|
|
crnal
|
|
|
Feyenoord zal morgen toch moeten winnen , aangezien excelsior en vvv vanavond gewonnen hebben. Vorige week speelde feyenoord een puike wedstrijd, echter morgen toch een aantal andere spelers ... En aub Mulder geen blunder want die kan dit cluppie echt niet gebruiken. Anderzijds hij makkt de mooiste reddingen, hoe kan dat blundertje dan toch?
Winnen is nu het enige wat geld...ben benieuwd |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
Als we morgen de boot in gaan tegen vitesse wil ik marios kop zien rollen |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
nou nou nou, moet dat nu weer zo :) |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
crnal
|
|
|
..punten pakken...de rest telt niet. En volgend jaar ach dan vetrekken vlaar, fer, wijnaldum, luc, en de gehuurde spelers |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Als we morgen winnen wil ik jou niet meer zien op het forum! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hierbij wil ik jou verwijzen naar de houseboat topic van Obiku... Ik hoorde dat er nog een schandknaapje ingeschreven moest worden. Schiet wel op want vol=vol.. |
|
|
|
|
Collin
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 01:51 schreef crnal het volgende:..punten pakken...de rest telt niet. En volgend jaar ach dan vetrekken vlaar, fer, wijnaldum, luc, en de gehuurde spelers Als dat zo is ben je schuldenvrij en kan je aan een nieuw elftal bouwen. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
we gaan gewoon winnen!! hoef niet naar andere te kijken. punten zijn in de tas |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
MOETEN niet naar anderen kijken bedoel je! Snap de hele ophef niet? moeten sowieso winnen van een directe concurrent op het moment en daarvoor hoeven we niet naar de rest te kijken! |
|
|
|
|
vakkieQkeleku
|
|
|
quote: +1 Als we zouden verliezen (wat overigens niet gaat gebeuren) ook trouwens |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
Zou zomaar eens raar kunnen lopen straks! Zie ons met de gedreven jongens nog eens met 4,5,6-0 winnen! |
|
|
|
|
aad 64
|
|
|
Ja de inzet is vandaag hoog, nu de inzet nog |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
Eerst maar eens zien of we er een strijd van kunnen maken tegen Vitesse |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote: Drink je ze t liefste zwart? Of suiker en melk? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ik heb er nog een aantal op de shitlist staan. Kun je regelen dat die dan ook niet meer posten? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Geen excuses meer, 3 punten vandaag!! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Had er vorige week heel veel vertrouwen in, totdat ik de wedstrijd van Vitesse zag. Hoop dat dat een eenmalige opleving was, en dat die van Feyenoord structureel is.... |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 09:44 schreef Els het volgende:[..] Ik heb er nog een aantal op de shitlist staan. Kun je regelen dat die dan ook niet meer posten? mag ik ook namen doorgeven?!?! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: ja hoor, en ik denk dat we een grote overlap hebben. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: haha dat weet ik wel zeker |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 10:19 schreef Els het volgende:[..] Had er vorige week heel veel vertrouwen in, totdat ik de wedstrijd van Vitesse zag. Hoop dat dat een eenmalige opleving was, en dat die van Feyenoord structureel is.... Ja, ze waren erg goed tegen Roda.. Maar met dezelfde inzet, passie en strijd als vorige week win je!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 februari 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ach ik mag dan misschien hopen op een winstpartij,echter VVV en excelsior,willem 2 zijn nog slechter dan Feyenoord.Ik zie het degradatie spook niet. Jaren geleden toen HCS de hoofdsponsor was en wij er ook slecht voor stonden.Was het palsn dat mocht Feyenoord degraderen ze direct samen zoueden gaan met exselsior (feyenoord excelsior combinatie) dan moet wel Excelsior in de eredivisie blijven. Maar ik zie niet in waarom Feyenoord het moeilijk zou gaan krijgen.Het seizoen is toch al verloren dua waar we eindigen is niet relevant ,alleen boven de lijn dan zie ik het volgend seizoen wel.............Feyenoord succes vanmiddag |
|
|
|
|
BUjakkah
|
|
|
Ik denk tot mijn allergrootste spijt dat we vandaag gaan verliezen. Ik heb er geen vertrouwen in. Iedereen is ineens dol enthousiast nu er wat spelers zijn en we denken dat dat onze redding is. Ik voorzie een 3-1 verlies en dan???... dan zijn we weer wakker met elkaar. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
En als we winnen, wat dan????? |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 11:56 schreef BUjakkah het volgende:Ik denk tot mijn allergrootste spijt dat we vandaag gaan verliezen. Ik heb er geen vertrouwen in. Iedereen is ineens dol enthousiast nu er wat spelers zijn en we denken dat dat onze redding is. Ik voorzie een 3-1 verlies en dan???... dan zijn we weer wakker met elkaar. mijn enthousiasme heeft meer te maken met het spel van vorige week, de nieuwe spelers lijken zeker een aanwinst maar moeten zich nog wel bewijzen |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 11:58 schreef Vnny het volgende:[..] mijn enthousiasme heeft meer te maken met het spel van vorige week, de nieuwe spelers lijken zeker een aanwinst maar moeten zich nog wel bewijzen Mijn enthousiasme heeft te maken met een principekwestie. Eigenlijk denk ik elke wedstrijd dat Feyenoord weer zal verliezen (ik heb wat ervaring opgebouwd), maar dan net voor de wedstrijd, dan denk ik toch altijd weer dat het mee zal vallen, en dat we zullen winnen. Tegen de klippen op hopen, elke wedstrijd weer. Ik hoop dat mijn enthousiasme en optimisme een minuut of 110 aanhoudt. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 12:04 schreef Els het volgende:[..] Mijn enthousiasme heeft te maken met een principekwestie. Eigenlijk denk ik elke wedstrijd dat Feyenoord weer zal verliezen (ik heb wat ervaring opgebouwd), maar dan net voor de wedstrijd, dan denk ik toch altijd weer dat het mee zal vallen, en dat we zullen winnen. Tegen de klippen op hopen, elke wedstrijd weer. Ik hoop dat mijn enthousiasme en optimisme een minuut of 110 aanhoudt. Ja dat heb ik ook wel is een gezond stukje zelfbescherming denk ik, maar hoe slecht het ook gaat ik heb er iedere week weer zin in! Come on Feyenoord!!! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
succes van een ajacied want wij zijn geen vrienden maar de echte klassieker willen wij wel blijven spelen,en over Mario aan hem ligt het niet hij is gewoon een goede trainer maar je hebt te veel B cat.spelers in het team zitten je moet gewoon veel jeugd inpassen en dat kost tijd dat is de enige manier om er weer boven op te komen en als je zeker bent dat het een toptalent is een langdurig contract geven zodat als hij weg gaat je een hoge transfer som kan vangen is eigenlijk een beetje het Ajax syst.helaas is dit zowel voor ajax als voor feyenoord de enige mogelijkheid om gezond te blijven. |
|
|
|
|
BUjakkah
|
|
|
ik wacht ook altijd wee rmet spanning, ik was ook onder de indruk tegen twente. Maar zoals ik al verwacht had, was ook dat een verlies. we missen gewoon het doordruk moment. Vandaag tegen Vitesse hebben we direkt een goed moment nodig en dan hopen dat Meeuwis de jongens kan leiden naar dat press moment. Anders gaat het weer mis. |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
degradatie spook komt er aan |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Spook is van lucht, gewoon hard blazen. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 februari 2011 door Els -- |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote: Doe maar zo! steun mario maar tot in de jupiler league! mij niet gezien! als zelfs vvv en excelsior partijen gaan winnen dan kan mario ons ook punten bezorgen .. maar dat doet hij niet, of maar zeeeeer mondjesmaat. Wil overigens niet zeggen dat ik niet vierkant achter feyenoord sta, alleen sinds kort niet meer achter mario! lege praatjes en geen daadjes!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 februari 2011 door BRAYY -- |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 14:00 schreef BRAYY het volgende:[..] Doe maar zo! steun mario maar tot in de jupiler league! mij niet gezien! als zelfs vvv en excelsior partijen gaan winnen dan kan mario ons ook punten bezorgen .. maar dat doet hij niet, of maar zeeeeer mondjesmaat. Sommige mensen weten wat loyaliteit inhoudt. |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote: dat houdt een keer op els, dat houdt een keer op! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ik kan me daar eerlijk gezegd best wel iets bij voorstellen, maar bij mij werkt dat niet zo. Wat er ook gebeurt, ik ben voor Feyenoord. |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 14:06 schreef Els het volgende:[..] Ik kan me daar eerlijk gezegd best wel iets bij voorstellen, maar bij mij werkt dat niet zo. Wat er ook gebeurt, ik ben voor Feyenoord. Ik ook! begrijp me niet verkeerd! ik sta vierkant achter feyenoord alleen niet meer achter mario! |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: joden lopen altijd weg! |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote: daar reageer ik niet eens op! ik kom al 30 jaar in de kuip. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: gefeliciteerd met je jubileum, maar dan moet jij toch als geen ander weten dat er betere tijden komen, gewend zijn aan mindere tijden en er altijd achter moet blijven staan? |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 14:10 schreef Vnny het volgende:[..] gefeliciteerd met je jubileum, maar dan moet jij toch als geen ander weten dat er betere tijden komen, gewend zijn aan mindere tijden en er altijd achter moet blijven staan? ik sta ook achter feyenoord alleen is mijn symphatie voor mario verdwenen. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: Ook Mario is Feyenoord! |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
ik weet dat er weer betere tijden komen maar feit is gewoon dat mario meer uit deze selectie had kunnen halen. met zn grapjes en grollen die totaal niet aanslaan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 februari 2011 door BRAYY -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 14:13 schreef BRAYY het volgende:ik weet dat er weer betere tijden komen maar feit is gewoon dat mario meer uit deze selectie had kunnen halen. met zn grapjes en grollen die totaal niet aanslaan. Ik denk het niet. Maar ik denk wel dat als ze hier door heen komen en het team blijft bij elkaar, er leuke dingen kunnen gaan gebeuren in de toekomst |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 20:32 schreef hotjumper het volgende:[..] Ik denk het niet. Maar ik denk wel dat als ze hier door heen komen en het team blijft bij elkaar, er leuke dingen kunnen gaan gebeuren in de toekomst dus jij denkt dat clubs als de graafschap, heracles, nec, nac kwalitatief betere selecties hebben? ik denk dat wij boven hun hadden kunnen en moeten staan.
|
|
|