|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Vooral de branie en bluf arrogant wil ik je niet noemen |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
weet ik man!half woord nodig en we begrijpen mekaar he? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
neman is ok ole ole!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
neman-til wie kent hem niet neman-til neman-til is een echte ajacied!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: Hoppa, in die ster :P |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Sinds 20 jaar zit ik nu te blozen,heb rode wangetjes man en bloed heet,WIL JE MET ME TROUWEN |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: en jij als mijn bij vrouw(man) |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Ooh nee hé hier gaat me toto.. Sevilla - Malaga heb ik een 1tje, staat nog 0-0... Net nu ik Groningen en PSV al goed heb... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 17:49 schreef remco k het volgende:[..] Helemaal mee eens, ik en Joduh waren dan ook van mening dat Mertens best gekocht mocht worden voor bijvoorbeeld een 8 miljoenm buiten het feit dat het een goede speler is, geef je ook wat af richting de andere spelers, namelijk dat het niet vanzelfsprekend is dat men in de basis staat bij Ajax. Het was een impuls geweest in de selectie, en je had een signaal richting het publiek afgegeven... Toch kunnen er gekke dingen gebeuren. Twente moet komend weekend thuis tegen Vitesse, dat is niet automatisch winst. En PSV verwacht ik van dat ze niet winnen in Alkmaar. Als...LET OP ALS....Ajax wint uit bij Roda, dan krijgen we VVV thuis de week erop...als wij deze wedstrijden allebei winnen, dan denk ik dat we een plaatsje zijn opgeschoven.. Ik had dat bedrag nooit voor Mertens betaald Remco. Gewoon puur, omdat Ajax hem een aantal jaren geleden voor een prikkie had kunnen ophalen. Ik ben wel erg gecharmeerd van Mertens, maar het is gewoon teveel geld vind ik. Als AJAX destijds Mertens en Chadli had binnengehaald waren we nu veel verder geweest, maar men ziet het gewoon niet bij Ajax. Ook voor Dost was geen alternatief, maar ik heb vanmiddag v.Ginkel bij Vitesse gezien en ik denk dat hij veel potentie heeft. Die had Ajax voor een redelijke prijs kunnen halen en had Ajax meer mogelijkheden gehad voor de spitsposities. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Je kan niet iedere speler binnenhalen waarvan je denk dat ie wel ok ism blijkbaar vond men hun toen niet goed genoeg, ik vind ook niet dat je daarin naar het verleden moet kijken, we hebben nu gewoon zo'n speler nodig erbij... En als je 8 miljoen betaald voor een speler die 20+ kan opleveren, dan is dat geen slechte investring.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 20:01 schreef remco k het volgende:Je kan niet iedere speler binnenhalen waarvan je denk dat ie wel ok ism blijkbaar vond men hun toen niet goed genoeg, ik vind ook niet dat je daarin naar het verleden moet kijken, we hebben nu gewoon zo'n speler nodig erbij... En als je 8 miljoen betaald voor een speler die 20+ kan opleveren, dan is dat geen slechte investring.. Ik begrijp je punt, maar het is een afweging maken vind ik. Ik vind het veel geld en de kans dat hij niet slaagt is aanwezig, omdat hij denk ik teveel nadenkt en daardoor een twijfelaar word. Bovendien denk ik dat Ozbiliz een grote kan worden en je in principe een soort Mertens in huis hebt. Daarbij is het een gegeven dat het bij Ajax een wirwar moet zijn, want ik kan op een blauwe maandag nog wel zien of een speler klasse heeft, maar duurbetaalde scouts bij Ajax dus niet. Al met al kom ik dan met een besluit over die afweging en dan zou ik als Ajax nee zeggen. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 20:01 schreef remco k het volgende:Je kan niet iedere speler binnenhalen waarvan je denk dat ie wel ok ism blijkbaar vond men hun toen niet goed genoeg, ik vind ook niet dat je daarin naar het verleden moet kijken, we hebben nu gewoon zo'n speler nodig erbij... En als je 8 miljoen betaald voor een speler die 20+ kan opleveren, dan is dat geen slechte investring.. Ben het met je eens. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 20:01 schreef remco k het volgende:Je kan niet iedere speler binnenhalen waarvan je denk dat ie wel ok ism blijkbaar vond men hun toen niet goed genoeg, ik vind ook niet dat je daarin naar het verleden moet kijken, we hebben nu gewoon zo'n speler nodig erbij... En als je 8 miljoen betaald voor een speler die 20+ kan opleveren, dan is dat geen slechte investring.. Mertens gaat nooit 20+ opleveren, ook niet als die bij Ajax nu zo zou spelen.
We hadden hem toen moeten halen, niet nu. Nu verder scouten, er lopen genoeg talenten rond. Ook in onze jeugd. Mertens halen zou korte termijn denken geweest zijn. Net zoals Dorst |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Jullie kijken alleen maar naar boven, hebben het alleen over pisvee en twente, kijk vooral in de rug... Het ploegje van Huistra vind ik ook een kampioenskandidaat. Speelt volwassen met een paar bikkelaars en een superspits! Matavs, Dusan Tadic, Thomas Enevoldsen en Andreas Granqvist zouden bij Ajax niet misstaan.
Had een paar weken geleden al geroepen, Nee geen Dost maar Matavs! Matavs is de 2e Huntelaar let op mijn woorden... |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Matavz is geen aanspeelpunt, dat zie je zelf toch ook wel?? Ajax heeft een aanspeelpunt nodig! Matavz is niet de juiste man voor Ajax! |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
en werd het toch nog een goed en lekker weekend...joduuuh,joduuuh ik hou zoveel van me cluppie,ajax forever jood tot de dood...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 februari 2011 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
conclusie speelronde 22; eind goed al goed!! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Wel 2 opvallende statistieken. Ajax heeft nu de minst gepasseerde defensie met 20 goals tegen. Daar staat tegenover dat er maar liefst 6 ploegen zijn met meer goals voor. Dat is voor Ajax toch een zeer teleurstellende prestatie moet ik zeggen, zeker als je vorig jaar eindigde met 106 goals voor, en nu dus ruim minder presteerd wat dat betreft.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 februari 2011 door Eide -- |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op maandag 07 februari 2011 - 00:54 schreef Eide het volgende:Wel 2 opvallende statistieken. Ajax heeft nu de minst gepasseerde defensie met 20 goals tegen. Daar staat tegenover dat er maar liefst 6 ploegen zijn met meer goals voor. Dat is voor Ajax toch een zeer teleurstellende prestatie moet ik zeggen, zeker als je vorig jaar eindigde met 106 goals voor, en nu dus ruim minder presteerd wat dat betreft. kan misschien teleurstellend zijn, maar had ajax afgelopen seizoen wat aan die 106 doelpunten? nee, ze stonden alweer met lege handen in de competitie. Dan wil ik er nu wel eens voor tekenen dat ze eens wat minder scoren, maar wel de schaal pakken. |
|
|
|
|
Hmmz
|
|
|
Jammer Thomas maar Villareal verloor gisteren al thuis van Levante |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hahaha! Wat een eer ;-) |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 21:52 schreef FsideVak129 het volgende:[..] Mertens gaat nooit 20+ opleveren, ook niet als die bij Ajax nu zo zou spelen. We hadden hem toen moeten halen, niet nu. Nu verder scouten, er lopen genoeg talenten rond. Ook in onze jeugd. Mertens halen zou korte termijn denken geweest zijn. Net zoals Dorst Dost ben ik het niet mee eens... die jongen is nog maar 21 mertens al 24 dacht ik ? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
heb vanacht liggen dromen man.. en wat kwam daaruit ? wat ik vandaag op et nieuws lees... :S AC MIlan wil Vertonghen.. en wat ik heb gedroomd is dat Seedorf word gebruikt als Ruilmateriaal, + wat centjes
zou die droom dan echt uitkomen nu ? bedoel tis geen grapje ofzo heb het ECHT gedroomd en toen ik nieuws keek viel me gelijk op dat Milan belang had bij Vertonghen :S heel appart dit |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 februari 2011 - 00:26 schreef alibabba het volgende:[..] Het is meer het middenveld wat onderbezet is denk ik. Een echte leider ala Jan v.Halst destijds, die de mouwen opstroopte en leiding gaf aan het elftal. Er zijn inderdaad teveel broekies en de Zeeuw moet nu echt laten zien dat ie meer kan als we dit seizoen van 'm gewend zijn. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
interesseert me geen flikker wat de rest doet man...... |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 23:04 schreef Jack Huntelaar het volgende:Jullie kijken alleen maar naar boven, hebben het alleen over pisvee en twente, kijk vooral in de rug... Het ploegje van Huistra vind ik ook een kampioenskandidaat. Speelt volwassen met een paar bikkelaars en een superspits! Matavs, Dusan Tadic, Thomas Enevoldsen en Andreas Granqvist zouden bij Ajax niet misstaan. Had een paar weken geleden al geroepen, Nee geen Dost maar Matavs! Matavs is de 2e Huntelaar let op mijn woorden... Tadic? Wij hebben Sulejmani! of Ebecilio. Enevoldsen? Wij hebben eriksen, of siem de jong. Granqvist? Wij hebben toby of vertonghen toch? Matavz die zouden wij als enigste kunnen gebruiken......... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
ter info, dit topic is van de vorige speelronde...... |
|
|
|