BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AFC Ajax - De Graafschap (04-02-2011 20:45): 2-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - vrijdag 04 februari 2011 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 februari 2011 - 23:01 schreef alibabba het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd heb ik twijfels over Lodeiro als lijnspeler. Ik denk dat hij een centrale speler is en daar hebben we Eriksen al voor. Voor de rest ben ik het met je eens, al vind ik Ebicilio het aardig doen.
Ik bedoel als linker middenvelder...
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 04 februari 2011 - 23:14   quote  deeplink  
OKE EFFE SERIEUS ''WELKE DEMENTE KABABOUTERS OP DIT FORUM DENKEN NOG DAT WE KAMPIOEN WORDEN''

GAARNE SERIEUSE REACTIE HIERONDER VAN DEZE MENSEN DIE ECHT DENKEN DAT WE NOG KAMPIOEN WORDEN!!!!

GAAN WE MORGEN EFFE IN DISCUSSIE...

WAT EEN KUTPOT,28,5 MILJOEN EURO RIJKER MAAR 100 PROCENT VOETBAL ARMER...SJAPPO

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 februari 2011 door verbrande harry --
alibabba
 alibabba - vrijdag 04 februari 2011 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 februari 2011 - 23:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik bedoel als linker middenvelder...
Ja, dat weet ik Remco. Ik heb 'm ook met Uruguay een paar keer aan het werk gezien en daar maakte hij op mij niet echt indruk, maar laten we hopen dat ik het mis heb.
alibabba
 alibabba - vrijdag 04 februari 2011 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 februari 2011 - 23:14 schreef verbrande harry het volgende:
OKE EFFE SERIEUS ''WELKE DEMENTE KABABOUTERS OP DIT FORUM DENKT NOG DAT WE KAMPIOEN WORDEN''

GAARNE SESIEUSE REACTIE HIERNDER VAN DEZE MENSEN DIE ECHT DENKEN DAT WE NOG KAMPIOEN WORDEN!!!!

Juist als je het niet verwacht.....
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 04 februari 2011 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 februari 2011 - 23:16 schreef alibabba het volgende:

[..]

Juist als je het niet verwacht.....
ACH ROT OP GODVERDOMME ZEKER BLIND?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 februari 2011 door verbrande harry --
alibabba
 alibabba - vrijdag 04 februari 2011 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 februari 2011 - 23:18 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

ACH ROT OP GODVERDOMME ZEKER BLIND?
Zo'n uitbrander had ik niet verwacht Harry:)
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 04 februari 2011 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 februari 2011 - 23:19 schreef alibabba het volgende:

[..]

Zo'n uitbrander had ik niet verwacht Harry:)
interessert me geen reet...
alibabba
 alibabba - vrijdag 04 februari 2011 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 februari 2011 - 23:20 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

interessert me geen reet...
Handige Harry...
remco k
 remco k - vrijdag 04 februari 2011 - 23:25   quote  deeplink  
GO HARRY......
bully
 bully - vrijdag 04 februari 2011 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 februari 2011 - 23:07 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ik wil dat nog wel eens zien Bully, dat Siem geen spits is. Natuurlijk is het geen Kluivert, maar in dienst van het elftal kan hij zeker van waarde zijn. Eriksen scoorde in de A1 ontzettend veel en heeft echt pech in het eerste. Elk schot word op het laatste moment geblokt en heeft momenteel weinig vertrouwen in zijn doeltreffendheid. Hij mist de feeling nu, waardoor de juiste richting ontbreekt. Hem nu slachtofferen zou een grote blunder zijn. Dost zou zeker een versterking geweest zijn, maar de vraagprijs was gewoon te veel vind ik en dan moet je het niet doen. Ik vind El Hammie teveel uit positie lopen in de spits en als hij in een vrije rol vanaf de zijkant kan spelen, denk ik dat het team het beste functioneert.
siem is het gevaarlijkste als hij kan inlopen.
ook de boer heeft dat wel door daarom dat hij dost ook wou.
een speler als je jong zou nuttig zijn in de spits als er genoeg scorende spelers omheen zouden staan.
dat is in dit team dus niet het geval.
en remco over die drie doelpunten kijk eens hoe hij ze maakt.
en wat ik al zei over el hammie dat vergt andere speelstijl en is waar trainer voor kiest.
en in de a1 scoren is toch heel wat anders dan in ajax 1.
hoeveel spitsen hebben we daar niet gehad die daar constant scoorde.
en die ik hier in het eerste niet heb terug gezien.
dat zelfvertrouwen is ook onderdeel van het niveau wat je in dit ajax nodig heb.
dit was de graafschap zometeen krijg je de echte tegenstanders en dan zie ik het toch heel zwaar in.
remco k
 remco k - vrijdag 04 februari 2011 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 februari 2011 - 23:25 schreef bully het volgende:

[..]

een speler als je jong zou nuttig zijn in de spits als er genoeg scorende spelers omheen zouden staan.
en wat ik al zei over el hammie dat vergt andere speelstijl en is waar trainer voor kiest.
dat zelfvertrouwen is ook onderdeel van het niveau wat je in dit ajax nodig heb.
dit was de graafschap zometeen krijg je de echte tegenstanders en dan zie ik het toch heel zwaar in.
Wat maakt het in hemelsnaam nu uit hoe hij ze maakt???? maar als je wilt,,,, 2 intikkertjes zoals een spits ze hoort te maken, en een mooi afstandschot met links.
Ik denk dat Ajax beter is, tegen een betere tegstander, het spel moet stukken beter, dat is waar, maar Eriksen is in dit elftal de beste speler vanaf het middenveld naar voren..
alibabba
 alibabba - vrijdag 04 februari 2011 - 23:30   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ik begrijp je standpunt Bully, maar we hebben Dost niet en dus moeten we het doen met hetgeen we voor handen hebben. Wat als Eriksen en Hammie zo direct door Siem aan de lopende band scoren of Sulejmani? Dat is niet uit te sluiten. Als Eriksen er zo direct 2 in een wedstrijd inschiet en Siem voelt zich lekker, dan wil ik het wel eens zien allemaal.
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 04 februari 2011 - 23:31   quote  deeplink  
ik ga wat drinken effe balen na vanavond ''het was een wereld pot pfffff me vette reet,kut zooi''
alibabba
 alibabba - vrijdag 04 februari 2011 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 februari 2011 - 23:31 schreef verbrande harry het volgende:
ik ga wat drinken effe balen na vanavond ''het was een wereld pot pfffff me vette reet,kut zooi''
Let that Mother Fucker burn Harry:P
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 04 februari 2011 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 februari 2011 - 23:32 schreef alibabba het volgende:

[..]

Let that Mother Fucker burn Harry:P
rot op man ik ga,fock you asehole...
remco k
 remco k - vrijdag 04 februari 2011 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 februari 2011 - 23:31 schreef verbrande harry het volgende:
Hey, we hebben gewonnen mensen, gewoon 3 punten en de pocket....
bully
 bully - vrijdag 04 februari 2011 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 februari 2011 - 23:30 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ik begrijp je standpunt Bully, maar we hebben Dost niet en dus moeten we het doen met hetgeen we voor handen hebben. Wat als Eriksen en Hammie zo direct door Siem aan de lopende band scoren of Sulejmani? Dat is niet uit te sluiten. Als Eriksen er zo direct 2 in een wedstrijd inschiet en Siem voelt zich lekker, dan wil ik het wel eens zien allemaal.
als als.
alleen zo werkt dat niet.
alibabba
 alibabba - vrijdag 04 februari 2011 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 februari 2011 - 23:38 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

rot op man ik ga,fock you asehole...
Zei Arnold SCHWARZenegger.....
bully
 bully - vrijdag 04 februari 2011 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 februari 2011 - 23:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat maakt het in hemelsnaam nu uit hoe hij ze maakt???? maar als je wilt,,,, 2 intikkertjes zoals een spits ze hoort te maken, en een mooi afstandschot met links.
Ik denk dat Ajax beter is, tegen een betere tegstander, het spel moet stukken beter, dat is waar, maar Eriksen is in dit elftal de beste speler vanaf het middenveld naar voren..
een afstand schot als inkomendespeler.
twee keer intikker terwijl hij niet in positie stond.
en je kan wel heel goed spelen maar moet wel doeltreffent zijn.
wat je hier mee krijgt is dat je zometeen elke wedstrijd domineert maar aan het eind toch weer die tegentreffer krijgen waardoor je verliest.
ik zeg ook niet dat je eriksen moet wisselen maar denk dat rouleren goede zaak is.
zo hou je iedereen wel scherp.
Pietje
 Pietje - vrijdag 04 februari 2011 - 23:51   quote  deeplink  
Zo dat was weer lekker dweilen op de weg in de storm tussen Utrecht en de ArenA en weer terug. En als beloning kon ik naar een dramatisch slechte wedstrijd kijken. Even dacht ik dat Martin Jol het weer voor het zeggen had ;-)
Eriksen speelde een aardige wedstrijd, maar niet meer dan dat. Ebicilio ook en Anita maakte op mij ook wel een redelijk goede indruk. Toen hij eenmaal inviel werd het wat dreigender.
Maar Enoh...? Pfff wat slecht. Veel Ajacied die veel te vaak balverlies leden en elkaar fatsoenlijk aanspelen?? Het leek wel of ze elkaar voor het eerst zagen. Sulejmani deed wel z'n best maar was vrij ongelukkig in zijn acties.
Het positieve van vanavond was het feit dat we gewonnen hebben. Onder Jol werden dit soort waardeloze wedstrijden verloren.
Het heeft er wat mij betreft alle schijn van dat wij een uiterst moeilijk vervolg van de competitie gaan krijgen zonder Luis Suárez. Ik zag vanavond totaal geen balans bij Ajax, er wordt noodgedwongen (?) te veel een beroep gedaan op te veel jeugdspelers tegelijk. Dat kan nooit goed gaan.
Maar ja, al met al zal Jeroen Slop met al z'n bijgeschreven miljoenen op zijn spaarrekening uitermate tevreden zijn. Maar ik als supporter bepaald niet.
Tja, en dan volgende week... Roda uit! Dat is ook zo'n fysiek sterke ploeg als FC Utrecht. De spelers en technische staf weten wat ze te wachten staan.
Pietje
 Pietje - vrijdag 04 februari 2011 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 februari 2011 - 23:14 schreef verbrande harry het volgende:
OKE EFFE SERIEUS ''WELKE DEMENTE KABABOUTERS OP DIT FORUM DENKEN NOG DAT WE KAMPIOEN WORDEN''

GAARNE SERIEUSE REACTIE HIERONDER VAN DEZE MENSEN DIE ECHT DENKEN DAT WE NOG KAMPIOEN WORDEN!!!!

WAT EEN KUTPOT,28,5 MILJOEN EURO RIJKER MAAR 100 PROCENT VOETBAL ARMER...SJAPPO
Ik leef helemaal met je mee, Harry. Ik schreef hieronder wat ik heb mogen aanschouwen. Het was bar en bar slecht. Ik ben over het algemeen een zeer positief ingesteld mens, maar ook ik verwacht niet dat mijn (ons) Ajax dit seizoen kampioen zal worden.
En Jeroen Slop danst op tafel... alle miljoenen op zijn spaarrekening. Leve de B.V. Ajax met zijn aandeelhouders :-(
adriu
 adriu - zaterdag 05 februari 2011 - 00:03   quote  deeplink  
leo driesen bedank voor het negetieven comentaar!!
alibabba
 alibabba - zaterdag 05 februari 2011 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 februari 2011 - 00:03 schreef adriu het volgende:
Je moet helemaal niet naar die poepchinees luisteren met zijn gebral. Wat is dat een kwal zeg!
Pietje
 Pietje - zaterdag 05 februari 2011 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 februari 2011 - 00:08 schreef alibabba het volgende:

[..]

Je moet helemaal niet naar die poepchinees luisteren met zijn gebral. Wat is dat een kwal zeg!
Ik heb gelukkig geen Eredivisie live. Is die kerel soms partijdig? Ik heb de posts hierboven inmiddels allemaal gelezen en er waren meer mensen die het daarover hadden!
alibabba
 alibabba - zaterdag 05 februari 2011 - 00:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 februari 2011 - 00:18 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik heb gelukkig geen Eredivisie live. Is die kerel soms partijdig? Ik heb de posts hierboven inmiddels allemaal gelezen en er waren meer mensen die het daarover hadden!
Hij praat altijd met een cynische ondertoon ten negatieve van Ajax en dat valt echt op. Ik heb gelukkig meerdere kanalen waar ik AJAX kan zien en dat buitenlandse commentaar, maakt er nog een beetje een wedstrijd van. Dat Nederlandse commentaar is slaapverwekkend en het is net of ze verslag doen van een potje dammen!
Pietje
 Pietje - zaterdag 05 februari 2011 - 00:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 februari 2011 - 00:23 schreef alibabba het volgende:

[..]

Hij praat altijd met een cynische ondertoon ten negatieve van Ajax en dat valt echt op. Ik heb gelukkig meerdere kanalen waar ik AJAX kan zien en dat buitenlandse commentaar, maakt er nog een beetje een wedstrijd van. Dat Nederlandse commentaar is slaapverwekkend en het is net of ze verslag doen van een potje dammen!
Dat had ik vroeger ook bij rechtstreekse uitzendingen op de Nederlandse TV. Er werden toen alleen maar namen genoemd van de elkaar de bal toeschuivende spelers, verder niks. Dus keek ik en luisterde ik naar de Belgische TV met commentaar van Rick de Sadeleer (of zoiets). FANTASTISCH!! Ja, de ene verslaggever is de andere niet...
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 05 februari 2011 - 00:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 februari 2011 - 00:03 schreef adriu het volgende:
Ik vind Leo Driesen zeer matig, maar gezien het niveau van vandaag kun je toch niet verwachten dat hij lyrisch over Ajax gaat praten.
FsideVak129
 FsideVak129 - zaterdag 05 februari 2011 - 00:30   quote  deeplink  
Kutwedstrijd...

althans op papier

hahaha

gelukkig niks gezien zo te lezen..

3 punten en op naar de volgende..

minimaal 2e worden dit jaar is een vereiste.
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 05 februari 2011 - 00:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 februari 2011 - 00:27 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat had ik vroeger ook bij rechtstreekse uitzendingen op de Nederlandse TV. Er werden toen alleen maar namen genoemd van de elkaar de bal toeschuivende spelers, verder niks. Dus keek ik en luisterde ik naar de Belgische TV met commentaar van Rick de Sadeleer (of zoiets). FANTASTISCH!! Ja, de ene verslaggever is de andere niet...
De meeste Britten zijn echt top. Ik kijk daarom ook graag naar SKY. Die gasten praten echt over voetbal tijdens een wedstrijd. Hier betrekken ze er soms ook zaken bij die totaal niks met voetbal te maken hebben. Gewoon lullen om tijd te vullen.
alibabba
 alibabba - zaterdag 05 februari 2011 - 00:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 februari 2011 - 00:27 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ja Rik de Sadeleer was altijd geweldig. Leeft ie nog trouwens? Ik weet nog dat wanneer er alleen maar over de grond werd gespeeld hij cynisch zei met zijn vertrouwde toon; volgens mij zit er lood in die bal... Je kan het beste luisteren naar buitenlandse commentators die je niet verstaat, want als je het teveel verstaat, word je alleen maar afgeleid door die onzin wat ze vertellen...
alibabba
 alibabba - zaterdag 05 februari 2011 - 00:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 februari 2011 - 00:31 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

De meeste Britten zijn echt top. Ik kijk daarom ook graag naar SKY. Die gasten praten echt over voetbal tijdens een wedstrijd. Hier betrekken ze er soms ook zaken bij die totaal niks met voetbal te maken hebben. Gewoon lullen om tijd te vullen.
Ik heb het ook sinds kort Mocro, maar is dat dan SKY UK wat je hebt? Ik heb dat ook, maar van SKY UK zijn maar 4 zenders? SKY Germany zijn er veel meer van en ik ben thuis niet meer weg te krijgen..
Pietje
 Pietje - zaterdag 05 februari 2011 - 00:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 februari 2011 - 00:31 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Dat klopt zeker, PSVMocro. Dat enthousiasme van die Engelsen is hartverwarmend en je hebt (soms) het gevoel of je er lijflijk bij aanwezig bent! Daar kunnen die nuchtere Nederlandse verslaggevers wel wat van leren.
alibabba
 alibabba - zaterdag 05 februari 2011 - 00:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 februari 2011 - 00:34 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat klopt zeker, PSVMocro. Dat enthousiasme van die Engelsen is hartverwarmend en je hebt (soms) het gevoel of je er lijflijk bij aanwezig bent! Daar kunnen die nuchtere Nederlandse verslaggevers wel wat van leren.
Het is hetzelfde met darts. Als je dat ziet via de Engelse zenders is het een verademing en zij maken er echt een happening van en zo hoort het ook. Het publiek betaalt er goed voor en dan moeten ze optimaal vermaakt worden en dat doe je niet door een wedstrijd lam te lullen.
remco k
 remco k - zaterdag 05 februari 2011 - 00:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 februari 2011 - 23:40 schreef bully het volgende:

[..]

als als.
alleen zo werkt dat niet.
Als werkt juist wel zo in het voetbal, je kan nergens vanuit gaan en we moeten het doen met het talent dat er is, en dat talent is er wel degelijk..
Pietje
 Pietje - zaterdag 05 februari 2011 - 00:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 februari 2011 - 00:37 schreef alibabba het volgende:

[..]

Het is hetzelfde met darts. Als je dat ziet via de Engelse zenders is het een verademing en zij maken er echt een happening van en zo hoort het ook. Het publiek betaalt er goed voor en dan moeten ze optimaal vermaakt worden en dat doe je niet door een wedstrijd lam te lullen.
Ik volg darts nit zo. Mijn zoon wel en van hem krijg ik ook wel eens het advies om daar naar te kijken. Hij doet het wel eens na: ONE-HUNDRED-AND-EIGHTYYYYYYYYYYYYY
alibabba
 alibabba - zaterdag 05 februari 2011 - 00:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 februari 2011 - 00:41 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik volg darts nit zo. Mijn zoon wel en van hem krijg ik ook wel eens het advies om daar naar te kijken. Hij doet het wel eens na: ONE-HUNDRED-AND-EIGHTYYYYYYYYYYYYY
Ja geweldig is dat. Ik speel zelf ook darts en gooi ook wel eens ONE-HUNDRED-AND-EIGHTYYYYYYYYYYYSSSSSSSSSSS, maar dan in 9 pijlen....
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 05 februari 2011 - 00:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 februari 2011 - 00:34 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ik heb het ook sinds kort Mocro, maar is dat dan SKY UK wat je hebt? Ik heb dat ook, maar van SKY UK zijn maar 4 zenders? SKY Germany zijn er veel meer van en ik ben thuis niet meer weg te krijgen..
SKY UK, Duitsland en Italia. Ik heb ook maar 4 sportzenders van SKY UK. De Italianen hebben wel een stuk of 8 zenders (SKY Calcio) die alleen maar wedstrijden uitzenden. Commentaar is wel alleen in het Italiaans of Spaans. Die Duitsers hebben idd ook een flink aantal zenders.

En ja mijn weekenden vliegen ook voorbij. Het is bijna niet gezond meer...
alibabba
 alibabba - zaterdag 05 februari 2011 - 00:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 februari 2011 - 00:45 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

SKY UK, Duitsland en Italia. Ik heb ook maar 4 sportzenders van SKY UK. De Italianen hebben wel een stuk of 8 zenders (SKY Calcio) die alleen maar wedstrijden uitzenden. Commentaar is wel alleen in het Italiaans of Spaans. Die Duitsers hebben idd ook een flink aantal zenders.

En ja mijn weekenden vliegen ook voorbij. Het is bijna niet gezond meer...
Die heb ik ook sinds kort allemaal ja. Op JSC Sports komt ook veel voetbal en vooral voor het darts is het ideaal, want Sport 1 gaat de Premier League niet meer uitzenden.
verbrande harry
 verbrande harry - zaterdag 05 februari 2011 - 02:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 februari 2011 - 23:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Hey, we hebben gewonnen mensen, gewoon 3 punten en de pocket....
bagger man het was gewoon bagger,schandalig dat ik deed kreeg voorgeschoteld het beetje voetbal wat je had is verkocht aan liverpool...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 februari 2011 door verbrande harry --
verbrande harry
 verbrande harry - zaterdag 05 februari 2011 - 02:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 februari 2011 - 23:51 schreef Pietje het volgende:
Zo dat was weer lekker dweilen op de weg in de storm tussen Utrecht en de ArenA en weer terug. En als beloning kon ik naar een dramatisch slechte wedstrijd kijken. Even dacht ik dat Martin Jol het weer voor het zeggen had ;-)
Eriksen speelde een aardige wedstrijd, maar niet meer dan dat. Ebicilio ook en Anita maakte op mij ook wel een redelijk goede indruk. Toen hij eenmaal inviel werd het wat dreigender.
Maar Enoh...? Pfff wat slecht. Veel Ajacied die veel te vaak balverlies leden en elkaar fatsoenlijk aanspelen?? Het leek wel of ze elkaar voor het eerst zagen. Sulejmani deed wel z'n best maar was vrij ongelukkig in zijn acties.
Het positieve van vanavond was het feit dat we gewonnen hebben. Onder Jol werden dit soort waardeloze wedstrijden verloren.
Het heeft er wat mij betreft alle schijn van dat wij een uiterst moeilijk vervolg van de competitie gaan krijgen zonder Luis Suárez. Ik zag vanavond totaal geen balans bij Ajax, er wordt noodgedwongen (?) te veel een beroep gedaan op te veel jeugdspelers tegelijk. Dat kan nooit goed gaan.
Maar ja, al met al zal Jeroen Slop met al z'n bijgeschreven miljoenen op zijn spaarrekening uitermate tevreden zijn. Maar ik als supporter bepaald niet.
Tja, en dan volgende week... Roda uit! Dat is ook zo'n fysiek sterke ploeg als FC Utrecht. De spelers en technische staf weten wat ze te wachten staan.
helemaal mee eens slop danst,het begrotings gat is gedicht en de heren kunnen hun bonus gaan ophalen en wij supporters kunne ''de pleuris krijgen''
verbrande harry
 verbrande harry - zaterdag 05 februari 2011 - 02:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 februari 2011 - 00:30 schreef FsideVak129 het volgende:
Kutwedstrijd...

althans op papier

hahaha

gelukkig niks gezien zo te lezen..

3 punten en op naar de volgende..

minimaal 2e worden dit jaar is een vereiste.
2e, met dit voetbal word je geen 2e gappie...
remco k
 remco k - zaterdag 05 februari 2011 - 02:54   quote  deeplink  
maar ook lang niet iedere wedstrijd is hetzelfde, we hebben ook hele goede poten gespeeld de laatste tijd, maar er moet wel degelijk nog veel gbeuren...
FsideVak129
 FsideVak129 - zaterdag 05 februari 2011 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 februari 2011 - 02:32 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

2e, met dit voetbal word je geen 2e
Noem me niet zo, pannekoek
sebas79
 sebas79 - zaterdag 05 februari 2011 - 10:16   quote  deeplink  
quote:

[..]

siem is het best op de bank ,naast anita en enoh
Versace1
 Versace1 - zaterdag 05 februari 2011 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 februari 2011 - 02:32 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

2e, met dit voetbal word je geen 2e gappie...
Groot gelijk ik zie groningen ajax nog inhalen als het zo doorgaat.
ajax thuis tegen de graafschap ajax kon nog geen eens 3 x de bal rond tikken
SCHANDE !!
verbrande harry
 verbrande harry - zaterdag 05 februari 2011 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 februari 2011 - 10:01 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

Noem me niet zo, pannekoek
wat dan wel...lamlul?
joduh
 joduh - zaterdag 05 februari 2011 - 12:15   quote  deeplink  
hey pipo de clowns van me!!!!!!!!!!!!!!!!!!! we hebben 3 punten!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hahahaah,maar ik ben het hier eens het was gewoon een complete zware dikke kutpot!!!ik voell me geen 3 punten man!!!! ;-)
en dit was maar de graafschap......gvd...het is niks en het wordt ook niks.....mijn ajaxhart doet pijn!!!!!
maar we blijven ajaxsuporter in hart en nieren en zoals ik vaker zeg man:het zit zelfs in ons dna gvd...
even oftopic:ik vind dat je een beetje moet dimmen verbrande harry met je uitlatingen naar alibabba en f-side man.die jongens zijn verschrikkelijk zwaar OK man.
en dat je de pik hebt op gisteravond doe je maar lekker thuis tegen je vrouwtje....en niet tegen hen man.....
verbrande harry
 verbrande harry - zaterdag 05 februari 2011 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 februari 2011 - 12:15 schreef joduh het volgende:
hey pipo de clowns van me!!!!!!!!!!!!!!!!!!! we hebben 3 punten!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hahahaah,maar ik ben het hier eens het was gewoon een complete zware dikke kutpot!!!ik voell me geen 3 punten man!!!! ;-)
en dit was maar de graafschap......gvd...het is niks en het wordt ook niks.....mijn ajaxhart doet pijn!!!!!
maar we blijven ajaxsuporter in hart en nieren en zoals ik vaker zeg man:het zit zelfs in ons dna gvd...
even oftopic:ik vind dat je een beetje moet dimmen verbrande harry met je uitlatingen naar alibabba en f-side man.die jongens zijn verschrikkelijk zwaar OK man.
en dat je de pik hebt op gisteravond doe je maar lekker thuis tegen je vrouwtje....en niet tegen hen man.....
je hebt gelijk het was gister bagger en was zeer teleurgesteld maar je hebt gelijk dit had in niet moeten doen,ik kom voortaan maar niet online als ajax gespeeld heeft,lijkt me het beste.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 februari 2011 door verbrande harry --
FsideVak129
 FsideVak129 - zaterdag 05 februari 2011 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 februari 2011 - 11:05 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

wat dan wel...lamlul?
Nee, walvislul komt eerder in de buurt :P
joduh
 joduh - zaterdag 05 februari 2011 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 februari 2011 - 12:23 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

je hebt gelijk het was gister bagger en was zeer teleurgesteld maar je hebt gelijk dit had in niet moeten doen,ik kom voortaan maar niet online als ajax gespeeld heeft,lijkt me het beste.
hahah goed man!!!!even dikke maten man...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AFC Ajax - De Graafschap (04-02-2011 20:45): 2-0

0.0098619