|
|
thomASS
|
|
|
Haha enoh is de slechste van t veld |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote: je kan wel leuk spelen maar moet wel doeltreffent zijn en dat is het niet. |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
JA ERG SLECHT, EGT DRAMATISCH....... DE RIDDER IS EEN PLAAG VOOR AJAX! |
|
|
|
|
Pema
|
|
|
Ik geloof mijn ogen niet, jij Remco???? |
|
|
|
|
derde ster
|
|
|
we mogen blij zijn dat de graafschap er niet 1 inschopt zeg. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote: je mist niks, dramatisch |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
SULEJMANI SLECHTSTE AJAX SPELER! |
|
|
|
|
derde ster
|
|
|
ik vind het feijenoord nivo.... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Was nog aan het overwegen om het te gaan kijken, maar ik dacht nee, ze winnen toch wel.
Maar blijkbaar gaat het niet zo makkelijk.. Mijn voorspelling komt dus niet uit.. (30-0 :P) |
|
|
|
|
Pema
|
|
|
Remco ik spreek jou maar aan omdat ik jou hier regelmatig zie verschijnen, het is dus niet persoonlijk bedoeld |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Man, kap 'es met je Caps Lock... Is irritant om te lezen.. |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
EL HAMDAOUI LAAT ZICH DUIDELIJK GELDDEN ALS EEN ECHTE LAATSTE MAN! VET IRRITANT EEN VERDEDIGENDE EL HAMMIE |
|
|
|
|
derde ster
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 februari 2011 - 22:05 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Was nog aan het overwegen om het te gaan kijken, maar ik dacht nee, ze winnen toch wel. Maar blijkbaar gaat het niet zo makkelijk.. Mijn voorspelling komt dus niet uit.. (30-0 :P) als echte ajacied moet je natuurlijk kijken he? |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote: okey, ebecilio is wel de beste man van ajax!!!!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ja, maar zit met mijn familie films van vroeger toen ik klein was (10 jaar geleden) te kijken.. Dus vind ik dit op het moment leuker ;) |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 februari 2011 - 22:07 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Ja, maar zit met mijn familie films van vroeger toen ik klein was (10 jaar geleden) te kijken.. Dus vind ik dit op het moment leuker ;) Groot gelijk man! Ik erger me egt kapottttt |
|
|
|
|
derde ster
|
|
|
hahahah ok.veel plezier dan,heb ik niet van dit ajax spel..... |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote: Neej, jij ligt cker te pitten achter de tv!!!!!!!!! hahahahha |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
wat een wereld actie van jan |
|
|
|
|
Pema
|
|
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
Egt he??????? Vette soloooooooooo................ ajax word beter |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ik heb er 3.. Hoe kan het dat hij er 2 heeft dan?? |
|
|
|
|
astra
|
|
|
we gaan af als een gieter (big time) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
derde ster
|
|
|
quote: hahah bijna...moet er wel van gapen zeg.en wat is het toch een groot nadeel dat el hamdaoui totaal niks met links kan zeg....... |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
Ze willen geen kampioen worden? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 februari 2011 - 22:11 schreef derde ster het volgende:[..] hahah bijna...moet er wel van gapen zeg.en wat is het toch een groot nadeel dat el hamdaoui totaal niks met links kan zeg....... Staatie linksbuiten? |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 februari 2011 - 22:11 schreef derde ster het volgende:[..] hahah bijna...moet er wel van gapen zeg.en wat is het toch een groot nadeel dat el hamdaoui totaal niks met links kan zeg....... Ja, maar el hamdaoui voelt zich volgens mij een verdedigende middenvelder ofzow man o man! telkens flikt hij het weer om mee te helpen met opbouwen! |
|
|
|
|
derde ster
|
|
|
quote: nee hij kreeg een kans die hij met links zo had in kunnen tikken,maar met het weer moeilijk met rechts zodat hij naast schiet. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 februari 2011 - 22:13 schreef derde ster het volgende:[..] nee hij kreeg een kans die hij met links zo had in kunnen tikken,maar met het weer moeilijk met rechts zodat hij naast schiet. Aah, maar waar staat hij dan? |
|
|
|
|
derde ster
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 februari 2011 - 22:12 schreef C. Eriksen het volgende:[..] Ja, maar el hamdaoui voelt zich volgens mij een verdedigende middenvelder ofzow man o man! telkens flikt hij het weer om mee te helpen met opbouwen! maar hij scoort tot nu toe wel als enige.... |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 februari 2011 - 22:13 schreef derde ster het volgende:[..] nee hij kreeg een kans die hij met links zo had in kunnen tikken,maar met het weer moeilijk met rechts zodat hij naast schiet. Ja met dat bekende buitenkantje van hem. eindelijk mickey eruit, kip zonder kop komt erin....Anita genaamd! hahaha ik ben egt te pissig! |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
En dat was dus gewoon rood voor Greg. |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
ik wil iemand de tanden eruit slaan weet je wie DIE TERING COMMENTATOR |
|
|
|
|
Pema
|
|
|
quote: Hij hoeft er alleen maar op te lopen, en dat doet ie ook |
|
|
|
|
derde ster
|
|
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote: Haha, haverkort trekt zijn broek maar eens op! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Herkenbaar, doen we aan jou ook smurf.3 punten binnen en gaan van wedstrijd naar wedstrijd,komt allemaal goed. |
|
|
|
|
Pema
|
|
|
quote: Wanneer AJAX normaal speelt maakt dat echt niet uit wie er commentaar geeft |
|
|
|
|
astra
|
|
|
quote: anders ikke wel wat een kut kop eerste klas |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Dus? Waar slaat jouw reactie dan op? ;-)))) Met dat hij 2 benen heeft :P
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 februari 2011 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Je ziet hem niet? ;) |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote: hahahahah ,echt niet normaal vanaf de 1e minuut al |
|
|
|
|
Pema
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 februari 2011 - 22:15 schreef nemam-tiL het volgende:[..] Herkenbaar, doen we aan jou ook smurf.3 punten binnen en gaan van wedstrijd naar wedstrijd,komt allemaal goed. 3 punten. Wat wil dan dat we ook tegen deze tegenstander punten laten liggen! |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote: Haha, de jong met zijn SCHIJT(N)BEWEGING |
|
|
|