BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Psv - Ado den haag en Fc utrecht - Fc twente wat word het?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
C. Eriksen
 C. Eriksen - vrijdag 04 februari 2011 - 22:40   quote  deeplink  
Wat gaan de concurrenten doen in het weekend?
Sphinx
 Sphinx - vrijdag 04 februari 2011 - 22:42   quote  deeplink  
psv - ado 1-1 utrecht - twente 2-1 :)

Dat worden de uitslagen hahaha
sebas79
 sebas79 - vrijdag 04 februari 2011 - 22:43   quote  deeplink  
denk dat ze alle2 in de laatste minuut winnen zoals altijd
Professor
 Professor - vrijdag 04 februari 2011 - 23:04   quote  deeplink  
Laat psv en twente maar winnen die halen we echt niet meer in met deze selectie. Moeten hopen dat we plaats 3 kunnen vasthouden. Dus concurrenten den haag en utrecht moeten maar verliezen. Iedereen zal me wel voor gek verklaren nu ik dit zeg. Maar wacht maar tot het einde van het seizoen. Realteitszin !!!!
alibabba
 alibabba - vrijdag 04 februari 2011 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 februari 2011 - 23:04 schreef Professor het volgende:
Laat psv en twente maar winnen die halen we echt niet meer in met deze selectie. Moeten hopen dat we plaats 3 kunnen vasthouden. Dus concurrenten den haag en utrecht moeten maar verliezen. Iedereen zal me wel voor gek verklaren nu ik dit zeg. Maar wacht maar tot het einde van het seizoen. Realteitszin !!!!
Je doet je naam geen eer aan Professor.
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 04 februari 2011 - 23:11   quote  deeplink  
heb je hem weer met ze domme topic's
Johnnyafca
 Johnnyafca - vrijdag 04 februari 2011 - 23:11   quote  deeplink  
Ach wij gaan niet de rest van t seizoen met de staart tussen de benen spelen! Wij zijn AJAX verdomme! Gewoon voor die eerste plek gaan! Wat de concurrentie doet dit weekend is wel van belang!
sebas79
 sebas79 - vrijdag 04 februari 2011 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 februari 2011 - 23:04 schreef Professor het volgende:
Waarom dan omdat ajax een slechte wedstrijd speelde ? Psv won thuis ook maar met 2-1 van Willem2 ,Ajax moet alleen het middenveld veranderen want dat kan echt niet meer !!
remco k
 remco k - vrijdag 04 februari 2011 - 23:30   quote  deeplink  
Ik denk dat de concurrenten gaan voetballen komend weekend..
Pietje
 Pietje - vrijdag 04 februari 2011 - 23:58   quote  deeplink  
Al met al zie ik PSV dit seizoen ook nog wel punten verliezen. Van FC Twente verwacht ik dat eerlijk gezegd minder. Maar ik heb Ajax vanavond ook zien spelen. Geloof me, die gaan zeker ook nog punten verspelen. De eerste kans daarop is volgend weekeinde uit tegen Roda JC, net als FC Utrecht een fysiek sterke ploeg. Ik zie Ajax nou niet snel in Kerkrade gaan winnen, zeker niet met de wedstrijdmentaliteit van vanavond.
alibabba
 alibabba - zaterdag 05 februari 2011 - 00:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 februari 2011 - 23:58 schreef Pietje het volgende:
Al met al zie ik PSV dit seizoen ook nog wel punten verliezen. Van FC Twente verwacht ik dat eerlijk gezegd minder. Maar ik heb Ajax vanavond ook zien spelen. Geloof me, die gaan zeker ook nog punten verspelen. De eerste kans daarop is volgend weekeinde uit tegen Roda JC, net als FC Utrecht een fysiek sterke ploeg. Ik zie Ajax nou niet snel in Kerkrade gaan winnen, zeker niet met de wedstrijdmentaliteit van vanavond.
Ik snap die instelling en wedstrijdbezieling totaal niet. Ze moeten zich eens beseffen hoe goed ze het hebben t.o.v. veel andere mensen, maar daar schort het aan. Die gasten zien de realiteit niet meer in. Een cursus met beelden van situaties, waarvan ze schrikken zou hun goed doen. De eer, de ambitie om aan het publiek te laten zien dat je de beste wil zijn is totaal verdwenen. Dat was altijd de kracht van AJAX, maar als dat wegvalt....
Pietje
 Pietje - zaterdag 05 februari 2011 - 00:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 februari 2011 - 00:07 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ik snap die instelling en wedstrijdbezieling totaal niet. Ze moeten zich eens beseffen hoe goed ze het hebben t.o.v. veel andere mensen, maar daar schort het aan. Die gasten zien de realiteit niet meer in. Een cursus met beelden van situaties, waarvan ze schrikken zou hun goed doen. De eer, de ambitie om aan het publiek te laten zien dat je de beste wil zijn is totaal verdwenen. Dat was altijd de kracht van AJAX, maar als dat wegvalt....
Je hebt alweer helemaal gelijk, alibabba. Ik denk er exact zo over. En weet je wat nou zo jammer is? Toen Frank de Boer het van Martin Jol heeft overgenomen, zag je onmiddellijk resultaat: de wedstrijd in Milaan tegen AC. Ook de wedstrijden daarna had ik echt een euforistisch gevoel en ik denk met mij nog vele andere Ajax-supporters. Prima combinatie-voetbal met druk naar voren. Flankspelers. En nu??? Waardeloos en, inderdaad, vooral door de mentaliteit van de spelers. Eén kanttekening: Ik ben van mening dat er op dit moment te veel jeugdspelers bij de selectie zitten, waardoor de balans in het elftal ver te zoeken is. En dat is toch echt wel de schuld van het bestuur, die het vertrek van Luis Suárez (en Urby Emanuelson) hadden zien aankomen, maar daarop NIET hebben geanticipeerd. Ze zeiden wel een lijstje te hebben met wensen ten aanzien van zijn vervanging. Maar ja... het resultaat kennen we.
alibabba
 alibabba - zaterdag 05 februari 2011 - 00:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 februari 2011 - 00:14 schreef Pietje het volgende:

[..]

Je hebt alweer helemaal gelijk, alibabba. Ik denk er exact zo over. En weet je wat nou zo jammer is? Toen Frank de Boer het van Martin Jol heeft overgenomen, zag je onmiddellijk resultaat: de wedstrijd in Milaan tegen AC. Ook de wedstrijden daarna had ik echt een euforistisch gevoel en ik denk met mij nog vele andere Ajax-supporters. Prima combinatie-voetbal met druk naar voren. Flankspelers. En nu??? Waardeloos en, inderdaad, vooral door de mentaliteit van de spelers. Eén kanttekening: Ik ben van mening dat er op dit moment te veel jeugdspelers bij de selectie zitten, waardoor de balans in het elftal ver te zoeken is. En dat is toch echt wel de schuld van het bestuur, die het vertrek van Luis Suárez (en Urby Emanuelson) hadden zien aankomen, maar daarop NIET hebben geanticipeerd. Ze zeiden wel een lijstje te hebben met wensen ten aanzien van zijn vervanging. Maar ja... het resultaat kennen we.
Inderdaad Pietje! Als je ze zag spelen tegen Milan en Az.... Toen kon het toch ook en waarom nou niet meer? Dat moet puur met inzet en bezieling te maken hebben en als ze dat met zijn allen niet kunnen opbrengen, vraag ik me af waar de spelers van Ajax mee bezig zijn. Ik zou bij verzaken in Kerkrade zonder pardon de hele selectie naar huis laten lopen en een statement maken, want dat kinderachtige gedrag begint me aardig de keel uit te hangen.
Pietje
 Pietje - zaterdag 05 februari 2011 - 00:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 februari 2011 - 00:19 schreef alibabba het volgende:

[..]

Inderdaad Pietje! Als je ze zag spelen tegen Milan en Az.... Toen kon het toch ook en waarom nou niet meer? Dat moet puur met inzet en bezieling te maken hebben en als ze dat met zijn allen niet kunnen opbrengen, vraag ik me af waar de spelers van Ajax mee bezig zijn. Ik zou bij verzaken in Kerkrade zonder pardon de hele selectie naar huis laten lopen en een statement maken, want dat kinderachtige gedrag begint me aardig de keel uit te hangen.
Klopt helemaal. Het zal ook wel met de jeugdigheid van de vele spelers te maken hebben, vrres ik. Dat zei Frank de Boer van de week ook: Met deze selectie kan ik niet een serieuze serie van wedstrijden op eredivisie-niveau spelen. Het belooft niet veel goeds.
alibabba
 alibabba - zaterdag 05 februari 2011 - 00:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 februari 2011 - 00:23 schreef Pietje het volgende:

[..]

Klopt helemaal. Het zal ook wel met de jeugdigheid van de vele spelers te maken hebben, vrres ik. Dat zei Frank de Boer van de week ook: Met deze selectie kan ik niet een serieuze serie van wedstrijden op eredivisie-niveau spelen. Het belooft niet veel goeds.
Het is meer het middenveld wat onderbezet is denk ik. Een echte leider ala Jan v.Halst destijds, die de mouwen opstroopte en leiding gaf aan het elftal. Er zijn inderdaad teveel broekies en de Zeeuw moet nu echt laten zien dat ie meer kan als we dit seizoen van 'm gewend zijn.
Pietje
 Pietje - zaterdag 05 februari 2011 - 00:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 februari 2011 - 00:26 schreef alibabba het volgende:

[..]

Het is meer het middenveld wat onderbezet is denk ik. Een echte leider ala Jan v.Halst destijds, die de mouwen opstroopte en leiding gaf aan het elftal. Er zijn inderdaad teveel broekies en de Zeeuw moet nu echt laten zien dat ie meer kan als we dit seizoen van 'm gewend zijn.
Eens!! Wat betreft Demy de Zeeuw heb ik vorige week ergens gelezen, dat hij sinds het WK nog altijd en constant met pijntjes speelt. Althans dat zei Frank de Boer. Hij nam het duidelijk voor hem op. Misschien heeft dat er mee te maken dat Demy zo erg onder zijn kunnen speelt. Maar hij heeft het in principe in zich om een leidersrol op te eisen. Dat deed hij immers bij AZ toch ook?
alibabba
 alibabba - zaterdag 05 februari 2011 - 00:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 februari 2011 - 00:31 schreef Pietje het volgende:

[..]

Eens!! Wat betreft Demy de Zeeuw heb ik vorige week ergens gelezen, dat hij sinds het WK nog altijd en constant met pijntjes speelt. Althans dat zei Frank de Boer. Hij nam het duidelijk voor hem op. Misschien heeft dat er mee te maken dat Demy zo erg onder zijn kunnen speelt. Maar hij heeft het in principe in zich om een leidersrol op te eisen. Dat deed hij immers bij AZ toch ook?
Ja, bij Az was de wisselwerking met Schaars en Hammie uitstekend. Ook de balvastheid van Dembele was perfect voor Demy!
Pietje
 Pietje - zaterdag 05 februari 2011 - 00:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 februari 2011 - 00:36 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ja, bij Az was de wisselwerking met Schaars en Hammie uitstekend. Ook de balvastheid van Dembele was perfect voor Demy!
Dembele... daar ben ik altijd een groot fan van geweest. Ik had hem graag bij Ajax zien ballen!! Maar ja... als "hadden" komt, is "hebben" te laat ;-)
Blokkie1974
 Blokkie1974 - zaterdag 05 februari 2011 - 00:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 februari 2011 - 22:40 schreef C. Eriksen het volgende:
Wat gaan de concurrenten doen in het weekend?
Als één van de twee punten laat liggen dan ben ik tevreden hoor.
alibabba
 alibabba - zaterdag 05 februari 2011 - 00:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 februari 2011 - 00:39 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dembele... daar ben ik altijd een groot fan van geweest. Ik had hem graag bij Ajax zien ballen!! Maar ja... als "hadden" komt, is "hebben" te laat ;-)
Als ik net niet naar de wc was gelopen, had ik nu een HOOP problemen;-)
Pietje
 Pietje - zaterdag 05 februari 2011 - 00:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 februari 2011 - 00:43 schreef alibabba het volgende:

[..]

Als ik net niet naar de wc was gelopen, had ik nu een HOOP problemen;-)
Door het rietje? Hahaha. Ach hoop doet leven.
Maar ik kap er nu mee, ik ga plaatsnemen tussen de zure lappen ;-) oftewel: ik ga slapen!
Tot morgen op de monitor!
alibabba
 alibabba - zaterdag 05 februari 2011 - 00:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 februari 2011 - 00:45 schreef Pietje het volgende:

[..]

Door het rietje? Hahaha. Ach hoop doet leven.
Maar ik kap er nu mee, ik ga plaatsnemen tussen de zure lappen ;-) oftewel: ik ga slapen!
Tot morgen op de monitor!
Tussen de zure lappen.....hahahaha.... Welterusten Pietje!
sebas79
 sebas79 - zaterdag 05 februari 2011 - 09:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 februari 2011 - 00:26 schreef alibabba het volgende:

[..]

van Halst ,wat een drama was dat zeg !!! Dat zei toch wel veel over het beleid van ajax !! Nu doet hij net of hij het voetbal heeft uitgevonden
alibabba
 alibabba - zaterdag 05 februari 2011 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 februari 2011 - 09:14 schreef sebas79 het volgende:

[..]

van Halst ,wat een drama was dat zeg !!! Dat zei toch wel veel over het beleid van ajax !! Nu doet hij net of hij het voetbal heeft uitgevonden
De rol die v.Halst in het seizoen 01'02 had was erg belangrijk voor het elftal. Die rol zou nu voor de Zeeuw weggelegd zijn, maar Demy moet meer leiden en sturing geven aan het elftal. Hij zou door de Boer echt belangrijk gemaakt moeten worden en dat kan volgend seizoen wellicht als Stekelenburg vertrekt. De Zeeuw zou dan aanvoerder gemaakt kunnen worden en hem posteren als verlengstuk van de trainer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 februari 2011 door alibabba --
sebas79
 sebas79 - zaterdag 05 februari 2011 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 februari 2011 - 10:42 schreef alibabba het volgende:

[..]

De rol die v.Halst in het seizoen 01'02 had was erg belangrijk voor het elftal. Die rol zou nu voor de Zeeuw weggelegd zijn, maar Demy moet meer leiden en sturing geven aan het elftal. Hij zou door de Boer echt belangrijk gemaakt moeten worden en dat kan volgend seizoen wellicht als Stekelenburg vertrekt. De Zeeuw zou dan aanvoerder gemaakt kunnen worden en hem posteren als verlengstuk van de trainer.
Als je niet kan voetballen moet je wel bikkelen (van halst) ,kijk maar naar enoh !!
alibabba
 alibabba - zaterdag 05 februari 2011 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 februari 2011 - 11:31 schreef sebas79 het volgende:

[..]

Als je niet kan voetballen moet je wel bikkelen (van halst) ,kijk maar naar enoh !!
Enoh is een echte balafpakker en geen opbouwer. Vorig seizoen was het veld "lang" en toen kon hij de afstanden perfect belopen. Dat kan hij als geen ander. Nu moet er meer gevoetbald worden en dan komen de zwaktes van Enoh boven. Anita zou die rol op zich kunnen nemen. De Zeeuw en Anita op het middenveld, dan komt het goed!
joduh
 joduh - zaterdag 05 februari 2011 - 12:18   quote  deeplink  
interesseert me geen ene hol man wat hunnie gaan doen........
Guyt
 Guyt - zaterdag 05 februari 2011 - 13:34   quote  deeplink  
Ik gok toch op winst van zowel den haag als utrecht.
alibabba
 alibabba - zaterdag 05 februari 2011 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 februari 2011 - 13:34 schreef Guyt het volgende:
Ik gok toch op winst van zowel den haag als utrecht.
Ik hoop dat je goed gokt Guyt!
Guyt
 Guyt - zaterdag 05 februari 2011 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 februari 2011 - 13:48 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ik hoop dat je goed gokt Guyt!
Alibabba ik denk dat dit den haag kan winnen van PSV. Ik denk dat dat ook gebeurd.Utrecht Twente denk ik toch gelijk spel.Laten we het hopen.
alibabba
 alibabba - zaterdag 05 februari 2011 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 februari 2011 - 14:16 schreef Guyt het volgende:

[..]

Alibabba ik denk dat dit den haag kan winnen van PSV. Ik denk dat dat ook gebeurd.Utrecht Twente denk ik toch gelijk spel.Laten we het hopen.
Ado zal ook de aanval kiezen en daar kunnen die moffen wel mee omgaan. Utrecht-Twente verwacht ik ook een gelijkspel.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 05 februari 2011 - 15:12   quote  deeplink  
ik zie Den Haag wel voor een stunt zorgen door te winnen in eindhoven.Als Utrecht net zo speelt als tegen Ajax, hebben ze een kans. maar meestal spelen ze tegen een andere tegenstander niet zo goed als tegen Ajax.
Maaaarrrr...... ik laat me graag verrassen wat dit aangaat en hoop op overwinningen van Den Haag en Utrecht. dan gaat de competitie nog echt spannen worden ook.
Pietje
 Pietje - zaterdag 05 februari 2011 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 februari 2011 - 12:18 schreef joduh het volgende:
Nou, joduh... Ik ben het niet vaak met je oneens. Maar nu??? Stel dat zowel FC Twente als PSV dit weekeinde wat punten zouden laten liggen (gezien het programma zou dat best wel eens kunnen gebeuren), dan maakt dat mijn weekeinde toch wel wat vrolijker. De jouwe toch ook?
joduh
 joduh - zaterdag 05 februari 2011 - 15:44   quote  deeplink  
hahah tuluk pietje,maar ik wil niet weer valse hoop hebben man!!!!!!!wordt daar zo moe van...zometeen denk ik weer dat we kampioen kunnen worden?????;-)
Pietje
 Pietje - zaterdag 05 februari 2011 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 februari 2011 - 15:44 schreef joduh het volgende:
hahah tuluk pietje,maar ik wil niet weer valse hoop hebben man!!!!!!!wordt daar zo moe van...zometeen denk ik weer dat we kampioen kunnen worden?????;-)
Hahaha, joduh. Ik dacht al, man! Nee die valse hoop wil ik ook niet hebben. Aan de andere kant, laat ze in Enschede en in Eindhoven maar nerveus worden. Maar na gisteren... Jezus, wat was dat immens slecht, man! GVD. Ook Ajax gaat helaas nog wel punten verspelen, althans als ze zo spelen als gisteren. Het deed echt pijn in mijn ogen. Onderweg naar huis in de auto heb ik in mijn eentje verschrikkelijk hard zitten vloeken. Zo slecht...!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 05 februari 2011 - 16:21   quote  deeplink  
het heeft ook wel weer z'n voordeel dat ze ZO slecht speelden..... Het kan dan alleen maar beter, toch?
Pietje
 Pietje - zaterdag 05 februari 2011 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 februari 2011 - 16:21 schreef Ronald 1960 het volgende:
het heeft ook wel weer z'n voordeel dat ze ZO slecht speelden..... Het kan dan alleen maar beter, toch?
Whahaha. Dat is zeker wel waar, Ronald. Maar voor mijn hart, mijn humeur en mijn bloeddruk hoop ik toch echt dat ze dat niet meer doen.
rikkie12345445
 rikkie12345445 - zaterdag 05 februari 2011 - 16:24   quote  deeplink  
6-0 ado
7-0 utrecht
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 05 februari 2011 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 februari 2011 - 16:24 schreef Pietje het volgende:

[..]

Whahaha. Dat is zeker wel waar, Ronald. Maar voor mijn hart, mijn humeur en mijn bloeddruk hoop ik toch echt dat ze dat niet meer doen.
Daar heb ik dus ook last van, maar ik heb er echt alle vertrouwen in dat het goed komt. De komende 3 weken gaan ontzettend belangrijk worden met volgende week Roda uit en dan weer
14 dagen later psv uit en tussendoor vvv thuis. Win je die 3 wedstrijden, dan worden we ook nog eens kampioen!!!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 05 februari 2011 - 21:36   quote  deeplink  
psv-Ado Den Haag 0-1!!!
sebas79
 sebas79 - zaterdag 05 februari 2011 - 21:38   quote  deeplink  
heerlijk zeg, ado wint op zijn psv"s
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 05 februari 2011 - 21:39   quote  deeplink  
nog maar 3 punten en een hoop doelpunten achter de lampjes......
schijndel
 schijndel - zaterdag 05 februari 2011 - 21:41   quote  deeplink  
lekker hoor
flithje
 flithje - zaterdag 05 februari 2011 - 21:45   quote  deeplink  
No worry:)
FsideVak129
 FsideVak129 - zaterdag 05 februari 2011 - 21:52   quote  deeplink  
? Sinds wanneer juichen we voor Ado
FsideVak129
 FsideVak129 - zaterdag 05 februari 2011 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Precies
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 05 februari 2011 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Maar het is nu toch wel erg prettig om te weten dat psv ook thuis heeft verloren van
Ado Den Haag, waardoor het gat nog maar 3 punten en een doelsaldo van -13 is i.p.v. 6 en -15. Toch....
thomASS
 thomASS - zaterdag 05 februari 2011 - 22:18   quote  deeplink  
Nice dit! Excelsior + 3 en vvv +3 (waarschijnlijk) hahaha feyenooit gaat degraderen.
Loetje
 Loetje - zaterdag 05 februari 2011 - 22:29   quote  deeplink  
jongens noog bedankt voor degene die me info hadden gegeven voor de wedstrijd tegen de graapschaf over het opgedeelde uitvak!
gelukkig zal ik russen onze supporters
tot nu komt me gevoel redelijk goed uit!!
wel erg goed hoor van ado uit winnen bij ajax en psv , dan dwing je toch respect af bij mij!
az mooi onderuit
en me gevoel zegt dat twente morgen ook op hun bek gaat!
want als utrecht thuis het niveau haalt zoals ze kunnen gaat twente vrij weinig in te brengen hebben!
ja en over feyenoord, vvv gaat winnen (wat missen die trouwens een kanzen zeg haha)
excelsior wint, tsja dan moet feyenoord toch ook gaan winnen want anders denk ik inderdaad dat aan nacompetitie geen ontkomen aan is!
btw ff over wat anders, ik zit een stukje barca te kijken, wat een verschil he met obnze competitie (ik weet dat we het allemaal wel weten maar toch, wou het eventjes zeggen)
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 05 februari 2011 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 februari 2011 - 22:18 schreef thomASS het volgende:
Nice dit! Excelsior + 3 en vvv +3 (waarschijnlijk) hahaha feyenooit gaat degraderen.
Feyenoord dan 16e met 20 punten (Als ze verliezen) Excelsior 22 punten op plaats 13/14/15. VVV op plaats 17 met 13 punten..

Dus VVV moet dan ff een paar keer winnen wil Feyenoord 17de komen te staan

Eerlijk gezegd hoop ik niet dat ze degraderen. Misschien voor 1 seizoen leuk, maar daarna wil ik wel weer de echte klassieker..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 februari 2011 door Hasjkoph --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Psv - Ado den haag en Fc utrecht - Fc twente wat word het?

0.0070469