|
|
sportdwaas
|
|
|
De transfermarkt is dicht en afgezien van een van Beukeringtje valt er niets meer te versterken voor clubs op jacht naar het kampioenschap, internationaal voetbal of lijfsbehoud in de hoogste divisie van ons betaalde voetbal.
Hier de door mij geprognotiseerde eindstand van de competitie (ook wel genaamd SEEEKR), waar bij ik wil opmerken dat ik reeds in november 2009 voorspelde dat Twente kampioen zou worden.
Goed nieuws voor de Oosterlingen: het kampioensschap wordt geprolongeerd. Sterker nog Twente gaat ook de beker pakken. T. Janssen is niet verkast, Ruiz is terug van weggeweest en met L. de Jong, Janko, Chadli en Bruggink zijn er voldoende doelgerichte aanvallers beschikbaar. Met Wisgerhof en Douglas is de verdediging sterk en de ambitie is nog steeds groot bij het hele team. Brama en Landzaat zijn rustpunten op het middenveld. Kortom geen problemen hier.
1. FC Twente, kampioen en bekerwinnaar 2. Ajax, zonder Suarez alle ballen op de Marokkaans Rotterdamse sportkledinghandelaar. 3. PSV, zullen nog punten gaan verliezen buiten Eindhoven. 4. AZ, Verbeek's vechtmachine zal een cruciale rol spelen in het bepalen van de kampioen. 5. Groningen, nu Matavz blijft kan Huistra nog genieten van de erfenis van Ron Jans 6. ADO, ongekend gedisciplineerd dit jaar onder John van den Brom. 7. FC Utrecht, als de salarissen betaald blijven worden kunnen ze hoog eindigen. 8. Heerenveen, 2x in 6 maanden een miljoen handgeld opstrijken was teveel van het goede voor Bas Dost. De arbitragecommissie had groot gelijk. Een andere beslissing zou inhouden dat een trainer iemand niet meer op de bank mag zetten. Ik zie die Dost eigenlijk ook meer als een pinchhitter. 9. Roda JC, de perikelen rond van Geel veroorzaken onrust tot op het veld. Jammer voor van Veldhoven. Misschien kan Harm Been opvolgen.
Het rechterrijtje
10. Vitesse. Aan de hand van Matic. 11. NEC, je moet het Vloet nageven, heel netjes. 12. NAC, het verval lijkt ingetreden na de dubbele nederlaag tegen Ajax. 13. De Graafschap. Kalezic is een prima trainer die er voor zorgt dat er een hecht team het veld betreedt. 14. Feyenoord. Mario denkt teveel aan versterkingen in plaats van aan taktiek, motivatie en vloeiend combinatievoetbal. De paniek is groot en de druk enorm. Het grootste bezit van Feyenoord is de hondstrouwe aanhang. Godverdomme Feyenoord1 geef eens iets terug aan het legioen. De spelersinjecties zijn misschien voldoende om nacompetitie en Spartasyndroom te ontlopen. 15. Heracles. Het kunstgras houdt ze er weer in. 16. Excelsior. Zijn teveel afhankelijk van de concurrentie en uit te zwak. 17. VVV. Met het vertrek van Honda, Calabro, Schaken en Auassar is teveel ingeleverd. 18. Willem II. Volgend jaar kampioen in de Jupiler League.
Voor onbevestigde geruchten, de laatste SEEEKRĀ©, een spelletje Pacman, avant-gardistische sportjournalistiek en primeurs blijf lezen: www.sportdwaas.blogspot.com nu ook op www.sportdwaas.nl www.lostpinio.blogspot.com Disclaimer:Sportdwaas is kritisch Feyenoord supporter en Kameraadje, heeft een abonnement op het Parool (tegen wil en dank) en Eredivisie-live. Sportdwaas volgt voetbal en American Football actief en beschouwt het aandeel Ajax vooralsnog niet koopwaardig. Sportdwaas heeft geen betaalde functies binnen de sportwereld in het algemeen en voetbal in het bijzonder en is van mening dat alle Nederlandse (politie-)troepen onmiddellijk teruggeroepen moeten worden uit Afghanistan.
Dan moet het maar in Rio gebeuren! Nijhuis naar de Jupiler League!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 februari 2011 door sportdwaas -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik vind hem weer leuk sportdwaas!!! Vind het jammer dat je Gio zijn recept er niet meer op heb staan!! 1 x in de week kook en dat was altijd gio`s recept man.. |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
quote:Op woensdag 02 februari 2011 - 20:48 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik vind hem weer leuk sportdwaas!!! Vind het jammer dat je Gio zijn recept er niet meer op heb staan!! 1 x in de week kook en dat was altijd gio`s recept man.. dit is een extra aflevering. Recept is nog niet binnen van mij superkok |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Altijd geinig, voorspellingen eindstand, ga ik ook nog een keer doen. Leuke bijdrage, dit keer. Oneens met de eindstand, of course. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ergens klote ik zag me alweer naar de Mac rijden ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 02 februari 2011 - 20:51 schreef FR-Henk het volgende:Altijd geinig, voorspellingen eindstand, ga ik ook nog een keer doen. Leuke bijdrage, dit keer. Oneens met de eindstand, of course. Ik ben het er wel mee eens,jammer dat er geen 39 punten bij staan!!hahaha |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: We blijven de puntenaantallen nauwgezet volgen natuurlijk. Worden errrrrr....54 en play-offs natuurlijk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 02 februari 2011 - 20:55 schreef FR-Henk het volgende:[..] We blijven de puntenaantallen nauwgezet volgen natuurlijk. Worden errrrrr....54 en play-offs natuurlijk. 54? Ik heb niet zo goed opgelet maar kan dat nog dan? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Als we alles winnen? 39 bij die 20 punten erbij... Nah...Eh..tsjah...59 punten dus. Komop joh, dan is die 54 MAKKIE! |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op woensdag 02 februari 2011 - 21:03 schreef FR-Henk het volgende:[..] Als we alles winnen? 39 bij die 20 punten erbij... Nah...Eh..tsjah...59 punten dus. Komop joh, dan is die 54 MAKKIE! Ja dan kunnen we psv gewoon nog een keer laten winnen zodat ze boven de joden eindigen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 02 februari 2011 - 21:03 schreef FR-Henk het volgende:[..] Als we alles winnen? 39 bij die 20 punten erbij... Nah...Eh..tsjah...59 punten dus. Komop joh, dan is die 54 MAKKIE! Ik had toch 49 punten bij jou neergezet? Dan hoop ik met heel me hart dat ik geen gelijk heb!! |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
GVD nou bedankt mijn hele seizoen verpest ! als ik de eindstand al weet houd het al op PFF je word bedankt sportdwaas ! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
59 4 soccer 59 6 netsurfer 56 6 JanM 55 6 Mambo 55 ? feyenoordq 54 7 FR-Henk 53 5 qwerto 53 9 Milo 52 7 T-FeYeN00rD 52 8 El Aanmeldi 52 9 Fr. Elmo 51 6 waakzame 51 7 MMM 48 10 obiku010 44 11 martinm70 41 14 KKL 37 8 Maximus 37 9 Leon FR1908 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 35 12 Piet
Gaat um niet worden Leon! Ech nie! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Ik denk persoonlijk dat het meer zo iets gaat worden;
1. FC Twente, kampioen en bekerwinnaar 2. PSV, zullen nog punten gaan verliezen buiten Eindhoven. 3. Ajax, zonder Suarez alle ballen op de Marokkaans Rotterdamse sportkledinghandelaar. 4. AZ, Verbeek's vechtmachine zal een cruciale rol spelen in het bepalen van de kampioen. 5. Groningen, nu Matavz blijft kan Huistra nog genieten van de erfenis van Ron Jans 6. ADO, ongekend gedisciplineerd dit jaar onder John van den Brom. 7. FC Utrecht, als de salarissen betaald blijven worden kunnen ze hoog eindigen. 8. Heerenveen, 2x in 6 maanden een miljoen handgeld opstrijken was teveel van het goede voor Bas Dost. De arbitragecommissie had groot gelijk. Een andere beslissing zou inhouden dat een trainer iemand niet meer op de bank mag zetten. Ik zie die Dost eigenlijk ook meer als een pinchhitter. 9. Feyenoord. Mario denkt aan versterkingen, motivatie en vloeiend combinatievoetbal. Het grootste bezit van Feyenoord is de hondstrouwe aanhang. De spelersinjecties zijn voldoende.
Het rechterrijtje
10. Roda JC, de perikelen rond van Geel veroorzaken onrust tot op het veld. Jammer voor van Veldhoven. 11. Vitesse. Aan de hand van Matic. 12. NEC, je moet het Vloet nageven, heel netjes. 13. NAC, het verval lijkt ingetreden na de dubbele nederlaag tegen Ajax. 14. De Graafschap. Kalezic is een prima trainer die er voor zorgt dat er een hecht team het veld betreedt. 15. Heracles. Het kunstgras houdt ze er weer in. 16. Excelsior. Zijn teveel afhankelijk van de concurrentie en uit te zwak. Maar handhaven zich op eredivisie niveau via de nacompetitie. 17. VVV. Met het vertrek van Honda, Calabro, Schaken en Auassar is teveel ingeleverd. 18. Willem II. Volgend jaar kampioen in de Jupiler League.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 februari 2011 door sevillana -- |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
1. PSV 2. FC Twente 3. Ajax 4. AZ 5. FC Groningen 6. SC Heerenveen 7. FC Utrecht 8. Roda JC 9. ADO Den HaaG
10.Feyenoord 11.NAC Breda 12.NEC Nijmegen 13.Vitesse Arnhem 14.Heracles Almelo 15.De Graafschap 16.Excelsior Rotterdam 17.Willem II 18. VVV Venlo |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 02 februari 2011 - 22:50 schreef Quiroz het volgende:1. PSV 2. FC Twente 3. Ajax 4. AZ 5. FC Groningen 6. SC Heerenveen 7. FC Utrecht 8. Roda JC 9. ADO Den HaaG 10.Feyenoord 11.NAC Breda 12.NEC Nijmegen 13.Vitesse Arnhem 14.Heracles Almelo 15.De Graafschap 16.Excelsior Rotterdam 17.Willem II 18. VVV Venlo tsja, . . . . . . . . . . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
1. FC Twente - sterk voetballend team, met gelijkwaardige wissels (op Ruiz na) 2. PSV - zal zonder Affelay gevarieerder gaan voetballen 3. Ajax - te licht middenveld, delft onderspit tegen bikkelaars 4. FC Groningen - aantal sterke spelers, Euroborg is onneembaar 5. AZ - zakt verder terug. energie raakt op. Gertjan heeft ze platgetraind. 6. ADO Den Haag - zit in een flow, boven verwachting, blijf je vaak in. 7. FEYENOORD - wederopstanding en de balans van pech naar geluk (of ze worden 9e) 8. FC Utrecht - Mertens houdt 't niet vol. Wisselvallig team (of 7e) 9. Roda JC - idd terugval, onrust in de club (of 8e)
10. Heerenveen - presteert wisselend, Jans krijgt ontslag? 11. NAC Breda - thuis goed, uit triest 12. Vitesse - omdat kwaliteit tot een team gaat komen. 13. De Graafschap - De Vijverberg helpt ze het voorjaar door 14. NEC - Vleminkx is da bomb, maar die komt een keer 'droog' te staan. 15. Heracles Almelo - Zakt als pudding ineen, te weinig kwaliteit 16. Willem II - Pakken voldoende punten, rechte ruggen, stoere kerels 17. Excelsior - allemaal te licht, mentaliteitsprobleem 18. VVV Venlo - Is nu al einde verhaal. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
1. twente 2. PSV 3. ajax 4. AZ 5. Groningen 6. Utrecht 7. ADO 8. Heerenveen 9. Roda 10. NAC 11. Feyenoord 12. Vitesse 13. NEC 14. De graafschap 15. Heracles 16. Excelsior 17. Willem II 18. VVV |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
1. Lekker belangrijk 2. Lekker belangrijk 3. Lekker belangrijk 4. Lekker belangrijk 5. Lekker belangrijk 6. Lekker belangrijk 7. Lekker belangrijk 8. Lekker belangrijk 9. Feyenoord 10. Lekker belangrijk 11. Lekker belangrijk 12. Lekker belangrijk 13. Lekker belangrijk 14. Lekker belangrijk 15. Lekker belangrijk 16. Lekker belangrijk 17. Lekker belangrijk 18. Lekker belangrijk |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 03 februari 2011 - 00:35 schreef hotjumper het volgende:1. Feyenoord 2. Lekker belangrijk 3. Lekker belangrijk 4. Lekker belangrijk 5. Lekker belangrijk 6. Lekker belangrijk 7. Lekker belangrijk 8. Lekker belangrijk 9. Lekker belangrijk 10. Lekker belangrijk 11. Lekker belangrijk 12. Lekker belangrijk 13. Lekker belangrijk 14. Lekker belangrijk 15. Lekker belangrijk 16. Lekker belangrijk 17. Lekker belangrijk 18. Lekker belangrijk +1
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 februari 2011 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op woensdag 02 februari 2011 - 23:27 schreef FR-Henk het volgende:1. FC Twente - sterk voetballend team, met gelijkwaardige wissels (op Ruiz na) 2. PSV - zal zonder Affelay gevarieerder gaan voetballen 3. Ajax - te licht middenveld, delft onderspit tegen bikkelaars 4. FC Groningen - aantal sterke spelers, Euroborg is onneembaar 5. AZ - zakt verder terug. energie raakt op. Gertjan heeft ze platgetraind. 6. ADO Den Haag - zit in een flow, boven verwachting, blijf je vaak in. 7. FEYENOORD - wederopstanding en de balans van pech naar geluk (of ze worden 9e) 8. FC Utrecht - Mertens houdt 't niet vol. Wisselvallig team (of 7e) 9. Roda JC - idd terugval, onrust in de club (of 8e) 10. Heerenveen - presteert wisselend, Jans krijgt ontslag? 11. NAC Breda - thuis goed, uit triest 12. Vitesse - omdat kwaliteit tot een team gaat komen. 13. De Graafschap - De Vijverberg helpt ze het voorjaar door 14. NEC - Vleminkx is da bomb, maar die komt een keer 'droog' te staan. 15. Heracles Almelo - Zakt als pudding ineen, te weinig kwaliteit 16. Willem II - Pakken voldoende punten, rechte ruggen, stoere kerels 17. Excelsior - allemaal te licht, mentaliteitsprobleem 18. VVV Venlo - Is nu al einde verhaal. Ze noemen je misschien wel eens gekke Henkie maar hier kan ik me prima in vinden, waar kan ik tekenen? |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op donderdag 03 februari 2011 - 00:10 schreef patrickpsv15 het volgende:1. twente 2. PSV 3. ajax 4. AZ 5. Groningen 6. Utrecht 7. ADO 8. Heerenveen 9. Roda 10. NAC 11. Feyenoord 12. Vitesse 13. NEC 14. De graafschap 15. Heracles 16. Excelsior 17. Willem II 18. VVV jij bent ook een echte diehard optimist! haha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 02 februari 2011 - 21:32 schreef FR-Henk het volgende:59 4 soccer 59 6 netsurfer 56 6 JanM 55 6 Mambo 55 ? feyenoordq 54 7 FR-Henk 53 5 qwerto 53 9 Milo 52 7 T-FeYeN00rD 52 8 El Aanmeldi 52 9 Fr. Elmo 51 6 waakzame 51 7 MMM 48 10 obiku010 44 11 martinm70 41 14 KKL 37 8 Maximus 37 12 Leon FR1908 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 35 12 Piet Gaat um niet worden Leon! Ech nie! ech nie? hahaha |
|
|
|