeplink  
Een goeie linksback zou erg fijn zijn, want Martins Indi moet zich m.i. op de plaats van Vlaar gaan richten. Maar wie weet er nog een goeie, liefst transfervrije linksback? In de Eredivisie lopen er wel een paar die einde seizoen gratis kunnen worden gehaald, maar of die nou het verschil gaan maken ...

- Snoyl (hoe kan het dat die gozer zo is afgegleden?)
- Jong-A-Pin?
- Nelom van Excelsior?
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 06 april 2011 - 12:26   quote  deeplink  
3 x nee
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 06 april 2011 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 april 2011 - 12:26 schreef FR-Henk het volgende:
3 x nee
lijkt me duidelijk. Bovenstaande 3 komen nog niet in de buurt van het niveau van De Cler. Dan kan je beter het contract van Tim verlengen.

Tim is absoluut geen wereldback, maar een betere vervanger zal bijna altijd een zak geld kosten. Geld dat beter kan worden besteed aan allereerst een nr 9 en een nr 10 (en een bikkelaar op het middenveld, waarvoor oa Meeuwis en Vormer gegadigden zijn). Dus ik zou het op zich wel logisch vinden als Feyenoord zijn contract - tegen een sterk gereduceerd salaris - met 1 jaar zou verlengen.

Indi is inderdaad meer CV dan LB. Beetje hetzelfde verhaal als bij De Vrij. Wegens omstandigheden moet ie back spelen, maar op termijn (wanneer hij het vereiste niveau haalt), zal hij toch centraal gaan spelen.
JanM
 JanM - woensdag 06 april 2011 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 april 2011 - 13:02 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

lijkt me duidelijk. Bovenstaande 3 komen nog niet in de buurt van het niveau van De Cler. Dan kan je beter het contract van Tim verlengen.

Tim is absoluut geen wereldback, maar een betere vervanger zal bijna altijd een zak geld kosten. Geld dat beter kan worden besteed aan allereerst een nr 9 en een nr 10 (en een bikkelaar op het middenveld, waarvoor oa Meeuwis en Vormer gegadigden zijn). Dus ik zou het op zich wel logisch vinden als Feyenoord zijn contract - tegen een sterk gereduceerd salaris - met 1 jaar zou verlengen.

Indi is inderdaad meer CV dan LB. Beetje hetzelfde verhaal als bij De Vrij. Wegens omstandigheden moet ie back spelen, maar op termijn (wanneer hij het vereiste niveau haalt), zal hij toch centraal gaan spelen.
Zal mij benieuwen of Tim tegen een sterk gereduceerd salaris wil blijven ballen, maar ik kan jouw gedachte zeker volgen!
MMM
 MMM - woensdag 06 april 2011 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 april 2011 - 12:22 schreef JanM het volgende:
Een goeie linksback zou erg fijn zijn, want Martins Indi moet zich m.i. op de plaats van Vlaar gaan richten. Maar wie weet er nog een goeie, liefst transfervrije linksback? In de Eredivisie lopen er wel een paar die einde seizoen gratis kunnen worden gehaald, maar of die nou het verschil gaan maken ...

- Snoyl (hoe kan het dat die gozer zo is afgegleden?)
- Jong-A-Pin?
- Nelom van Excelsior?
Snoyl en Jong-A-Pin vind ik niet echt geweldig.. Nelom doet het wel leuk bij Excelsior en is ook nog eens van Feyenoord, zou een optie kunnen zijn.

Stenman was een goeie transfervrije linksback maar die gaat dan naar Club Brugge, hoe is het mogelijk.. Club Brugge?!?

Ik zou proberen De Cler nog een jaartje te houden tegen een veel lager salaris. Veel betere opties zijn er niet.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 23 april 2011 - 18:11   quote  deeplink  
Van Twitter:

@MauriceGraef Maurice Graef
Hadouir is rond met feyenoord! Ze willen nog wachten dit naar buiten te brengen. # nietdoorvertellendus
Emile
 Emile - zaterdag 23 april 2011 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 april 2011 - 18:11 schreef Stylzz het volgende:
Van Twitter:

@MauriceGraef Maurice Graef
Hadouir is rond met feyenoord! Ze willen nog wachten dit naar buiten te brengen. # nietdoorvertellendus
beter als meeuwis te duur is redelijk goeie vervanger
craven
 craven - zaterdag 23 april 2011 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 april 2011 - 18:11 schreef Stylzz het volgende:
Van Twitter:

@MauriceGraef Maurice Graef
Hadouir is rond met feyenoord! Ze willen nog wachten dit naar buiten te brengen. # nietdoorvertellendus
al dat getwetter
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 23 april 2011 - 18:13   quote  deeplink  
Tsja, hey, tis een bron.
craven
 craven - zaterdag 23 april 2011 - 18:16   quote  deeplink  
ja dat is zo, maar ja hoe betrouwbaar???
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 23 april 2011 - 18:18   quote  deeplink  
Maurice Graef .
http://www.sport-company.nl/maurice-graef_nl.html
MMM
 MMM - zaterdag 23 april 2011 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 april 2011 - 18:11 schreef Stylzz het volgende:
Van Twitter:

@MauriceGraef Maurice Graef
Hadouir is rond met feyenoord! Ze willen nog wachten dit naar buiten te brengen. # nietdoorvertellendus
Zou een goeie zijn.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 23 april 2011 - 19:52   quote  deeplink  
de flh
 de flh - zaterdag 23 april 2011 - 20:05   quote  deeplink  
tzou mooi zijn idd.
MMM
 MMM - dinsdag 31 mei 2011 - 23:08   quote  deeplink  
Hadouir waarschijnlijk naar Middlesbrough, doodzonde..
fer1971
 fer1971 - dinsdag 31 mei 2011 - 23:17   quote  deeplink  
hadouir/ Vorm-tyton / Beerens Roorda Dost/ Vormer Schaars
cc-tje
 cc-tje - woensdag 01 juni 2011 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 23:17 schreef fer1971 het volgende:
hadouir/ Vorm-tyton / Beerens Roorda Dost/ Vormer Schaars
...Koevermans...
cc-tje
 cc-tje - woensdag 01 juni 2011 - 10:10   quote  deeplink  
Kunnen we via een petitie niet aan gio vragen om zn voetabschoenen weer even een paar wedstrijden aan te trekken...?
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 01 juni 2011 - 10:14   quote  deeplink  
Lolbroek
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 01 juni 2011 - 10:20   quote  deeplink  
Grapjas
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 01 juni 2011 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2011 - 10:10 schreef cc-tje het volgende:

[..]

...Koevermans...
+1
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 01 juni 2011 - 21:15   quote  deeplink  
-6
de flh
 de flh - maandag 25 juli 2011 - 19:35   quote  deeplink  
Hadouir gaat naar Aachen.

bron: http://nos.nl/artikel/258839-hadouir-voor-twee-jaar-naar-aachen.html

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het scoutingsboekje van Martin van Geel









0.0134310