BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zijn er ook supporters die willen dat Feyenoord vooruit ga?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
de.fan
 de.fan - zaterdag 05 februari 2011 - 16:18   quote  deeplink  
Ik heb deze forum geopend omdat ik maar weinig steun krijgt betreft spelers die wel bekwaam zijn voor Feyenoord.
Ik heb gewoon het idee dat sommige spelers absoluut ongeschikt zijn voor feyenoord en dan nog zijn er supporters die deze spelers/trainers blijven steunen!! Dat kan er bij mij niet in!
En dan kunnen we zeuren dat er geen geld is maar er is altijd nog wel een jeugdspeler beschikbaar! Kijk je moet iedereen kansen geven maar op een gegeven moment hou het op! Ik wil weer dat Feyenoord een topclub wordt en niet spelers op blijft stellen die gewoon hebben bewezen niet mee te kunnen op dit niveau
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 05 februari 2011 - 16:22   quote  deeplink  
Dit niveau is niet hoog. Schaken, Auassar, ja dat is miskoop. Bruins: hangt er tegen aan, meer een matige mentaliteit.
Je overdrijft de boel.
Jeugdspelers zijn even niet toe aan bikkelen en degradatievoetbal. Er moet nu met beleid en ervaring geknokt worden.
Maximus
 Maximus - zaterdag 05 februari 2011 - 16:31   quote  deeplink  
Je moet s leren lezen! Ik zeg ook niet dat ze GOED GENOEG zijn maar ik brand ze niet openlijk af. Er is toch verdomme niet beter! Ik wil net zo goed als jou dat Feyenoord weer mee gaat doen om de prijzen maar het mag nu 1maal niet zo zijn. Maar wees gerust want de betere tijden komen eraan!
JanM
 JanM - zaterdag 05 februari 2011 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 februari 2011 - 16:31 schreef Maximus het volgende:
Je moet s leren lezen! Ik zeg ook niet dat ze GOED GENOEG zijn maar ik brand ze niet openlijk af. Er is toch verdomme niet beter! Ik wil net zo goed als jou dat Feyenoord weer mee gaat doen om de prijzen maar het mag nu 1maal niet zo zijn. Maar wees gerust want de betere tijden komen eraan!
PRECIES!

En ik denk echt dat als Meeuwis en Larsen met hun ervaring die jonge jongens 'bij de hand' nemen het weer gaat draaien. En dan gaan we ook een hele andere Bruins zien bijvoorbeeld!
hans b vak j
 hans b vak j - zaterdag 05 februari 2011 - 16:55   quote  deeplink  
Ga me nu niet vertellen dat Bruins al die jaren op Meeuwis en Larsen heeft zitten wachten om zich daaran te kunnen optrekken hij heeft pvd toch ook Gio John Dahl Roy en Kevin ect ect ect om zich heen gehad met voldoende ervaring Passee Bruins
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - zaterdag 05 februari 2011 - 16:56   quote  deeplink  
nee de meeste blijven liever achter troetelkind mario staan, ook al zou dat degradadatie kosten.
BRAYY
 BRAYY - zaterdag 05 februari 2011 - 17:43   quote  deeplink  
MARIO//WEGWEZEN!
JanM
 JanM - zaterdag 05 februari 2011 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 februari 2011 - 16:56 schreef Feijenoord1908 het volgende:
degradadatie
WTF?
MMM
 MMM - zaterdag 05 februari 2011 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 februari 2011 - 16:35 schreef JanM het volgende:

[..]

En dan gaan we ook een hele andere Bruins zien bijvoorbeeld!
Hahahahahahaha ja dat zagen we toen Makaay, Gio etc hier waren! Pleur toch op man, die Bruins kan er geen hol van.
Quiroz
 Quiroz - zaterdag 05 februari 2011 - 19:38   quote  deeplink  
Nee, ik niet ik hoop dat we gaan degraderen
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zaterdag 05 februari 2011 - 19:48   quote  deeplink  
Is dit topic een aanvraag om spelers weer uit te gaan fluiten ofzo?
Ik bedoel spelers als schaken en auasar zijn niet echt goed maar als je als supporter tegen die spelers ben dan ben je tegen het beleid van de club en het beleid van de club is de club.
Ook al vind je het een kutbeleid het is eenmaal ONS clubbeleid

"schelden is zinloos, steunen is goud"

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 februari 2011 door RedDevil1990 --
Crisismanager
 Crisismanager - zaterdag 05 februari 2011 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 februari 2011 - 19:38 schreef Quiroz het volgende:
Nee, ik niet ik hoop dat we gaan degraderen
Haha goeie Quiroz!

Weer zo'n cynische supporter die het allemaal zo goed weet. Een trainer alleen ontslaan heeft geen zin. Van Marwijk haalt de WK-finale, maar presteert ondermaats met Feyenoord. Verbeek en Been hebben bij elke andere club dan Feyenoord bewezen toptrainers te zijn, bij Feyenoord komt het er niet uit. Het probleem zit dieper in de club!
paco
 paco - zaterdag 05 februari 2011 - 20:17   quote  deeplink  
wat degraderen lul op
ALwaysfeyenoord
 ALwaysfeyenoord - zaterdag 05 februari 2011 - 20:17   quote  deeplink  
jonge jonge als ze allemaal zoveel talent hebben waarom staan we dan 15e en wordt er al weken weer geen wedstrijd gewonnen..talent voor traantjes laten op het veld dat hebben ze wel, ze kunnen beter hun energie steken in mentaliteit dan in traantjes!
sevillana
 sevillana - zaterdag 05 februari 2011 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 februari 2011 - 20:13 schreef Crisismanager het volgende:

[..]

Haha goeie Quiroz!

Weer zo'n cynische supporter die het allemaal zo goed weet. Een trainer alleen ontslaan heeft geen zin. Van Marwijk haalt de WK-finale, maar presteert ondermaats met Feyenoord. Verbeek en Been hebben bij elke andere club dan Feyenoord bewezen toptrainers te zijn, bij Feyenoord komt het er niet uit. Het probleem zit dieper in de club!
ben jij in staat om dat probleem op te lossen?
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 05 februari 2011 - 20:40   quote  deeplink  
quote:

[..]

..... Het probleem zit dieper in de club!
Bestuur zeker weer?
Nee, maar wel jonge jeugd meer scouten en opleiden op mentaliteit én doorgaan met saneren.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 06 februari 2011 - 01:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 februari 2011 - 20:17 schreef ALwaysfeyenoord het volgende:
jonge jonge als ze allemaal zoveel talent hebben waarom staan we dan 15e en wordt er al weken weer geen wedstrijd gewonnen..talent voor traantjes laten op het veld dat hebben ze wel, ze kunnen beter hun energie steken in mentaliteit dan in traantjes!
De Vrij////ECHTE FEYENOORDERT
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 06 februari 2011 - 01:20   quote  deeplink  
Maar ik zou zeggen, haal je trainerspapieren en doe het ff lekker voor
Quiroz
 Quiroz - zondag 06 februari 2011 - 01:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 01:19 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

De Vrij////ECHTE FEYENOORDERT
Wat een Feyenoorder, net of ie jankte om Feyenoord..
Quiroz
 Quiroz - zondag 06 februari 2011 - 01:43   quote  deeplink  
quote:

[..]

Haha goeie Quiroz!

Ik geef een antwoord op dit topic dat jij dan een verhaal in elkaar flanst... tja
crnal
 crnal - zondag 06 februari 2011 - 01:49   quote  deeplink  
feit is dat we gvd geen punten pakken en de rest wel

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 februari 2011 door crnal --
hotjumper
 hotjumper - zondag 06 februari 2011 - 01:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 februari 2011 - 16:18 schreef de.fan het volgende:
Ik heb deze forum geopend omdat ik maar weinig steun krijgt betreft spelers die wel bekwaam zijn voor Feyenoord.
Ik heb gewoon het idee dat sommige spelers absoluut ongeschikt zijn voor feyenoord en dan nog zijn er supporters die deze spelers/trainers blijven steunen!! Dat kan er bij mij niet in!
En dan kunnen we zeuren dat er geen geld is maar er is altijd nog wel een jeugdspeler beschikbaar! Kijk je moet iedereen kansen geven maar op een gegeven moment hou het op! Ik wil weer dat Feyenoord een topclub wordt en niet spelers op blijft stellen die gewoon hebben bewezen niet mee te kunnen op dit niveau
Stort €40.000.000 en stop met janken! Feyenoord is belangrijk, niet de prijzen!
crnal
 crnal - zondag 06 februari 2011 - 01:52   quote  deeplink  
..punten pakken...de rest telt niet.
En volgend jaar ach dan vertrekken vlaar, fer, wijnaldum, luc, en de gehuurde spelers
qua vooruitzicht tsjaaaaa

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 februari 2011 door crnal --
de.fan
 de.fan - zondag 06 februari 2011 - 06:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 01:51 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Stort €40.000.000 en stop met janken! Feyenoord is belangrijk, niet de prijzen!
Ja lekker belangrijk: Feyenoord en degradatie voetbal!!!!! Het is maar waar je van hou.
Jij ben er maar weer 1 die blijf hangen in wanprestaties
Maximus
 Maximus - zondag 06 februari 2011 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 06:01 schreef de.fan het volgende:

[..]

Ja lekker belangrijk: Feyenoord en degradatie voetbal!!!!! Het is maar waar je van hou.
Jij ben er maar weer 1 die blijf hangen in wanprestaties
Je bent echt dom he? Zag in een ander topic ook al dat ze jou iets duidelijk probeerden te maken.... je leest gewoon NIET en hebt oogkleppen op! Moeten we de situatie bij Feyenoord uittekenen voor je??? snap sowieso niet wat je op dit forum te zoeken hebt als koffie.fan
de.fan
 de.fan - zondag 06 februari 2011 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 09:27 schreef Maximus het volgende:

[..]

Je bent echt dom he? Zag in een ander topic ook al dat ze jou iets duidelijk probeerden te maken.... je leest gewoon NIET en hebt oogkleppen op! Moeten we de situatie bij Feyenoord uittekenen voor je??? snap sowieso niet wat je op dit forum te zoeken hebt als koffie.fan
Duidelijk proberen te maken?? Echt niet!! Jij en je vrienden blijven die waardeloze voetballers zoals: Bruins,Bahia,Mulder,Biseswar,Schaken,van Beukering en Auasser maar steunen en verdedigen net zoals ene Mario Been die het nog niet voor elkaar krijgt dat er een lantaarnpaal wordt gepasseerd. Je kan wel spelers blijven maar als die Feyenoord niet vooruit helpen dan hou het een keer op! Bahia en Bruins hebben al genoeg kansen gekregen en Mulder die maakt FOUT OP FOUT en dan zou die erin moeten blijven staan?? Dat kunnen we van jou en jou vrienden ook zeggen wat jullie hier te zoeken hebben!! Iedereen mag gewoon zijn mening geven toch en van daaruit een discussie aan gaan. Dat jullie waardeloze voetballers en trainer blijven steunen dat is jullie goed recht net zoals ik recht heb op een andere mening. Ik heb al eerder duidelijk gemaakt dat toen men Bruins en Slory binnen haalde dit de ingang was voor een neerwaartse spiraal en tot mijn spijt is dat helaas uit gekomen. Ook heeft Peter Bosz,Onno Jacobs en de RvC die destijds besloten om Makaay,Hofland,Gio en de Cler voor een godsvemogen binnen te halen een groot inbreng in de malaise bij Feyenoord. En zo zijn er meerdere oorzaken dat zal ik ook niet ontkennen. Maar wat ik niet wil en kan begrijpen is dat er supporters die in spelers en trainer blijven geloven die gewoon ONDERMAATS presteren. Bij elk ander bedrijfstak was je allang eruit gegooid!! Ik begrijp donders goed dat er bezuinigd moet worden en dat er nu niet veel gedaan kan worden maar ik vind hoe je situatie ook is , spelers die niet bekwaam zijn horen er gewoon niet in! Je zal zien dat Mulder WEER een minmaal een fout ga maken. En of dat een doelpunt ga kosten weten we pas later. Daar kan je klok mee gelijk zetten helaas
Ik van harte dat we vanmiddag met 3 punten vertrekken uit Arnhem. Dan kan ik weer eens rustig gaan slapen
Alexi
 Alexi - zondag 06 februari 2011 - 09:57   quote  deeplink  
Ik moet ook presteren bij mijn baas,
wanneer ik een wanprestatie lever,lig ik er binnen no-time uit!
Zo simpel is het!
Feyenoord heeft spelers die goed kunnen ballen,maar het is geen team geweest de laatste tijd,tegen twente zag je weer venijn in het spel,honger naar de bal! Ik denk en hoop vooral dat het vandaag anders uitpakt,
Collin
 Collin - zondag 06 februari 2011 - 10:00   quote  deeplink  
Wij steunen niet de in jouw ogen mindere spelers, die we door weinig tot geen financiele middelen tot onze beschikking hebben. Maar wij Steunen FEYENOORD. Je kan nu wel iedereen gaan afbranden maar daar gaan ze sowieso niet beter van spelen. Dus ja, eigenlijk ben jij best dom en heb je oogkleppen op.
Els
 Els - zondag 06 februari 2011 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 09:57 schreef Alexi het volgende:
Ik moet ook presteren bij mijn baas,
wanneer ik een wanprestatie lever,lig ik er binnen no-time uit!
Zo simpel is het!
Feyenoord heeft spelers die goed kunnen ballen,maar het is geen team geweest de laatste tijd,tegen twente zag je weer venijn in het spel,honger naar de bal! Ik denk en hoop vooral dat het vandaag anders uitpakt,
Euhh, nee. Je zou je iets beter kunnen verdiepen in het arbeidsrecht. Als jij een slechte prestatie levert, dan krijg je een slechte beoordeling en na een jaar of 2 kan je baas pas van je af. Als je hem uitscheldt of fysiek bedreigt of benadert, dan kun je op staande voet ontslagen worden. De kans dat een voetballer bij tegenvallend presteren van werkgever moet veranderen, is vele malen groter dan dat jij vanwege teleurstellend presteren exit bent.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 februari 2011 door Els --
de.fan
 de.fan - zondag 06 februari 2011 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 10:00 schreef Collin het volgende:
Wij steunen niet de in jouw ogen mindere spelers, die we door weinig tot geen financiele middelen tot onze beschikking hebben. Maar wij Steunen FEYENOORD. Je kan nu wel iedereen gaan afbranden maar daar gaan ze sowieso niet beter van spelen. Dus ja, eigenlijk ben jij best dom en heb je oogkleppen op.
Hoor wie het zegt............en dan zou ik dom zijn en oogkleppen op hebben , hahahahahaha
Vnny
 Vnny - zondag 06 februari 2011 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 11:01 schreef de.fan het volgende:

[..]

Hoor wie het zegt............en dan zou ik dom zijn en oogkleppen op hebben , hahahahahaha
Als er 99 vd 100 mensen hier tegen jou zegt dat je dom lult moet je jezelf vooral voorhouden dat je het bij het juiste eind hebt. Nooit toegeven!
piet de paler
 piet de paler - zondag 06 februari 2011 - 11:07   quote  deeplink  
Alles draait om geld en dat is er (nog) niet dus geen toekomst dromen en elkaar gek maken over onbetaalbare aankopen
biak
 biak - zondag 06 februari 2011 - 11:39   quote  deeplink  
Wat zijn jullie toch een stel zeikers zeg elke dag dat zelfde geouwehoer.
Zitten hier een beetje me zondag te verzieken, ik zit me al te verheugen op de wedstrijd deze middag en ik hoop op een zege voor Feyenoord, en als dat niet zo is jammer dan.
Fijne zondag allemaal .
MMM
 MMM - zondag 06 februari 2011 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 11:39 schreef biak het volgende:
Wat zijn jullie toch een stel zeikers zeg elke dag dat zelfde geouwehoer.
Zitten hier een beetje me zondag te verzieken, ik zit me al te verheugen op de wedstrijd deze middag en ik hoop op een zege voor Feyenoord, en als dat niet zo is jammer dan.
Fijne zondag allemaal .
Kom je hier toch niet? Zie het probleem niet zo..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 06 februari 2011 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 11:48 schreef MMM het volgende:

[..]

Zo is dat!!!
Vnny
 Vnny - zondag 06 februari 2011 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 11:48 schreef MMM het volgende:

[..]

+1 als ik mijn humeur zou laten bepalen door de meeste posts op dit forum gin ik iedere avond huilend naar bed, haha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 06 februari 2011 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 11:01 schreef de.fan het volgende:

[..]

Ja idd!!!
FR-Yannick
 FR-Yannick - zondag 06 februari 2011 - 12:08   quote  deeplink  
Jullie Zitten hier allemaal wat op elkaar te zeiken ,
Maar dat heeft ook geen nut ,
iedereen heeft een mening , niet elke mening is de waarheid dat klopt,
Maar er is wel een punt als iemand zegt ,
Dat mulder bahia enz prutsers zijn.
Waar is Van Dijk,
hij kan wel 42 zijn maar alshij beter is dan keept hij toch ?
hotjumper
 hotjumper - zondag 06 februari 2011 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 09:53 schreef de.fan het volgende:

[..]

Duidelijk proberen te maken?? Echt niet!! Jij en je vrienden blijven die waardeloze voetballers zoals: Bruins,Bahia,Mulder,Biseswar,Schaken,van Beukering en Auasser maar steunen en verdedigen net zoals ene Mario Been die het nog niet voor elkaar krijgt dat er een lantaarnpaal wordt gepasseerd. Je kan wel spelers blijven maar als die Feyenoord niet vooruit helpen dan hou het een keer op! Bahia en Bruins hebben al genoeg kansen gekregen en Mulder die maakt FOUT OP FOUT en dan zou die erin moeten blijven staan?? Dat kunnen we van jou en jou vrienden ook zeggen wat jullie hier te zoeken hebben!! Iedereen mag gewoon zijn mening geven toch en van daaruit een discussie aan gaan. Dat jullie waardeloze voetballers en trainer blijven steunen dat is jullie goed recht net zoals ik recht heb op een andere mening. Ik heb al eerder duidelijk gemaakt dat toen men Bruins en Slory binnen haalde dit de ingang was voor een neerwaartse spiraal en tot mijn spijt is dat helaas uit gekomen. Ook heeft Peter Bosz,Onno Jacobs en de RvC die destijds besloten om Makaay,Hofland,Gio en de Cler voor een godsvemogen binnen te halen een groot inbreng in de malaise bij Feyenoord. En zo zijn er meerdere oorzaken dat zal ik ook niet ontkennen. Maar wat ik niet wil en kan begrijpen is dat er supporters die in spelers en trainer blijven geloven die gewoon ONDERMAATS presteren. Bij elk ander bedrijfstak was je allang eruit gegooid!! Ik begrijp donders goed dat er bezuinigd moet worden en dat er nu niet veel gedaan kan worden maar ik vind hoe je situatie ook is , spelers die niet bekwaam zijn horen er gewoon niet in! Je zal zien dat Mulder WEER een minmaal een fout ga maken. En of dat een doelpunt ga kosten weten we pas later. Daar kan je klok mee gelijk zetten helaas
Ik van harte dat we vanmiddag met 3 punten vertrekken uit Arnhem. Dan kan ik weer eens rustig gaan slapen
Op één of andere manier moet ik altijd aan deze reclame denken als ik jouw stukjes lees:

De club heeft alle steun nodig die het kan krijgen, jammer dat jij dat niet inziet.
Vnny
 Vnny - zondag 06 februari 2011 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 12:08 schreef FR-Yannick het volgende:
Waar is Van Dijk,
voor love topics moet je bij obiku zijn ;)
hotjumper
 hotjumper - zondag 06 februari 2011 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
.....
Waar is Van Dijk,
vorig seizoen was hij beter, nu zeker niet!
Els
 Els - zondag 06 februari 2011 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Waar is Van Dijk,
Als iedereen een MENING heeft, dat vindt iemand Mulder en Bahia prutsers, en kun je niet zeggen dat ze prutsers zijn. Sommigen zeggen een discussie te willen hebben, maar poneren alleen stellingen als absolute waarheden. Daarnaast kan je je afvragen of je mensen zo moet kwalificeren, als prutsers, mongolen en alle andere fraaie termen die hier zo af en toe over het forum vliegen.
Els
 Els - zondag 06 februari 2011 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 12:10 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Op één of andere manier moet ik altijd aan deze reclame denken als ik jouw stukjes lees:

[ filmpje ]

De club heeft alle steun nodig die het kan krijgen, jammer dat jij dat niet inziet.
Je kan het niet treffender verwoorden. Ben er stil van.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 06 februari 2011 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Waar is Van Dijk,
En als mensen daar op reageren omdat zij het er niet mee eens
is dat toch ook een mening?Lijkt mij duidelijk dus wat probeer
je nu eigelijk te zeggen?
FR-Yannick
 FR-Yannick - zondag 06 februari 2011 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 12:14 schreef Els het volgende:

[..]

Als iedereen een MENING heeft, dat vindt iemand Mulder en Bahia prutsers, en kun je niet zeggen dat ze prutsers zijn. Sommigen zeggen een discussie te willen hebben, maar poneren alleen stellingen als absolute waarheden. Daarnaast kan je je afvragen of je mensen zo moet kwalificeren, als prutsers, mongolen en alle andere fraaie termen die hier zo af en toe over het forum vliegen.
Dat zou ik dan misschien niet moeten doen ,
maar als het feiten zijn.
Els
 Els - zondag 06 februari 2011 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 12:18 schreef FR-Yannick het volgende:

[..]

Dat zou ik dan misschien niet moeten doen ,
maar als het feiten zijn.
De eerste regel is hoopgevend.
de.fan
 de.fan - zondag 06 februari 2011 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 11:04 schreef Vnny het volgende:

[..]

Als er 99 vd 100 mensen hier tegen jou zegt dat je dom lult moet je jezelf vooral voorhouden dat je het bij het juiste eind hebt. Nooit toegeven!
hahahahaha nog zo eentje hahahahahaha nummer 2 van de 100
Vnny
 Vnny - zondag 06 februari 2011 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 12:21 schreef de.fan het volgende:

[..]

hahahahaha nog zo eentje hahahahahaha nummer 2 van de 100
de andere 97 zie je niet zo makkelijk met oogkleppen
FR-Yannick
 FR-Yannick - zondag 06 februari 2011 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 12:20 schreef Els het volgende:

[..]

De eerste regel is hoopgevend.
euh.
Bedankt. ?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zijn er ook supporters die willen dat Feyenoord vooruit ga?

0.0100471