|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
UPDATE: Heerenveen stuurt boze brief naar Ajax en Rob Jansen (ELF Voetbal)
|
|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Frank de Boer belt Bas Dost, spits in de zomer naar Ajax |
|
|
|
Thomas
|
|
|
Heerenveen heeft via een officiƫle brief haar ongenoegen laten blijken richting Ajax en Rob Jansen van Sport Promotion. "Afgelopen maandagavond rond half twaalf zijn in eerste instantie de onderhandelingen tussen sc Heerenveen en Ajax gestaakt omdat partijen er op meerdere punten niet uit kwamen. Onder andere het voorstel van sc Heerenveen omtrent de hoogte van de transfersom van 4,75 miljoen euro werd niet geaccepteerd door Ajax", aldus een verklaring.
"Ook op andere punten bestond nog geen overeenstemming. Zo had Ajax nog niet gereageerd op de eis van sc Heerenveen dat Ajax de verschuldigde solidariteitsbijdrage voor haar rekening moest nemen en de aan Heracles verschuldigde zogenaamde 'sell-on fee'. Daarnaast bestond geen overeenstemming over de voorwaarden waaronder de bonus van 500.000 euro verschuldigd zou worden."
"Daarna hebben sc Heerenveen en Rob Jansen nog contact met elkaar gehad waarbij met name is gesproken over het in gelijke mate verdelen van het gat in de transfersom van 750.000 euro over Ajax, sc Heerenveen en Bas Dost zelf. Rob Jansen heeft toen niet aangegeven dat dit wat hem c.q. Bas Dost betrof akkoord was. Rob Jansen gaf aan een 'belrondje' te zullen maken en terug zou bellen."
"Rond 23.55 uur belde hij terug met de mededeling dat de bevoegde mensen bij Ajax niet meer bereikbaar waren. Omdat Ajax-directeur Rik van den Boog niet beschikte over voldoende mandaat voor een totale deal waarvan deze transfersom deel uitmaakte, aldus Rob Jansen, waren daarmee de onderhandelingen op niets uitgelopen. Over het standpunt van Bas Dost stelde Rob Jansen (wederom) niets." |
|
|
|
|
eSCee
|
|
|
Ik vind de communicatie van heerenveen zeer vreemd..waar is dat leuke ploegje van vroeger gebleven... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Ik ben dat hele gezeik rond Bas Dost inmiddels wel meer dan beu. De media struikelen over elkaar heen om een zo'n spannend mogelijk bericht te publiceren. Hij speelt jammer genoeg nog steeds bij Heerenveen en daarmee BASTA! Tot aan de zomerstop moeten we het doen met deze selectie en daarna zien we wel wie onze club komt versterken. Maar al die verhalen de afgelopen dagen over Bas Dost worden een beetje te veel van het goede. |
|
|
|
|
rikkie12345445
|
|
|
Dost is al weer in genade aangenomen bij heereveen stelletje heukneuters eerst boos worden en dag daarna alles weer goed vinden |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 02 februari 2011 - 16:38 schreef amsterdammer113 het volgende:Ik ben dat hele gezeik rond Bas Dost inmiddels wel meer dan beu. De media struikelen over elkaar heen om een zo'n spannend mogelijk bericht te publiceren. Hij speelt jammer genoeg nog steeds bij Heerenveen en daarmee BASTA! Tot aan de zomerstop moeten we het doen met deze selectie en daarna zien we wel wie onze club komt versterken. Maar al die verhalen de afgelopen dagen over Bas Dost worden een beetje te veel van het goede. EENS |
|
|
|
|
rikkie12345445
|
|
|
heereveen moet niet zeiken ze hebben dost toch |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op woensdag 02 februari 2011 - 16:38 schreef amsterdammer113 het volgende:Ik ben dat hele gezeik rond Bas Dost inmiddels wel meer dan beu. De media struikelen over elkaar heen om een zo'n spannend mogelijk bericht te publiceren. Hij speelt jammer genoeg nog steeds bij Heerenveen en daarmee BASTA! Tot aan de zomerstop moeten we het doen met deze selectie en daarna zien we wel wie onze club komt versterken. Maar al die verhalen de afgelopen dagen over Bas Dost worden een beetje te veel van het goede. BAM!!!!!! eens man....lijkt wel een prestigestrijd geworden........en ik vind het missch niet eens heel erg man..ik heb alleen beetje pijn in de buik van dat ik mijn vertrouwen een beetje kwijt ben in ajax.....lijkt wel zinkend schip man.....en ken je nagaan hoe we van de zomer weer op 0 moeten beginnen....en precies zoals f-side schreef hiero:vanaf 2004 zitten we al zo te kutten man.....heb ik geen zin meer in!!!IK WIL GVD DIE DERDE STER EENS HEBBEN MAN!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op woensdag 02 februari 2011 - 19:33 schreef joduh het volgende:[..] BAM!!!!!! eens man....lijkt wel een prestigestrijd geworden........en ik vind het missch niet eens heel erg man..ik heb alleen beetje pijn in de buik van dat ik mijn vertrouwen een beetje kwijt ben in ajax.....lijkt wel zinkend schip man.....en ken je nagaan hoe we van de zomer weer op 0 moeten beginnen....en precies zoals f-side schreef hiero:vanaf 2004 zitten we al zo te kutten man.....heb ik geen zin meer in!!!IK WIL GVD DIE DERDE STER EENS HEBBEN MAN!!!!!!!!!!!!!!! + bami!!! eens dus!! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op woensdag 02 februari 2011 - 19:33 schreef joduh het volgende:[..] BAM!!!!!! eens man....lijkt wel een prestigestrijd geworden........en ik vind het missch niet eens heel erg man..ik heb alleen beetje pijn in de buik van dat ik mijn vertrouwen een beetje kwijt ben in ajax.....lijkt wel zinkend schip man.....en ken je nagaan hoe we van de zomer weer op 0 moeten beginnen....en precies zoals f-side schreef hiero:vanaf 2004 zitten we al zo te kutten man.....heb ik geen zin meer in!!!IK WIL GVD DIE DERDE STER EENS HEBBEN MAN!!!!!!!!!!!!!!! Luisteren naar JOHAN CRUIJFF, dan komt alles goed man! Die ego's moeten het volledige vertrouwen hebben in hem en niet het volledige vertrouwen in hunzelf, want zij bewijzen telkens dat ze het verstand hebben van een visstick man! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op woensdag 02 februari 2011 - 19:37 schreef alibabba het volgende:[..] Luisteren naar JOHAN CRUIJFF, dan komt alles goed man! Die ego's moeten het volledige vertrouwen hebben in hem en niet het volledige vertrouwen in hunzelf, want zij bewijzen telkens dat ze het verstand hebben van een visstick man! whahahahaha alibabba!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!je praat als mij man!!!!!!!!!!!!hahahah tof!!!!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
3 ster voor joduh...mijn vriend!
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
sorry, verkeerde! ;)
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Hahahahaha, ALTIJD PRIJS met zijn foto's......schitterend! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Jullie zijn er dol op!!!! ik post lekker door!
JODUUUUUH!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
dank dank dank vriend!!!!!!joduhhh joduhhh joduhhh |
|
|