|
|
joduh
|
|
|
quote: dingetje van jou lijkt meer op een garnaaltje heb ik gehoord van bolle rita.....;-)))) |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 februari 2011 - 12:23 schreef verbrande harry het volgende:[..] je hebt gelijk het was gister bagger en was zeer teleurgesteld maar je hebt gelijk dit had in niet moeten doen,ik kom voortaan maar niet online als ajax gespeeld heeft,lijkt me het beste. Het is je allang vergeven Harry! Ik weet precies hoe iemand kan zijn in het emotionele, want ik heb er zelf ook vaak last van. Dan ben ik heel impulsief en roep er maar wat uit, maar de dag erna denk je weer heel anders. In mijn schooltijd kwam ik na verlies zelden opdagen en op mijn werk wist mijn baas ook hoe laat het was, wanneer ik me weer eens had laten gaan op de zondag. Ze weten dat ik een echte Ajacied ben en ze kunnen er mee leven, ook al omdat ik mijn absentie altijd goedmaak d.m.v. werken op zaterdag. AJACIED BEN JE NIET EVEN, AJACIED BEN JE HEEL JE LEVEN! |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
ja precies wat ik gister zag doet me gewoon pijn, me hart huilde op meerdere plaatsen en toch ook een boosheid over het gemis van suarez.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 februari 2011 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Ik begrijp je helemaal verbrande Harry! |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: Bij bolle rita past de maan er nog in, zegt genoeg |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
nora
|
|
|
alles in voetbal draait om vertrouwen en ik denk dat het gemis van de Zeeuw op het middenveld van grote invöoed was ,met de Jong op zijn plek die veel dieper speelt als demy konden de laatste mensen hun bal moeilijk kwijt en was opbouw vooral voor aldeweireld een drama en kwam dat ons spel nite ten goede en vlak ook het goede stoorwerk van de graafschap niet uit dan heb je de angel die ajax pijn deed,en dan ook nog het zeer slordige spel van Ajax en je krijgt zo,n wedstrijd maar goed we hebben hem gewonnen door een paar indiv-acties van toch een goede linker spits ebic. die voor mij ook man van de wedstrijd was ,waar ik me wel zorgen om maak is Sulejmani die toch wel erg moeilijk scoort dat kan ons wel eens punten gaan kosten. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Kutwedstrijd..
gelukkig was het gezellig met mijn maten op het vak. |
|
|