BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord verlengt contract Jordy Clasie

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - donderdag 03 februari 2011 - 16:18
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Feyenoord verlengt contract Jordy Clasie (FR12.nl)

Royaal
 Royaal - donderdag 03 februari 2011 - 16:29   quote  deeplink  
Feyenoord heeft donderdagmiddag in De Kuip het contract met Jordy Clasie (19) verlengd tot de zomer van 2014. De Rotterdamse club is uitermate tevreden over de ontwikkeling van de geboren Haarlemmer, die al vanaf zijn negende deel uitmaakte van de jeugdopleiding op Varkenoord. Clasie, die tijdens het huidige seizoen uitkomt voor Excelsior, is blij met de nieuwe verbintenis die hij signeerde in aanwezigheid van zijn zaakwaarnemer Wessel Weezenberg en Feyenoords algemeen directeur Eric Gudde: Spelen in een volle Kuip blijft mijn doel en hieruit blijkt dat de club vertrouwen in mij heeft.
Jordy Clasie speelt sinds afgelopen zomer voor Excelsior en maakt in Kralingen een uitstekende ontwikkeling door. Hij groeide er heel snel uit tot een basisspeler en kwam inmiddels tot 20 duels. De middenvelder is opgetogen over het vertrouwen dat Feyenoord in hem stelt. Ik ben er echt hartstikke blij mee. Het geeft me een heel goed gevoel om te weten dat de club in mij gelooft. Ik heb even moeten wennen aan het niveau, maar ik denk dat ik me goed ontwikkel bij Excelsior. Ik ervaar het als een hele nuttige tussenstap. Ik ben blij dat ik afgelopen zomer die keuze gemaakt heb en heb het er erg naar mijn zin.

Hoe goed Clasie het ook naar zin heeft op Woudestein, zijn ambities steekt Clasie niet onder stoelen of banken. Ik droom er al sinds ik klein was van om in het eerste van Feyenoord te spelen. Ik ga nu vol vertrouwen het seizoen afmaken en daarna zien we wel wat er gebeurt, al hoop ik natuurlijk zo snel mogelijk in De Kuip te mogen spelen.

Namens Feyenoord feliciteerde Eric Gudde de middenvelder met zijn ontwikkeling en zijn nieuwe verbintenis. Jordy is een typisch voorbeeld van hoe de samenwerking met Excelsior succesvol kan zijn, aldus Gudde. Hij heeft bij Excelsior tot op heden al heel veel speelminuten gehad op eredivisieniveau en zich daarmee uitstekend ontwikkeld. Hiermee heeft hij een basis gelegd om wellicht uiteindelijk het eerste elftal van Feyenoord te halen.
de flh
 de flh - donderdag 03 februari 2011 - 16:34   quote  deeplink  
Goeie zaak. Vind dat onze eigen toptalenten zowiezo niet voor hun 23e afgeschreven mogen worden. Jammer dat dat (voorlopig?) niet financieel haalbaar is.

Maak plaats voor de jeugd!
Vnny
 Vnny - donderdag 03 februari 2011 - 16:52   quote  deeplink  
prima, goeie gozert die Jordy, mooi fel mannetje
hotjumper
 hotjumper - donderdag 03 februari 2011 - 21:20   quote  deeplink  
Classie///held!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 februari 2011 door hotjumper --
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 03 februari 2011 - 21:21   quote  deeplink  
Weer een goeie zet.
sevillana
 sevillana - donderdag 03 februari 2011 - 21:46   quote  deeplink  
idd, een goede zaak
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 03 februari 2011 - 21:49   quote  deeplink  
Ja dat ventje is klein maar heeft het heilige vuur in z`n donder..
craven
 craven - donderdag 03 februari 2011 - 22:02   quote  deeplink  
zekers, kleine gifkikkert
MMM
 MMM - donderdag 03 februari 2011 - 22:04   quote  deeplink  
Vind 'm beter dan van Haaren
craven
 craven - donderdag 03 februari 2011 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 februari 2011 - 22:04 schreef MMM het volgende:
dat vindt van Haaren ook
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 03 februari 2011 - 22:08   quote  deeplink  
nu mario nog
Royaal
 Royaal - donderdag 03 februari 2011 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 februari 2011 - 22:04 schreef MMM het volgende:
Die gozert heb ik een paar x gezien bij oranje onder weet-ik-veel-welke-leeftijd en hij speelt daar best oke dus ik zie het wel zitten met um

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 februari 2011 door Royaal --
Djee
 Djee - donderdag 03 februari 2011 - 22:27   quote  deeplink  
Niks mis mee!
Roy15
 Roy15 - donderdag 03 februari 2011 - 22:41   quote  deeplink  
ik vind de duur van het nieuwe contract een beetje raar, typisch zo'n transfervrijwegloop-contract. over 4 jaar is hij 23 jaar. dat is meestal de leeftijd dat de talenten weg gaan.. of niet..
Maar ik had liever gezien dat het contract tot 2012 duurde en vervolgens nog eens langdurig contract, zodat we veel voor hem kunnen vangen. maargoed, al bij al is het natuurlijk een goede zaak. Wie weet blijft hij zijn hele leven wel bij feyenoord, stel je eens voor zeg..
sevillana
 sevillana - donderdag 03 februari 2011 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 februari 2011 - 22:41 schreef Roy15 het volgende:
ik vind de duur van het nieuwe contract een beetje raar, typisch zo'n transfervrijwegloop-contract. over 4 jaar is hij 23 jaar. dat is meestal de leeftijd dat de talenten weg gaan.. of niet..
Maar ik had liever gezien dat het contract tot 2012 duurde en vervolgens nog eens langdurig contract, zodat we veel voor hem kunnen vangen. maargoed, al bij al is het natuurlijk een goede zaak. Wie weet blijft hij zijn hele leven wel bij feyenoord, stel je eens voor zeg..
zou hij dan de "laatste der mohikanen" zijn?
NorthernRanger
 NorthernRanger - donderdag 03 februari 2011 - 22:46   quote  deeplink  
Goede speler, kan best een toppert worden. Met het vertrek van Tomasson en [onvermijdelijk] Wijnaldum en het maar niet doorbreken van Bruins een verstandige zet. We willen immers ook niet dat iedereen in 2012 wegloopt. Goede zaak!
sevillana
 sevillana - donderdag 03 februari 2011 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 februari 2011 - 22:46 schreef NorthernRanger het volgende:
Goede speler, kan best een toppert worden. Met het vertrek van Tomasson en [onvermijdelijk] Wijnaldum en het maar niet doorbreken van Bruins een verstandige zet. We willen immers ook niet dat iedereen in 2012 wegloopt. Goede zaak!
vooruitziende blik, . . . . ben jij soms zo'n ziener?
NorthernRanger
 NorthernRanger - donderdag 03 februari 2011 - 23:06   quote  deeplink  
Niet dat ik weet ... Anders zou ik me ook wel Nostradanus noemen toch?
sevillana
 sevillana - donderdag 03 februari 2011 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 februari 2011 - 23:06 schreef NorthernRanger het volgende:
Niet dat ik weet ... Anders zou ik me ook wel Nostradanus noemen toch?
zou niet zo origineel zijn
NorthernRanger
 NorthernRanger - donderdag 03 februari 2011 - 23:15   quote  deeplink  
Nee.

Evengoed ben ik er blij mee dat Clasie tot 2014 onder contract staat bij ons. Nu ook nog De Vrij, Mokotjo, van Haaren en Schenkeveld. En wat mij betreft denk ze ook nog even na over die Nelom.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord verlengt contract Jordy Clasie

0.0075440