|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'Ik leef met Mario en Feyenoord mee, maar ben blij dat ik daar niet zit' (VoetbalZone)
|
|
|
Royaal
|
|
|
Hier een interview met Pierre waarop dus blijkt dat Mario wel degelijk zijn staff wilt/wou uitbreiden in tegenstelling tot Mario heeft gezegd in kwestie Willem:
Pierre van Hooijdonk wordt bij de Turkse ploeg de rechterhand van Guus Hiddink, maar had in de zomer al voor een andere baan als assistent kunnen kiezen. Mario Been wilde de voormalig aanvaller graag bij zijn technische staf halen, maar Van Hooijdonk wees een terugkeer naar Feyenoord af. Achteraf gezien heeft hij daar nog geen seconde spijt van gehad.
Ik leef met Mario en Feyenoord mee, maar ben ook blij dat ik daar nu niet zit, zei Van Hooijdonk, die als spits van Feyenoord nog de UEFA Cup won, in AD/Sportwereld. Zeker weten dat allerlei wijsneuzen mij nu de schuld hadden gegeven van het gebrek aan zelfvertrouwen bij jonge spelers. Daar hoef ik me nu niet voor te verantwoorden, gelukkig.'' De voormalig international wil verder weinig kwijt over de sportieve zorgen van Feyenoord: Doet niet ter zake meer. Het enige dat iedereen weet, is dat Mario Been me vorig jaar als assistent bij Feyenoord wilde. Dat zag ik op dat moment nog niet zo zitten, was er zelf gewoon nog niet aan toe." Van Hooijdonk werd ook genoemd bij NAC Breda, maar ook dat liep op niets uit. |
|
|
|
|
Kees010
|
|
|
Volgens mij was dit toendertijd gewoon in de media. Bij Mario's aanstelling was hij opzoek naar assistenten en v.Hooijdonk was een van de kandidaten.
Dit is nu op op een andere wijze ingevult, dus snap de link met WvH niet zo goed. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 februari 2011 - 13:48 schreef Kees010 het volgende:Volgens mij was dit toendertijd gewoon in de media. Bij Mario's aanstelling was hij opzoek naar assistenten en v.Hooijdonk was een van de kandidaten. Dit is nu op op een andere wijze ingevult, dus snap de link met WvH niet zo goed. Omdat vorig jaar Mario precies dezelfde staff had als nu. of ik moet het fout hebben opgevat , ken ook. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Mario luistert teveel naar Gudde en dat is nou net hetgeen wat ie niet moet doen. Mario repte erover dat v.Hanegem eigen belang heeft, maar v.Hooijdonk heeft dat nog veel meer. Erg makkelijk om zijn handen van Feyenoord af te trekken en vooraf al bang zijn dat het misgaat. Dat neem ik Pierre kwalijk. V.Hanegem durft tenminste de klus aan, maar de Kromme krijgt nog geeneens de kans, doordat Gudde en Been het denken beter te weten..... Foute boel!!! |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 februari 2011 - 14:40 schreef alibabba het volgende:Mario luistert teveel naar Gudde en dat is nou net hetgeen wat ie niet moet doen. Mario repte erover dat v.Hanegem eigen belang heeft, maar v.Hooijdonk heeft dat nog veel meer. Erg makkelijk om zijn handen van Feyenoord af te trekken en vooraf al bang zijn dat het misgaat. Dat neem ik Pierre kwalijk. V.Hanegem durft tenminste de klus aan, maar de Kromme krijgt nog geeneens de kans, doordat Gudde en Been het denken beter te weten..... Foute boel!!! Ben het inderdaad met je eens dat dat een tegenvaller is van Pierre. Als ik de knowhow had en in die wereld zat had ik niks liever gedaan dan Feyenoord eruit helpen. Ach, sommige mensen hebben liever geen uitdaging he. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 februari 2011 - 14:46 schreef Royaal het volgende:[..] Ben het inderdaad met je eens dat dat een tegenvaller is van Pierre. Als ik de knowhow had en in die wereld zat had ik niks liever gedaan dan Feyenoord eruit helpen. Ach, sommige mensen hebben liever geen uitdaging he. Ik ben het royaal met je eens:), en het zou Pierre sieren als ie gewoon voor Feyenoord wil werken. Niet alleen als het goed gaat, maar juist als het niet goed gaat! Dan verdien je pas echt respect bij de supporters, nog meer dan na zijn heldendaden bij Feyenoord! |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 februari 2011 - 14:40 schreef alibabba het volgende:Mario luistert teveel naar Gudde en dat is nou net hetgeen wat ie niet moet doen. Mario repte erover dat v.Hanegem eigen belang heeft, maar v.Hooijdonk heeft dat nog veel meer. Erg makkelijk om zijn handen van Feyenoord af te trekken en vooraf al bang zijn dat het misgaat. Dat neem ik Pierre kwalijk. V.Hanegem durft tenminste de klus aan, maar de Kromme krijgt nog geeneens de kans, doordat Gudde en Been het denken beter te weten..... Foute boel!!! Niet helemaal waar. Toen Mario hem vroeg heeft Pierre bedankt omdat hij er nog niet klaar voor was, hij vond het te vroeg en wilde eerste een jaartje leren. Nu is hij niet gevraagd door Feyenoord maar door Hiddink, logisch toch dat hij dat aanpakt? Wie zoet dat neit? als je de kans krijgt om met Hiddink samen te trainen op hoog niveau, wat leer je daar van? Ik vind het een goede zet, kan hij over een paar jaar prima in de technische staf van Feyenoord zijn kunsten die hij in Turkije geleerd heeft tonen. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 februari 2011 - 14:57 schreef Pietje1 het volgende:[..] Niet helemaal waar. Toen Mario hem vroeg heeft Pierre bedankt omdat hij er nog niet klaar voor was, hij vond het te vroeg en wilde eerste een jaartje leren. Nu is hij niet gevraagd door Feyenoord maar door Hiddink, logisch toch dat hij dat aanpakt? Wie zoet dat neit? als je de kans krijgt om met Hiddink samen te trainen op hoog niveau, wat leer je daar van? Ik vind het een goede zet, kan hij over een paar jaar prima in de technische staf van Feyenoord zijn kunsten die hij in Turkije geleerd heeft tonen. Dat kan Pierre nu wel zeggen, maar ik weet heel zeker als Feyenoord voor het kampioensschap kon spelen, hij in de zomer de aanbieding zonder twijfel had aangenomen. Achteraf is het een goede beslissing geweest, maar als je een echt Feyenoord-hart hebt, had je de klus in de zomer moeten aannemen! |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 februari 2011 - 15:03 schreef alibabba het volgende:[..] Dat kan Pierre nu wel zeggen, maar ik weet heel zeker als Feyenoord voor het kampioensschap kon spelen, hij in de zomer de aanbieding zonder twijfel had aangenomen. Achteraf is het een goede beslissing geweest, maar als je een echt Feyenoord-hart hebt, had je de klus in de zomer moeten aannemen! vorig jaar bedoel je... afgelopen zomer is hij niet gevraagd. Dat was alweer in 2009. |
|
|
|
|
Kees010
|
|
|
Volgens mij begon hij toen ook aan zijn trainerscursus oid. Of was er nog mee bezig.
Waardoor hij vond dat hij er nog niet klaar voor was. En als er dan nu zo'n kans langskomt op 't moment dat je er wel klaar voor bent...
Klinkt voor mij dan allemaal best logisch. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Uit het volgende stukje blijkt toch afgelopen zomer;
Pierre van Hooijdonk wordt bij de Turkse ploeg de rechterhand van Guus Hiddink, maar had in de zomer al voor een andere baan als assistent kunnen kiezen. Mario Been wilde de voormalig aanvaller graag bij zijn technische staf halen, maar Van Hooijdonk wees een terugkeer naar Feyenoord af. Achteraf gezien heeft hij daar nog geen seconde spijt van gehad. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
En dit is een bericht van vandaag. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: Been wil Van Hooijdonk als assistent
Rotterdam - Mario Been heeft Pierre van Hooijdonk (39) gepolst om volgend seizoen als assistent-trainer de technische staf van Feyenoord te komen versterken. De oud-aanvaller staat er positief tegenover. Been was assistent-trainer bij de Rotterdammers toen in 2002 met Van Hooijdonk in de hoofdrol de UEFA Cup werd gewonnen.
Leon Vlemmings is volgend jaar weer assistent-trainer, Patrick Lodewijks blijft keeperstrainer.
webmaster op February 01 2009 12:16:41
En dit was een bericht van 1 februari 2009. Wat jij quote is een stukje van iemand die denk ik de jaren een beetje kwijt is...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 februari 2011 door Pietje1 -- |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Dan weet ik het ook niet meer Pietje. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Hoe dan ook, hij zit in Turkije, wij hier en we moeten het doen met wat we hebben. Jij zit goed met F. de Boer voorlopig denk ik. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
Gelijk heeft Mario en dan ben ik niet eens fan van Van Hooydonk. |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
Hoe dan ook, er is blijkbaar wel ruimte voor een extra assistent trainer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 februari 2011 door Royaal -- |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: Alleen was dat wel voordat Makaay en Van Bronckhorst aan de staf waren toegevoegd. Die zijn nu ook met die gastjes bezig. |
|
|
|