|
|
Robinho
|
|
|
Klaas-Jan Huntelaar is in de maand januari aangeboden bij VfL Wolfsburg, zo meldt Bild. Volgens de Duitse krant zit Schalke 04-trainer Felix Magath daar achter.
Magath ontkent echter dat hij de duurste clubaankoop aller tijden te koop heeft aangeboden. Zo werkt de transfermarkt niet. Zaakwaarnemers gaan naar clubs toe en vertellen welke spelers beschikbaar zijn, aldus de coach.
Duidelijk is desondanks dat Huntelaar zijn trainer momenteel niet kan bekoren. De van AC Milan overgenomen spits staat al acht wedstrijden op rij droog en werd zaterdag tegen TSG Hoffenheim al in de rust naar de kant gehaald |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Misschien een keer niet wachten met terughalen van een speler tot ie 36 is. We kunnen hem betalen in de zomer. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op donderdag 03 februari 2011 - 11:14 schreef Robinho het volgende:Klaas-Jan Huntelaar is in de maand januari aangeboden bij VfL Wolfsburg, zo meldt Bild. Volgens de Duitse krant zit Schalke 04-trainer Felix Magath daar achter. Magath ontkent echter dat hij de duurste clubaankoop aller tijden te koop heeft aangeboden. Zo werkt de transfermarkt niet. Zaakwaarnemers gaan naar clubs toe en vertellen welke spelers beschikbaar zijn, aldus de coach. Duidelijk is desondanks dat Huntelaar zijn trainer momenteel niet kan bekoren. De van AC Milan overgenomen spits staat al acht wedstrijden op rij droog en werd zaterdag tegen TSG Hoffenheim al in de rust naar de kant gehaald is kjh terug halen een optie voor ajax... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
mmmm wel raar dat hunter nergens slaagt... :x zelfs bij schalke niet.. had ik persoonlijk niet verwacht want bij NL elftal doet hij het meer dan uitstekend... maar is misschien een optie voor hunter om terug tekeren ook met het oog op het EK 2012 ? en De Boer kent hem natuurlijk ook van zijn tijd van het NL elftal
zou wat zijn zeg
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 februari 2011 door nummer10 -- |
|
|
|
|
dege
|
|
|
dat zou zeker wat zijn en waarom niet, AJAX heeft de vinger op de knip gehouden dus aan geld geen gebrek |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote: Ik denk misschien dat het beter is als ajax hem dan gaat huren voor 1 seizoen. Dan legt hij er wel weer ff 25 tot 30 in, hij kent de nederlandse netten wel. En dan klopt er vanzelf wel weer een mooie europese subtopper bij hem aan. Ik denk om hem te kopen, het voor ajax financieel niet te doen is. |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
huntelaar moet terug komen naar ajax , iedereen weet dat het een koele afmaker is ! snap alleen niet waarom hij nergens anders slaagt |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
quote:Op donderdag 03 februari 2011 - 11:20 schreef nummer10 het volgende:mmmm wel raar dat hunter nergens slaagt... :x zelfs bij schalke niet.. had ik persoonlijk niet verwacht want bij NL elftal doet hij het meer dan uitstekend... maar is misschien een optie voor hunter om terug tekeren ook met het oog op het EK 2012 ? en De Boer kent hem natuurlijk ook van zijn tijd van het NL elftal zou wat zijn zeg Niet slagen bij Schalke?
Hij heeft dit seizoen 18 wedstrijden gespeeld en 7 doelpunten gemaakt. Internationaal heeft ie 6 wedstrijden gespeeld 3 doelpunten. In de beker is ie nog doelpuntloos!
Zijn gemiddelde is misschien wat laag. Maar nog steeds 10 doelpunten in 24 wedstrijden! Sommige spitsen komen daar niet eens aan! Hij staat volgens mij altijd in basis. Alleen afgelopen week is ie gewisseld in de rust..
Alsof Charisteas die Schalke nu gehaald heeft beter is dan Huntelaar? Daarnaast vind ik die Magath maar vreemd kereltje.. Hij heeft een zooitje geld mogen investeren (zomer en winter) maar echt aan de praat krijgt ie het niet!
Het seizoen is nog lang dus ik denk dat Huntelaar er nog wel een aantal bijprikt. |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
kan iemand vertellen waarom hij droog staat(ja omdat hij de bal er niet inschiet) maar speelt ie nou echt zo slecht of krijgt hij ook niet zulke mooie kansen? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Weing kansen, in de een ploeg die niks creert, en een spits is dan atijd de dupe.. |
|
|
|
|
Sphinx
|
|
|
Hij moet gewoon terug gehaald worden naar ajax hier deed die het uitstekend dus goeie spits erbij altijd goed :) |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: heb ook nooit begrepen waarom hij naar schalke ging... |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op donderdag 03 februari 2011 - 14:55 schreef Sphinx het volgende:Hij moet gewoon terug gehaald worden naar ajax hier deed die het uitstekend dus goeie spits erbij altijd goed :) eens kjh is dodelijk in de 16... |
|
|
|
|
Sphinx
|
|
|
Ja daarom hij had nog niet weg moeten gaan bij ajax.. hij had op dat moment nog 1 a 2 seizoenen mee moeten draaien bij ajax en dan naar real gaan dat was beter geweest voor zijn ontwikkeling en dan had die het ook wel ver geschopt bij real |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
Gewoon hopen dat ie terug komt. dus laten we met zen allen hopen dat hij dit hele sijzoen verneukt haha.
maar ben bang dat er altijd een subtopper in europa interesse heeft in zon spits. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op donderdag 03 februari 2011 - 15:09 schreef AFCAMylife het volgende:Gewoon hopen dat ie terug komt. dus laten we met zen allen hopen dat hij dit hele sijzoen verneukt haha. maar ben bang dat er altijd een subtopper in europa interesse heeft in zon spits. wat is een sijzoen?
ben ff weg, ff sauceizenbroodje eten....... omg! |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Prima zet van Magath. Volgens mij heeft Klaas bij iedere club wel effe zo'n periode gehad. Als Schalke gewoon een beetje geduld heeft, komt het helemaal goed met hem. Ben ik van overtuigd. |
|
|
|
|
Frank V.
|
|
|
ach jongens hou nou toch ´s op......wat een non discussie weer zeg!!! jullie zijn allemaal een stuk minder nuchter dan The Hunt zelf.....
Rood,Wit,Ajacied4ever!!!! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op donderdag 03 februari 2011 - 13:14 schreef BRW het volgende:[..] Niet slagen bij Schalke? Hij heeft dit seizoen 18 wedstrijden gespeeld en 7 doelpunten gemaakt. Internationaal heeft ie 6 wedstrijden gespeeld 3 doelpunten. In de beker is ie nog doelpuntloos! Zijn gemiddelde is misschien wat laag. Maar nog steeds 10 doelpunten in 24 wedstrijden! Sommige spitsen komen daar niet eens aan! Hij staat volgens mij altijd in basis. Alleen afgelopen week is ie gewisseld in de rust.. Alsof Charisteas die Schalke nu gehaald heeft beter is dan Huntelaar? Daarnaast vind ik die Magath maar vreemd kereltje.. Hij heeft een zooitje geld mogen investeren (zomer en winter) maar echt aan de praat krijgt ie het niet! Het seizoen is nog lang dus ik denk dat Huntelaar er nog wel een aantal bijprikt. EENS |
|
|
|