BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ik zie geen reden om Mulder niet in de goal van Feyenoord te zetten

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zaterdag 05 februari 2011 - 19:38   quote  deeplink  
Erwin Mulder hoeft zich geen zorgen te maken over zijn basisplaats bij Feyenoord. Ondanks de sportieve malaise bij de Rotterdammers en de niet altijd zekere optredens van de doelman, blijft Mulder eerste doelman. "Ik ben zeer tevreden over Erwin", benadrukt Mario Been tegenover RTV Rijnmond.
"Helaas is het zo dat als een keeper een fout maakt het direct een doelpunt is", legt Been uit. "Maar ik zie geen reden om hem daardoor niet in de goal te zetten. Ik heb enorm veel vertrouwen in hem. Ik zie heel veel perspectief."
MMM
 MMM - zaterdag 05 februari 2011 - 19:39   quote  deeplink  
Mario, tipje van mij: www.pearle.nl
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zaterdag 05 februari 2011 - 19:40   quote  deeplink  
Ik denk dat dit meer zeg over de capaciteiten van Been dan van Mulder.
Als de trainer vind dat het allemaal koek en ei gaat met die jongen dan moet Mario maar ff wat dvdtjes gaan bekijken denk ik.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 05 februari 2011 - 20:47   quote  deeplink  
Snap 't ook niet zo goed meer...Wat heeft van Dijk verkeerd gedaan?
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zaterdag 05 februari 2011 - 20:49   quote  deeplink  
V dijk was gebleseerd volgens mij
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 05 februari 2011 - 20:51   quote  deeplink  
Is nog geen reden om Mulder tot 1e keeper te promoveren. Onduidelijke keuze.
de kromme 73
 de kromme 73 - zaterdag 05 februari 2011 - 21:02   quote  deeplink  
haal aub een andere keeper volgend seizoen.
rv1992
 rv1992 - zaterdag 05 februari 2011 - 21:03   quote  deeplink  
Hopen dat ie morgen maar niet blundert...
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 05 februari 2011 - 21:23   quote  deeplink  
hij is gek
de.fan
 de.fan - zaterdag 05 februari 2011 - 21:26   quote  deeplink  
Hier blijkt maar weer dat Mario niet bekwaam is om het vak uit te oefenen!!
Hoeveel blunders moet ie nog maken voor Mulder eruit gaat?? Ik kan me nog een wedstrijd in het begin van het vorig seizoen herinneren toen Darley onder de lat stond in de kuip tegen NEC , hij stond toen formidabel te keepen en was eerste keus van Been! Helaas raakte ie toen geblesseerd. Maar in potentie zijn Darley en Lamprou veel betere keepers dan Mulder. En laat van Dijk gewoon afscheid nemen van feyenoord en van zijn oude dag genieten!
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 05 februari 2011 - 21:41   quote  deeplink  
Jee man, blijf je zo? Heeft Mario een keer op je voet gestaan?
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - zaterdag 05 februari 2011 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 februari 2011 - 21:41 schreef FR-Henk het volgende:
Jee man, blijf je zo? Heeft Mario een keer op je voet gestaan?
nee hij leidt onze club met z'n onkunde naar degradatie..dat is VEEL erger. maarja blijf jij maar lekker BLIND achter het troetelkind staan.
Els
 Els - zaterdag 05 februari 2011 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 februari 2011 - 21:26 schreef de.fan het volgende:
Hier blijkt maar weer dat Mario niet bekwaam is om het vak uit te oefenen!!
Hoeveel blunders moet ie nog maken voor Mulder eruit gaat?? Ik kan me nog een wedstrijd in het begin van het vorig seizoen herinneren toen Darley onder de lat stond in de kuip tegen NEC , hij stond toen formidabel te keepen en was eerste keus van Been! Helaas raakte ie toen geblesseerd. Maar in potentie zijn Darley en Lamprou veel betere keepers dan Mulder. En laat van Dijk gewoon afscheid nemen van feyenoord en van zijn oude dag genieten!
Blijkt? Hieruit blijkt maar weer dat jij niet kunt analyseren, deduceren en concluderen. De enige juiste opmerking zou zijn geweest dat jij van mening bent dat Mario niet bekwaam is.
sevillana
 sevillana - zaterdag 05 februari 2011 - 22:23   quote  deeplink  
Hup Mulder!
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 05 februari 2011 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 februari 2011 - 22:14 schreef Feijenoord1908 het volgende:

[..]

nee hij leidt onze club met z'n onkunde naar degradatie..dat is VEEL erger. maarja blijf jij maar lekker BLIND achter het troetelkind staan.
Wie is er blind? Jij verwacht met dit spelersmateriaal opnieuw een 4e plaats? Ik blind, en jij ook. Vraag me af wie dan eenoog is. Ik weet wel wie.
Els
 Els - zaterdag 05 februari 2011 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 februari 2011 - 22:26 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Wie is er blind? Jij verwacht met dit spelersmateriaal opnieuw een 4e plaats? Ik blind, en jij ook. Vraag me af wie dan eenoog is. Ik weet wel wie.
Sommige mensen zijn ziende blind. Denk dat we hier zo'n gevalletje hebben, Henk.
sevillana
 sevillana - zaterdag 05 februari 2011 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 februari 2011 - 22:26 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Wie is er blind? Jij verwacht met dit spelersmateriaal opnieuw een 4e plaats? Ik blind, en jij ook. Vraag me af wie dan eenoog is. Ik weet wel wie.
ik ook, IK namelijk!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 05 februari 2011 - 22:30   quote  deeplink  
hahahahahahaha
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 05 februari 2011 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 februari 2011 - 22:27 schreef Els het volgende:

[..]

Sommige mensen zijn ziende blind. Denk dat we hier zo'n gevalletje hebben, Henk.
Zou me mee vallen als ie nog reageert, Els. Hij is met te vaak zo'n stoere roepert die daarna de discussie niet meer aangaat.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 05 februari 2011 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 februari 2011 - 22:28 schreef sevillana het volgende:

[..]

ik ook, IK namelijk!
Verklikkert!
RW
 RW - zaterdag 05 februari 2011 - 23:02   quote  deeplink  
Als Rob van Dijk nu weer fit is, hoort hij zeker in de goal te staan. Feyenoord kan de laatste dertien wedstrijden absoluut geen risico meer lopen want er is nu geïnvesteerd in goede spelers wat betekent als feyenoord scoort we juist niet op knullige wijze door een of andere blunder van Mulder de punten weg gaan geven of gelijk spelen want dat kan funest zijn voor feyenoord. Dus Mario ga nu niet lopen experimenteren de komende dertien wedstrijden, maar zet de beste elf inclusief van Dijk, mits hij nu fit is in het veld.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zaterdag 05 februari 2011 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 februari 2011 - 22:26 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Wie is er blind? Jij verwacht met dit spelersmateriaal opnieuw een 4e plaats? Ik blind, en jij ook. Vraag me af wie dan eenoog is. Ik weet wel wie.
Mensen met het syndroom van down zeggen ook altijd 'jullie zijn gek en ik ben normaal'
Dusja iedereen heeft zo z'n eigen kijk op het leven zonder dat die persoon blind hoef te zijn.
Sommige zijn alleen wat beperkt in het bekijken van situatie's
crnal
 crnal - zondag 06 februari 2011 - 00:04   quote  deeplink  
Iedere week een blundertje in een moeilijk scorend team...
Wat is er toch gebeurd met de braziliaanse keeper Darley , vorig jaar eerste keus daarna blessure en verdwenen?
Alexmem
 Alexmem - zondag 06 februari 2011 - 00:11   quote  deeplink  
Heb je die niet gezien tegen (ik geloof) Sparta? Pff.. wat een drama was dat.
Pietje1
 Pietje1 - zondag 06 februari 2011 - 00:22   quote  deeplink  
Mulder///HELD!!
hotjumper
 hotjumper - zondag 06 februari 2011 - 01:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 februari 2011 - 20:47 schreef FR-Henk het volgende:
Snap 't ook niet zo goed meer...Wat heeft van Dijk verkeerd gedaan?
6 doelpunten tegen PSV gewoon laten lopen!
hotjumper
 hotjumper - zondag 06 februari 2011 - 01:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 februari 2011 - 21:26 schreef de.fan het volgende:
Hier blijkt maar weer dat Mario niet bekwaam is om het vak uit te oefenen!!
Hoeveel blunders moet ie nog maken voor Mulder eruit gaat?? Ik kan me nog een wedstrijd in het begin van het vorig seizoen herinneren toen Darley onder de lat stond in de kuip tegen NEC , hij stond toen formidabel te keepen en was eerste keus van Been! Helaas raakte ie toen geblesseerd. Maar in potentie zijn Darley en Lamprou veel betere keepers dan Mulder. En laat van Dijk gewoon afscheid nemen van feyenoord en van zijn oude dag genieten!
Heb je Darley tegen Sparta gezien? Dan was Aerts een rots van zelfvertrouwen, Feyenoord moet eens stoppen met talentvolle keepers in de kiem te smoren door nitwits als Timmer te halen.
hotjumper
 hotjumper - zondag 06 februari 2011 - 01:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 februari 2011 - 23:02 schreef RW het volgende:
Als Rob van Dijk nu weer fit is, hoort hij zeker in de goal te staan. Feyenoord kan de laatste dertien wedstrijden absoluut geen risico meer lopen want er is nu geïnvesteerd in goede spelers wat betekent als feyenoord scoort we juist niet op knullige wijze door een of andere blunder van Mulder de punten weg gaan geven of gelijk spelen want dat kan funest zijn voor feyenoord. Dus Mario ga nu niet lopen experimenteren de komende dertien wedstrijden, maar zet de beste elf inclusief van Dijk, mits hij nu fit is in het veld.
Dan is het te hopen dat ie niet meer dan 2 doelpunten tegen krijgt want dan laat ie de boel weer lopen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 06 februari 2011 - 08:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 01:58 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Dan is het te hopen dat ie niet meer dan 2 doelpunten tegen krijgt want dan laat ie de boel weer lopen.
Dit is een verwijzing naar de 10-0 in Eindhoven?
Klopt wel idd!!
Collin
 Collin - zondag 06 februari 2011 - 08:17   quote  deeplink  
Ik zeg Mulder in het doel, in potentie kan hij een hele goeie worden. v. Dijk heb ze tijd gehad en Darley vind ik persoonlijk minder als Mulder. En hij is nog eigen jeugd ook. Hij maakt af en toe een foutje, maar heeft ook al heel veel goeie reddingen gehad.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 06 februari 2011 - 08:50   quote  deeplink  
Ik ben het op zich eens met been maar dan moet hij nu ook wel eens een keeper laten staan en niet blijven switchen. Ben geen fan van Mulder maar als je hem beter wil maken zal je hem moeten laten staan voor langere tijd!
Els
 Els - zondag 06 februari 2011 - 09:52   quote  deeplink  
Nou, nou, de redelijkheid slaat toe.
Collin
 Collin - zondag 06 februari 2011 - 09:56   quote  deeplink  
Hij heb alleen maar geswitched als er weer eens een keeper geblesseerd was. maar wat je zegt de gene die keept moet nu maar eens een reeks wedstrijden neer zetten.
Vnny
 Vnny - zondag 06 februari 2011 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 01:54 schreef hotjumper het volgende:

[..]

6 doelpunten tegen PSV gewoon laten lopen!
Eens! gewoon Mulder laten staan! Het is de beste keeper die we op dit moment hebben
opnaarbeteretijden
 opnaarbeteretijden - zondag 06 februari 2011 - 10:39   quote  deeplink  
Het is lang geleden dat wij we een keeper gehad hebben met mee voetballend vermogen. ook zijn reflex mag er zijn. natuurlijk zijn het cruciale fouten maar ik zal deze jongen laten staan. ik denk dat wanneer deze jongen vertrouwen heeft, en dat zal hij zeker op deze leeftijd ook van supporters moeten krijgen, heel veel voor ons kan betekenen.
de.fan
 de.fan - zondag 06 februari 2011 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 08:17 schreef Collin het volgende:
Ik zeg Mulder in het doel, in potentie kan hij een hele goeie worden. v. Dijk heb ze tijd gehad en Darley vind ik persoonlijk minder als Mulder. En hij is nog eigen jeugd ook. Hij maakt af en toe een foutje, maar heeft ook al heel veel goeie reddingen gehad.
Als je Darley minder vind dan Mulder dan heb jij zeker geen kaas gegeten van het keepersvak.
Het enige nadeel van Darley is dat ie nu te blessure gevoelig is maar in potentie een VEEL betere keeper dan Mulder. Dat zal de toekomst uitwijzen al dan niet bij Feyenoord dan wel bij een andere club.
de.fan
 de.fan - zondag 06 februari 2011 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 01:56 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Heb je Darley tegen Sparta gezien? Dan was Aerts een rots van zelfvertrouwen, Feyenoord moet eens stoppen met talentvolle keepers in de kiem te smoren door nitwits als Timmer te halen.
Oke daar heb je weer gelijk in. Maar Mulder in het nieuwe jaar?? Dat was formidabel zeker....
Sorry maar Darley en Lamprou zijn in potentie echt wel betere keepers dan Mulder
de.fan
 de.fan - zondag 06 februari 2011 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 februari 2011 - 22:19 schreef Els het volgende:

[..]

Blijkt? Hieruit blijkt maar weer dat jij niet kunt analyseren, deduceren en concluderen. De enige juiste opmerking zou zijn geweest dat jij van mening bent dat Mario niet bekwaam is.
Dat heb ik beste Els, al meerdere keren aan gegeven dat Mario geen spelers beter maakt. En het elftal laat ie ook nog steeds niet beter spelen. Op een helftje tegen FC Twente na dan
Collin
 Collin - zondag 06 februari 2011 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 10:55 schreef de.fan het volgende:

[..]

Oke daar heb je weer gelijk in. Maar Mulder in het nieuwe jaar?? Dat was formidabel zeker....
Sorry maar Darley en Lamprou zijn in potentie echt wel betere keepers dan Mulder
Sorry hoor maar wat heeft lamprou nou laten zien man. daar kan je toch nog helemaal geen oordeel over vellen. is tweede keeper bij excelsior. en Darley is redelijk goed maar echt niet beter als mulder. jonge keepers maken nou eenmaal fouten, zowel mulder als darley.
Vnny
 Vnny - zondag 06 februari 2011 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 10:55 schreef de.fan het volgende:

[..]

Oke daar heb je weer gelijk in. Maar Mulder in het nieuwe jaar?? Dat was formidabel zeker....
Sorry maar Darley en Lamprou zijn in potentie echt wel betere keepers dan Mulder
En van Darley weet jij dat omdat je naar alle wedstrijden van het 2e elftal gaat? Lamprou is echt te klein om een topkeeper te worden.
de.fan
 de.fan - zondag 06 februari 2011 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 februari 2011 - 21:41 schreef FR-Henk het volgende:
Jee man, blijf je zo? Heeft Mario een keer op je voet gestaan?
En Ja ik blijf zo , net zoals sommige ook hun poot stijf houden.
Els
 Els - zondag 06 februari 2011 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 10:57 schreef de.fan het volgende:

[..]

Dat heb ik beste Els, al meerdere keren aan gegeven dat Mario geen spelers beter maakt. En het elftal laat ie ook nog steeds niet beter spelen. Op een helftje tegen FC Twente na dan
Da's arrogant. Dus jouw uitgangspunt voor discussieren is: als ik het zeg, dan is het zo. Dacht dat ik er wat van kon, maar jij overtreft me aan alle kanten.
Collin
 Collin - zondag 06 februari 2011 - 11:01   quote  deeplink  
Het is ook zo'n echte fan dat ie pas weer een seizoenskaart haal als bruins en bahia niet meer mee doen
FR-Yannick
 FR-Yannick - zondag 06 februari 2011 - 12:14   quote  deeplink  
Waar is Van Dijk ?
Vnny
 Vnny - zondag 06 februari 2011 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 12:14 schreef FR-Yannick het volgende:
Waar is Van Dijk ?
op de bank?
hotjumper
 hotjumper - zondag 06 februari 2011 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 12:14 schreef FR-Yannick het volgende:
Waar is Van Dijk ?
Huize avondrust?
FR-Yannick
 FR-Yannick - zondag 06 februari 2011 - 12:21   quote  deeplink  
Van dijk kan wel 42 zijn ,
maar ik ben er van overtuigd dat hij met zijn ervaring ,
een betere keeper kan zijn dan mulder.
Hij heeft vorig seizoen nog punten gepakt voor ons.
Kunnen we niet zeggen van Mulder, die fout op fout maakt.
Vandijk maakte ook fouten , maar gaf een tegenprestatie
punten pakken voor het team.
En dat is nuttiger dan fout op fout maken .
Vnny
 Vnny - zondag 06 februari 2011 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 12:21 schreef FR-Yannick het volgende:
Van dijk kan wel 42 zijn ,
maar ik ben er van overtuigd dat hij met zijn ervaring ,
een betere keeper kan zijn dan mulder.
Hij heeft vorig seizoen nog punten gepakt voor ons.
Kunnen we niet zeggen van Mulder, die fout op fout maakt.
Vandijk maakte ook fouten , maar gaf een tegenprestatie
punten pakken voor het team.
En dat is nuttiger dan fout op fout maken .
je zegt het goed, vorig jaar! Dit ja was het zwaar klote, al denk je alleen maar aan de 10-0
sevillana
 sevillana - zondag 06 februari 2011 - 12:24   quote  deeplink  
Ik zeg; of Mulder in 't doel, . . . . of Eddy P.G. terug op 't veld !!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 februari 2011 door sevillana --
FR-Yannick
 FR-Yannick - zondag 06 februari 2011 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 12:24 schreef Vnny het volgende:

[..]

je zegt het goed, vorig jaar! Dit ja was het zwaar klote, al denk je alleen maar aan de 10-0
10-0 komt niet door de keeper mijn vrind,

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5135
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ik zie geen reden om Mulder niet in de goal van Feyenoord te zetten









0.0141308