|
|
C. Eriksen
|
|
|
Frank de Boer kan zich heel goed voorstellen dat Bas Dost komende zomer alsnog van sc Heerenveen naar Ajax verhuist. We blijven hem heel goed volgen. Dat lijkt me logisch, zei de oefenmeester donderdag na de laatste training voor het duel tussen zijn ploeg en De Graafschap. De Boer hoopt dat Geoffrey Castillion zich de komende maanden verder ontwikkelt. De 19-jarige spits van Jong Ajax is pas net hersteld van een zware knieblessure. Maar hij heeft de potentie om de spits van het eerste van Ajax te worden, vindt De Boer. Hij moet het alleen iedere training en iedere wedstrijd laten zien. Anders blijft hij een eeuwig talent.
Bron: Telegraaf |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op donderdag 03 februari 2011 - 22:01 schreef C. Eriksen het volgende:Frank de Boer kan zich heel goed voorstellen dat Bas Dost komende zomer alsnog van sc Heerenveen naar Ajax verhuist. We blijven hem heel goed volgen. Dat lijkt me logisch, zei de oefenmeester donderdag na de laatste training voor het duel tussen zijn ploeg en De Graafschap. De Boer hoopt dat Geoffrey Castillion zich de komende maanden verder ontwikkelt. De 19-jarige spits van Jong Ajax is pas net hersteld van een zware knieblessure. Maar hij heeft de potentie om de spits van het eerste van Ajax te worden, vindt De Boer. Hij moet het alleen iedere training en iedere wedstrijd laten zien. Anders blijft hij een eeuwig talent. Bron: Telegraaf nee denk het niet hij zal op den duur te kort komen. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op donderdag 03 februari 2011 - 22:01 schreef C. Eriksen het volgende:Frank de Boer kan zich heel goed voorstellen dat Bas Dost komende zomer alsnog van sc Heerenveen naar Ajax verhuist. We blijven hem heel goed volgen. Dat lijkt me logisch, zei de oefenmeester donderdag na de laatste training voor het duel tussen zijn ploeg en De Graafschap. De Boer hoopt dat Geoffrey Castillion zich de komende maanden verder ontwikkelt. De 19-jarige spits van Jong Ajax is pas net hersteld van een zware knieblessure. Maar hij heeft de potentie om de spits van het eerste van Ajax te worden, vindt De Boer. Hij moet het alleen iedere training en iedere wedstrijd laten zien. Anders blijft hij een eeuwig talent. Bron: Telegraaf |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
De Boer zei daar ook nog bij, dat hij af en toe denkt dat Castilijon niet oplet, en niet ziet dat hij bepeelde mogelijkheden krijgt om verder te komen... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 03 februari 2011 - 22:17 schreef remco k het volgende:De Boer zei daar ook nog bij, dat hij af en toe denkt dat Castilijon niet oplet, en niet ziet dat hij bepeelde mogelijkheden krijgt om verder te komen... met andere woorden speler met oogkleppen ? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee, hij bedoelde, dat toen Huntelaar wegging, hij in principe ook een kans had kunnen pakken, bij Ajax krijg je geen kansen, je moet ze zelf pakken, anders doet een ander het voor je.. |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op donderdag 03 februari 2011 - 22:36 schreef remco k het volgende:[..] Nee, hij bedoelde, dat toen Huntelaar wegging, hij in principe ook een kans had kunnen pakken, bij Ajax krijg je geen kansen, je moet ze zelf pakken, anders doet een ander het voor je.. Ik denk wel dat hij genoeg potentie heeft om in de toekomst een goede spits te worden. Ik vind hem op dit moment wel onder doen, qua niveau. Maar zijn bouw en doelgerichtheid zou nu wel goed van pas komen, maar hij is er gewoon nog niet klaar voor. Net als wat Remco zegt, hij moet zelf de kansen pakken. Tot nu toe heeft hij dat nog niet gedaan, dus we zullen moeten afwachten. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote: Voel jij eens aan je voorhoofd joh! Niemand wist wie vlemmincx was, hij legt er voor het eerst een paar in, in een seizoen. En dat tegen makkelijke tegenstanders, en gelijk roepen ze alweer dat ajax hem moet halen. Denk je nou egt dat ajax gek is ofzow, dan zie ik tien x liever een Bas Dost in de spits staan! Ik weet niet of je een ajaxfan bent, maar denk maar wel even positief over ajax. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote: Machlas stond bekent dat hij een goalgetter was, vlemicx scoort er net dit seizoen een paar. Machlas scoorde bij ajax in 74 wedstrijden 38x. En ik hoor bijna iedereen negatief over hem praten, maar dat is geen slecht gemiddelde. |
|
|
|
|
cvita
|
|
|
Nee is geen slecht gemiddelde maar wel als je bedenkt dat hij bij het 'grote' Vitesse Europees topscorer werd. Hij koos ook nog eens voor AJAX terwijl hij o.a. naar Arsenal kon dus waren de verwachtingen hoog gespannen, uiteindelijk ging hij door de achterdeur weg. Het zou heel mooi zijn als we eindelijk weer eens met een spits kunnen spelen die we zelf opgeleid hebben, hopelijk wordt castillon op tijd wakker. |
|
|
|
|
Ralphie be good
|
|
|
quote: Op vrijdag 04 februari 2011 - 11:52 schreef joey het volgende: Of Vlemincx?
Gevalletje Machlas
Tja zo kun je wel een heel rijtje afgaan van mislukte spitsen maar ik had echt een hoop dat ze eerst voor Tim Matavz zouden gaan maar goed die gaat nu naar palermo ofzo dus helaas.
Probeer anders huntelaar terug te halen die mag toch alweer weg las ik ergens. Ik wil best een tientje per maand afstaan om zijn salaris te dekken en hopelijk nog een aantal mensen haha. |
|
|
|
|
MBB
|
|
|
Laten we proberen zoveel mogelijk de jeugd de kans te geven (nu kunnen we ook niet anders) en niet praten over allerlei aanwinsten!! |
|
|
|
|
1nummer14
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 februari 2011 - 13:01 schreef Ralphie be good het volgende:quote: Op vrijdag 04 februari 2011 - 11:52 schreef joey het volgende: Of Vlemincx? Gevalletje Machlas Tja zo kun je wel een heel rijtje afgaan van mislukte spitsen maar ik had echt een hoop dat ze eerst voor Tim Matavz zouden gaan maar goed die gaat nu naar palermo ofzo dus helaas. Probeer anders huntelaar terug te halen die mag toch alweer weg las ik ergens. Ik wil best een tientje per maand afstaan om zijn salaris te dekken en hopelijk nog een aantal mensen haha. Ik wil geen geld afstaan, ik vind dat die voetballers toch al belachelijk veel betaald krijgen, zeker als je ziet dat ze al zo lang geen kampioen zijn geweest. Als aandeelhouder zou je het bestuur eigenlijk wegsturen dat is vooral bezig geld weg te pissen over de hoofden van de supporters. Als de kaarten goedkoper waren zou ik in ieder geval vaker naar het stadion gaan. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Ik ken Castillion niet en heb hem nooit zien spelen, maar ben wel benieuwd wat ie kan. Het zou na jaren weer betekenen dat er een echte spits doorbreekt vanuit de Jeugd. Nadat de Boer hoofdtrainer is geworden, is er ineens wel een aanwas vanuit de Jeugd. Het zou fantastisch zijn als die talenten ook nog eens tot wasdom komen, maar dat weten we over 2 jaar! |
|
|
|