|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nou en ?? heb toch geen munten op de bank dus weet niet beter,als ze maar kampioen worden |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote: Dat kwam door affelay lol |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 16:42 schreef Ikke_tik het volgende:Goh, wat draait iedereen snel bij na de wanprestatie van vrijdag. Ineens zijn we weer kampioenskandidaat. :-S ik heb al eerder gezegd dat ik vertrouwen heb in het kampioenschap, ondanks het vertrek van Suarez en Emanuelson. maar nogmaals; het zal zeker niet makkelijk gaan. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 16:42 schreef Ikke_tik het volgende:Goh, wat draait iedereen snel bij na de wanprestatie van vrijdag. Ineens zijn we weer kampioenskandidaat. :-S Niet in mijn ogen, het enige waar ik erg blij om ben dit weekend, is dat we in de buurt van de VR CL blijven spelen... Nee hoor kampioen gaan we niet worden, ik hoop op plaats 2, maar denk eerder plaats 3.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: En daar zal jij om geven????Whahahahahaha......Als wij kampioen worden, dan lig jij 4 weken lang zo blauw als een tientje op het leidse in een hoekje.....LOL |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
whahahah dat is zeker......!!!!!!!alleen nou mijn verhaal!!!volgende wek krijgen we weer een dweper man.....nu blij..volgend weekend weer mineur.....hahahah ik weet hget wel man..heb het TE vaak meegemaakt.... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 17:23 schreef joduh het volgende:whahahah dat is zeker......!!!!!!!alleen nou mijn verhaal!!!volgende wek krijgen we weer een dweper man.....nu blij..volgend weekend weer mineur.....hahahah ik weet hget wel man..heb het TE vaak meegemaakt.... Precies, joduh!! Dat is ook mijn grote angst, man! Roda is ook zo'n ploeg die zijn mouwen gaat opstropen tegen Ajax. En al helemaal in Kerkrade. Dit soort scenario's is de laatste jaren al zovaak geweest. De ene week hossana en een week later komt de domper... |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
Kampioen van de armoede bestaat niet. Meeste punten = kampioen...punt
Het ligt helemaal open. Ajax kon in de ArenA niet domineren tegen De Graafschap. PSV komt op dit moment moeilijk tot scoren en krijgt de deksel op de neus. Twente was niet beter dan een gehavend Utrecht, die eigenlijk gewoon hadden moeten winnen. Er is op dit moment totaal niets te zeggen over wie er uiteindelijk kampioen gaat worden. Ik zie het zomaar gebeuren dat een ploeg even afhaakt, om tegen het eind er weer middenin te zitten. Andere ploegen ruiken bloed. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 17:26 schreef Pietje het volgende:[..] Precies, joduh!! Dat is ook mijn grote angst, man! Roda is ook zo'n ploeg die zijn mouwen gaat opstropen tegen Ajax. En al helemaal in Kerkrade. Dit soort scenario's is de laatste jaren al zovaak geweest. De ene week hossana en een week later komt de domper... juist pietje....man man man,daar ben ik nou weer zo bang voor man!!!en gelijk weer die hosanna stemming.....ik heb dit al veels te vaak meegemaakt,en wees nou eens ff eerlijk!!!als ja ALS we nou goed voetbal speeldde ja dan zou ik er ook voor willen gaan en geloven man...maar het voetbal zelf is verschrikkelijk slecht!!!dat de anderen ook punten laten liggen is mooi,maar kom op man....jojo???? ik heb hetzelfde als jou pietje....en voel dat ook..... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 17:28 schreef PSVMocro het volgende:Kampioen van de armoede bestaat niet. Meeste punten = kampioen...punt Het ligt helemaal open. Ajax kon in de ArenA niet domineren tegen De Graafschap. PSV komt op dit moment moeilijk tot scoren en krijgt de deksel op de neus. Twente was niet beter dan een gehavend Utrecht, die eigenlijk gewoon hadden moeten winnen. Er is op dit moment totaal niets te zeggen over wie er uiteindelijk kampioen gaat worden. Ik zie het zomaar gebeuren dat een ploeg even afhaakt, om tegen het eind er weer middenin te zitten. Andere ploegen ruiken bloed. lul geen poep man............pisvee! |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote: hahaha ik vind jou grappig. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 17:30 schreef joduh het volgende:[..] juist pietje....man man man,daar ben ik nou weer zo bang voor man!!!en gelijk weer die hosanna stemming.....ik heb dit al veels te vaak meegemaakt,en wees nou eens ff eerlijk!!!als ja ALS we nou goed voetbal speeldde ja dan zou ik er ook voor willen gaan en geloven man...maar het voetbal zelf is verschrikkelijk slecht!!!dat de anderen ook punten laten liggen is mooi,maar kom op man....jojo???? ik heb hetzelfde als jou pietje....en voel dat ook..... Zeker, joduh. En als je ook nog eens naar het totale programma van Ajax kijkt... Nog uit tegen: ADO, Heerenveen, NEC, PSV en Willem II. Die gaan we echt niet allemaal winnen en al helemaal niet als onze mannen voetballen als afgelopen vrijdag. Man... ik zat continu met kromme tenen en met samengeknepen billen. Ik had echt goeie hoop toen Frank de Boer de zaak had overgenomen en Ajax direct daarna een aantal echt goede wedstrijden speelde, met herkenbaar Ajax-voetbal vol branie. Maar als je ze dan weer ziet schutteren tegen Utrecht. Tjonge, jonge. Vorige week, uit tegen NAC was het in grote delen van de wedstrijd ook niet geweldig, maar vrijdagavond...? Dat spande de kroon. Ik dacht echt even dat Jol weer de coach-touwtjes in handen had. Tja, en dan volgend weekend tegen Roda... Man ik heb er een slecht voorgevoel over. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
das fijn voor je...ik jou niet.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 17:23 schreef joduh het volgende:whahahah dat is zeker......!!!!!!!alleen nou mijn verhaal!!!volgende wek krijgen we weer een dweper man.....nu blij..volgend weekend weer mineur.....hahahah ik weet hget wel man..heb het TE vaak meegemaakt.... Daarom is er bij ook totaal geen hozanna sfeer, er moet eerst eens een goede serie worden neergezet.
Maar zoals de Boer ook al zei, er lopen teveel jonge gasten in dit elftal, en deze gasten kunnen vrijwel onmogelijk iedere week dezelfde constante goede prestatie op de mat leggen.. Dat is nu eenmaal gewoon zo toch??.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
precies pietje.....juichen en huilen om de week...is dat wat? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 17:39 schreef Pietje het volgende:[..] Zeker, joduh. En als je ook nog eens naar het totale programma van Ajax kijkt... Nog uit tegen: ADO, Heerenveen, NEC, PSV en Willem II. Die gaan we echt niet allemaal winnen en al helemaal niet als onze mannen voetballen als afgelopen vrijdag. Man... ik zat continu met kromme tenen en met samengeknepen billen. Ik had echt goeie hoop toen Frank de Boer de zaak had overgenomen en Ajax direct daarna een aantal echt goede wedstrijden speelde, met herkenbaar Ajax-voetbal vol branie. Maar als je ze dan weer ziet schutteren tegen Utrecht. Tjonge, jonge. Vorige week, uit tegen NAC was het in grote delen van de wedstrijd ook niet geweldig, maar vrijdagavond...? Dat spande de kroon. Ik dacht echt even dat Jol weer de coach-touwtjes in handen had. Tja, en dan volgend weekend tegen Roda... Man ik heb er een slecht voorgevoel over. Wat dan weer wel zo is.. is dat ondanks dat het heel erg slect was tegen de Graafschap, je geeft eigenlijk maar 1 kans weg, en creert er toch wel een paar... Persoonlijk denk ik dat veel af gaat hangen van het wel/niet in vorm raken van de Zeeuw, en hoe snel Lodeiro weer kan spelen... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Als dat huilen dan maar niet om ajax is... Vind ik het wel best....LOL |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 17:39 schreef remco k het volgende:[..] Daarom is er bij ook totaal geen hozanna sfeer, er moet eerst eens een goede serie worden neergezet. Maar zoals de Boer ook al zei, er lopen teveel jonge gasten in dit elftal, en deze gasten kunnen vrijwel onmogelijk iedere week dezelfde constante goede prestatie op de mat leggen.. Dat is nu eenmaal gewoon zo toch??.. Daar heb je zeker gelijk in Remco. En dat was ook vrijdag goed te zien. Maar ook tegen Utrecht en NAC (competitie). En ja, daar ben ik weer: dat mogen we het bestuur aanrekenen om niet te anticiperen op het vertrek van met name Luis Suárez... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: hahah lekker meelevend knul??????? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Neeeeee ik wil elke week juichen ;-) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
whahahah ,ik ook man...wil best verliezen maar dan wel met gvd ajaxvoetbal!!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 17:43 schreef Pietje het volgende:[..] Daar heb je zeker gelijk in Remco. En dat was ook vrijdag goed te zien. Maar ook tegen Utrecht en NAC (competitie). En ja, daar ben ik weer: dat mogen we het bestuur aanrekenen om niet te anticiperen op het vertrek van met name Luis Suárez... Helemaal mee eens, ik en Joduh waren dan ook van mening dat Mertens best gekocht mocht worden voor bijvoorbeeld een 8 miljoenm buiten het feit dat het een goede speler is, geef je ook wat af richting de andere spelers, namelijk dat het niet vanzelfsprekend is dat men in de basis staat bij Ajax. Het was een impuls geweest in de selectie, en je had een signaal richting het publiek afgegeven...
Toch kunnen er gekke dingen gebeuren. Twente moet komend weekend thuis tegen Vitesse, dat is niet automatisch winst. En PSV verwacht ik van dat ze niet winnen in Alkmaar.
Als...LET OP ALS....Ajax wint uit bij Roda, dan krijgen we VVV thuis de week erop...als wij deze wedstrijden allebei winnen, dan denk ik dat we een plaatsje zijn opgeschoven.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 17:49 schreef remco k het volgende:[..] Helemaal mee eens, ik en Joduh waren dan ook van mening dat Mertens best gekocht mocht worden voor bijvoorbeeld een 8 miljoenm buiten het feit dat het een goede speler is, geef je ook wat af richting de andere spelers, namelijk dat het niet vanzelfsprekend is dat men in de basis staat bij Ajax. Het was een impuls geweest in de selectie, en je had een signaal richting het publiek afgegeven... Toch kunnen er gekke dingen gebeuren. Twente moet komend weekend thuis tegen Vitesse, dat is niet automatisch winst. En PSV verwacht ik van dat ze niet winnen in Alkmaar. Als...LET OP ALS....Ajax wint uit bij Roda, dan krijgen we VVV thuis de week erop...als wij deze wedstrijden allebei winnen, dan denk ik dat we een plaatsje zijn opgeschoven.. man wat hoop ik dat je gelijk krijgt......... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Juist!!! En niet dat angsthazenvoetbal. Het is af en toe helemaal onherkenbaar. We gaan Luis Suárez meer missen dan je lief is. En weer wachten en bouwen. Man ik word al kwaad en chagrijnig bij de gedachte... Overigens moet je FC Groningen ook niet onderschatten. Die Huistra heeft het aardig voor elkaar en breit prima door op het Ron Jans verleden. En ADO: uit winnen bij Ajax en bij PSV... dat vind ik pittig. V.d. Brom (ook ex-Ajax) doet het lekker. En juist die twee ploegen spelen leuk attractief aanvallend Ajax-voetbal en dat wil ik van mijn club zien!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 17:49 schreef remco k het volgende:[..] Helemaal mee eens, ik en Joduh waren dan ook van mening dat Mertens best gekocht mocht worden voor bijvoorbeeld een 8 miljoenm buiten het feit dat het een goede speler is, geef je ook wat af richting de andere spelers, namelijk dat het niet vanzelfsprekend is dat men in de basis staat bij Ajax. Het was een impuls geweest in de selectie, en je had een signaal richting het publiek afgegeven... Toch kunnen er gekke dingen gebeuren. Twente moet komend weekend thuis tegen Vitesse, dat is niet automatisch winst. En PSV verwacht ik van dat ze niet winnen in Alkmaar. Als...LET OP ALS....Ajax wint uit bij Roda, dan krijgen we VVV thuis de week erop...als wij deze wedstrijden allebei winnen, dan denk ik dat we een plaatsje zijn opgeschoven.. daar tussen heb je nog wel anderlecht |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
weet je wat de pest met ons is pietje? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 17:49 schreef remco k het volgende:[..] Helemaal mee eens, ik en Joduh waren dan ook van mening dat Mertens best gekocht mocht worden voor bijvoorbeeld een 8 miljoenm buiten het feit dat het een goede speler is, geef je ook wat af richting de andere spelers, namelijk dat het niet vanzelfsprekend is dat men in de basis staat bij Ajax. Het was een impuls geweest in de selectie, en je had een signaal richting het publiek afgegeven... Toch kunnen er gekke dingen gebeuren. Twente moet komend weekend thuis tegen Vitesse, dat is niet automatisch winst. En PSV verwacht ik van dat ze niet winnen in Alkmaar. Als...LET OP ALS....Ajax wint uit bij Roda, dan krijgen we VVV thuis de week erop...als wij deze wedstrijden allebei winnen, dan denk ik dat we een plaatsje zijn opgeschoven.. Net als joduh hoop ik ook dat je helemaal gelijk krijgt. ;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Vertel, laat me niet raden??! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
wij hebben(net zoals meerdere hier) de mega goeie jaren gekent....als je bijv pas 10 jaar suportr bent dan kijk je er toch anders tegenaa denk ik???????? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 17:51 schreef Pietje het volgende:[..] Juist!!! En niet dat angsthazenvoetbal. Het is af en toe helemaal onherkenbaar. We gaan Luis Suárez meer missen dan je lief is. En weer wachten en bouwen. Man ik word al kwaad en chagrijnig bij de gedachte... Overigens moet je FC Groningen ook niet onderschatten. Die Huistra heeft het aardig voor elkaar en breit prima door op het Ron Jans verleden. En ADO: uit winnen bij Ajax en bij PSV... dat vind ik pittig. V.d. Brom (ook ex-Ajax) doet het lekker. En juist die twee ploegen spelen leuk attractief aanvallend Ajax-voetbal en dat wil ik van mijn club zien!!! Ik denk dat je het nu overdrijft Pietje...
Die 2 plogen verliezen ook wedstrijden compleet kansloos... en zonder enige inspiratie...
Ajax heeft onder de Boer goede wedstrijden gespeeld, en het stemt mij heel goed, dat we proberen te voetballen, het enige nadeel daaraan is, dat als het niet lukt, ziet het er wat onbeholpen uit, zie afgelopen vrijdag. Ander pluspunt is het geringe aantal kansen dat Ajax weggeeft. Alleen Utrecht heeft veel mogelijkheden gecreerd tegen Ajax, en dat is dan ook echt de enige ploeg in de afgelopen 8 wedstrijden, die dat is gelukt.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 17:56 schreef joduh het volgende:wij hebben(net zoals meerdere hier) de mega goeie jaren gekent....als je bijv pas 10 jaar suportr bent dan kijk je er toch anders tegenaa denk ik???????? Eens Litmanen ging 12 jaar geleden weg bij Ajax |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 17:56 schreef joduh het volgende:wij hebben(net zoals meerdere hier) de mega goeie jaren gekent....als je bijv pas 10 jaar suportr bent dan kijk je er toch anders tegenaa denk ik???????? Daar zou je zo maar helemaal gelijk in kunnen hebben, joduh. Maar ja... Ajax zit in al mijn organen, dat is een levenswijze, en als je ze ziet pielen en schutteren zoals vrijdag...? Huilen, man! Dan verlang ik naar de tijd dat tegenstanders van Ajax het veld opkwamen en helemaal geïmponeerd waren waardoor ze voor hun gevoel al achterstonden en wisten dat er niks te halen was. En ja, tegenwoordig denkt bijna elke ploeg dat er een stuntje tegen Ajax mogelijk is. :-( |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 18:01 schreef Pietje het volgende:[..] Daar zou je zo maar helemaal gelijk in kunnen hebben, joduh. Maar ja... Ajax zit in al mijn organen, dat is een levenswijze, en als je ze ziet pielen en schutteren zoals vrijdag...? Huilen, man! Dan verlang ik naar de tijd dat tegenstanders van Ajax het veld opkwamen en helemaal geïmponeerd waren waardoor ze voor hun gevoel al achterstonden en wisten dat er niks te halen was. En ja, tegenwoordig denkt bijna elke ploeg dat er een stuntje tegen Ajax mogelijk is. :-( Vooral dat laatste is iets van sinds de tijd na ten Kate... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 18:00 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk dat je het nu overdrijft Pietje... Die 2 plogen verliezen ook wedstrijden compleet kansloos... en zonder enige inspiratie... Ajax heeft onder de Boer goede wedstrijden gespeeld, en het stemt mij heel goed, dat we proberen te voetballen, het enige nadeel daaraan is, dat als het niet lukt, ziet het er wat onbeholpen uit, zie afgelopen vrijdag. Ander pluspunt is het geringe aantal kansen dat Ajax weggeeft. Alleen Utrecht heeft veel mogelijkheden gecreerd tegen Ajax, en dat is dan ook echt de enige ploeg in de afgelopen 8 wedstrijden, die dat is gelukt.. Dat laatste daar heb je zeker gelijk in Remco. Ajax heeft in de competitie het minst aantal tegendoelpunten geïncasseerd. Maar het is de manier van voetballen. Dat stemt mij somber... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
juist...de manier waarop.....waar is de branie.. de bluf....de arrogantie..... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
als ik gvd moest kiezen :of mijn vrouw de deur uit of de derde ster??????????????? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 18:03 schreef Pietje het volgende:[..] Dat laatste daar heb je zeker gelijk in Remco. Ajax heeft in de competitie het minst aantal tegendoelpunten geïncasseerd. Maar het is de manier van voetballen. Dat stemt mij somber... Je moet toch ergens beginnen??? Men probeert vanuit de Ajaxschool te voetballen, en het is goed te zien, dat men ales wat er fout gaat herkend en erkend, de trainer, maar ook de spelers zeggen dit trouwens zelf. Onder Jol deed men altijd net alsof alles fantastisch was terwijl het tegendeel waar was. Men heeft jaren niet meer volgens de Ajax school voetbal gespeeld, en dat zal dus ook met vallen en opstaan gaan, en af en toe zal men het hoofd een stoten zoals uit tegen Utrecht. Als men de slechte wdstrijden blijft winnen en zelf langzaam, beter gaat spelen, dan gaan we met de Boer een mooie tijd tegemoet. En kunnn we de jaren 70 en 90 misschien gaan herbeleven...
Het lijkt zelfs op het verleden... Matige jaren 60 voor Ajax, prachtige jaren 70 voor Ajax, matige jaren 80 voor Ajax, en prachtige jaren 90 voor Ajax, matige jaren 2000 voor Ajax, Prachtige jaren 2010 voor Ajax.... Hoe lijkt dat... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
is het dan in de jaren 2040 weer goed???????? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 18:08 schreef remco k het volgende:[..] Je moet toch ergens beginnen??? Men probeert vanuit de Ajaxschool te voetballen, en het is goed te zien, dat men ales wat er fout gaat herkend en erkend, de trainer, maar ook de spelers zeggen dit trouwens zelf. Onder Jol deed men altijd net alsof alles fantastisch was terwijl het tegendeel waar was. Men heeft jaren niet meer volgens de Ajax school voetbal gespeeld, en dat zal dus ook met vallen en opstaan gaan, en af en toe zal men het hoofd een stoten zoals uit tegen Utrecht. Als men de slechte wdstrijden blijft winnen en zelf langzaam, beter gaat spelen, dan gaan we met de Boer een mooie tijd tegemoet. En kunnn we de jaren 70 en 90 misschien gaan herbeleven... Het lijkt zelfs op het verleden... Matige jaren 60 voor Ajax, prachtige jaren 70 voor Ajax, matige jaren 80 voor Ajax, en prachtige jaren 90 voor Ajax, matige jaren 2000 voor Ajax, Prachtige jaren 2010 voor Ajax.... Hoe lijkt dat... Je maakt me weer vrolijk, hahahaha :-) Een prima vooruitzicht en ik hoop met heel mijn hart en ziel dat je gelijk krijgt! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: whahahah jij bent een slimme rakker neman!!!!!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Whahahaha! Ja... daar sta je dan... whahahaha! Ik zeg de derde ster je huis in laten komen en samen met je vrouw... nou, vul dat laatste zelf maar in ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Moet je Mokummers in het elftal zetten,maar die zijn er niet,of te weinig |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: jij voldoet aan alle criteria |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 18:14 schreef Pietje het volgende:[..] Whahahaha! Ja... daar sta je dan... whahahaha! Ik zeg de derde ster je huis in laten komen en samen met je vrouw... nou, vul dat laatste zelf maar in ;-) hahahaah ik laat die ster binnen man!!!!!!!whahahahah sorry schatje......... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: is dat goed of slecht bedoelt???:-( |
|
|
|