|
|
rikkie12345445
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ik zal de laatste zijn die valt over spelfouten en dergelijke, maar wat is dit voor openingspost. Wanneer je een topic start is het handig een tekstbericht erbij te zetten zodat mensen die kunnen lezen. En een eigen mening vervolgens ventileren is misschien ook een idee?? Nu lijkt het net of je dit topic start zodat je de eerste bent. |
|
|
|
|
Thomas
|
|
|
quote: Ik heb er voor nu een link naar de bron bij geplaatst. Graag in het vervolg zelf doen. Zie de regels hoe dit kan.
quote: Voortaan graag je bericht aanpassen in plaats van een nieuwe post te plaatsen, zeker wanneer het een dergelijke kleine aanpassing betreft en een nieuwe post niets toevoegd aan de oude (incorrecte) post. Dit kan via de "Edit"-knop. |
|
|
|
|
rikkie12345445
|
|
|
had er gewoon geen zin in |
|
|
|
|
rikkie12345445
|
|
|
maar nu gewoon over de topic praten??????????? |
|
|
|
|
rikkie12345445
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
WTF? Sno verdient 1,4 miljoen en Ooijer verdient 1,1 miljoen.. Niet normaal.. |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Veel inhoud heeft dit topic niet. En de maker denk ik ook niet. |
|
|
|
|
bird
|
|
|
maak mij op zichniet zoveel uit als de prestaties maar goed zijn maar we staan derde dus moet er wat van af prestatieloon vind wel een goed idee maar wie wil dan nog in nederland spele |
|
|
|
|
rikkie12345445
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Dit is al jaren zo, wij zijn gewoon de beste en rijkste en dus geven we onze spelers lekker veel geld!
Ajax = de BAAS!
slotje! |
|
|
|
|
D.B.
|
|
|
quote:Op woensdag 02 februari 2011 - 17:04 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Dit is al jaren zo, wij zijn gewoon de beste en rijkste en dus geven we onze spelers lekker veel geld! Ajax = de BAAS! slotje! Wil net zeggen, nogal logisch dat ze het meest betalen :P Nog een nieuwtje.. wss geldt dat ook voor Barça in de Spaanse competitie!! |
|
|
|
|
rikkie12345445
|
|
|
quote:Op woensdag 02 februari 2011 - 17:06 schreef D.B. het volgende:[..] Wil net zeggen, nogal logisch dat ze het meest betalen :P Nog een nieuwtje.. wss geldt dat ook voor Barça in de Spaanse competitie!! barca heeft ook betere spelers kijk naar ooijer.kan niet voetballen maar toch meer dan 1 miljoen per jaar. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat kan al niet kloppen tenminste niet dat van Ooijer. Er werd toch heel duidelijk verteld bij z'n presentatie, dat hij op prestatie.. |
|
|
|
|
rikkie12345445
|
|
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op woensdag 02 februari 2011 - 17:36 schreef remco k het volgende:[..] Dat kan al niet kloppen tenminste niet dat van Ooijer. Er werd toch heel duidelijk verteld bij z'n presentatie, dat hij op prestatie.. Dat lijstje is salaris inclusief tekengelden, bonussen, sponsor- en reclame-inkomsten. Zal wel een flink bedrag handgeld zijn geweest.
Het lijstje zegt mij verder niks, aangezien het alleen over Nederlanders in loondienst van de clubs gaat. Wat de rest van de selectie krijgt staat er niet bij. |
|
|
|
|
D.B.
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: dacht dat ooijer een prestatie gevalletje had ? bedoel qua aantal gespeelde wedstrijden ? dacht dus eigenlijk dat hij GRATIs was en dat is ook gezegt door de heer JOL... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 02 februari 2011 - 17:36 schreef remco k het volgende:[..] Dat kan al niet kloppen tenminste niet dat van Ooijer. Er werd toch heel duidelijk verteld bij z'n presentatie, dat hij op prestatie.. dat bedoelde ik dus ook |
|
|
|
|
E-J
|
|
|
Lijkt me ook wel een beetje logisch he! Ajax heeft de grootste begroting en kan dus ook meer uitgeven aan salaris in de hoop de beste spelers en dus team samen te stellen, niet dat het goed uitpakt de laatste jaren...........maar het gaat weer de goede kant op! |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Gek hè dat ze allemaal willen komen bij ons. |
|
|
|
|
Dev
|
|
|
Ajax geeft meer dan 4 miljoen per jaar uit aan Sno, Aissati, Wielaart en Ooijer. Lijkt me duidelijk dus waar er nog geld valt te besparen bij AJAX. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Vergeet niet dat dit verhaal ging over wat ze verdient hebben, niet wat Ajax heeft overgemaakt aan ze. Ooijer zat in het Nederlands Elftal en kreeg daar geloof ik 3 ton. Het is idd met tekengeld en alles erop en eraan. Neemt niet weg dat 600.000 per jaar krijgen voor zo'n iemand nog steeds veel is |
|
|
|