|
|
Yordee1
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op woensdag 02 februari 2011 - 22:45 schreef remco k het volgende:Geen mooie goal of iets, misschien wel een eigen goal zelfs, maar wat voor hem het belangrijkste is, is dat hij het net vind, en direct de supporters achter hem krijgt, er wacht hem een mooie toekomst op ANFIELD.... SUAREZAJAX///////////////////////////HELD Suarez///////onze//////held!!!!!!!!! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: en dat voor maar 26 mil... !!! qua onderhandelen (verkoop) moet ajax nog veel leren.. |
|
|
|
|
schijndel
|
|
|
mooi begin voor suarez liverpool gaat een mooie tijd tegemoet met hem |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: ?????? Ajax heeft juist prima onderhandeld.. |
|
|
|
|
schijndel
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Luis is een harde werker, en daar houden ze daar van, plus dat hij ook echt wel meer gaat scoren als Kuyt daar, dus ik den kinderdaad dat het wel eens een publiekslieveling kon gaan worden.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
nee remco.. Liverpool wou een goedkope vervanger voor Torres die zowieso erg veel geld op ging leveren.. dus denk ik dat er meer uit te halen viel...
voor de rest vind ik dat je gelijk hebt mbt suarez |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 02 februari 2011 - 23:04 schreef nummer10 het volgende:nee remco.. Liverpool wou een goedkope vervanger voor Torres die zowieso erg veel geld op ging leveren.. dus denk ik dat er meer uit te halen viel... voor de rest vind ik dat je gelijk hebt mbt suarez Spelers uit de ED gaan gewoon niet snel meer dan 30 miljoen opbrengen.. En Ajax heeft er alles uitgehaald wat mogelijk was.... Suarez had geen langdurig contract meer, speelde in de ED, en had nog gee goed half seizoen achter de rug |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Als ze in Spanje en Engeland spelers als Suarez echt willen hebben, denk ik dat we voortaan aanzienlijk meer voor ze kunnen vragen dan 30 miljoen. Liverpool haalt Suarez voor 26,5 en verkoopt Torres voor 58. Dat is meer dan het dubbele. Dus voor clubs uit deze landen; prijzen opvoeren!! |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Mijn hemel Suarez, waarom Liverpool ? Wat een vreselijk slecht team is dat zeg, en ze spelen veel te ver van de goal van de tegenstander af. Volgens mij is hij met afstand de beste speler daar, prima goal ook. |
|
|
|
|
echte ajaxfan!
|
|
|
Ik heb medelijden met Suarez. Bij Ajax was het voetbal de laatste maanden niet zo best maar wat ik gisteren van Liverpool heb gezien......echt dramatisch slecht! Geen voetbal, lange ballen, hard hollen. Ik vind het niet zo gek dat Kuyt daar geslaagd is! Suarez zal veelvuldig met zijn armen wijd naar de hemel kijken en denken:'was ik nog maar bij Ajax....daar kunnen ze tenminste voetballen". De enige goede voetballer (Torres) is vertrokken! |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 03 februari 2011 - 10:20 schreef echte ajaxfan! het volgende:Ik heb medelijden met Suarez. Bij Ajax was het voetbal de laatste maanden niet zo best maar wat ik gisteren van Liverpool heb gezien......echt dramatisch slecht! Geen voetbal, lange ballen, hard hollen. Ik vind het niet zo gek dat Kuyt daar geslaagd is! Suarez zal veelvuldig met zijn armen wijd naar de hemel kijken en denken:'was ik nog maar bij Ajax....daar kunnen ze tenminste voetballen". De enige goede voetballer (Torres) is vertrokken! Ja inderdaad, Mereiles, Kuyt en helemaal Gerard, stel je voor zeg dat je daar mee moet spelen, echt dramatisch... Als Liverpool tegen Ajax zou spelen, hebben wij geen enkele schijn van kans. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Het was geweldig om te zien hoe Suarez inviel. Ik denk dat hij op Anfield perfect op zijn plaats is. Die Engelsen kunnen wel in een 4-4-2 spelen, iets wat AJAX absoluut niet kan. Suarez zal een vrije rol krijgen in het elftal en dat is hem op het lijf geschreven. Voortaan stem ik af op Liverpool, want ik wil held SUAREZ zoveel mogelijk aan het werk zien. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op woensdag 02 februari 2011 - 23:51 schreef remco k het volgende:[..] Spelers uit de ED gaan gewoon niet snel meer dan 30 miljoen opbrengen.. En Ajax heeft er alles uitgehaald wat mogelijk was.... Suarez had geen langdurig contract meer, speelde in de ED, en had nog gee goed half seizoen achter de rug EENS. Ajax heeft het prima gedaan. Er had idd meer ingezeten als Luis aan de lopende band had gescoord en zich niet had vergrepen aan de schouderkarbonade van Bakkal. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ik heb al erder gezegt dat ik liverpool een verschrikkelijk goede keus vind voor suarez.. Ze hebben in liverpool ieman nodig. Hij heeft een grote kans om veel te spelen.. Bij een topclub.. En dan ook nog eens liverpool misschien wel naar een hoger plekje te krijgen.. chelsea-liverpool word spannend.. Wacht dan weer met smart op suarez:D |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 03 februari 2011 - 18:55 schreef alibabba het volgende:Het was geweldig om te zien hoe Suarez inviel. Ik denk dat hij op Anfield perfect op zijn plaats is. Die Engelsen kunnen wel in een 4-4-2 spelen, iets wat AJAX absoluut niet kan. Suarez zal een vrije rol krijgen in het elftal en dat is hem op het lijf geschreven. Voortaan stem ik af op Liverpool, want ik wil held SUAREZ zoveel mogelijk aan het werk zien. Same here m8... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hij is binnen no-time de favoriet daar man...daar houden engelsen van .....en ik ook godverredomme.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik mis em nou al...
Vandaag weer een mooie uitspraak van SUarez...." ik kom echt terug, ik ga maar een paar jaar weg" |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
meen je dat?zei hij dat?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ja, gister tegen de NOS, na zijn debuut, er werd hem gevraagd hoe het ging, en hij zei als eerste dat hij Ajax al miste, maar dat hij graag de top wil bereiken, maar dat hij zeker graag terug wil komen over een paar jaar...
Zou toch fantastisch zijn, als je straks een elftal heb met terug kerende spelers als..
Snijder, v/d Vaart, Heitinga, Suarez, de Jong, en bijvoorbeeld aangevuld, met een Dalay Blind.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
man..........alleen die namen al...brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Daar gaat je piemel van overeind staan he... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op donderdag 03 februari 2011 - 21:13 schreef remco k het volgende:[..] Ja, gister tegen de NOS, na zijn debuut, er werd hem gevraagd hoe het ging, en hij zei als eerste dat hij Ajax al miste, maar dat hij graag de top wil bereiken, maar dat hij zeker graag terug wil komen over een paar jaar... Zou toch fantastisch zijn, als je straks een elftal heb met terug kerende spelers als.. Snijder, v/d Vaart, Heitinga, Suarez, de Jong, en bijvoorbeeld aangevuld, met een Dalay Blind.. Ajax senioren club hebben we al... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: AC Milan won de CL met een gemiddelde leeftijd boven de 28 jaar op het veld... |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
quote:Op donderdag 03 februari 2011 - 21:13 schreef remco k het volgende:[..] Ja, gister tegen de NOS, na zijn debuut, er werd hem gevraagd hoe het ging, en hij zei als eerste dat hij Ajax al miste, maar dat hij graag de top wil bereiken, maar dat hij zeker graag terug wil komen over een paar jaar... Zou toch fantastisch zijn, als je straks een elftal heb met terug kerende spelers als.. Snijder, v/d Vaart, Heitinga, Suarez, de Jong, en bijvoorbeeld aangevuld, met een Dalay Blind.. Ja...dat verhaaltje van ik kom terug kennen we nou wel. Behalve Rijkaard en Cruyff is er nooit iemand terug gekomen. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 03 februari 2011 - 14:47 schreef remco k het volgende:[..] Ja inderdaad, Mereiles, Kuyt en helemaal Gerard, stel je voor zeg dat je daar mee moet spelen, echt dramatisch... Als Liverpool tegen Ajax zou spelen, hebben wij geen enkele schijn van kans. euhm why not ? zelfs Utrecht kan er van winnen... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 03 februari 2011 - 21:13 schreef remco k het volgende:[..] Ja, gister tegen de NOS, na zijn debuut, er werd hem gevraagd hoe het ging, en hij zei als eerste dat hij Ajax al miste, maar dat hij graag de top wil bereiken, maar dat hij zeker graag terug wil komen over een paar jaar... Zou toch fantastisch zijn, als je straks een elftal heb met terug kerende spelers als.. Snijder, v/d Vaart, Heitinga, Suarez, de Jong, en bijvoorbeeld aangevuld, met een Dalay Blind.. als snijder terug keert naar NL was het naar UItrecht.. niet naar Ajax.. heitinga suarez en daley zie ik wel terug keren.. (als daley weggaat natuurlijk misschien gaat hij zijn pa wel achterna.. dat zou pas fantastisch zijn) |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 februari 2011 - 08:42 schreef Rogier het volgende:[..] Ja...dat verhaaltje van ik kom terug kennen we nou wel. Behalve Rijkaard en Cruyff is er nooit iemand terug gekomen. Davids |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Utrecht Liverpool 0-0.....Liverpool Utrecht 0-0.
Utrecht Ajax 3-0 Ajax Utrecht 1-2.
Utrecht jan er dus niet van winnen, maar wel met ruime cijfers winnen ze van Ajax. en dat is geen toeval... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 februari 2011 - 08:42 schreef Rogier het volgende:[..] Ja...dat verhaaltje van ik kom terug kennen we nou wel. Behalve Rijkaard en Cruyff is er nooit iemand terug gekomen. Dat is zoiezo pas iets van de laatste jaren, dat mensen dat roepen, ik heb een KLuivert of de Boertjes, van Basten zoiets toen uberhaubt niet zien roepen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 februari 2011 - 09:03 schreef nummer10 het volgende:[..] als snijder terug keert naar NL was het naar UItrecht.. niet naar Ajax.. heitinga suarez en daley zie ik wel terug keren.. (als daley weggaat natuurlijk misschien gaat hij zijn pa wel achterna.. dat zou pas fantastisch zijn) En Cruiyff zei ooit, nooit voor Feyenoord te zullen voetballen... van Gaal zei jaren 90 nooit een nationaal elftal te willen coachen...
Als Sneijder bij Ajax meer kan verdienen, dan komt ie heus wel.. en al helemaal als Utrecht dan onderin meespeelt, en Ajax weer succesen zou hebben... |
|
|
|