BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het scoutingsboekje van Martin van Geel

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
feijnrd
 feijnrd - maandag 25 juli 2011 - 20:01   quote  deeplink  
Geen Ambrabat we hebben cabral en Cissé die moeten zich nog bewijzen tegenover koeman JPvG en gio, we hebben een 10 nodig schone is de beste opslossing anders Ruudje Vormer er moet wat meer dynamisch komen op het middeveld.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 juli 2011 door feijnrd --
Alexmem
 Alexmem - maandag 25 juli 2011 - 21:36   quote  deeplink  
Dat Amrabat verhaal komt uit een uitzending van Barend en Barend, maanden terug. Feyenoord gaat natuurlijk nvr nooit 8M betalen voor een redelijke buitenspeler.

Wat betreft die '10', die hebben we helemaal niet per se nodig met 3 spitsen. Kan ook gewoon een centrale middenvelder zijn die verder van de goal blijft zoals Clasie e/o Mokotjo. Probleem is wel dat je met Fer en El Ahmadi ook geen buitenste middenvelders hebt en ze beiden ook nog weg kunnen. Aangezien Cissé veel naar binnen zal komen zou ik toch graag een linksbenige linker middenvelder zien komen. Maar goed, afgezien van Tadic zou ik daar niet 123 iemand voor weten. Zeker niet eentje die niks mag kosten.
Crisismanager
 Crisismanager - maandag 25 juli 2011 - 21:46   quote  deeplink  
Waarom 'moet' Feyenoord per se een '10' halen dan? Er is geen geld en er zijn middenvelders zat. Op het moment: Fer, el Ahmadi, Aussar, Clasie, Mokotjo, Leerdam en van Haaren. Misschien is het wel beter om met de punt naar achteren te spelen i.p.v. naar voren, aangezien de beste spelers verdedigers en controleurs zijn. De aanvallers beschikken allemaal over een goede snelheid. Feyenoord is dus wat mij betreft beter af als counterploeg en dat ligt Koeman denk ik wel, die gezien zijn verleden zijn ploegen alleen laf heeft laten voetballen i.p.v. lekker aanvallend. Hoe heb je die in hemelsnaam kunnen halen zeg...
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 26 juli 2011 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2011 - 21:46 schreef Crisismanager het volgende:
Waarom 'moet' Feyenoord per se een '10' halen dan? Er is geen geld en er zijn middenvelders zat. Op het moment: Fer, el Ahmadi, Aussar, Clasie, Mokotjo, Leerdam en van Haaren. Misschien is het wel beter om met de punt naar achteren te spelen i.p.v. naar voren, aangezien de beste spelers verdedigers en controleurs zijn. De aanvallers beschikken allemaal over een goede snelheid. Feyenoord is dus wat mij betreft beter af als counterploeg en dat ligt Koeman denk ik wel, die gezien zijn verleden zijn ploegen alleen laf heeft laten voetballen i.p.v. lekker aanvallend. Hoe heb je die in hemelsnaam kunnen halen zeg...
Tsja, gelukkig heeft Feyenoord altijd zijn grootste successen gehaald met sprankelend voetbal volledig gebouwd op de weergaloze aanval....
Crisismanager
 Crisismanager - dinsdag 26 juli 2011 - 20:35   quote  deeplink  
De eerste Europa Cup en onder leiding van Willem van Hanegem werd er nog met aanvallend voetbal prijzen binnen gesleept. De laatste 2 prijzen (UEFA Cup en de beker) die Feyenoord heeft gewonnen waren met defensief spel, met de beker hebben we natuurlijk ook veel geluk gehad in de loting.
De aarstrivaal uit 020 heeft de grootste prijzenkast van Nederland, speelt altijd aanvallend. PSV domineerde het vorige decennia, zij hadden de beste spitsen die goed worden bedient. FC Twente is kampioen geworden met aanvallend voetbal en won daarmee de beker. AZ werd eveneens kampioen met goed voetbal.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 26 juli 2011 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 20:35 schreef Crisismanager het volgende:
De eerste Europa Cup en onder leiding van Willem van Hanegem werd er nog met aanvallend voetbal prijzen binnen gesleept. De laatste 2 prijzen (UEFA Cup en de beker) die Feyenoord heeft gewonnen waren met defensief spel, met de beker hebben we natuurlijk ook veel geluk gehad in de loting.
De aarstrivaal uit 020 heeft de grootste prijzenkast van Nederland, speelt altijd aanvallend. PSV domineerde het vorige decennia, zij hadden de beste spitsen die goed worden bedient. FC Twente is kampioen geworden met aanvallend voetbal en won daarmee de beker. AZ werd eveneens kampioen met goed voetbal.
Het zal toch ook geen toeval zijn dat ajax, PSV,e.d. Geen potten breken op Europees niveau. Het zal toch geen toeval zijn dat het Nederlands elftal onder de defensieve van Marwijk met haar succesvolste reeks sinds 1988 bezig is? Ik denk dat het verdedigende voetbal in Nederland over het algemeen matig is vandaar dat aanvallende clubs hier vaker kampioen worden.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het scoutingsboekje van Martin van Geel









0.0165648