BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Aissati, wat is er toch met die jongen..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
dege
 dege - zondag 06 februari 2011 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 19:13 schreef nummer10 het volgende:

[..]

klopt helemaal, vanmiddag in de westrijd weer de best van het veld.. misschien dat hij onder deboer kan doorgroeien ?
aisatti is toch ook alleen maar verhuurd als ik het goed heb, heb het altijd jammer gevonden dat hij tot nu toe niet geslaagd is bij ajax, hij bewijst nu ook bij vitesse dat hij genoeg potentie heeft om de top aan te kunnen, hopenlijk als hij terug komt gaat het hem ook lukken bij ajax, denk dat De Boer wel gecharmeerd is van hem.
Pietje
 Pietje - zondag 06 februari 2011 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 20:48 schreef dege het volgende:

[..]

aisatti is toch ook alleen maar verhuurd als ik het goed heb, heb het altijd jammer gevonden dat hij tot nu toe niet geslaagd is bij ajax, hij bewijst nu ook bij vitesse dat hij genoeg potentie heeft om de top aan te kunnen, hopenlijk als hij terug komt gaat het hem ook lukken bij ajax, denk dat De Boer wel gecharmeerd is van hem.
Klopt, dege. Aissaiti is verhuurd, hoewel Vitesse en optie tot koop heeft. Maar ik heb van Aissati begrepen, dat hij graag bij Ajax wil terugkeren. Ook heb ik Frank de Boer horen zeggen dat hij inderdaad gecharmeerd is van hem. Ik ben wel benieuwd eerlijk gezegd. Aan de andere kant denk ik dat Ajax dan wel erg veel van dezelfde soort spelers gaat krijgen voor een en dezelfde positie: Eriksen, Lodeiro, Siem de Jong en Aissati...
Ikke_tik
 Ikke_tik - zondag 06 februari 2011 - 21:42   quote  deeplink  
In potentie blijft Aissati gewoon een hele goede voetballer. En goede voetballers horen altijd welkom te zijn bij Ajax.
verbrande harry
 verbrande harry - zondag 06 februari 2011 - 23:51   quote  deeplink  
simpel,marokaan en besneden...hehe

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 februari 2011 door verbrande harry --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Aissati, wat is er toch met die jongen..

0.0070040