|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
derde ster
|
|
|
nou,wat moet ik daarvamn zeggen..ik vind hem niet fraai,alhoewel het niet makkelijk was om hem uit die hoek in te tikken door de jong... |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Whahaha, ja inderdaad, we wonnen geen CL meer na 73...Whahaha |
|
|
|
|
Pema
|
|
|
quote: We moeten wel reeel blijven. MOOI DOELPUNT? |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
Pegel van Anita op de lat... was weer wél fraai. |
|
|
|
|
derde ster
|
|
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
|
|
|
Pema
|
|
|
quote: volgens mij begrijp je het niet helemaal |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ik kijk de wedstrijd niet hoor ;) Ik heb alleen een vraag :P |
|
|
|
|
derde ster
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax toch stukken beter met Anita i.pv. de Jong als rechtermiddenvelder.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Was de Jong middenvelder en El Hamdaoui spits? |
|
|
|
|
Pema
|
|
|
Publiekswissel Hammie !?!?!?!? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zoals ik hier al zei, 1 goede wedstrijd en meneer wordt direct weer in de harten gesloten... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
derde ster
|
|
|
quote: dat dek ik ook,ook al heb ik wel moeite om hem een ajacied te noemen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ebeclio lijkt toch ook beter vanaf rechts.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Waarom? De Jong moet je daar niet neerzetten. Dan liever wissel en Anita erin. |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote: Neej, totaal niet. Hebben jullie btw, die bek van el hamdaoui gezien toen hij werd gewisseld? hahaha, egt scheef jonge alsof hij net trug kwam bij de tandarts....hahahahah |
|
|
|
|
derde ster
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: ????
Anita komt erin voor Sulejmani, Anita ging naar rechter midveld, de Jong richting de punt, en Mounir vanaf links.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 februari 2011 - 22:25 schreef C. Eriksen het volgende:[..] Neej, totaal niet. Hebben jullie btw, die bek van el hamdaoui gezien toen hij werd gewisseld? hahaha, egt scheef jonge alsof hij net trug kwam bij de tandarts....hahahahah Ja inderdaad, stel je eens voor dat iemand vermoeid is, omdat hij geen wedstrijd ritme heeft.. |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
quote: Het interesseert mij hoegenaamd geen moer hoe jij 'm noemt. |
|
|
|
|
derde ster
|
|
|
waarom moest suleijmani eruit eigenlijk? |
|
|
|
|
astra
|
|
|
die gozer was moe man.geen ritme |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 februari 2011 - 22:27 schreef remco k het volgende:[..] Ja inderdaad, stel je eens voor dat iemand vermoeid is, omdat hij geen wedstrijd ritme heeft.. Jaja, ik weet jonguh! maaruh was wel grappig |
|
|
|
|
derde ster
|
|
|
quote: wat ben jij vriendelijk zeg? |
|
|
|
|
Pema
|
|
|
Onder de Boer beter dan onder Jol???? |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
Ebecilio verkozen tot man of the match... Terecht overigens |
|
|
|
|
Pema
|
|
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
nou ik ga bargas, maar eens vrije trappen leren geven |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 februari 2011 - 22:26 schreef remco k het volgende:[..] ???? Anita komt erin voor Sulejmani, Anita ging naar rechter midveld, de Jong richting de punt, en Mounir vanaf links.. Ik zie de wedstrijd niet, maar ik zie liever Anita in de basis op het middenveld ipv de Jong op het middenveld.. |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 februari 2011 - 22:31 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Ik zie de wedstrijd niet, maar ik zie liever Anita in de basis op het middenveld ipv de Jong op het middenveld.. Haha, de jong had anders wel een mooie eindknal over de kruising Maar het is afgelopen ajax winst 2-0 |
|
|
|
|
astra
|
|
|
|
|
|
derde ster
|
|
|
snel naar volgende wedstijd!!!!! |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
Drie punten ingelopen op Twente en PSV... want die moeten het nog maar doen dit weekend. En dat is dan het enige positieve... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 februari 2011 - 21:40 schreef bully het volgende:[..] vorig jaar wel degelijk bewezen middenveldwaardig te zijn. en ook de boer zal er nu wel achterzijn dat de jong als spits zeker geen optie is. omdat hij zelf niet scoort omdat hij meeste van de tijd net de rug naar het doel staat. en wat er omheen loopt zeker niet doelgericht is. een eriksen een zeer goede voetballer vooral voor de toekomst. laat leuke dingen zien maar je wint er nog geen wedstrijden mee. Ben het niet met je eens Bully! Ik zou Siem in de spits laten staan, want daar functioneert hij in dit elftal het beste en ik denk dat hij zich daar op den duur echt lekker gaat voelen. Ik vind hem de taak beter uitvoeren dan El Hamdaoui, die in het elftal los vanaf de flank kan spelen. Eriksen laten staan en niet van afwijken. Hij is een briljantje. |
|
|
|
|
Pema
|
|
|
quote: En dan maar hopen op betere tijden? |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
Morgen psv-ado Zondag fc utrecht-fc twente
Die gaan allebei punten verspillen |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Het was al met al niet goed natuurlijk, maar de punten tellen. Als je eens gaat bekijken hoeveel foute passes er zijn. Het is echt schrikbarend en zo kom je natuurlijk nooit aan fatsoenlijk aanvallen toe, waardoor je de tegenstander nooit lang onder druk kunt houden. Enoh is een pure balafpakker en geen opbouwer. Siem in de spits en Mounir vanaf de zijkant met een vrije rol. Eriksen vaste nummer 10 en Anita op het middenveld. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 februari 2011 - 22:52 schreef alibabba het volgende:Het was al met al niet goed natuurlijk, maar de punten tellen. Als je eens gaat bekijken hoeveel foute passes er zijn. Het is echt schrikbarend en zo kom je natuurlijk nooit aan fatsoenlijk aanvallen toe, waardoor je de tegenstander nooit lang onder druk kunt houden. Enoh is een pure balafpakker en geen opbouwer. Siem in de spits en Mounir vanaf de zijkant met een vrije rol. Eriksen vaste nummer 10 en Anita op het middenveld. Ik denk dat het beste nu is, Anita met de Zeeuw op het middenveld, en als Lodeiro weer erbij is, denk ik dat hij vanaf links moet gaan spelen, en moeten de andere mensen maar uiotvechten wie er op rechts moet spelen, Mounir vanaf links, de Jong in de punt, en Sulejmani voorlopig vanaf rechts... |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 februari 2011 - 22:36 schreef alibabba het volgende:[..] Ben het niet met je eens Bully! Ik zou Siem in de spits laten staan, want daar functioneert hij in dit elftal het beste en ik denk dat hij zich daar op den duur echt lekker gaat voelen. Ik vind hem de taak beter uitvoeren dan El Hamdaoui, die in het elftal los vanaf de flank kan spelen. Eriksen laten staan en niet van afwijken. Hij is een briljantje. er is wel gebleken dat hij geen spits is. met hamdaoui vraagt andere speelstijl waar je aan moet wennen. daarom had ik liever een type dost gezien. wat natuurlijk ook de vraag is of die niveau aankan. met alleen kaatsen win je geen wedstrijden. ook ik vind eriksen een groeibriljantje maar nog zeker niet op niveau die je nu nodig heb. en met de jong heb je ook nog een scorende nr10 wat eriksen nalaat,en vind ook teweinig zijn medespelers in scorings positie zet. voetbal win je door tescoren en dat doen ze dus niet. met dit team worden we zeker geen kampioen. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 februari 2011 - 22:55 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk dat het beste nu is, Anita met de Zeeuw op het middenveld, en als Lodeiro weer erbij is, denk ik dat hij vanaf links moet gaan spelen, en moeten de andere mensen maar uiotvechten wie er op rechts moet spelen, Mounir vanaf links, de Jong in de punt, en Sulejmani voorlopig vanaf rechts... Eerlijk gezegd heb ik twijfels over Lodeiro als lijnspeler. Ik denk dat hij een centrale speler is en daar hebben we Eriksen al voor. Voor de rest ben ik het met je eens, al vind ik Ebicilio het aardig doen. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 februari 2011 - 22:55 schreef bully het volgende:[..] er is wel gebleken dat hij geen spits is. met hamdaoui vraagt andere speelstijl waar je aan moet wennen. daarom had ik liever een type dost gezien. wat natuurlijk ook de vraag is of die niveau aankan. met alleen kaatsen win je geen wedstrijden. ook ik vind eriksen een groeibriljantje maar nog zeker niet op niveau die je nu nodig heb. en met de jong heb je ook nog een scorende nr10 wat eriksen nalaat,en vind ook teweinig zijn medespelers in scorings positie zet. voetbal win je door tescoren en dat doen ze dus niet. met dit team worden we zeker geen kampioen. Ik wil dat nog wel eens zien Bully, dat Siem geen spits is. Natuurlijk is het geen Kluivert, maar in dienst van het elftal kan hij zeker van waarde zijn. Eriksen scoorde in de A1 ontzettend veel en heeft echt pech in het eerste. Elk schot word op het laatste moment geblokt en heeft momenteel weinig vertrouwen in zijn doeltreffendheid. Hij mist de feeling nu, waardoor de juiste richting ontbreekt. Hem nu slachtofferen zou een grote blunder zijn. Dost zou zeker een versterking geweest zijn, maar de vraagprijs was gewoon te veel vind ik en dan moet je het niet doen. Ik vind El Hammie teveel uit positie lopen in de spits en als hij in een vrije rol vanaf de zijkant kan spelen, denk ik dat het team het beste functioneert. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 februari 2011 - 22:55 schreef bully het volgende:[..] er is wel gebleken dat hij geen spits is. met hamdaoui vraagt andere speelstijl waar je aan moet wennen. daarom had ik liever een type dost gezien. wat natuurlijk ook de vraag is of die niveau aankan. met alleen kaatsen win je geen wedstrijden. ook ik vind eriksen een groeibriljantje maar nog zeker niet op niveau die je nu nodig heb. en met de jong heb je ook nog een scorende nr10 wat eriksen nalaat,en vind ook teweinig zijn medespelers in scorings positie zet. voetbal win je door tescoren en dat doen ze dus niet. met dit team worden we zeker geen kampioen. Denk dat juist is gebleken dat hij wel degelijk een spits is, 3 goals in de laatste 3 wedstrijden vanuit de spits... |
|
|
|