|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Ajax haalt zwitsers talent binnen |
|
|
|
remco k
|
|
|
Zwitsers talent heeft op enkele formaliteiten na Ajax-transfer te pakken Woensdag, 2 februari 2011 om 18:40 Ajax heeft de strijd om de handtekening van Stefan Marinkovic gewonnen, zo meldden diverse Zwitserse media woensdag. De zestienjarige linkspoot van FC Luzern, die zowel in de verdediging als op het middenveld uit de voeten kan, maakt naar verluidt met onmiddellijke ingang de overstap.
De ouders van de Zwitsers jeugdinternational, die over Servische roots beschikt, bevestigen de overstap naar de Amsterdamse club, maar volgens Luzerns woordvoerder Stefan Bucher moeten er 'nog enkele formaliteiten' worden afgerond. "We gunnen hem echter de transfer en willen niet in de weg liggen. Als Ajax zich voor hem meldt, dan is dat ook voor FC Luzern een eer."
Marinkovic speelde nog nooit voor de hoofdmacht van FC Luzern, dat koploper is in de Zwitserse competitie. De tiener, die twee jaar geleden stage bij Arsenal liep, was ook in beeld bij Juventus, Sampdoria, Brescia, AS Nancy en Valenciennes. Met Leeds United was men er zelfs bijna uit.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=136863 |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik weet bij god niet wie dat is man......poept nog in zijn broekie denk ik?hahah dat is pas scouten man!!!!!! |
|
|
|
|
astra
|
|
|
zag hem net op youtube echt groot is die niet.dat die naar Ajax gaat wil toch wel zeggen dat jonge spelers graag naar Ajax willen komen... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hoezo????mijn neeffie van 4 wil ook wel man!!!!! |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Logisch, hier opleiding en dan weer verkopen. |
|
|
|
|
astra
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op woensdag 02 februari 2011 - 19:38 schreef joduh het volgende:ik weet bij god niet wie dat is man......poept nog in zijn broekie denk ik?hahah dat is pas scouten man!!!!!! Om ff serieus te zijn dan:
Ik heb 1 en ander opgezocht, maar het is echt nog een broekepoepertje idd!
Joduh, hoop dat je t waardeerd |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Goede zaak, dat Ajax weer bezig is de laatste maanden, om spelers te kopen die nog erg jong zijn, gewoon weer backs to basic.. Talenten scouten, opleiden, CL winnen, en weer doorverkopen......
COME ON AJAX!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
whahahahaha ik lig gvd helemaal strak om die leipe fotos van jou man!!!!!je ben weer goed bezig altijd prijs!!!!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op woensdag 02 februari 2011 - 20:13 schreef remco k het volgende:Goede zaak, dat Ajax weer bezig is de laatste maanden, om spelers te kopen die nog erg jong zijn, gewoon weer backs to basic.. Talenten scouten, opleiden, CL winnen, en weer doorverkopen...... COME ON AJAX!!!!!!!!!!!! goezo jongen!!!!!dat willen we horen man!!!!!joduhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
JODUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Ze hebben er nog 1 opgehaald las ik |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
AJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Ik haal die andere 2 wel op!! wat een uiers 8} |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
Ik ben tog wel blij, dat er tog nog wat leven in die scouts zit. Ik dagt dat ze dood waren, al jaren niks meer van gehoord. Ik hoop dat het een grote voor ajax word, maar ik durf niks te zeggen. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
NICE !!! ZO MOET HET AJAX!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 03 februari 2011 - 11:48 schreef C. Eriksen het volgende:Ik ben tog wel blij, dat er tog nog wat leven in die scouts zit. Ik dagt dat ze dood waren, al jaren niks meer van gehoord. Ik hoop dat het een grote voor ajax word, maar ik durf niks te zeggen. Jij hebt ook echt 0,0 verstand van Ajax he...
Hoe denk je dat Eriksen bij ajax is gekomen, of het grote jeugdtalent Boilesen?? Of Toivomaki?? |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
hier ben ik stil van werkt de scouting weer,nou nou...tuuut tuuut |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Het is waardeloos gesteld met de scouting van direct bruikbare spelers voor het eerste.
Jeugdig talent wordt wel aangetrokken, maar ook veel te weinig. Ik denk dat Ajax nog heel wat stappen kan maken, in het eerder aantrekken, van spelers zoals Suarez bijvoorbeeld, of een Sulejmani.... Ajax moet in staat zijn dit soort spelers zelf te scouten toch? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op donderdag 03 februari 2011 - 15:07 schreef remco k het volgende:[..] Het is waardeloos gesteld met de scouting van direct bruikbare spelers voor het eerste. Jeugdig talent wordt wel aangetrokken, maar ook veel te weinig. Ik denk dat Ajax nog heel wat stappen kan maken, in het eerder aantrekken, van spelers zoals Suarez bijvoorbeeld, of een Sulejmani.... Ajax moet in staat zijn dit soort spelers zelf te scouten toch? +17398 |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Remco dar ben ik het ook echt totaal niet mee eens.. eriksen kwam naar ons dacht ik.. Omdat hij litmane had gesproken en litmane zei dat ajax goed voor hem was. Of was dat boilsen?.. En die toivomaki is ook van DIT jaar.. Heb ge voor de rest nog namen? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 03 februari 2011 - 19:42 schreef freakie het volgende:Remco dar ben ik het ook echt totaal niet mee eens.. eriksen kwam naar ons dacht ik.. Omdat hij litmane had gesproken en litmane zei dat ajax goed voor hem was. Of was dat boilsen?.. En die toivomaki is ook van DIT jaar.. Heb ge voor de rest nog namen? Ajax had deze spelers gescout, en mede door een positief van Litmanen is er 1 of twee gekomen, Eriksen is ook gewoon goed gescout, die is niet komen aanwaaien...
En als je leest, zeg ik ook nergens dat ze wel goed zijn, ik zeg alleen dat het onzin is, dat er geen enkel talent naar Ajax is gehaald.. |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op donderdag 03 februari 2011 - 20:09 schreef remco k het volgende:[..] Ajax had deze spelers gescout, en mede door een positief van Litmanen is er 1 of twee gekomen, Eriksen is ook gewoon goed gescout, die is niet komen aanwaaien... En als je leest, zeg ik ook nergens dat ze wel goed zijn, ik zeg alleen dat het onzin is, dat er geen enkel talent naar Ajax is gehaald.. Eriksen, kwam binnen via een tip van Brian Laudrup. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
prima dit, heb dezelfde mening als jullie eigenlijk. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
netjes hoor eerst die toiviomaki ofzoiets en nu weer een zwitser, ajax heeft het bovendien goed gedaan door zich niet lam te gaan betalen voor spelers, het advies van cruijff wordt goed opgevolgt, ze zijn zeker goed bezig! |
|
|
|
|
rob bie de bobbie
|
|
|
quote:Op donderdag 03 februari 2011 - 20:49 schreef Luis_suarez_19 het volgende:netjes hoor eerst die toiviomaki ofzoiets en nu weer een zwitser, ajax heeft het bovendien goed gedaan door zich niet lam te gaan betalen voor spelers, het advies van cruijff wordt goed opgevolgt, ze zijn zeker goed bezig! Maar Bas Dost had van mij mogen komen. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op donderdag 03 februari 2011 - 15:07 schreef remco k het volgende:[..] Het is waardeloos gesteld met de scouting van direct bruikbare spelers voor het eerste. Jeugdig talent wordt wel aangetrokken, maar ook veel te weinig. Ik denk dat Ajax nog heel wat stappen kan maken, in het eerder aantrekken, van spelers zoals Suarez bijvoorbeeld, of een Sulejmani.... Ajax moet in staat zijn dit soort spelers zelf te scouten toch? zo ie het precies man...elke blinde kan suleiman halen en suarez en el hammie.....en mertens en appelvlaai en zoutzak en ronaldo en messi en ronaldinjo en hahahaaha |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op donderdag 03 februari 2011 - 19:42 schreef freakie het volgende:Remco dar ben ik het ook echt totaal niet mee eens.. eriksen kwam naar ons dacht ik.. Omdat hij litmane had gesproken en litmane zei dat ajax goed voor hem was. Of was dat boilsen?.. En die toivomaki is ook van DIT jaar.. Heb ge voor de rest nog namen? als je al niet wet hoe je litmaneN schrijft???????? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: hij is wel gekomen hoor man...... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 03 februari 2011 - 20:57 schreef joduh het volgende:[..] zo ie het precies man...elke blinde kan suleiman halen en suarez en el hammie.....en mertens en appelvlaai en zoutzak en ronaldo en messi en ronaldinjo en hahahaaha wie is hahahaaha.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
ken je die niet remco ??????? valt me dat van je tegen man.. |
|
|
|
|
cvita
|
|
|
Er is ook een Moluks toptalent gescout, Jimmy Watnoulikmehol die gaat het helemaal maken ! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: er is ook ooit een spits gekocht die het nooit heeft kunnen maken en niet gaat maken.. en raad is ? de eerste letters beginnen met cvita !! |
|
|
|
|
cvita
|
|
|
Gáááááááááááááp ! Wacht maar tot Jimmy doorbreekt ! En die kleine Dario gaat dit seizoen nog wel een paar belangrijke doelpuntjes maken goochem. Nummer 10 wie kent hem niet, nummer 10 numer 10 is GEEN echte Ajacied ! hahahahahaha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 03 februari 2011 - 22:43 schreef cvita het volgende:Gáááááááááááááp ! Wacht maar tot Jimmy doorbreekt ! En die kleine Dario gaat dit seizoen nog wel een paar belangrijke doelpuntjes maken goochem. Nummer 10 wie kent hem niet, nummer 10 numer 10 is GEEN echte Ajacied ! hahahahahaha Op dit forum meer dan dat jij bent.... DON'T mess with the big boys here, you dick..... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
tuulk kerel.. je kent me blijkbaar niet.. de vaste bezoekers hebben al een foto gezien en daaruit blijkt dat er toch totaal naast zit.. en dario paar belangrijke doelpuntjes maken ? hij is de eerste 6 weken al uit de rolatie en ik denk niet dat de boer de laatste cruciale wedstrijden nog gaat experimenteren met hem.. hij was niet voor niks verhuurd toch ? |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op donderdag 03 februari 2011 - 22:43 schreef cvita het volgende:Gáááááááááááááp ! Wacht maar tot Jimmy doorbreekt ! En die kleine Dario gaat dit seizoen nog wel een paar belangrijke doelpuntjes maken goochem. Nummer 10 wie kent hem niet, nummer 10 numer 10 is GEEN echte Ajacied ! hahahahahaha jep...fucker |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
eeeey harry wie bedoel je ? |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: ik reageer toch op cvita,dus...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 februari 2011 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 03 februari 2011 - 22:53 schreef nummer10 het volgende:tuulk kerel.. je kent me blijkbaar niet.. de vaste bezoekers hebben al een foto gezien en daaruit blijkt dat er toch totaal naast zit.. en dario paar belangrijke doelpuntjes maken ? hij is de eerste 6 weken al uit de rolatie en ik denk niet dat de boer de laatste cruciale wedstrijden nog gaat experimenteren met hem.. hij was niet voor niks verhuurd toch ? Foto gezien? Ikke geen foto gezien hebben? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
nahja zeg heb je nie opgelet... had men hyves gepost met een halfdronken kop.. lol :D
men zoon van 6 en aan shirtje te zien ... he.. in almelo met Ajax shirt.. :D
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 februari 2011 door nummer10 -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Hahaha XD Dat was zeker afgelopen maandag waar er 2000 posts binnen waren, toen ik aant voetballen was.. Heb toen gewoon alles overgeslaan en een paar dingetjes gelezen.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 03 februari 2011 - 23:12 schreef Hasjkoph het volgende:Hahaha XD Dat was zeker afgelopen maandag waar er 2000 posts binnen waren, toen ik aant voetballen was.. Heb toen gewoon alles overgeslaan en een paar dingetjes gelezen.. dat zou maar zo kunnen man.. maar nu heb jij de foto ook gezien :) ben je weer op de hoogte... men hyves ga ik niet nog keer plaatsen lol :d ja prive doek em wel ff |
|
|
|
|
cvita
|
|
|
Slaap lekker verder nr.10 kleine Dario is volgende week weer fit knul ! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: waar heb je dat nieuws weg dan ? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Mijn hyves: Tobje.hyves.nl
(Jaja, Topje, ik was klein toen ik die nickname nam ;P) |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
haha komisch om te zien je hyves:P kan je meteen een gezicht er bij plaatsen.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|