|
|
|
rob bie de bobbie
|
|
|
Mag de stand 0-1 ook. Het kan zo maar weer eens een slechte dag voor de boys zijn. Als die boeren dezelfde wedstrijdmentaliteit hebben als Utrecht en daarbij de onderschatting van onze godenzonen dan kunnen die boeren zomaar winnen. Ik hoop het niet maar sluit het niet uit. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
ik zei wel voor de lol 9-0 me eigen voorspelling was 5-0 maar daarbij zeg ik al rob, dat als ajax een snelle goal maakt dat de graafschap gelijk klaar is, maar als het te lang duurt krijg je zon scenario van pisvee tegen willem II maar 0-1 geloof ik nooit, het is nog in de arena ook he |
|
|
|
|
rob bie de bobbie
|
|
|
quote:Op donderdag 03 februari 2011 - 20:33 schreef Luis_suarez_19 het volgende:ik zei wel voor de lol 9-0 me eigen voorspelling was 5-0 maar daarbij zeg ik al rob, dat als ajax een snelle goal maakt dat de graafschap gelijk klaar is, maar als het te lang duurt krijg je zon scenario van pisvee tegen willem II maar 0-1 geloof ik nooit, het is nog in de arena ook he Het is niet mjn wens maar wel mogelijk. Mijn wens was ook Bas Dost en het is niks geworden. |
|
|
|
|
rob bie de bobbie
|
|
|
De stand is niet belangrijk. Ik wil winnen en gelijk weer eens een leuk pot voetbal zien. Mooie actie's , combinatie's en veel schoten om de lat en de paal. Dat hebben wij wel weer eens verdiend. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
nou volgens mij staan we onder frank al een heel stukje beter de voetballe! |
|
|
|
|
rob bie de bobbie
|
|
|
quote: En het kan nog veeeeeeel beter. Ga maar terug naar 1994 en 1995 |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
ik denk: stekelenburg, v/d wiel, vertonghen,alderweireld, de Zeeuw, Enoh, Eriksen, De Jong Sulejmani, El Hamdoui, Ozbiliz de uitslag wordt 5-0 ofzo?? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hahahah ben ik weer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: En ik dacht net, dat je wel een gouwe gozer was... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
loop nooit met de stroom mee he?;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Maakt niet uit wat een ander zegt, jij maakt er wel wat anders van he......:-) |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
mijn zoon zegt 3-0 ( hij had de laatste wedstrijd 4-1 goed ) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Whahahaha!!! Alles goed??? Dacht het niet, zo te zien!! Wat heb je uigespookt, man! Whaha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik hou van je zoon.... hehe, wel op de goede manier he....wink,,wink.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: gehghe :D tjah je weet nu (van de foto) wie het is.. mag die wel uitkijken... whahahaha :D |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
ey remco is nog wel wakker... :d |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
jaja, ben alleen druk met werk kerel, is ook belangrijk... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Oja joh? Had ik niet verwacht man! Haha ;) Succes ermee dan ;) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: hahaha pietje!!!!ik gooi graag wat olie op het vuur soms man.....ik denk echt aan een galavoorstelling vanavond man!!!zonder goals hahahhahahahah.nee man,effe zonder ouwehoeren ,het moet een makkie wezen,alleen hebben wij die nooit meer man.......ik ga voor de biertjes vanavond!!!!!!!succes mannen!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: hey fritzel!!!!!!whahhahahah |
|
|
|
|
dege
|
|
|
Selectie voor duel met De Graafschap: Maarten Stekelenburg, Jeroen Verhoeven, Gregory van der Wiel, Toby Alderweireld, Jan Vertonghen, Vurnon Anita, Eyong Enoh, Miralem Sulejmani, Christian Eriksen, Mounir El Hamdaoui, Siem de Jong, André Ooijer, Daley Blind, Rasmus Lindgren, Demy de Zeeuw, Oleguer, Lorenzo Ebecilio, Aras Özbiliz.
Zou nou bij het bestuur niet de tranen in de ogen springen? Wil niet zeggen dat dit een verkeerde selectie is, maar als ik nu kijk wat voor aanvallende mogelijkheden De Boer nu heeft is het toch wel triest te noemen dat ons AJAX over zo weinig aanvallers beschikt. Sorry, maar word hier best kwaad over, en dan wil ik de jonge jongens niet te kort doen, absoluut niet. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 februari 2011 - 10:35 schreef dege het volgende:Selectie voor duel met De Graafschap: Maarten Stekelenburg, Jeroen Verhoeven, Gregory van der Wiel, Toby Alderweireld, Jan Vertonghen, Vurnon Anita, Eyong Enoh, Miralem Sulejmani, Christian Eriksen, Mounir El Hamdaoui, Siem de Jong, André Ooijer, Daley Blind, Rasmus Lindgren, Demy de Zeeuw, Oleguer, Lorenzo Ebecilio, Aras Özbiliz. Zou nou bij het bestuur niet de tranen in de ogen springen? Wil niet zeggen dat dit een verkeerde selectie is, maar als ik nu kijk wat voor aanvallende mogelijkheden De Boer nu heeft is het toch wel triest te noemen dat ons AJAX over zo weinig aanvallers beschikt. Sorry, maar word hier best kwaad over, en dan wil ik de jonge jongens niet te kort doen, absoluut niet. ik heb het hier wel is vaker aangegeven zonder suarez ben je qua selectie te licht... |
|
|
|
|
MBB
|
|
|
Ik hoop dat de aanval Mounir, Siem en Micky wordt... Kwaliteit wat bij ons rondloopt is zoveel beter dan die van Doetinchem. We meoten hier thuis gewoon 4-0 of 5-0 van winnen! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 februari 2011 - 10:35 schreef dege het volgende:Selectie voor duel met De Graafschap: Maarten Stekelenburg, Jeroen Verhoeven, Gregory van der Wiel, Toby Alderweireld, Jan Vertonghen, Vurnon Anita, Eyong Enoh, Miralem Sulejmani, Christian Eriksen, Mounir El Hamdaoui, Siem de Jong, André Ooijer, Daley Blind, Rasmus Lindgren, Demy de Zeeuw, Oleguer, Lorenzo Ebecilio, Aras Özbiliz. Zou nou bij het bestuur niet de tranen in de ogen springen? Wil niet zeggen dat dit een verkeerde selectie is, maar als ik nu kijk wat voor aanvallende mogelijkheden De Boer nu heeft is het toch wel triest te noemen dat ons AJAX over zo weinig aanvallers beschikt. Sorry, maar word hier best kwaad over, en dan wil ik de jonge jongens niet te kort doen, absoluut niet. 6 aanvallers, waarvan Mounir, Sulejmani, De Jong en Eriksen gewoon in prinzipe altijd spelen, de laatste tijd is het hard gegaan met Ebecilio, dus alleen Ozbiliz weten we nog weinig van, slechts een paar invalbeurten waarin huij nog niet veel heeft laten zien. Ik denk adt dit wel meevalt, en best een goede aanvals linie is.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 februari 2011 - 11:43 schreef MBB het volgende:Ik hoop dat de aanval Mounir, Siem en Micky wordt... Kwaliteit wat bij ons rondloopt is zoveel beter dan die van Doetinchem. We meoten hier thuis gewoon 4-0 of 5-0 van winnen! weet neit zo goed wat we van siem kunnen verwachten.. denk dat je dan 2 telangzame spelers hebt.. elham en siem zijn niet de snelste en dat lijkt me wel belangrijk voorin.. en als ik dan als spits mag kiezen tussen elham en dejong dan zou ik voor elham gaan.. en ik denk persoonlijk dat elham en eriksen goed kunnen wisselen van possitie zogauw elham zich laat zakken kan eriksen inscuiven.. maar kan er naast zitten en dat het wel goed gaat met die 2 |
|
|
|
|
rikkie12345445
|
|
|
quote:Op donderdag 03 februari 2011 - 18:46 schreef Luis_suarez_19 het volgende:pietje weet jij toevallig antwoord op mij vraag die ik zojuist gepost heb over vak 416 want ben echt nerveus heb er vorig seizoen gezeten. kan je ze lekker uitlachen. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ajax neemt het deze vrijdag vanaf 20:45 uur op tegen De Graafschap. In aanloop naar het duel met de Superboeren zet Ajax.nl enkele weetjes op een rij. * De Graafschap promoveerde aan het begin van het seizoen naar de Eredivisie. De club uit Doetinchem staat momenteel op de twaalfde plek in de competitie. De beste resultaten behaalde De Graafschap onder andere tegen Feyenoord (1-0), FC Utrecht (0-0) en AZ (2-1).
* Christian Eriksen speelt tegen De Graafschap zijn vijftigste officiële wedstrijd in het Ajax-shirt. De jonge Deen maakte op 17 januari 2010 zijn debuut tegen NAC Breda.
* De grootste uitslag ooit tegen De Graafschap werd in seizoen 1981-1982 behaald. Ajax won onder leiding van trainer Kurt Linder met 9-1 van de Superboeren. Gerald Vanenburg scoorde in dit duel twee keer.
* Scheidsrechter Ben Haverkort fluit voor de derde keer op rij de competitiewedstrijd tussen Ajax en De Graafschap. De vorige twee edities won Ajax met 5-0 (uit) en 3-0 (thuis).
* Miralem Sulejmani heeft na de wedstrijd tegen De Graafschap honderd officiële wedstrijden achter zijn naam staan. De Servische aanvaller debuteerde op 30 augustus 2008 tegen Willem II.
* De uitwedstrijd tegen De Graafschap aan het begin van het seizoen won Ajax met 5-0. Onder toenmalige hoofdcoach Martin Jol maakte oud-Ajacied Luis Suarez een hattrick en scoorden Christian Eriksen en voormalig Ajax-speler Urby Emanuelson de overige doelpunten.
* Doelman Maarten Stekelenburg speelt tegen De Graafschap zijn 275e officiële wedstrijd voor Ajax. Hij maakte op 11 augustus 2002 tegen PSV zijn debuut.
* Ajax heeft slechts twee keer eerder in de historie verloren van de Superboeren. In de competitiejaren van 1973-1974 en 1975-1976 verzuimde Ajax te winnen in Doetinchem. In 1973 verloor het team onder leiding van Bob Haarms met 1-0. In 1976 verloor Ajax met 2-1. Wel werden de thuiswedstrijden in de twee seizoenen ruim gewonnen met 4-0 en 3-0. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Nou kom ik ook even:
2 sulejmani 4 sulejmani 10 eriksen 14 ebecillio 20 el hamdaoui 24 el hamdoui 38 wissel el hamdaoui voor vermeer en steek in de spits 44 stekelenburg 50 stekelenburg 60 stekelenburg 70 stekelenburg 80 stekelenburg 93 de zeeuw |
|
|
|
|
sjasphere
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 februari 2011 - 19:24 schreef freakie het volgende:Nou kom ik ook even: 2 sulejmani 4 sulejmani 10 eriksen 14 ebecillio 20 el hamdaoui 24 el hamdoui 38 wissel el hamdaoui voor vermeer en steek in de spits 44 stekelenburg 50 stekelenburg 60 stekelenburg 70 stekelenburg 80 stekelenburg 93 de zeeuw beetje onwaarschijnlijk dit :S..... |
|
|
|
|
sjasphere
|
|
|
doe dan gwn graafland in de spits ! |
|
|
|
|
astra
|
|
|
als binnen de 20 min de eerste er in ligt word het 4-0 haha me zoon zat al vol van de zenuwen hij gaat er naar toe Vak 410... een echte Ajacied.... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Vanavond staat het competitieduel tussen Ajax en de Graafschap op het programma. De Superboeren komen dan op bezoek in de Amsterdam ArenA waar om 20.45 uur zal worden afgetrapt. Na de nederlaag tegen FC Utrecht heeft Ajax zich de afgelopen week goed weten te herstellen door twee keer te winnen van NAC Breda, zowel voor de beker als competitie. Die goede lijn hoopt Frank de Boer een vervolg te gaan geven tegen de Graafschap. In Doetinchem was Ajax eerder dit seizoen nog met 0-5 te sterk. Nog nooit wisten de Achterhoekers te winnen in Amsterdam voor de competitie in de Eredivisie en er zijn er toch al 17 gespeeld inmiddels. 2x wist de tegenstander van vanavond een gelijkspel uit het vuur te slepen, dus won AJAX 15x van de Superboeren. De doelcijfers zijn met 54-9 in het voordeel van Ons.
4-0 was de eindstand op 24-11-1973 met 2 doelpunten van Johan Neeskens en 2 van Johnny Rep.
Jesper Olsen 1-0 ('1), Kieft 2-0 ('21), Keje Molenaar 3-0 ('26), Dick Schoenaker 4-0 ('32), Hein Schreur 4-1 ('38), Ling 5-1 ('42), Vanenburg 6-1 ('56), Silooy 7-1 ('66), Vanenburg 8-1 ('73), Edo Ophof 9-1 ('75). Dit was het scoreverloop op 29-08-1981 en in dat seizoen werden we kampioen van Nederland. Wim Kieft was die dag één van de doelpuntenmakers. Wim Kieft? Ja, Wim Kieft;
Ook een grote uitslag was er op 18-05-2003; Hans vd.Haar 0-1 ('3), van der Vaart 1-1 ('16), van der Vaart 2-1 ('45), Sneijder 3-1 ('63), Galásek 4-1 ('67), Pienaar 5-1 ('72), Maxwell 6-1 ('76), Boukhari 7-1 ('89). Rafael vd.Vaart... Wie? Ja, Rafael vd.Vaart;
Ik denk dat vanavond AJAX met 4-1 gaat winnen met deze basisopstelling: Stekelenburg; Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Blind; De Jong, Eriksen, Enoh; Sulejmani, El Hamdaoui en Ebecilio.
Gewazel? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 februari 2011 - 20:13 schreef alibabba het volgende:Vanavond staat het competitieduel tussen Ajax en de Graafschap op het programma. De Superboeren komen dan op bezoek in de Amsterdam ArenA waar om 20.45 uur zal worden afgetrapt. Na de nederlaag tegen FC Utrecht heeft Ajax zich de afgelopen week goed weten te herstellen door twee keer te winnen van NAC Breda, zowel voor de beker als competitie. Die goede lijn hoopt Frank de Boer een vervolg te gaan geven tegen de Graafschap. In Doetinchem was Ajax eerder dit seizoen nog met 0-5 te sterk. Nog nooit wisten de Achterhoekers te winnen in Amsterdam voor de competitie in de Eredivisie en er zijn er toch al 17 gespeeld inmiddels. 2x wist de tegenstander van vanavond een gelijkspel uit het vuur te slepen, dus won AJAX 15x van de Superboeren. De doelcijfers zijn met 54-9 in het voordeel van Ons. 4-0 was de eindstand op 24-11-1973 met 2 doelpunten van Johan Neeskens en 2 van Johnny Rep. Jesper Olsen 1-0 ('1), Kieft 2-0 ('21), Keje Molenaar 3-0 ('26), Dick Schoenaker 4-0 ('32), Hein Schreur 4-1 ('38), Ling 5-1 ('42), Vanenburg 6-1 ('56), Silooy 7-1 ('66), Vanenburg 8-1 ('73), Edo Ophof 9-1 ('75). Dit was het scoreverloop op 29-08-1981 en in dat seizoen werden we kampioen van Nederland. Wim Kieft was die dag één van de doelpuntenmakers. Wim Kieft? Ja, Wim Kieft; [ filmpje ] Ook een grote uitslag was er op 18-05-2003; Hans vd.Haar 0-1 ('3), van der Vaart 1-1 ('16), van der Vaart 2-1 ('45), Sneijder 3-1 ('63), Galásek 4-1 ('67), Pienaar 5-1 ('72), Maxwell 6-1 ('76), Boukhari 7-1 ('89). Rafael vd.Vaart... Wie? Ja, Rafael vd.Vaart; [ filmpje ] Ik denk dat vanavond AJAX met 4-1 gaat winnen met deze basisopstelling: Stekelenburg; Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Blind; De Jong, Eriksen, Enoh; Sulejmani, El Hamdaoui en Ebecilio. Gewazel? Knap stukje weer, knap dat je de opstelling ook goed hebt........:-) |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Ik weet hoe onze trainer denkt! Ik ben tot nu toe met alles eens wat ie doet en dat heb ik na v.Gaal met geen één trainer gehad!:-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 februari 2011 - 20:25 schreef alibabba het volgende:[..] Ik weet hoe onze trainer denkt! Ik ben tot nu toe met alles eens wat ie doet en dat heb ik na v.Gaal met geen één trainer gehad!:-) Ik bedoelde eerder, dat de opstelling ook al bekend was 2 minuten voordat jij dit poste, vond ik wel humor...... |
|
|
|
|
Baam
|
|
|
is er al een live stream bekend? |
|
|
|
|
astra
|
|
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
hmmm geen live stream focked up |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zit de eerste 20 minuten te kijken, maar het is echt dramatisch slecht dit. De Graafschap is veruit de betere ploeg in de Arena.. Er komt echt helemaal niks meer trecht van dat hele druk zetten en vroeg storen. Ajax slechts een half schot op goal, en de Graafschap gewoon de gevaarlijke ploeg... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Misschien eens ED live aanschaffen, komt ook onze club ten goede... |
|
|
|
|
astra
|
|
|
het is zekers slecht man man |
|
|
|
|
Pema
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dit is zo verschrikkelijk slecht, EERSTE DIVISIE NIVEAU LIGT NOG HOGER DAN DIT.. |
|
|
|
|
Pema
|
|
|
|
|
|
derde ster