|
|
verbrande harry
|
|
|
Algemeen directeur Rik van den Boog zegt op de officiƫle website van Ajax dat Liverpool lang niet aan de eisen van de Amsterdammers wilde voldoen. "De onderhandelingen met Liverpool hebben een paar keer het punt bereikt dat het af zou ketsen en dat Luis gewoon bij Ajax zou blijven", zegt Van den Boog.
AjaxF-side.NL "Liverpool heeft lang aan bedragen vastgehouden die ver onder de 20 miljoen euro lagen en het was voor ons absoluut niet aan de orde hem voor zon bedrag te laten gaan. Uiteindelijk zijn we er uit gekomen, waardoor Luis nu in de Premier League gaat spelen", aldus Van den Boog, die in Engeland aangaf dat Suarez van grote waarde kan worden voor The Reds.
Ajax was na het vertrek van Suarez naarstig op zoek naar een nieuwe spits, maar die kwam er niet. "Ja, al moet ik er gelijk bij zeggen dat we niet hebben gezocht naar de opvolger van Luis. Die bestaat namelijk niet, want Luis is uniek in zijn soort. We zochten de afgelopen dagen nog een aanvaller erbij. Nu moeten we wachten tot de zomerperiode om ons te kunnen versterken."
http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=15436 |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Als je ziet wat Liverpool voor die Carrol betaald dan krijg ik toch weer een zure smaak in mijn mond |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
vreemd dat had ik nu ook... |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Ik niet... Suarez komt uit onze competitie en dan is 26,5 miljoen gewoon veel.
Man United kreeg dik 90 miljoen voor Ronaldo... daar zitten de big bucks.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Carrol heeft nog o,o laten zien. Geen WK, geen europees voetbal en komt net uit in de Premier leaque |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op woensdag 02 februari 2011 - 11:04 schreef Brandje het volgende:Carrol heeft nog o,o laten zien. Geen WK, geen europees voetbal en komt net uit in de Premier leaque precies en dan meteen 33 miljen betalen pfffffff |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: 40 miljoen euro zelfs.
Maar hij heeft zich al in de PL laten gelden, en was vorig seizoen in de CHampions ship, 1 van de beste spelers in hun elftal. Newcastle had hed geld niet nodig, en Carol had nog een langer contract dan Suarez. ook dat telt natuurlijk mee.. |
|
|
|