|
|
raket
|
|
|
Ben vaak negatief.Maar heb weer hoop gekregen nadat Feyenoord in mijn ogen een paar oudere zeer ervaren spelers heeft gehaald.Die meeuwis loopt op de training te praten en te coachen,zoveel hebben de spelers met elkaar in geen jaar met elkaar gepraat(hoop wel dat ze hem accepteren)Die deen zit gewoon een goed kop op en als die de ballen krijgt van de zijkant gaat die ze gewoon maken,twee nieuwe buitenspelers simon en die japanner.Maar als het nu nog niet gaat lopen ligt het toch echt aan Mario en z'n assistenten en moet die zelf toch echt tot de conclusie komen dat ook hij het niet op de rails krijgt en echt weg gaan. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
laten we eerst eens kijken wat ze gaan doen nu. en hoe het gaat. dan kunnen we erna opnieuw bekijken of mario plaats moet maken. vind dit een beetje voorbarig. verders een zeer goede topic |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Crisismanager
|
|
|
Je hebt Larsen nog nooit tegen een bal zien trappen, maar omdat die een goede kop heeft gaat die de ballen vanaf de zijkant gewoon afmaken? Das wel erg optimistisch! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Tot vorig jaar zat het legioen nog te schelden op die oudjes en nu zijn we er weer blij mee....
Wat Jumpert zegt:hup wij! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Oudjes??? Er is een verschil tussen afbouwend en 2 tot 3 jaar van je afbouw zitten! Vind dat Feyenoord zonder geld goede zaken heeft gedaan! Vind ook dat het nu beter moet gaan en anders moet Been inderdaad maar plaats maken! |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
Laten we kijken hoe het gaat. Je moet ze ook even de tijd geven om op elkaar ingespeeld te raken. Laten we nou niet meteen wonderen verwachten, dat is niet reëel. En laten we de boel ook niet meteen afbranden als het wat minder gaat. Die spelers mochten niet voor niks weg bij hun club ... Maar ook ik ben ook optimistisch en verwacht (eis) wel 3 punten. Dat wel ! |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 februari 2011 - 11:07 schreef de kromme2 het volgende:Laten we kijken hoe het gaat. Je moet ze ook even de tijd geven om op elkaar ingespeeld te raken. Laten we nou niet meteen wonderen verwachten, dat is niet reëel. En laten we de boel ook niet meteen afbranden als het wat minder gaat. Die spelers mochten niet voor niks weg bij hun club ... Maar ook ik ben ook optimistisch en verwacht (eis) wel 3 punten. Dat wel ! Mee eens idd,ploegen waar we tegen moeten staan in principe boven ons en dat is niet voor niks!! |
|
|
|
|
raket
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 februari 2011 - 11:03 schreef Crisismanager het volgende:Je hebt Larsen nog nooit tegen een bal zien trappen, maar omdat die een goede kop heeft gaat die de ballen vanaf de zijkant gewoon afmaken? Das wel erg optimistisch! Moet je nagaan en ik ben niet vaak positief |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
fr wendy vind marcel meeuwis een lekkert dingert!! wat mot ik daar nou mee |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
|
|
|
dennis
|
|
|
Gewoon Bruins eruit voor Fer,Van dijk op doel. dan gaat het vast al weer wat beter. |
|
|
|
|
raket
|
|
|
quote: Lekker negatief weer.Stjonge,Stjonge word je toch gek van,zulke gasten |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 februari 2011 - 10:52 schreef raket het volgende:Ben vaak negatief.Maar heb weer hoop gekregen nadat Feyenoord in mijn ogen een paar oudere zeer ervaren spelers heeft gehaald.Die meeuwis loopt op de training te praten en te coachen,zoveel hebben de spelers met elkaar in geen jaar met elkaar gepraat(hoop wel dat ze hem accepteren)Die deen zit gewoon een goed kop op en als die de ballen krijgt van de zijkant gaat die ze gewoon maken,twee nieuwe buitenspelers simon en die japanner.Maar als het nu nog niet gaat lopen ligt het toch echt aan Mario en z'n assistenten en moet die zelf toch echt tot de conclusie komen dat ook hij het niet op de rails krijgt en echt weg gaan. Laten we gewoon elke 3 maanden van trainer wisselen totdat we er eentje vinden die het wel lukt. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: neem ook zo'n lelijke tattoo op je rug! |
|
|
|