|
|
remco k
|
|
|
Na afgelopen woensdag, wacht voor onze Suarez de eerste echte test, ik denk zelfs 1 van de grootste wedstrijden die hij ooit gespeeld heeft, hij speelt tegen de vertrokken Torres, en er staat wel het een en ander op het spel...
De wedstrijd wordt voor geintereseerden aanstaander zondag gespeeld.. |
|
|
|
|
astra
|
|
|
hij zal wel in de basis starten.. verwacht veel van deze pot voetbal..word een harde wedstrijd |
|
|
|
|
ajaxboy2
|
|
|
Chelsea-Liverpool 1-2 1x Torres(CHE) 2x Suarez(LIV) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Blij dat je even uitlegt wie er waar speelt... |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
ik wens hem veel sucses maar ik miste hem wel vanavond het ga je goed man...afca cbs |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
marius
|
|
|
aah suarez, ga lache als je er drie inschopt. of bijt een oor af bij lampard xd |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Luis weer vanaf de bank, wordt gewoon rustig gebracht.... En dat is ook zoals het hoort... |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Vanavond bewijst hij dat we veel meer hadden moeten vragen;-p |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
het is ook maar een goedkope speler voor Liverpool ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik las zojuist dat Suárez op de bank begint... Torres bij Chelsea in de basis |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
quote: Omdat hij straks klasse in gaat valken en iedereen die zei dat hij buiten nl geen grote zou worden de mond snoert |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hou op man......als luis nog bij ons had gespeeld was ik beetje positiever na dit weekend man... |
|
|
|
|
astra
|
|
|
tot nu een saaie pot voetbal. het word tijd dat Luis er komt de 2e helft |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 17:48 schreef Benno het volgende:[..] Omdat hij straks klasse in gaat valken en iedereen die zei dat hij buiten nl geen grote zou worden de mond snoert En dus had Ajax meer moeten krijgen??? |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 17:49 schreef joduh het volgende:hou op man......als luis nog bij ons had gespeeld was ik beetje positiever na dit weekend man... +1
Maar..... Youri muildier en jan van halsslagader zien ajax niet meer als concurrent. Twente en pisvee gaan cooral naar elkaar kijken, maar wij hwbben alles nog in eigen hand! Zeg niet dat we wel ff kampioen worden, maar zijn verre van kansloos!! |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
quote: Pfff jezus man....... Nee ik zeg dat hij echt niet te duur verkocht is! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
dat weet ik ook man.....maar kijk naar voetbal wat we laten zien??????? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 17:49 schreef joduh het volgende:hou op man......als luis nog bij ons had gespeeld was ik beetje positiever na dit weekend man... +2 |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Maar zo stabiel zijn die anderen ook niet. En frank is grondig bezig. Legt nooit de schuld bij anderen, is dus kritisch en hij laat zich ook niet gek maken. |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Het is nu kwestie van schade beperken en als de trein eenmaal op gang komt....... Moeten hoedanook 2e worden met oog op interesse van versterkingen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: ?????????????????????????? |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Goed antwoord van je....Je bent zo onduidelijk als wat.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Helaas geen minuten voor Suarez, wel de gehele tweede helft moeten warmlopen, heel apart.. Liverpool won wel 0-1 |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
eigenlijk te gek he?man van 26 milj op de bank..........niet bij nadenken man..... |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
quote: Je loopt weer lekker te zeiken gewoon! Waarom zou ik het nog uitleggen als je het niet WILT snappen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 19:21 schreef Benno het volgende:[..] Je loopt weer lekker te zeiken gewoon! Waarom zou ik het nog uitleggen als je het niet WILT snappen Omdat jij het niet uit kan leggen, ik heb geen benul wat jij allemaal bedoelt... |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Goed nog een x dan! Toenajax aangaf dat ze rond de 30miljoen wilde hebben, liep de niet ajax helft van nederland te zeiken dat ajax dat niet kon vragen voor deze"overschatte" speler die in een andere dan onze mickey mouse competitie, gelijk zou verzuipen. En ik zei dus dat hij de zeikerds ging laten zien dat ajax nog wel meer voor hem had kunnen vragen. Omdat hwt gewoon een klasbak is. |
|
|
|
|
sjasphere
|
|
|
ik snap wel dat hij niet gespeeld heeft nooit slim om een nieuwe speler in zo'n wedstrijd te laten spelen, tenzij ze achter stonden natuurlijk, maar ik had hem graag zien spelen :( |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 20:26 schreef sjasphere het volgende:ik snap wel dat hij niet gespeeld heeft nooit slim om een nieuwe speler in zo'n wedstrijd te laten spelen, tenzij ze achter stonden natuurlijk, maar ik had hem graag zien spelen :( waarom zou je een speler niet inzetten in zo'n wedstrijd? Als ze echt goed zijn kunnen ze elke wedstrijd spelen. Ik denk dat Suarez het echt moeilijk krijgt. In nederland was hij een van de beste. Nu is hij in engeland gewoon sub top. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 20:43 schreef soccer het volgende:[..] waarom zou je een speler niet inzetten in zo'n wedstrijd? Als ze echt goed zijn kunnen ze elke wedstrijd spelen. Ik denk dat Suarez het echt moeilijk krijgt. In nederland was hij een van de beste. Nu is hij in engeland gewoon sub top. Nou... subtop? Dat waag ik wel te betwijfelen. Hij is als grote meneer binnengehaald. Maar toch denk ik wel, dat hij zeker niet elke wedstrijd zal spelen en Suárez kennende... die wil altijd en overal spelen en daar zal hij ongetwijfeld gigantisch van balen. Als dat lang gaat duren zal hij zich wel eens achter de oortjes gaan krabbelen en zichzelf afvragen of hij toch niet beter nog wat langer bij Ajax had kunnen blijven. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 20:06 schreef Benno het volgende:Goed nog een x dan! Toenajax aangaf dat ze rond de 30miljoen wilde hebben, liep de niet ajax helft van nederland te zeiken dat ajax dat niet kon vragen voor deze"overschatte" speler die in een andere dan onze mickey mouse competitie, gelijk zou verzuipen. En ik zei dus dat hij de zeikerds ging laten zien dat ajax nog wel meer voor hem had kunnen vragen. Omdat hwt gewoon een klasbak is. Ok, nu is het wel duidelijk... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 20:43 schreef soccer het volgende:[..] waarom zou je een speler niet inzetten in zo'n wedstrijd? Als ze echt goed zijn kunnen ze elke wedstrijd spelen. Ik denk dat Suarez het echt moeilijk krijgt. In nederland was hij een van de beste. Nu is hij in engeland gewoon sub top. Ja, daarom was hij bij z'n eerste optreden ook meteen 1 van de uitblinkers.. |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote: Dus na een wedstrijd schaar jij hem in het rijtje van laten we zeggen Lampard,gerrard,drogba rooney. Ik vind meer dat hij in het rijtje thuis hoort bij kuijt,kalou ,babel heitinga. Maar ieder zijn mening. |
|
|
|
|
sjasphere
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 20:43 schreef soccer het volgende:[..] waarom zou je een speler niet inzetten in zo'n wedstrijd? Als ze echt goed zijn kunnen ze elke wedstrijd spelen. Ik denk dat Suarez het echt moeilijk krijgt. In nederland was hij een van de beste. Nu is hij in engeland gewoon sub top. hij heeft nog niet veel gespeeld, en dan is het niet verstandig om in zo'n wedstrijd suarez op te stellen, maar wanneer hij een aantal wedstrijden voor liverpool heeft gespeeld kan hij de grote wedstrijden ook gwn spelen, en hij kan het niveau zeker wel aan |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
Jongens, hij heeft zich in Engeland nog niet bewezen, hij heeft een geluksdoelpuntje gemaakt meer niet. Om nou meteen te zeggen dat hij bij de top hoort gaat wel wat ver. Niet dat ik hem niet goed vind, of niet goed genoeg voor engeland. Ik verplaats me enkel in de Engelsen die hem gaan beoordelen, die zullen hem nog niet top noemen, hij speelt ook niet bij een topclub. liverpool is op dit moment het Feijenoord van Engeland, het enige grote aan die club is de historie. Voordat we luis bij de top mogen rekenen mag hij eerst 30 doelpunten per seizoen maken netzoals rooney of Drogba. En een prijs pakken met zijn team. Pas dan is hij 'Top' |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Weet je, ik vind het nog steeds kut om te zien dat Luis Suarez in het shirt van Liverpool speelt en niet in het shirt van Ajax. Onze topper is weggegaan en dat voelt bij mij nog steeds niet goed. Zelfs niet die 26 miljoen euro die we voor hem krijgen. Hij was een speler waarvoor je naar het stadion kwam. Een jongen met pure inzet en passie in zijn lichaam. Een jongen die wist hoe hij een actie moest maken en daarnaast een jongen die werd gehaat door de rest van Nederland. Een speler waar ik dus zo van hou. Suarez ik mis je man! Succes in Liverpool, maar kom snel weer terug naar Amsterdam. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op maandag 07 februari 2011 - 10:54 schreef amsterdammer113 het volgende:Weet je, ik vind het nog steeds kut om te zien dat Luis Suarez in het shirt van Liverpool speelt en niet in het shirt van Ajax. Onze topper is weggegaan en dat voelt bij mij nog steeds niet goed. Zelfs niet die 26 miljoen euro die we voor hem krijgen. Hij was een speler waarvoor je naar het stadion kwam. Een jongen met pure inzet en passie in zijn lichaam. Een jongen die wist hoe hij een actie moest maken en daarnaast een jongen die werd gehaat door de rest van Nederland. Een speler waar ik dus zo van hou. Suarez ik mis je man! Succes in Liverpool, maar kom snel weer terug naar Amsterdam. eens... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 23:38 schreef Afcarius het volgende:Jongens, hij heeft zich in Engeland nog niet bewezen, hij heeft een geluksdoelpuntje gemaakt meer niet. Om nou meteen te zeggen dat hij bij de top hoort gaat wel wat ver. Niet dat ik hem niet goed vind, of niet goed genoeg voor engeland. Ik verplaats me enkel in de Engelsen die hem gaan beoordelen, die zullen hem nog niet top noemen, hij speelt ook niet bij een topclub. liverpool is op dit moment het Feijenoord van Engeland, het enige grote aan die club is de historie. Voordat we luis bij de top mogen rekenen mag hij eerst 30 doelpunten per seizoen maken netzoals rooney of Drogba. En een prijs pakken met zijn team. Pas dan is hij 'Top' denk dat je de NOS dan niet hebt gezien.. de engelsen zijn lyrisch over hem.. en vooral de liverpool fans.. de engelsen houden van werkende voetballers (kijk naar kuijt gewoon een werkpaard maar voetballen ken die niet nahja niet.. niet goed genoeg eigenlijk) en toch vinden ze hem een grote daar |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
je kan zeggen wat je wil van suarez! maar warm lopen dat kan die,, in ieder geval!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 februari 2011 door adriu -- |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
Suarez had geduld moeten hebben. Ik vind Liverpool echt 3x niks. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 07 februari 2011 - 10:54 schreef amsterdammer113 het volgende:Weet je, ik vind het nog steeds kut om te zien dat Luis Suarez in het shirt van Liverpool speelt en niet in het shirt van Ajax. Onze topper is weggegaan en dat voelt bij mij nog steeds niet goed. Zelfs niet die 26 miljoen euro die we voor hem krijgen. Hij was een speler waarvoor je naar het stadion kwam. Een jongen met pure inzet en passie in zijn lichaam. Een jongen die wist hoe hij een actie moest maken en daarnaast een jongen die werd gehaat door de rest van Nederland. Een speler waar ik dus zo van hou. Suarez ik mis je man! Succes in Liverpool, maar kom snel weer terug naar Amsterdam. Honderdduizend procent EENS !!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 23:38 schreef Afcarius het volgende:Jongens, hij heeft zich in Engeland nog niet bewezen, hij heeft een geluksdoelpuntje gemaakt meer niet. Om nou meteen te zeggen dat hij bij de top hoort gaat wel wat ver. Niet dat ik hem niet goed vind, of niet goed genoeg voor engeland. Ik verplaats me enkel in de Engelsen die hem gaan beoordelen, die zullen hem nog niet top noemen, hij speelt ook niet bij een topclub. liverpool is op dit moment het Feijenoord van Engeland, het enige grote aan die club is de historie. Voordat we luis bij de top mogen rekenen mag hij eerst 30 doelpunten per seizoen maken netzoals rooney of Drogba. En een prijs pakken met zijn team. Pas dan is hij 'Top' Het feyenoord van Engeland??? Ze staan "gewoon"6e met maar 6 punten achterstand op de nummer 4 dat "gewoon" recht geeft op voorronde CL... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op maandag 07 februari 2011 - 10:54 schreef amsterdammer113 het volgende:Weet je, ik vind het nog steeds kut om te zien dat Luis Suarez in het shirt van Liverpool speelt en niet in het shirt van Ajax. Onze topper is weggegaan en dat voelt bij mij nog steeds niet goed. Zelfs niet die 26 miljoen euro die we voor hem krijgen. Hij was een speler waarvoor je naar het stadion kwam. Een jongen met pure inzet en passie in zijn lichaam. Een jongen die wist hoe hij een actie moest maken en daarnaast een jongen die werd gehaat door de rest van Nederland. Een speler waar ik dus zo van hou. Suarez ik mis je man! Succes in Liverpool, maar kom snel weer terug naar Amsterdam. zo is het helemaal man!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|