|
|
piet de paler
|
|
|
wat zou de stand zijn aan geld ? Het is zo stil,te stil of stilte voor de storm aan geld. een stemmetje in mijn achterhoofd zegt het is niet goed gegaan Maar ik hoop dat het een foute gedachte is. Wie weet het (met bron vermelding ) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op donderdag 03 februari 2011 - 21:01 schreef piet de paler het volgende:wat zou de stand zijn aan geld ? Het is zo stil,te stil of stilte voor de storm aan geld. een stemmetje in mijn achterhoofd zegt het is niet goed gegaan Maar ik hoop dat het een foute gedachte is. Wie weet het (met bron vermelding ) is dat zo'n stemmetje in een rood pak met 2 van die hoorns op zijn hoofd?
die ken ik wel, heb ik weleens bij tom en jerry op de schouder van tom zien zitten
stemmetje moet je negeren |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
maar dat stemmetje is wel leuk als ik aan een bar zit. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: zit je nu aan een bar? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 03 februari 2011 - 21:05 schreef Rovert het volgende:[..] is dat zo'n stemmetje in een rood pak met 2 van die hoorns op zijn hoofd? die ken ik wel, heb ik weleens bij tom en jerry op de schouder van tom zien zitten stemmetje moet je negeren Nee die in het wit, met zo'n ringetje boven z'n hoofd die altijd op de andere schouder staat, die moet je negeren. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
ja met mijn laptop en 2 dames |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Gezellig, je moeder en je zus? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
nee mijn 2 thaise pleegzusjes |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: orgineel of omgebouwd? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
maakt mij niet uit ,alleen de vraag blijft wat zou feyenoord binnen gekregen hebben .en wat zouden zij naar binnen krijgen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Dus je vader heeft er één meegenomen die twee dochters heeft. Respect, de man denkt aan de toekomst!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 februari 2011 door hotjumper -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
ik ben ook iedere maand weer benieuwd hoeveel er binnen is gekomen, . . meestal valt 't toch weer tegen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
ik ben gelukkig met een klein beetje |
|
|
|
|
Babi
|
|
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: had je maar naar school moeten gaan |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: dat maakt wel verschil idd, . . . je oren en ogen open houden kan ook wel 's helpen |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: welk nummer de pangang is? |
|
|
|
|
semzoe
|
|
|
jullie wten jammer nietover voetbalte praten..... |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Ach Met jouw grammatica ben ik blij dat het niet over voetbal gaat Straks ga jij nog mee doen Zijn we per post dagen bezig om te achterhalen wat je nou eigenlijk zegt... |
|
|
|
|
semzoe
|
|
|
hahah ja hij blijft hangen....
maar niemand weet denk ik hoeveel ze hebben opgehaald |
|
|