BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Marcel Meeuwis kan de nieuwe Bosvelt worden!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 05 februari 2011 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 februari 2011 - 12:48 schreef obiku010 het volgende:

[..]

gotvert leon... met zulke muziek voelt het alsof je zo ver weg bent, maar toch dichtbij. ik voel een weldadig gevoel van liefde en acceptering omhoog borrelen. ik hou van je!!!
Ik voel me nergens te groot voort Obiku,ik hou ook van jou man!!!
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 05 februari 2011 - 12:52   quote  deeplink  
ja jongens!! zo hoort het onderling!! samen elkaart steunen, en samen elkaart voortstuwen naar betere prestaties!!
sevillana
 sevillana - zaterdag 05 februari 2011 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 februari 2011 - 11:04 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik niet elke vergelijking is onterecht,laat Meeuwis maar lekker uitblinken
in zijn eigen naam en faam!!!
precies, . . er is maar 1 Paul Bosvelt en zo is er ook maar 1 Marcel Meeuwis
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 05 februari 2011 - 13:13   quote  deeplink  
zou wel wat zijn man. trekt hij heel het elftal in balans. volgend jaar win je de uefacup. dan word ik echt gek
salemi
 salemi - zaterdag 05 februari 2011 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 februari 2011 - 08:41 schreef Els het volgende:

[..]

Feyenoord kan dit jaar alleen maar opereren binnen het opgestelde en door de KNVB goedgekeurde budget en mag geen spelers kopen. Als ze dit jaar goed zijn, dan helpen ze Feyenoord met lijfsbehoud. Lijkt me ook de eerste prioriteit. En als er volgend jaar een beter financieel plaatje is, dan kunnen we weer eens aan structurele oplossingen gaan denken. Het lijkt wel alsof een aantal mensen vergeten zijn, dat we dit seizoen ook bijna failliet waren.
Right Els.
Als je kijkt naar de afgelopen transferperiode zijn er niet zo gek veel transfers geweest. Afgezien van Torres en Lowietje Bijtgraag. Engelse clubs hebben het kennelijk nog steeds voor het oprapen. Andere clubs hebben het financieel moeilijk, over de hele wereld. Geloof me, als Feyenoord uit dit diepe dal komt (en het gaat gelukkig sneller als we allemaal gedacht hadden, met dank aan Pim), is Feyenoord weer een gezonde club. De andere clubs (denk nu niet dat ze in 020 niet op de stoelen hebben staan juichen toen die dwazen van L'pool al dat geld voor zwares aftikten) komen er keihard aan. We hebben genoeg talent om straks te verkopen, zo houden we de geldstroom richting de club op gang. Nu zijn we nog wat in onbalans omdat we op cruciale plaatsen in het elftal ervaring en hardheid te kort komen. Het huren van Meeuwis is dan een gouden greep. Vergeet niet dat Paul Bosvelt in zijn eerste seizoen in de Kuip niet de Paul Bosvelt was die als international de Kuip verliet. Feyenoord doet het op dit moment weloverwogen en naar vermogen. Nu kijken naar de toekomst.
Ik durf te zeggen dat over een paar jaar Stefan de Vrij straks vooor niet minder dan €10.000.000 helaas de club zal verlaten. Nu al een fantastische voetballer. Gaat Matthijsen opvolgen in het Nederlands Elftal.
Maximus
 Maximus - zaterdag 05 februari 2011 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 februari 2011 - 13:32 schreef salemi het volgende:

[..]

Right Els.
Als je kijkt naar de afgelopen transferperiode zijn er niet zo gek veel transfers geweest. Afgezien van Torres en Lowietje Bijtgraag. Engelse clubs hebben het kennelijk nog steeds voor het oprapen. Andere clubs hebben het financieel moeilijk, over de hele wereld. Geloof me, als Feyenoord uit dit diepe dal komt (en het gaat gelukkig sneller als we allemaal gedacht hadden, met dank aan Pim), is Feyenoord weer een gezonde club. De andere clubs (denk nu niet dat ze in 020 niet op de stoelen hebben staan juichen toen die dwazen van L'pool al dat geld voor zwares aftikten) komen er keihard aan. We hebben genoeg talent om straks te verkopen, zo houden we de geldstroom richting de club op gang. Nu zijn we nog wat in onbalans omdat we op cruciale plaatsen in het elftal ervaring en hardheid te kort komen. Het huren van Meeuwis is dan een gouden greep. Vergeet niet dat Paul Bosvelt in zijn eerste seizoen in de Kuip niet de Paul Bosvelt was die als international de Kuip verliet. Feyenoord doet het op dit moment weloverwogen en naar vermogen. Nu kijken naar de toekomst.
Ik durf te zeggen dat over een paar jaar Stefan de Vrij straks vooor niet minder dan €10.000.000 helaas de club zal verlaten. Nu al een fantastische voetballer. Gaat Matthijsen opvolgen in het Nederlands Elftal.
Niks aan toe te voegen!
Wipa
 Wipa - zaterdag 05 februari 2011 - 13:43   quote  deeplink  
Ik vindt Marcel Meeuwis ook een uitstekende versterking voor Feyenoord.
Toen die bij Roda speelde vondt ik dat Feyenoord hem had moeten halen. Maar nu is hij er en zullen wij er zeker plezier van hebben.
Zelfde met Ricky Kruijs en Gregor van Dijk. Kan toch niet zijn dat ze nu er niks meer van kunnen? Ik wil hiermee niet zeggen dat ze die ook moeten halen? Maar spelers genoeg te krijgen voor op het middenveld.
En Loovens? Die zit op de tribune bij Celtic wat stripboekjes te lezen.
Milo
 Milo - zaterdag 05 februari 2011 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 februari 2011 - 12:51 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik voel me nergens te groot voort Obiku,ik hou ook van jou man!!!
raket krijgt nog concurrentie!
ALwaysfeyenoord
 ALwaysfeyenoord - zaterdag 05 februari 2011 - 15:15   quote  deeplink  
wel grappig om iedereen zo lovend te horen over de nieuwe spelers die nog niet eens gespeeld hebben voor de club..lijkt me dat ze eerst moeten gaan presteren voordat je ze de hemel in prijst
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 05 februari 2011 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 februari 2011 - 15:15 schreef ALwaysfeyenoord het volgende:
wel grappig om iedereen zo lovend te horen over de nieuwe spelers die nog niet eens gespeeld hebben voor de club..lijkt me dat ze eerst moeten gaan presteren voordat je ze de hemel in prijst
Geef dat nou joh, iedereen is weer hoopvol gestemd. Nogal logisch, na een half jaar pijn-aan-je-ogen-voetbal.
ALwaysfeyenoord
 ALwaysfeyenoord - zaterdag 05 februari 2011 - 15:36   quote  deeplink  
jah heb je gelijk in henk alleen als het dan straks een klein beetje beneden niveau is dan ben je gelijk erger teleurgesteld dan als je er neutraal instaat, toch vind je niet?
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 05 februari 2011 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 februari 2011 - 15:36 schreef ALwaysfeyenoord het volgende:
jah heb je gelijk in henk alleen als het dan straks een klein beetje beneden niveau is dan ben je gelijk erger teleurgesteld dan als je er neutraal instaat, toch vind je niet?
Als over 3 wedstrijden het nivo bedroevend blijft, ja....
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 05 februari 2011 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 februari 2011 - 15:36 schreef ALwaysfeyenoord het volgende:
jah heb je gelijk in henk alleen als het dan straks een klein beetje beneden niveau is dan ben je gelijk erger teleurgesteld dan als je er neutraal instaat, toch vind je niet?
beste gozert! rook is een joint! word je wat vrolijkert van. je hebt ergens wel gelijk. als we stabiel zouden zijn dan vind ik idd dat je gelijk hebt. maar dat zijn we niet, en we hopen erop niet te degraderen. been zegt dat dat niet gebeurd, of zei hij. echter feit is dat het wel degelijk kan. om toch positief onze spelers aan te moedigen, moeten wij dus proberen positief te blijven. wij zjn immers de club. we moeten wel proberen positief te zijn. want als wij het opgeven. wat is er dan nog van onze club over? daarom maar beter positief zijn, en mischien een nog hardere opneukert krijgen later. maar dan heeft het niet aan de supporters gelegen. komt bij dat we nu met wat nieuwe spelerts, hun blanco kunnen laten starten. de rest is al verkrampt inmiddels. dus hoe positievert we zijn naar ze, des te betert gaan die jongens het doen. positieviteit kan ons voor degratie behoeden. en het kan zijn dat spelers weer meer vertrouwen krijgen. en straks (wanneer dan ook) wat meer op gaan brengen.
hans b vak j
 hans b vak j - zaterdag 05 februari 2011 - 16:46   quote  deeplink  
Laten we zondag maar eerst eens 3 punten gaan pakken bij dat koop zieke fietstasse kunnen we volgende week weer eens echt positief gaan lullen.
piet de paler
 piet de paler - zondag 06 februari 2011 - 11:11   quote  deeplink  
Ik zag Meeuwis op de training wat dingen roepen tegen de rode en oranje schoentjes dat was zeer duidelijk,zelfs iemand uit een G-team (alle respect) zou dit begrijpen .nee dit is volgens mij de enige goede keuze (de rest heb ik nog niet in actie gezien)
Els
 Els - zondag 06 februari 2011 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 februari 2011 - 15:15 schreef ALwaysfeyenoord het volgende:
wel grappig om iedereen zo lovend te horen over de nieuwe spelers die nog niet eens gespeeld hebben voor de club..lijkt me dat ze eerst moeten gaan presteren voordat je ze de hemel in prijst
Dat is toch voor bijna elke Feyenoordsupporter: Story of my life.
Elk seizoen weer hoop, en menig seizoen weer teleurstelling.
craven
 craven - zondag 06 februari 2011 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 11:21 schreef Els het volgende:

[..]

Dat is toch voor bijna elke Feyenoordsupporter: Story of my life.
Elk seizoen weer hoop, en menig seizoen weer teleurstelling.
Gelukkig worden we er niet bitter van...;)
Els
 Els - zondag 06 februari 2011 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 11:23 schreef craven het volgende:

[..]

Gelukkig worden we er niet bitter van...;)
Ja, hart en ziel in gewapend beton en plaatstaal. We kunnen alles aan ;-)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 06 februari 2011 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 11:25 schreef Els het volgende:

[..]

Ja, hart en ziel in gewapend beton en plaatstaal. We kunnen alles aan ;-)
hahahaha voor altijd en eeuwig!!!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 30 juni 2013 - 18:08   quote  deeplink  
Meeuwis vertrekt na een maand alweer bij Eindhoven

marcel-meeuwis(vvv-venlo)(1).jpg

Marcel Meeuwis houdt het na een maand onder contract te hebben gestaan bij FC Eindhoven alweer voor gezien bij de Brabantse formatie. De club meldt dit zaterdagavond op het Twitter-account van de club. Toen hij zijn contract ondertekende werd Meeuwis binnengehaald als de perfecte speler.

"Marcel is de speler die perfect in het profiel past waar we naar zochten. Een type die voor het team en onze supporters door het vuur zal gaan", zo zei algemeen directeur Hans Smulders destijds op de clubwebsite over de aanwinst.

Op het vertrek van Meeuwis heeft de clubleiding een reactie gegeven aan het Eindhovens Dagblad. Volgens de directie is de speler zelf tot de conclusie gekomen dat hij een compleet seizoen fysiek en mentaal niet meer op kan brengen. Om deze reden is zijn contract in Eindhoven ontbonden. Voordat hij in Eindhoven neerstreek speelde Meeuwis drie maanden in Australiƫ voor Melbourne Heart.
Bron:Soccernews
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 30 juni 2013 - 18:23   quote  deeplink  
/care
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 30 juni 2013 - 18:35   quote  deeplink  
Yay..
MMM
 MMM - zondag 30 juni 2013 - 19:06   quote  deeplink  
Was bij Feyenoord al niks. Lachwekkend dat Been hem wilde houden toen..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 30 juni 2013 - 22:43   quote  deeplink  
Kwam tekort bij ons, ondanks vond ik het een aardige speler..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5148
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Marcel Meeuwis kan de nieuwe Bosvelt worden!









0.0066909