|
|
peer 2
|
|
|
Telegraaf:
Blootmodel preses Poolse club Van onze Telesportredactie POZNAN - De supporters van een Poolse voetbalclub hebben tegenwoordig moeite om hun aandacht bij de verrichtingen van de spelers te houden. Sinds de komst van een nieuwe voorzitter krijgt Warta Poznan bijna net zoveel aandacht in de media als bijvoorbeeld het Wisla Kraków van trainer Robert Maaskant.
Izabela Lukomska-Pyzalska is sinds vorige maand preses bij de tweedeklasser. De 33-jarige blondine heeft al een heel leven als naaktmodel achter de rug. In 2001 werd ze zelfs 'Playmate of the Year'.
Ook acteerde ze in een Poolse soap. "Momenteel ben ik succesvol in de zakenwereld. Ik weet dus ook hoe je een club moet leiden", meent Iza zelfverzekerd.
De spelersgroep van Warta Poznan juichte de komst van de nieuwe voorzitter toe. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
peer 2
|
|
|
Misschien heeft ze een leuke zus? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: ik heb al zussen zat |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Ik vind op zich dat Gudde lekker moet blijven, maar als ik dit zie
begin ik toch te wankelen ... |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Totaal geen ruggengraat. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Hahahahahahahaha, of bedoel je haar? |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Nee ik bedoel jou. Bij het aanzien van een doodnormale vrouw lig jij al kwijlend onder de tafel |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 februari 2011 - 20:00 schreef RedDevil1990 het volgende:Nee ik bedoel jou. Bij het aanzien van een doodnormale vrouw lig jij al kwijlend onder de tafel Volgens mij is zij de eerste vrouwelijke baas van een voetbalclub, maar ach ... als jij het leuk vindt om dit soort post te plaatsen: leef je lekker uit joh! |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Nou ik geloof er gewoon niet in dat dat een toekomst heeft. Ik veklaar ze daar in Polen voor gek om een vrouw de mannenwereld in te laten gaan. Dit vind ik overdreven emancipatie |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 februari 2011 - 20:00 schreef RedDevil1990 het volgende:Nee ik bedoel jou. Bij het aanzien van een doodnormale vrouw lig jij al kwijlend onder de tafel hahaha wel stoer hoor van je: doodnormale vrouw. Voor jou zeker dagelijks kost zulke vrouwen.... |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 februari 2011 - 20:30 schreef Pietje1 het volgende:[..] hahaha wel stoer hoor van je: doodnormale vrouw. Voor jou zeker dagelijks kost zulke vrouwen.... Ik word in ieder geval niet warm of koud van der. Dus voor mij is het een gewone vrouw van middelbare leeftijd. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 februari 2011 - 20:34 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Ik word in ieder geval niet warm of koud van der. Dus voor mij is het een gewone vrouw van middelbare leeftijd. homo of 12 jaar en verliefd op Dora? |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Nee 21 jaar oud heb al een pracht vriendin en een dochter. Dus ik ben blij met wat ik heb |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: Dus dan kan je niet meer zien wat een mooie vrouw is? Ik ben getrouwd met een prachtige vrouw (fotomodel geweest) en heb 2 dochters, maar ik kan echt nog wel eens mijn nek verekken als er een mooie vrouw langs loopt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 februari 2011 - 20:42 schreef Pietje1 het volgende:[..] Dus dan kan je niet meer zien wat een mooie vrouw is? Ik ben getrouwd met een prachtige vrouw (fotomodel geweest) en heb 2 dochters, maar ik kan echt nog wel eens mijn nek verekken als er een mooie vrouw langs loopt. Idd, gelukkig wel, anders ga ik wel in Staphorst of Urk wonen. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Oh ik kan dat ook wel maar ik ben 21 dus ik kijk niet naar iemand die me moeder had kunnen zijn. Ik blijf een beetje tussen 17 en 27 jaar |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 februari 2011 - 20:11 schreef JanM het volgende:[..] Volgens mij is zij de eerste vrouwelijke baas van een voetbalclub, maar ach ... als jij het leuk vindt om dit soort post te plaatsen: leef je lekker uit joh! Nee, in Nederland is er ook één, van De Graafschap ofzo. Is een keer bij Deksen geweest, en die zag er weinig heil in. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 februari 2011 - 20:42 schreef Pietje1 het volgende:[..] Dus dan kan je niet meer zien wat een mooie vrouw is? Ik ben getrouwd met een prachtige vrouw (fotomodel geweest) en heb 2 dochters, maar ik kan echt nog wel eens mijn nek verekken als er een mooie vrouw langs loopt. Carry Tefsen werkt ook als fotomodel, zegt dus niet erg veel..... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Voor de twijfelaars deze dan (ook al gepost in het daarvoor bestemde topic):
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als ze zó gaat voorzitten dan speelt die club volgend jaar Champions League. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ik twijfelde al niet maar nu al helemaal niet ...watna kobjeta |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 februari 2011 - 20:47 schreef RedDevil1990 het volgende:Oh ik kan dat ook wel maar ik ben 21 dus ik kijk niet naar iemand die me moeder had kunnen zijn. Ik blijf een beetje tussen 17 en 27 jaar kom op man, lekker milfje |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: ja een lekkere meid van een jaar of 20 met een kind is ook een milf. haha Maar in het algemeen denk ik al snel van ja daaag het had me moeder kunnen zijn ;) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 februari 2011 - 23:17 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] ja een lekkere meid van een jaar of 20 met een kind is ook een milf. haha Maar in het algemeen denk ik al snel van ja daaag het had me moeder kunnen zijn ;) hehehe |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: Zoals Pim al zei:Mens ga lekker thuis koken! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 februari 2011 - 23:17 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] ja een lekkere meid van een jaar of 20 met een kind is ook een milf. haha Maar in het algemeen denk ik al snel van ja daaag het had me moeder kunnen zijn ;) Mooi man,jammer dat ik nooit in staat geweest ben om zulke gedachtes te delen haha Maar ik heb respect voor je pik!! |
|
|
|