|
|
henkie1969
|
|
|
Volgens Co Adriaanse past Martin van Geel(50) perfect bij Feyenoord. De Rotterdammers hebben het eerste gesprek met Roda Jc achter de rug. De club wil Martin van Geel voor volgend seizoen vast leggen als vervanger voor de onlangs vertrokken Leo Beenhakker. Adriaanse vindt dat Feyenoord de beste td van Nederland in huis haalt. 'Omdat ik lang met hem heb samengewerkt,kan ik goed beoordelen of hij een goede technisch directeur is. Het antwoord is volmondig ja. Martin heeft zelf op een hoog niveau gespeeld en weet dus wat er bij trainers en spelers op dit niveau leeft. Hij is organisatorisch sterk,ijverig,eerlijk en trouw.
Daarnaast heeft hij de gave om spelers op het juiste moment voor het juiste bedrag te kopen. Een man met deze eigenschappen past uitstekend bij Feyenoord. Die club komt er wel weer bovenop,want het is een A-merk. Martin heeft bij Willem II en nu bij Roda Jc bewezen dat hij van niets iets kan maken. Daarom is hij de juiste man op de juiste plaats.' Bij de Limburgers vrezen ze dat Van Geel spelers weg kaapt richting Rotterdam. Daarbij zou het ondermeer gaan om doelman Przemyslaw Tyton en aanvaller Anouar Hadouir. |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
Yeah!! Supervet..
Ik denk dat we kampioen worden binnen 2 jaar |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
Sorry ik zie nu pas dat dit ook al in een bestaande topic stond.....
maar toch, is dit een open sollicitatie van Co ?? |
|
|
|
|
turok
|
|
|
dat zei ik dus ook al in die andere topic , je zou het haast wel denken ja |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
degene die aangaf totaal geen feeling te hebben met feyenoord, vind van Geel wel passen.. hmm nu ga ik me zorgen maken ;)) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
co wil gewoon mee op de houseboot!!! maar daar trappen we niet in. als trainert prima. maar niet op de boot gelijk |
|
|
|
|
turok
|
|
|
quote:Op donderdag 03 februari 2011 - 16:39 schreef obiku010 het volgende:co wil gewoon mee op de houseboot!!! maar daar trappen we niet in. als trainert prima. maar niet op de boot gelijk mag hij ook niet mee als buitenboord motor ? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Tyton! Goede keeper |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: het één sluit het ander toch niet uit? |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
quote:Op donderdag 03 februari 2011 - 16:37 schreef de flh het volgende:degene die aangaf totaal geen feeling te hebben met feyenoord, vind van Geel wel passen.. hmm nu ga ik me zorgen maken ;)) Alweer spanning???? |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
Zou eindelijk een trainer zijn die Feyenoord nodig heeft! Het is een trainer die spelers beter maakt en elf spelers samen laat spelen als een team. Dat heeft ie bewezen bij diverse clubs!! Nog liever zou ik van Gaal in de kuip willen zien als de trainer. Zelfs Mario heeft hier hele goeie woorden over als trainer. Dit omdat Mario stage heeft gelopen bij Louis, maar blijkbaar heeft ie niet goed opgelet tijdens zijn stage want je zie er niks van terug! |
|
|
|
|
**DeKoiHoek**
|
|
|
Ik denk dat Co Adriaanse ook wil praten met mario. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
pff dat gezever over Mario, laat hem nou maar lekker het seizoen afmaken daarna zien we wel verder |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
quote: Haha, ja, en dan een dag later zeggen, dat ie uitgepraat is! |
|
|
|
|
freduc
|
|
|
quote:Op donderdag 03 februari 2011 - 17:28 schreef de.fan het volgende:Zou eindelijk een trainer zijn die Feyenoord nodig heeft! Het is een trainer die spelers beter maakt en elf spelers samen laat spelen als een team. Dat heeft ie bewezen bij diverse clubs!! Nog liever zou ik van Gaal in de kuip willen zien als de trainer. Zelfs Mario heeft hier hele goeie woorden over als trainer. Dit omdat Mario stage heeft gelopen bij Louis, maar blijkbaar heeft ie niet goed opgelet tijdens zijn stage want je zie er niks van terug! inderdaad adriaanse is een trainer die zijn elftal verzorgt en aanvallend laat spelen en daarbij maakt hij spelers beter ik zou het heel hard toejuigen als hij komt , en laat mario het seizoen maar afmaken het is toch al een verloren seizoen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 03 februari 2011 - 20:17 schreef freduc het volgende:[..] inderdaad adriaanse is een trainer die zijn elftal verzorgt en aanvallend laat spelen en daarbij maakt hij spelers beter ik zou het heel hard toejuigen als hij komt , en laat mario het seizoen maar afmaken het is toch al een verloren seizoen Tuurlijk laat Adriaanse maar weer de lauweren opstrijken van andermans werk. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 03 februari 2011 - 20:17 schreef freduc het volgende:[..] inderdaad adriaanse is een trainer die zijn elftal verzorgt en aanvallend laat spelen en daarbij maakt hij spelers beter ik zou het heel hard toejuigen als hij komt , en laat mario het seizoen maar afmaken het is toch al een verloren seizoen Adriaanse is een gladjakker, nog niet eens zo heel erg lang geleden heeft ie nog in de media kenbaar gemaakt dat ie nooit bij Feyenoord zou kunnen werken. Dus wat mij betreft (en ik denk dat een flink aantal mensen het met mij eens zijn) never nooit geen Adriaanse Neus bij Feyenoord. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op donderdag 03 februari 2011 - 20:47 schreef sevillana het volgende:[..] Adriaanse is een gladjakker, nog niet eens zo heel erg lang geleden heeft ie nog in de media kenbaar gemaakt dat ie nooit bij Feyenoord zou kunnen werken. Dus wat mij betreft (en ik denk dat een flink aantal mensen het met mij eens zijn) never nooit geen Adriaanse Neus bij Feyenoord. 100% eens |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op donderdag 03 februari 2011 - 20:47 schreef sevillana het volgende:[..] Adriaanse is een gladjakker, nog niet eens zo heel erg lang geleden heeft ie nog in de media kenbaar gemaakt dat ie nooit bij Feyenoord zou kunnen werken. Dus wat mij betreft (en ik denk dat een flink aantal mensen het met mij eens zijn) never nooit geen Adriaanse Neus bij Feyenoord. 25-05-2007 CO ADRIAANSE GEEN TRAINER VAN FEYENOORD
Co Adriaanse wordt niet de nieuwe trainer van Feyenoord. De 59-jarige Adriaanse liet Feyenoord weten dat hij zich zeer goed herkent in de door Feyenoord geschetste plannen en uitgesproken ambities, maar dat hij om persoonlijke redenen afziet van de hem aangeboden functie. Feyenoord betreurt het besluit van Co Adriaanse, maar respecteert zijn persoonlijke overwegingen. Feyenoord gaat onverminderd verder met het zoeken naar een opvolger van Erwin Koeman. De club zal op korte termijn gesprekken voeren met een nieuwe kandidaat-hoofdtrainer.
Feyenoord zal tijdens deze periode in het belang van de club en betrokkenen hieromtrent geen verdere mededelingen doen. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op donderdag 03 februari 2011 - 20:47 schreef sevillana het volgende:[..] Adriaanse is een gladjakker, nog niet eens zo heel erg lang geleden heeft ie nog in de media kenbaar gemaakt dat ie nooit bij Feyenoord zou kunnen werken. Dus wat mij betreft (en ik denk dat een flink aantal mensen het met mij eens zijn) never nooit geen Adriaanse Neus bij Feyenoord. Kamp-Adriaanse niet blij met Feyenoord
ALKMAAR - Co Adriaanse heeft louter uit professionele overwegingen bedankt voor de trainerspositie bij Feyenoord. Het heeft niets met familie-omstandigheden te maken ofzo. Het is puur op basis van voetbalredenen, liet zijn woordvoerder Willem Zeijlmans vrijdagmiddag desgevraagd weten. De vertrouwensman van Adriaanse noemde de korte toelichting van Feyenoord op het afketsen van de gedroomde samenwerking heel ongelukkig. De Rotterdamse clubleiding sprak slechts van persoonlijke motieven bij Adriaanse om niet op het aanbod van Feyenoord in te gaan. Daarmee houd je veel open en krijg je allerlei suggesties. Maar wij gaan verder nergens op in. Er wordt toch wel gespeculeerd. Het vertrek van Co bij Metallurg Donetsk zou ook te maken hebben met zijn overstap naar Feyenoord. Mooi niet. Dat blijkt nu wel weer. Maar nogmaals, Co heeft uit professionele overwegingen nee tegen Feyenoord gezegd. Dat is het. Volgens Zeijlmans, die benadrukte dat Adriaanse zelf geen commentaar op de ontwikkelingen bij Feyenoord wil geven, heeft de 59-jarige trainer nog geen andere aanbiedingen op zak. Co laat alles op zich af komen. Voorlopig gaat hij nog nergens heen. Alles ligt open. Co bepaalt. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 03 februari 2011 - 20:52 schreef Rovert het volgende:[..] 25-05-2007 CO ADRIAANSE GEEN TRAINER VAN FEYENOORD Co Adriaanse wordt niet de nieuwe trainer van Feyenoord. De 59-jarige Adriaanse liet Feyenoord weten dat hij zich zeer goed herkent in de door Feyenoord geschetste plannen en uitgesproken ambities, maar dat hij om persoonlijke redenen afziet van de hem aangeboden functie. Feyenoord betreurt het besluit van Co Adriaanse, maar respecteert zijn persoonlijke overwegingen. Feyenoord gaat onverminderd verder met het zoeken naar een opvolger van Erwin Koeman. De club zal op korte termijn gesprekken voeren met een nieuwe kandidaat-hoofdtrainer. Feyenoord zal tijdens deze periode in het belang van de club en betrokkenen hieromtrent geen verdere mededelingen doen. Co: 'Geen goed gevoel bij Feyenoord' 14 oktober 2007 20:01
Bron: FC Update | Als Co Adriaanse dat had gewild, had hij nu trainer kunnen zijn van Feyenoord. De coach stond deze zomer bovenaan het verlanglijstje van de Rotterdamse club, die op dat moment nog op zoek was naar een opvolger van Erwin Koeman. Adriaanse, in het verleden trainer van onder meer AZ en Ajax, bedankte echter voor de eer.
"Het was een gevoelskwestie", legt Adriaanse uit tegenover Studio Sport. "Van huis uit ben ik toch een Amsterdammer, een Ajax-man. Bij Feyenoord had ik geen goed gevoel, ondanks het feit dat de ploeg kosten noch moeite wilde sparen om me binnen te halen. Maar ik zag de klus, zeker na mijn hectische periode in Oekraïne bij Metalurg Donetsk, niet zitten", aldus de huidige coach van Al-Sadd uit Qatar.
In hetzelfde interview liet Adriaanse, die in 2002 ontslagen werd bij Ajax, weten absoluut open te staan voor een terugkeer naar de Amsterdam ArenA. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
"Van huis uit ben ik toch een Amsterdammer, een Ajax-man. Bij Feyenoord had ik geen goed gevoel"
Mooi, is dat duidelijk |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 03 februari 2011 - 21:08 schreef Rovert het volgende:"Van huis uit ben ik toch een Amsterdammer, een Ajax-man. Bij Feyenoord had ik geen goed gevoel" Mooi, is dat duidelijk amen |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Adriaanse past niet bij Feyenoord en zal ook nooit gepruimd worden in de Kuip. Het is nu afwachten hoe Mario het gaat doen, maar ik vrees dat ie het niet red, terwijl het wel een goeie trainer is, daar ben ik van overtuigd. Hij is alleen niet meer zichzelf en dat komt door de mensen om hem heen. Wanneer Been het niet zou redden, zou Huub Stevens uitermate goed bij Feyenoord passen. Stevens en v.Geel zou ik een ideaal duo vinden om Feyenoord vooruit te helpen, maar dan wel zonder Pipo Gudde! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
idd. Sodemieter op met die lamlul. - Geldwolf - onbetrouwbaar - hooghartige zak - 020-roomsoes - Paasei - ...en nog talloze meer van dat soort kwaliteiten.
Adriaanse is -tenslotte- slecht voor het milieu. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 februari 2011 - 15:33 schreef FR-Henk het volgende:idd. Sodemieter op met die lamlul. - Geldwolf - onbetrouwbaar - hooghartige zak - 020-roomsoes - Paasei - ...en nog talloze meer van dat soort kwaliteiten. Adriaanse is -tenslotte- slecht voor het milieu. eens!! bassie en adriaan zijn me helden!! het schitterende vlaardingert... als er dan zo,n supertsnavel eigelijk de eert van adriaan aantast door alleen al min of meer de zelfde naam te hebben, dan is de rest ook gelijk overt!! co!!! je ma die is een ho!! en nou wegwezen met die coho |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Co mag gewoon zijn snavel houden en who the fuck is Tyton als je zelf Mulder hebt? |
|
|
|
|
Dace73
|
|
|
Co had de kans, veel supporters hadden er echt geen moeite mee als ie naar ons was gekomen, maar hij was bang dat de supporters m niet zouden pruimen. terwijl de polls uitwezen dat de meeste supporters hem de aangewezen trainer vonden. Anderhalf jaar daarvoor begon hij nog te stralen in een interview toen hem werd gevraagd om ooit trainer van feyenoord te worden. Jammer en een gemiste kans. |
|
|
|
|
Dace73
|
|
|
Nu zou het geen optie meer zijn na wat ie daarna heeft gezegd |
|
|
|
|
Dace73
|
|
|
quote: Nee mulder is een geweldige keeper straalt niks uit die vent. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 februari 2011 - 15:57 schreef obiku010 het volgende:[..] eens!! bassie en adriaan zijn me helden!! het schitterende vlaardingert... als er dan zo,n supertsnavel eigelijk de eert van adriaan aantast door alleen al min of meer de zelfde naam te hebben, dan is de rest ook gelijk overt!! co!!! je ma die is een ho!! en nou wegwezen met die coho Hahahahaha....Obikuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik hoop dat hij Tyton meeneemt. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zegt genoeg over je voetbalkennis.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Daar is weinig mis mee. Heb heel af en toe mijn twijfels bij jouw vernietigende oordeel over sommige spelers, meer niet. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Oh, daarom heb ik zoveel gelezen over geïnteresseerde clubs de afgelopen weken. Nou snap ik het! |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Ja als je alleen maar leest dan zie je idd niet hoe goed iemand is. Daar kom je pas achter als je een speler bekijk. Misschien een handige tip |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: We hebben al goeie keepers |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: graag, heel graag!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 februari 2011 - 16:49 schreef Dace73 het volgende:Co had de kans, veel supporters hadden er echt geen moeite mee als ie naar ons was gekomen, maar hij was bang dat de supporters m niet zouden pruimen. terwijl de polls uitwezen dat de meeste supporters hem de aangewezen trainer vonden. Anderhalf jaar daarvoor begon hij nog te stralen in een interview toen hem werd gevraagd om ooit trainer van feyenoord te worden. Jammer en een gemiste kans. Als die lamlul trainer van Feyenoord wordt kom ik niet meer in de kuip! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Waren Aerts en Babos ook tot ze in de kuip kwamen. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Ben ik met je eens hotjumper! Er is iets goed mis bij Feyenoord en wat het is? Ik kan alleen maar gissen en dan kom ik snel uit bij de mensen boven Mario. Dat moet het wel zijn, want ik heb Been nooit zien dwalen zoals nu. Alles in Nederland wordt kapot gemaakt door mensen met een stropdas, die de realiteit niet meer inzien. Ze leren alles uit de trieste boeken, maar de praktijk gaat boven alles! WILLEM GA JE GANG MAN........JIJ BENT EEN HELD EN MIJN STEUN HEB JE TEN ALLE TIJDEN MAN!!!! FEYENOORD EN IEDEREEN MAG EN MOET NIET TWIJFELEN AAN DE KROMME!
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
ALLES IST GELÜL........... ERNST HAPPEL....... WILLEM WAS TOEN AL SLIMMER DAN DE REST:) |
|
|
|