|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
Met Agressie bedoel ik dus bijvoorbeeld:
- ff een stoot uitdelen.. - Iemand een doodschop geven als het moet.. - Met z'n allen keihard een speler belagen als die te hard een teamgenoot aanpakt ipv alleen maar reageren op aanvallen op je eigen ploeggenoten.. - Als je toch geel moet pakken dan iig voor 'pijn' te zorgen..
oftwel gewoon je tegenstander opvreten. |
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
als we de rest van het seizoen zo spelen als we tegen twente speelden, zie ik het allemaal weer wat rooskleuriger |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 februari 2011 - 17:51 schreef Stefan-FR-08 het volgende:als we de rest van het seizoen zo spelen als we tegen twente speelden, zie ik het allemaal weer wat rooskleuriger Da's zonder meer een feit! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
ben alleen bang dat ze dat lang niet alle resterende wedstrijden laten zien |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
'n beetje agressie in 't spel kan niet zoveel kwaad mits het niet gaat escaleren met diverse kleuren kaarten als gevolg. ik zou liever eens zien dat er met wat meer verstand gespeeld gaat worden i.p.v. (te) vaak alleen maar hard achter een bal aan lopen . . . . . |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 februari 2011 - 19:10 schreef sevillana het volgende:'n beetje agressie in 't spel kan niet zoveel kwaad mits het niet gaat escaleren met diverse kleuren kaarten als gevolg. ik zou liever eens zien dat er met wat meer verstand gespeeld gaat worden i.p.v. (te) vaak alleen maar hard achter een bal aan lopen . . . . . wie moeten ze daarvoor mee brengen? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: iig niet Tim de Cler, lijkt mij |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
ted
|
|
|
van mij er best gereageerd worden om de tegenstander duidelijk te maken ;schoppen kennen wij ook (zelfs ietsjes beter).Dat zie ik liever als die duikelaars ,en vragen om een kaart voor je tegenstander |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 februari 2011 - 19:45 schreef ted het volgende:van mij er best gereageerd worden om de tegenstander duidelijk te maken ;schoppen kennen wij ook (zelfs ietsjes beter).Dat zie ik liever als die duikelaars ,en vragen om een kaart voor je tegenstander vroeger hadden we wat van die spelers die dat ongezien ook zomaar deden |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: toen stonden er ook iets minder camera's, haha |
|
|
|