|
|
craven
|
|
|
Feyenoord is door de FIFA in het gelijk gesteld in de zaak die de Rotterdamse voetbalclub had aangespannen tegen Cardiff City. Dat handelde over de transfer van Glenn Loovens.
Toen Loovens in de zomer van 2008 getransfereerd werd naar Celtic, verzuimde de club uit Wales het contractueel overeengekomen doorverkooppercentage uit te keren waar Feyenoord recht op had. Nadat Feyenoord bij Cardiff City herhaaldelijk had aangedrongen op betaling, maar de Welshmen in gebreke bleven, spande Feyenoord in december 2009 een zaak aan bij de FIFA Players Status Committee.
De FIFA deed vandaag (donderdag) eindelijk een uitspraak en stelde Feyenoord in het gelijk. Cardiff City moet nu overgaan tot een onmiddellijke betaling aan de Rotterdammers van een kleine 350.000 euro. |
|
|
|
|
woutah
|
|
|
rente van 25% is wel genoeg denk ik. (wel per dag natuurlijk) |
|
|
|
|
turok
|
|
|
kan ook mooi weer bij de houseboot |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: juistem!! ik vind dat we voor jou een speciaal kebab dek maken, met turkse schoonheden die dansen zoals het in turkije zo sierlijk gedaan word. denk dat ik rond etenstijd vooral veel op dat dek te vinden zal zijn |
|
|
|
|
turok
|
|
|
is dan wel te hopen dat we dan al wel voorbij scheveningen zijn ik wil wel zien hoe raket wordt afgeschoten |
|
|
|
|
giel
|
|
|
mooi in de pot van pim op naar 40 mill |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op donderdag 03 februari 2011 - 14:34 schreef turok het volgende:is dan wel te hopen dat we dan al wel voorbij scheveningen zijn ik wil wel zien hoe raket wordt afgeschoten daar varen we een rondje voor om. zodat iedereen het kan zien. lol. komt helemaal goed. we gaan een dag van te voren weg. word een groots feest man!! alleen raket is niet zo van de gezellig geloof ik. die ziet de dingen te serieus vind ik. maar geloof me. en leon. dit word het grootste forum feest ooit!! |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: wat zou de internationale wettelijke rente zijn? of hebben ze de rente van een land afgesproken?
Volgens mij zitten we wel rond de 10%.. 2 1/2 jaar lang.. toch bijna een ton erbij :)) |
|
|
|
|
peer 2
|
|
|
quote:Op donderdag 03 februari 2011 - 16:40 schreef de flh het volgende:[..] wat zou de internationale wettelijke rente zijn? of hebben ze de rente van een land afgesproken? Volgens mij zitten we wel rond de 10%.. 2 1/2 jaar lang.. toch bijna een ton erbij :)) Even van den Herik vragen??????????
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 februari 2011 door peer 2 -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 03 februari 2011 - 16:40 schreef de flh het volgende:[..] wat zou de internationale wettelijke rente zijn? of hebben ze de rente van een land afgesproken? Volgens mij zitten we wel rond de 10%.. 2 1/2 jaar lang.. toch bijna een ton erbij :)) ik heb (ook) geen idee hoe dit geregeld is, maar recht is recht, dus Feyenoord moet alles er uit halen wat er in zit. alle extra inkomsten zijn welkom in deze magere tijden. |
|
|
|
|
**DeKoiHoek**
|
|
|
kunnen we mooi beenhakker mee betalen ................. ha ha ha |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
**DeKoiHoek**
|
|
|
Dan blijf het geld van de party boot bij ons. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: dan wordt het zelfs 12% .. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op donderdag 03 februari 2011 - 17:05 schreef sevillana het volgende:[..] ik heb (ook) geen idee hoe dit geregeld is, maar recht is recht, dus Feyenoord moet alles er uit halen wat er in zit. alle extra inkomsten zijn welkom in deze magere tijden. ff afwachten dan maar en aan Jacobs overlaten.. (ahum) .. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 03 februari 2011 - 16:40 schreef de flh het volgende:[..] wat zou de internationale wettelijke rente zijn? of hebben ze de rente van een land afgesproken? Volgens mij zitten we wel rond de 10%.. 2 1/2 jaar lang.. toch bijna een ton erbij :)) zo'n feest zal het niet worden. dergelijke bedragen worden berekend aan de hand van de gemiddelde marktrente. dat is niet meer dan een paar procent. ik weet niet wat het gemiddelde is maar zeker niet meer dan 5% (minder hoogstwaarschijnlijk). maar goed, alle beetjes helpen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
nu nog de claim van Thomasson en we gaan de goede kant op |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op donderdag 03 februari 2011 - 19:43 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] zo'n feest zal het niet worden. dergelijke bedragen worden berekend aan de hand van de gemiddelde marktrente. dat is niet meer dan een paar procent. ik weet niet wat het gemiddelde is maar zeker niet meer dan 5% (minder hoogstwaarschijnlijk). maar goed, alle beetjes helpen. Is het niet waarschijnlijker dat ze de wettelijke rente op handelstransacties zullen nemen? Dat was in juli 2010 nog 8%....... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 03 februari 2011 - 22:46 schreef Els het volgende:[..] Is het niet waarschijnlijker dat ze de wettelijke rente op handelstransacties zullen nemen? Dat was in juli 2010 nog 8%....... zou wel mooi zijn |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ik zit al te tellen..... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: en, . . . wat is de uitkomst? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
vraag t aan jappie die is afgestudeerd ;) |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Jappie slaapt.............. |
|
|
|
|
NorthernRanger
|
|
|
Als alle berichten kloppen [25.000.000, - van de Vrienden, 260.000, - voor Ake, zo'n 75.000, - vergoeding voor WK-deelnemers, zo'n 750.000, - uit de inzameling onder supporters, een kwart van de transfersom voor Castaignos: 750.000, - en nu 350.000, - voor Loovens dus] blijft er van de 43.000.000, - minder dan 16.000.000, - over. Nu nog de begroting sluitend en we gaan in de goeie richting. En ik bedenk me net dat er ook nog een bedragje van 2.700.000, - op de begroting staat voor aflossing schulden. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: pfff heb je niks aan die gozert |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 03 februari 2011 - 22:53 schreef NorthernRanger het volgende:Als alle berichten kloppen [25.000.000, - van de Vrienden, 260.000, - voor Ake, zo'n 75.000, - vergoeding voor WK-deelnemers, zo'n 750.000, - uit de inzameling onder supporters, een kwart van de transfersom voor Castaignos: 750.000, - en nu 350.000, - voor Loovens dus] blijft er van de 43.000.000, - minder dan 16.000.000, - over. Nu nog de begroting sluitend en we gaan in de goeie richting. En ik bedenk me net dat er ook nog een bedragje van 2.700.000, - op de begroting staat voor aflossing schulden. verkeerde topic misschien? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: tsja, moet morgen weer aan de studie hè |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 03 februari 2011 - 22:46 schreef Els het volgende:[..] Is het niet waarschijnlijker dat ze de wettelijke rente op handelstransacties zullen nemen? Dat was in juli 2010 nog 8%....... oeps... je hebt gelijk. ik was iets te snel... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 03 februari 2011 - 14:06 schreef craven het volgende:Feyenoord is door de FIFA in het gelijk gesteld in de zaak die de Rotterdamse voetbalclub had aangespannen tegen Cardiff City. Dat handelde over de transfer van Glenn Loovens. Toen Loovens in de zomer van 2008 getransfereerd werd naar Celtic, verzuimde de club uit Wales het contractueel overeengekomen doorverkooppercentage uit te keren waar Feyenoord recht op had. Nadat Feyenoord bij Cardiff City herhaaldelijk had aangedrongen op betaling, maar de Welshmen in gebreke bleven, spande Feyenoord in december 2009 een zaak aan bij de FIFA Players Status Committee. De FIFA deed vandaag (donderdag) eindelijk een uitspraak en stelde Feyenoord in het gelijk. Cardiff City moet nu overgaan tot een onmiddellijke betaling aan de Rotterdammers van een kleine 350.000 euro. Is toch wel weer mooi meegenomen die centen... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
iedere stuivert is welkom!! |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 03 februari 2011 - 14:06 schreef craven het volgende:Feyenoord is door de FIFA in het gelijk gesteld in de zaak die de Rotterdamse voetbalclub had aangespannen tegen Cardiff City. Dat handelde over de transfer van Glenn Loovens. Toen Loovens in de zomer van 2008 getransfereerd werd naar Celtic, verzuimde de club uit Wales het contractueel overeengekomen doorverkooppercentage uit te keren waar Feyenoord recht op had. Nadat Feyenoord bij Cardiff City herhaaldelijk had aangedrongen op betaling, maar de Welshmen in gebreke bleven, spande Feyenoord in december 2009 een zaak aan bij de FIFA Players Status Committee. De FIFA deed vandaag (donderdag) eindelijk een uitspraak en stelde Feyenoord in het gelijk. Cardiff City moet nu overgaan tot een onmiddellijke betaling aan de Rotterdammers van een kleine 350.000 euro. hoest met de rente papa Craven? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ben je er al uit, Els? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
misschien is Els haar telraam kwijt? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: of misschien is Els druk met andere zaken, . . prioriteiten . . . . |
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
geef die 3,5 ton maar aan jasper iwema dan hebben we dit jaat 1 rijder in het motogp wk 125cc.Goed plan of niet??? |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 februari 2011 - 20:38 schreef de kromme 73 het volgende:geef die 3,5 ton maar aan jasper iwema dan hebben we dit jaat 1 rijder in het motogp wk 125cc.Goed plan of niet??? nee |
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ben er net een wezen kopen, bij de Bijenkorf, pracht telraam. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: is waarschijnlijker idd........ |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Hé? Hoe weet je dat? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Superding! Mooi stijlvol hout. Duurzaam uiteraard. Ik denk dat ze daarmee bedoelen dat 'ie het nog doet als je de sterkte op iemands hoofd hebt uitgeprobeerd. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Els