|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Auto en bus combi Herenveen!!!!! |
|
|
|
Ray FR
|
|
|
HEERENVEEN de enige uitwedstrijd die echt tof was om naar toe te gaan omdat tie combi vrij was maar nee hoor nu dus ook daar naar toe die verrote kutcombi. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik ben ook een keer of 3 in Heerenveen geweest en idd 1 groot en gezellig feest. Maar toch staat mij bij dat het vorig jaar ergens is verkloot daarzo!!! |
|
|
|
|
Ray FR
|
|
|
quote:Op woensdag 02 februari 2011 - 20:33 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik ben ook een keer of 3 in Heerenveen geweest en idd 1 groot en gezellig feest. Maar toch staat mij bij dat het vorig jaar ergens is verkloot daarzo!!! ja ik was er vorig jaar ook en wat ik heb mee gekregen was dat er supporters waren die over de plexiglas hekken klommen en mot gingen zoeken met heerenveen supporters misschien was dat wel de druppel maar goed blijft klote.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 02 februari 2011 - 20:40 schreef Ray FR het volgende:[..] ja ik was er vorig jaar ook en wat ik heb mee gekregen was dat er supporters waren die over de plexiglas hekken klommen en mot gingen zoeken met heerenveen supporters misschien was dat wel de druppel maar goed blijft klote.... Beetje dom ook om de boel te verkloten... Idd was dat nog 1 van de weinige mooie uitwedstrijd.. Willem II was ook altijd leuk en is allang verkloot!!! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
'tis wel eens eerder verkloot. En jaar of 12 geleden, met die rellennegers. Maar jammer dat er weer een combi bijkomt, ik vond het de laatste jaren leuk in Heerenveen. |
|
|
|
|
MrChriz
|
|
|
Ja ze klommen er idd overheen vorig jaar.. Was jammer want verder was het n erg gezellige wedstrijd :D Heb pff nu dus lekker halve dag in de bus en extra kosten. Ik pas effe een keertje :( |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op woensdag 02 februari 2011 - 23:33 schreef Els het volgende:'tis wel eens eerder verkloot. En jaar of 12 geleden, met die rellennegers. Maar jammer dat er weer een combi bijkomt, ik vond het de laatste jaren leuk in Heerenveen. ja die vallen ook zo op in Friesland hè die gasten. |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
quote:Op woensdag 02 februari 2011 - 20:28 schreef Ray FR het volgende:HEERENVEEN de enige uitwedstrijd die echt tof was om naar toe te gaan omdat tie combi vrij was maar nee hoor nu dus ook daar naar toe die verrote kutcombi. ja dat is vervelend! gelukkig zit ik in een skybox daar hehe |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: ben blij voor je dat je alleen aan jezelf denkt |
|
|
|
|
MrChriz
|
|
|
quote: Haha tijd voor een house box? :p |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Niet zeiken gewoon zoals ik jaren geleden ook heb gedaan....je uitkaart inleveren!
Ik had toen ook nog een droom dat iedereen dat zou doen. Want je laat je als supporter toch niet zo behandelen en dan heb ik nog niet eens over de prijzen die gehanteerd worden.
Als je iets hier tegen wilt doen dan moet als hele groep (1280 supporters) op eigen vervoer naar H'veen afreizen incl. je kaartje. En je melden voor het uitvak. Dan laat je zien dat je niet op deze manier behandeld wilt worden.
Kijken of de lokale driehoek iedereen wegstuurd?!
Geen woorden maar DADEN!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 februari 2011 door KKL -- |
|
|
|