|
|
remco k
|
|
|
Zit nu al een aantal wedstrijden op rij van Vitesse te kijken.
Maar wat is er toch met die jongen zeg, als ik zonder dat ik zou weten wie het wasm een oordeel over hem moest vellen, dan zou ik o basis van wat ik zie, direct zeggen dat ze die jongen moeten kopen, hij speelt vanaf links, en bijna alles wat hij doet is goed...
Hoe kan het toch, dat het er bij hem bij een Ajax of PSV gewoon niet helemaal uitkomt... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zou bijvoorbeeld, de Boer iets in hem zien, en hem weer terug halen, aan het eindel van dit seizoen??? |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
Hij past perfect bij ajax ,alleen dan moeten ze niet met lange ballen gaan spelen !! aissati-de zeeuw- eriksen !! Ajax moet maar met 1 verdedigende middenvelder spelen net als cruijf altijd zegt ,nu spelen ze er vaak met 2 |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Ja ik zit nu te kijken naar Vitesse - Feyenoord en dan zie je zie Aissati weer mooie pasjes geven en mooie acties maken en dan is er maar een half uur gespeeld. Ik denk dat het huidige voetbal dat ajax speelt hij wel meer tot zijn recht zal komen, maar dan moet hij voor de zeeuw spelen, want Enoh heb je nodig om ballen af te pakken en Eriksen id toch wel heel erg goed vind ik, ook al scoort hij nog niet. Of je kan enoh tegen slechte tegenstanders op de bank houden, zodat je met erisksen de zeeuw en Aisatti op het middenveld kan spelen?? |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Ik zou hem zeker terughalen. Laat hem maar concurreren met Eriksen. |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote: idd, ze moeten samen spelen enoh eruit ! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 13:07 schreef Ajax we love you het volgende:Ja ik zit nu te kijken naar Vitesse - Feyenoord en dan zie je zie Aissati weer mooie pasjes geven en mooie acties maken en dan is er maar een half uur gespeeld. Ik denk dat het huidige voetbal dat ajax speelt hij wel meer tot zijn recht zal komen, maar dan moet hij voor de zeeuw spelen, want Enoh heb je nodig om ballen af te pakken en Eriksen id toch wel heel erg goed vind ik, ook al scoort hij nog niet. Of je kan enoh tegen slechte tegenstanders op de bank houden, zodat je met erisksen de zeeuw en Aisatti op het middenveld kan spelen?? Enoh is overbodig in een voetballend elftal met maar 1 controleur, dat kan hij niet aan, daar heeft hij het overzicht niet voor. De Zeeuw is de juiste man om deze rol in te vullen.. En bij balbzeit op de helft van de tegenstander, moet Vertongen inschuiven naast de Zeeuw.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat is geen concurrentie, Eriksen is 200 keer beter dan Aissati, hij zal zich op links moeten focussen, of de Boer moet zoals hier ook gezegd, met maar 1 controleur gaan spelen, en dan kan hij naast Eriksen gaan spelen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Al heb ik nog steeds het idee, dat er voor Lodeiro een belangrijke rol is weggelegd in dit elftal |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Ja ik geef toe dat hij voetballend wcht dramatisch is, maar tegen de graafschap heb ik hem wel 26x de bal op belangrijke momenten af zien pakken, dan moet ik altijd aan wouters denken. Je hebt wel zo iemand nodig, ik hoop dat de zeeuw dat zou kunnen, maar daar twijfel ik aan en hij speelt echt heel slecht de laatste tijd. ZIt me gewoon te ergen zoals hij op dit mooment over het veld huppelt |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
MitchelG
|
|
|
Denk dat het voetballend wel oke is met Aissati, maar het is denk meer een mentale kwestie. Bij ajax is er druk en daar kan hij denk ik niet mee omgaan en als hij eenmaal op de bank beland is het geen jongen die zich weer in de basis knokt. Ik denk dat Aissati geen speler meer is voor ajax, maar meer iets voor Utrecht, Heerenveen, Groningen etc. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 13:15 schreef Ajax we love you het volgende:Ja ik geef toe dat hij voetballend wcht dramatisch is, maar tegen de graafschap heb ik hem wel 26x de bal op belangrijke momenten af zien pakken, dan moet ik altijd aan wouters denken. Je hebt wel zo iemand nodig, ik hoop dat de zeeuw dat zou kunnen, maar daar twijfel ik aan en hij speelt echt heel slecht de laatste tijd. ZIt me gewoon te ergen zoals hij op dit mooment over het veld huppelt Was tegen Milan, Az, Vitesse en tegen Feyenoord toch echt een van de beteren op het veld. Tegen utrecht en NAC was het inderdaad niet goed, maar naar het bleek was hij toen ook niet helemaal fit. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: haha, ja was mooi schot, maar dat is vaak zo met hem, net niet he... Wat vind jij van die japaner of chinees bij feyenoord? hij is 18, kan wel begrijpen waarom dat een arsenal talent is |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 13:14 schreef remco k het volgende:[..] Dat is geen concurrentie, Eriksen is 200 keer beter dan Aissati, hij zal zich op links moeten focussen, of de Boer moet zoals hier ook gezegd, met maar 1 controleur gaan spelen, en dan kan hij naast Eriksen gaan spelen.. idd , denk dat aissati eerder moet concurreren met lodeiro voor 1 positie |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 13:19 schreef Ajax we love you het volgende:[..] haha, ja was mooi schot, maar dat is vaak zo met hem, net niet he... Wat vind jij van die japaner of chinees bij feyenoord? hij is 18, kan wel begrijpen waarom dat een arsenal talent is Ajax wou hem ook hebben.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Voor de linkshalf positie inderdaad.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 13:19 schreef Ajax we love you het volgende:[..] haha, ja was mooi schot, maar dat is vaak zo met hem, net niet he... Wat vind jij van die japaner of chinees bij feyenoord? hij is 18, kan wel begrijpen waarom dat een arsenal talent is Vind hem goed! Jammer dat hij ipv Ajax naar Arsenal is gegaan, hij was nl hier op proef, maar koos voor Arsenal.. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 13:18 schreef remco k het volgende:[..] Was tegen Milan, Az, Vitesse en tegen Feyenoord toch echt een van de beteren op het veld. Tegen utrecht en NAC was het inderdaad niet goed, maar naar het bleek was hij toen ook niet helemaal fit. Ja tegen milaan heb ik echt genoten van hem. Ik hoop dat het idd alleen maar is omdat hij niet fit is, volgende keer als hij niet fit is, dan kan hij gewoon beter niet spelen. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 13:20 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Vind hem goed! Jammer dat hij ipv Ajax naar Arsenal is gegaan, hij was nl hier op proef, maar koos voor Arsenal.. oh joh was hij dat, tja dat is dan wel kut, het is echt een goede voetballer. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 13:14 schreef remco k het volgende:Al heb ik nog steeds het idee, dat er voor Lodeiro een belangrijke rol is weggelegd in dit elftal Ik ook trouwens. Zag van de week een stuk over Suarez op BBC website en die haalden ook Lodeiro aan, die jongen was DE ster van het jeugd WK op in 2009 ofzo. |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 13:53 schreef Rogier het volgende:[..] Ik ook trouwens. Zag van de week een stuk over Suarez op BBC website en die haalden ook Lodeiro aan, die jongen was DE ster van het jeugd WK op in 2009 ofzo. Gewoon een goeie voetballer ,echte ajax speler heeft alleen veel pech gehad ,geloof dat hij over 2/3 weken weer terug is |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 12:50 schreef remco k het volgende:Zit nu al een aantal wedstrijden op rij van Vitesse te kijken. Maar wat is er toch met die jongen zeg, als ik zonder dat ik zou weten wie het wasm een oordeel over hem moest vellen, dan zou ik o basis van wat ik zie, direct zeggen dat ze die jongen moeten kopen, hij speelt vanaf links, en bijna alles wat hij doet is goed... Hoe kan het toch, dat het er bij hem bij een Ajax of PSV gewoon niet helemaal uitkomt... Ik ben altijd een bewonderaar van Aissati geweest en was hier op het forum vaak een van de weinigen die "iets" in hem zag. Zijn passing zag (en ziet) er zo simpel uit, maar is o zo dodelijk. Met een simpel voetgebaar zet hij een medespeler vrij voor het doel. En hij pakt zijn doelpunten mee. Dat kwam er het beste uit in zijn tijd bij FC Twente, maar soms toch ook bij ons. In de tijd van Marco van Basten was Aissati veel geblesseerd en Martin Jol zag het gewoon niet in hem zitten, net als dat hij het niet zag zitten in Sulejmani. Die twee jonge gasten zijn volgens mij behoorlijk beschadigd door Jol. Geef hen vertrouwen, riep ik vaak. Je ziet het nu in Sulejmani: hij krijgt steeds meer terug van zijn vorm en branie uit zijn Heerenveen-tijd. Dat had met Aissati ook zo kunnen zijn. Maar Jol wilde hem niet. Nu dat Aissati weer meer speelt bij Vitesse, zie langzaam maar zeker weer de goede voetballer in hem terug. Ik heb in een interview van hem gelezen, dat hij graag weer wil terugkeren bij Ajax. Maar ja... op welke positie dan? We hebben voor zijn positie immers ook de beschikking over Eriksen en Lodeiro. Ook Siem de Jong kun je daar zetten. Jammer, jammer, jammer... |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Aisatti heerlijke voetballer maar bij de top is het gewoon net niet... Eriksen, Lodiero en de Jong zijn gewoon op de '10' positie beter dan Ismaël. Op links hebben we nu Ebicilio dus dat wordt hem ook niet! Vitesse had volgensmij een optie tot koop bedwongen dus ik zeg, nu Vitesse aardig wat geld heeft, gewoon verkopen. 3 mln kan je er vast wel uithalen. Tis m gewoon net niet. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 14:44 schreef ThomasAjacied het volgende:Aisatti heerlijke voetballer maar bij de top is het gewoon net niet... Eriksen, Lodiero en de Jong zijn gewoon op de '10' positie beter dan Ismaël. Op links hebben we nu Ebicilio dus dat wordt hem ook niet! Vitesse had volgensmij een optie tot koop bedwongen dus ik zeg, nu Vitesse aardig wat geld heeft, gewoon verkopen. 3 mln kan je er vast wel uithalen. Tis m gewoon net niet. Vandaar mijn laatste woorden: jammer, jammer, jammer |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 14:44 schreef ThomasAjacied het volgende:Aisatti heerlijke voetballer maar bij de top is het gewoon net niet... Eriksen, Lodiero en de Jong zijn gewoon op de '10' positie beter dan Ismaël. Op links hebben we nu Ebicilio dus dat wordt hem ook niet! Vitesse had volgensmij een optie tot koop bedwongen dus ik zeg, nu Vitesse aardig wat geld heeft, gewoon verkopen. 3 mln kan je er vast wel uithalen. Tis m gewoon net niet. Ebecilio staat linksbuiten , kan Aissati toch linkshalf !!! En de Jong is echt niet beter dan Aissati hoor |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 12:50 schreef remco k het volgende:Zit nu al een aantal wedstrijden op rij van Vitesse te kijken. Maar wat is er toch met die jongen zeg, als ik zonder dat ik zou weten wie het wasm een oordeel over hem moest vellen, dan zou ik o basis van wat ik zie, direct zeggen dat ze die jongen moeten kopen, hij speelt vanaf links, en bijna alles wat hij doet is goed... Hoe kan het toch, dat het er bij hem bij een Ajax of PSV gewoon niet helemaal uitkomt... Vertrouwen...en je moet hem belangrijk maken. Alleen kan dat niet bij een topclub. Daar heb je met meerdere topspelers en het team als geheel te maken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 16:55 schreef PSVMocro het volgende:[..] Vertrouwen...en je moet hem belangrijk maken. Alleen kan dat niet bij een topclub. Daar heb je met meerdere topspelers en het team als geheel te maken. Ik kan mij nog goed herinneren, hoe hij met PSV tegen Milaan, in de CL gewoon de allerbeste speler op het veld was, alles wat hij probeerde lukte gewoon, en zo heeft hij nog een aantal momenten in zijn eigenlijk nog prille carriere gespeeld... |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 17:14 schreef remco k het volgende:[..] Ik kan mij nog goed herinneren, hoe hij met PSV tegen Milaan, in de CL gewoon de allerbeste speler op het veld was, alles wat hij probeerde lukte gewoon, en zo heeft hij nog een aantal momenten in zijn eigenlijk nog prille carriere gespeeld... Bij zijn debuut onder Hiddink had hij niks te verliezen. Aan de hand van met name Cocu en in mindere mate Afellay kon hij lekker ballen, maar daarna is hij niet goed genoeg bevonden door Koeman, Wouters, Vergoossen, Stevens, Van Basten en Jol. Die trainers zijn toch niet allemaal gek.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 februari 2011 door PSVMocro -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 17:23 schreef PSVMocro het volgende:[..] Bij zijn debuut onder Hiddink had hij niks te verliezen. Aan de hand van met name Cocu en in mindere mate Afellay kon hij lekker ballen, maar daarna is hij niet goed genoeg bevonden door Koeman, Wouters, Vergoossen, Stevens, Van Basten en Jol. Die trainers zijn toch niet allemaal gek. Dat klopt, die zijn niet allemaal gek, maar Hiddink ook niet, die heeft ook altijd een goede oog voor talent gehad... En het talent is bij Assati niet het geen dat ter discussie staat.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 16:55 schreef PSVMocro het volgende:[..] Vertrouwen...en je moet hem belangrijk maken. Alleen kan dat niet bij een topclub. Daar heb je met meerdere topspelers en het team als geheel te maken. Hier ben ik het helemaal mee eens. Aissati is een gevoelsmens en als hij zich gewaardeerd voelt, kan ie aardig voetballen. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
we hebben eriksen en lodeiro ook nog.. Aisati is niet goed genoeg voor ajax.. kan de druk niet aan ofxow.. i dunno.. bij subtopprs kan hij makkelijk mee.. maar bij ajax? Neee.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
aisatti kan wel ballen hoor! |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote: Bij subtoppers ja.. in dit geval bijna een degradatiekandidaat.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 18:18 schreef joey het volgende:we hebben eriksen en lodeiro ook nog.. Aisati is niet goed genoeg voor ajax.. kan de druk niet aan ofxow.. i dunno.. bij subtopprs kan hij makkelijk mee.. maar bij ajax? Neee.. Ik ben het wel met alibabba eens. Die jongen heeft aangetoond goed, erg goed te kunnen voetballen. Ik ben van meet af aan een fan van hem geweest en nam het hier op het forum vaak voor hem op. Laat zo'n jongen nou eens wat wedstrijden aaneen staan, geef hem het vertrouwen. Kijk eens naar Sulejmani. Die werd hier ook door een aantal afgebrand... Ik vind dat hij nu (eindelijk) steeds vaker dingen uit zijn Heerenveen-tijd laat zien. Dat zou met Aissati ook zomaar kunnen gebeuren. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: is gelul joy! hij moest bij ajax in een niet draaiend elftal uitblinken??????? |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote: Vorig seizoen 2e helft.. niet draaiend ajax?! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik vond het toen niet zo bijzonder hoor, we wonnen heel veel dat klopt, maar Suarez verbloemde heel erg veel toen der tijd. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Ik noem zo'n comeback niet slecht draaien.. En hij werd door heel veel niet goed genoeg bevonden!;) Duss.. Dan zal er toch iets zijn..waardoor hij niet uitbloeit tot een ajaxwaardige speler..Ik wil hem best volgend seizoen nog is zien hoor.. Ook niet vind het een hele goede speler, dat meen ik.. Maar hij heeft al veel kansen gehad.. We zullen zien.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 18:40 schreef joey het volgende:Ik noem zo'n comeback niet slecht draaien.. En hij werd door heel veel niet goed genoeg bevonden!;) Duss.. Dan zal er toch iets zijn..waardoor hij niet uitbloeit tot een ajaxwaardige speler..Ik wil hem best volgend seizoen nog is zien hoor.. Ook niet vind het een hele goede speler, dat meen ik.. Maar hij heeft al veel kansen gehad.. We zullen zien.. Punten pakken, en goed voetballen zijn twee compleet verschillende dingen. Het Ajax onder Jol heeft mij voetballend nooit kunnen bekoren. Dat wil niet zeggen dat ik Jol slecht vind, integendeel, ik vind dat een goede trainer, en hij had op zijn manier Ajax best kampioen kunnen maken op ten duur, maar het voetbal dat hij naastreeft, staat mij niet aan.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 18:37 schreef remco k het volgende:[..] Ik vond het toen niet zo bijzonder hoor, we wonnen heel veel dat klopt, maar Suarez verbloemde heel erg veel toen der tijd. gvd alweer eens met je man!!!!dag kan niet meer stuk..eerst vanmorgen al/????hahaahah tussen winnen en goed voetbal zit een wereld van verschil man!!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 18:53 schreef joduh het volgende:[..] gvd alweer eens met je man!!!!dag kan niet meer stuk..eerst vanmorgen al/????hahaahah tussen winnen en goed voetbal zit een wereld van verschil man!!!!!! Kijk eens wat ik hierboven post........:-) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
en je zegt het goed!LUIS SUAREZ!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hij speelde niet eens vandaag (wordt langzaam gebracht) hij had beter bij ons kunnen blijven... |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 18:58 schreef remco k het volgende:Hij speelde niet eens vandaag (wordt langzaam gebracht) hij had beter bij ons kunnen blijven... jaaa.. Pff..Wij hebben hem echt nodig!!! Liverpool heeft hem op de bank.. Tuurlijk..hij zal wel gaan spelen, maar sjaa.. dan ahdden we hem misschien halfjaartje nog gehad !!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 februari 2011 door joey -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 12:55 schreef remco k het volgende:Zou bijvoorbeeld, de Boer iets in hem zien, en hem weer terug halen, aan het eindel van dit seizoen??? klopt helemaal, vanmiddag in de westrijd weer de best van het veld.. misschien dat hij onder deboer kan doorgroeien ? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 19:13 schreef nummer10 het volgende:[..] klopt helemaal, vanmiddag in de westrijd weer de best van het veld.. misschien dat hij onder deboer kan doorgroeien ? Ik vraag het me toch wel af ja... Als iemand zo goed kan voetballen, dan moet dat toch ook gewoon lukken bij een topclub.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 18:58 schreef remco k het volgende:Hij speelde niet eens vandaag (wordt langzaam gebracht) hij had beter bij ons kunnen blijven... Vond de wedstrijd tegenvallen en waarom Suarez niet word ingebracht is mij een raadsel. Kuyt was op den duur helemaal op, maar de trainer liet hem gewoon staan. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En Suarez gewoon een hele helft laten warm lopen, die zal bij zichzelf nog wel even hebben nagedacht aan de zijlijn... |
|
|
|