|
|
Pema
|
|
|
We moeten nu niet allemaal Remco gaan afzeiken. Want die heeft het beste Ajax nooit live gezien, enkele van ons wel dus...... |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
En je kunt dus roepen wat je wilt van Mounir... het doelpunt zelf stelt geen ruk voor, maar de manier waarop hij de aanval inleidt is magistraal. |
|
|
|
|
astra
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 februari 2011 - 21:32 schreef Ikke_tik het volgende:En je kunt dus roepen wat je wilt van Mounir... het doelpunt zelf stelt geen ruk voor, maar de manier waarop hij de aanval inleidt is magistraal. echt wel +1 |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote: die 3e ster moeten ze verdienen en met dit voetbal verdien je het gewoon niet, doet me pijn om ajax zo te zien voetballen, verschrikkelijk. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 februari 2011 - 21:22 schreef remco k het volgende:[..] Ik zeg ook niet dat je het niet mag doen, ik vind het alleen wel apart, ik boet er namelijk voor, en betaal meer voor ED live. Zonder geen ED live namelijk geen livestream om te kijken snap je.. Ik weet niet hoe het allemaal werkt,ik zie het als muziek downloaden,is ook illegaal,maar je zal wel gelijk hebben zoals altijd :) |
|
|
|
|
derde ster
|
|
|
dat hij kan voetballen is natuurlijk algemeen bekend,zijn instelling daar maakt hij geen vrienden mee ikke-tik |
|
|
|
|
Baam
|
|
|
Het is de afgelopen jaren al vaak gebeurt, hoge verwachtingen maar geen resultaten.
Maar nu in dit jaar kun je niet veel verwachten van dit jonge elftal, zal blij zijn als we voorronde champions league halen en ga natuurlijk helemaal uit mijn dak als ze kampioen worden. Maar we moeten wel realistisch blijven |
|
|
|
|
derde ster
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 februari 2011 - 21:34 schreef dege het volgende:[..] die 3e ster moeten ze verdienen en met dit voetbal verdien je het gewoon niet, doet me pijn om ajax zo te zien voetballen, verschrikkelijk. ook de goed jaren meegemaakt dus? |
|
|
|
|
derde ster
|
|
|
als,ja als we kampioen worden dan is dat niet door ons geweldig voetbal maar door de concurentie die nog slechter speelt...... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: ED-Live gaat er bij mij uit met die poep-Leo. Ik kan het ook via andere kanalen ontvangen en die commentators zijn die kutcenten van ED-live niet waard! |
|
|
|
|
astra
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 februari 2011 - 21:34 schreef nemam-tiL het volgende:[..] Ik weet niet hoe het allemaal werkt,ik zie het als muziek downloaden,is ook illegaal,maar je zal wel gelijk hebben zoals altijd :) dat abbo heb ik ook gehad.. maar als ik voor niets kan kijken doe ik dat en met vele. |
|
|
|
|
astra
|
|
|
en leo driessen is gewoon Anti Ajax hoor je gewoon aan die prietpraat van hem. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 februari 2011 - 21:25 schreef remco k het volgende:[..] Door de Boer op een positie gezet waar hij het gehele elftal vertraagd, abslouut niet middenenveld waardig.. vorig jaar wel degelijk bewezen middenveldwaardig te zijn. en ook de boer zal er nu wel achterzijn dat de jong als spits zeker geen optie is. omdat hij zelf niet scoort omdat hij meeste van de tijd net de rug naar het doel staat. en wat er omheen loopt zeker niet doelgericht is. een eriksen een zeer goede voetballer vooral voor de toekomst. laat leuke dingen zien maar je wint er nog geen wedstrijden mee. |
|
|
|
|
derde ster
|
|
|
ik ook hoor.ik vind het te zot voor woorden dat je overal voor moet betalen,ben blij met deze manier.toen ed live begon was ik al principieel tegen...nu als je filmpje wil kijken op www.ajax.tv moet je ook al betalen,waar gaat dat heen? |
|
|
|
|
Pema
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 februari 2011 - 21:32 schreef Pema het volgende:We moeten nu niet allemaal Remco gaan afzeiken. Want die heeft het beste Ajax nooit live gezien, enkele van ons wel dus...... Remco ben je er nog? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 februari 2011 - 21:29 schreef derde ster het volgende:[..] onzin??ik denk dat jij niet reeel kijkt hoor.vroeger waren we oppermachtig,tegenwoordig niet.ook jij moet dat zien als je ajax al zo lang volgt. En dus zijn we de "gifbeker" aan het legen??? Waar zeg ik dat het allemaal fantastisch is?? Ik zie best dat het niet best is, maar we hadden er ook zo voor kunnen staan als Feyenoord, en dan had ik hier de meest "fans" weleens willen zien.. |
|
|
|
|
derde ster
|
|
|
ik denk dat eriksen een hele grte gaat worden in het buitenland....die wordt over 2 seizoenen weggekaapt door een grote club en daar gaat ie wel vlammen...bedankt ajax! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 februari 2011 - 21:27 schreef Baam het volgende:Remco, misschien moet je je abbon. aan mij overdoen, volgens mij kijk je toch meer naar je beeldscherm dan naar ons AJAX Of ik heb een laptop op schoot.... |
|
|
|
|
Pema
|
|
|
quote: kijk uit dat het te heet wordt |
|
|
|
|
derde ster
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 februari 2011 - 21:42 schreef remco k het volgende:[..] En dus zijn we de "gifbeker" aan het legen??? Waar zeg ik dat het allemaal fantastisch is?? Ik zie best dat het niet best is, maar we hadden er ook zo voor kunnen staan als Feyenoord, en dan had ik hier de meest "fans" weleens willen zien.. ik had het niet over de gifbeker beste jongen.ik reageerde op het feit dat jij het onzin vond dat ik zei dat we die tijden van glorie niet meer zouden krijgen. |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Pff zielige zwervers die niet willen betalen om ajax te kijken. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Ga eens voetballen Ajax en geef die gasten een uitbrander in de rust Frank. Het heeft gewoon met instelling en bezieling te maken. De eer, de ambitie om van je prachtige hobby alles te geven en het publiek te vermaken die gvd elke wedstrijd komen kijken naar jullie en die hard moeten werken daarvoor. Werk dan zelf ook hard voor die mensen, anders ga je maar dammen! |
|
|
|
|
astra
|
|
|
|
|
|
derde ster
|
|
|
quote: zwervers????ik denk dat ajax meer aan mij verdient heeft dan aan jou hoor? |
|
|
|
|
derde ster
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 februari 2011 - 21:45 schreef alibabba het volgende:Ga eens voetballen Ajax en geef die gasten een uitbrander in de rust Frank. Het heeft gewoon met instelling en bezieling te maken. De eer, de ambitie om van je prachtige hobby alles te geven en het publiek te vermaken die gvd elke wedstrijd komen kijken naar jullie en die hard moeten werken daarvoor. Werk dan zelf ook hard voor die mensen, anders ga je maar dammen! heel goed verwoord alibabba.dit doet pijn. |
|
|
|
|
Pema
|
|
|
Ik heb het over de GIFBEKER en ik heb Cruijff zien debuteren in 1964 in de Meer tegen GVAV 3-1 1x Cruijff dus ik weet waar ik het over heb wanneer we het of AJAX hebben! |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
quote: Absoluut gezien vast wel omdat je waarschijnlijk ouder bent. Relatief gezien never |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
|
|
|
derde ster
|
|
|
deze week alleen al voor mijn dochter een afca vest ,een nieuw thuisshirt.,dit jaar een seizoenkaart voor mijn dochter,elke 2 weken een treinkaartje voor haar.apeldoorn-amsterdam,zakgeld,zelf ruim 20 jaar seizoenkaart gehad,al in de meer was ik vaste gast....dus ? kan jij rekenen? |
|
|
|
|
Pema
|
|
|
1 miljoen per jaar is ca 4.000 euro per dag |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 februari 2011 - 21:32 schreef Pema het volgende:We moeten nu niet allemaal Remco gaan afzeiken. Want die heeft het beste Ajax nooit live gezien, enkele van ons wel dus...... Ik heb het beste Ajax nooit live gezien??? Wat lul je nou, zeg toch heel duidelijk dat ik vanaf 73 bij Ajax kom... |
|
|
|
|
Pema
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 februari 2011 - 21:49 schreef Pema het volgende:Ik heb het over de GIFBEKER en ik heb Cruijff zien debuteren in 1964 in de Meer tegen GVAV 3-1 1x Cruijff dus ik weet waar ik het over heb wanneer we het of AJAX hebben! Je kan niet in mijn schaduw staan |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 februari 2011 - 21:55 schreef derde ster het volgende:deze week alleen al voor mijn dochter een afca vest ,een nieuw thuisshirt.,dit jaar een seizoenkaart voor mijn dochter,elke 2 weken een treinkaartje voor haar.apeldoorn-amsterdam,zakgeld,zelf ruim 20 jaar seizoenkaart gehad,al in de meer was ik vaste gast....dus ? kan jij rekenen? Ik kan wel rekenen, blijkbaar kan jij niet lezen (zwerver) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 februari 2011 - 21:40 schreef bully het volgende:[..] vorig jaar wel degelijk bewezen middenveldwaardig te zijn. en ook de boer zal er nu wel achterzijn dat de jong als spits zeker geen optie is. omdat hij zelf niet scoort omdat hij meeste van de tijd net de rug naar het doel staat. en wat er omheen loopt zeker niet doelgericht is. een eriksen een zeer goede voetballer vooral voor de toekomst. laat leuke dingen zien maar je wint er nog geen wedstrijden mee. Vind Eriksen, toch echt 400 keer beter spelen dan de Jong, ook nu weer.. |
|
|
|
|
Pema
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 februari 2011 - 21:56 schreef remco k het volgende:[..] Ik heb het beste Ajax nooit live gezien??? Wat lul je nou, zeg toch heel duidelijk dat ik vanaf 73 bij Ajax kom... Teon was AJAX over zijn hoogte punt heen Remco |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Maak je maar niet druk kneusje, ik reageer altijd.... |
|
|
|
|
astra
|
|
|
drama en nog eens drama wat een kloot wedstrijd |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Wéér een nieuwe gozer?? LOL XD
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 februari 2011 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
derde ster
|
|
|
ik zie ook voetbal in die jongen.en voor de jong is ajax gewoon een stapje te hoog denk ik. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: En dat baseer je waarop?? |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
wat een drama!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!en ja die enoh lijkt wel als die niet kan voetballen maar maar |
|
|
|
|
Pema
|
|
|
Het feit dat ik hier meer tijd aan besteed dan naar ED te kijken is weer veel zeggend |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
DRAMATISCH SLECHT, WAT TRAAG VOETBAL HIER! ERIKSEN IS DE BESTE, SAMEN MET ENOH! DE REST IS GEWOON TOT NU TOE ERG SLECHT! IK ERGER ME MATELOOS |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
haal hm eruit dan, kan echt niet opbouwen hij wordt ook over geslagen door iedereen in de opbouw |
|
|
|
|
astra
|
|
|
|
|
|
Pema
|
|
|
Blind? Enoh? De Jong? Ebi? Alder? moet ik doorgaan |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
AJAX KOMT NET GOED WEG, BAL OP DE LAT. DIE ER IN HAD MOETEN GAAN, FOUT ENOH! |
|
|
|
|
derde ster
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Zo te zien gaat het nogal slecht? En we staan 1-0 voor? Ben niet aant kijken... |
|
|
|