|
|
hoogvliet
|
|
|
alleen die ryo doe het aardig en mulder houd je op de been |
|
|
|
|
craven
|
|
|
vindt je het gek dat ze geen vertrouwen hebben, paar winstpartijen en het komt goed... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: daar hebben ze stichtingen voor. |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
ze moeten met flair en lef spelen , dat mis ik. Ze voetballen met de staart tussen de benen en Castaignos maar wisselen voor Larsen en Biseswar voor Simon en Leerdam voor Fer. Ik ben uberhaupt benieuwd of er gewisseld gaat worden! |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
Helemaal niemand zo te zien! Jammer |
|
|
|
|
FR-Yannick
|
|
|
Er komt iets meer vertrouwen en lef, ! |
|
|
|
|
FR-Yannick
|
|
|
Maar ik heb liever een goaltje dan vertrouwen ! |
|
|
|
|
FR-Yannick
|
|
|
Volgens mij ben ik gehoort door Luc ! |
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
Diegene die wel vertrouwen hebben die worden gewisseld ????? Zelfs een blinde kon zien dat dit keer niet Biseswar gewisseld moest worden maar Wijnaldum btw Waarom word ieder negatieve topic over Been op slot gegooid |
|
|
|
|
BUjakkah
|
|
|
haal dan een trainer die vertrouwen uitstraald en geen achterlijke beslissingen neemt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: ...d'r zit een tik op de plaat.... |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik wilde bijna een nieuw topic openen, maar dit topic voldoet ook wel.
Hoe krijg je het er uit?
- Spelers die continu voor de oplossing achteruit zoeken. - Spelers die pas gaan bewegen als de bal bij ze in de buurt is. - Spelers die pas gaan kijken als ze de bal aangenomen hebben. - Geen tempo in het spel. - Geen druk naar voren, die vind ik persoonlijk het ergste, zet de tegenstander onder druk en ze maken fouten, wij laten de verdedigers keurig tot aan de middenlijn met de bal opkomen om ze daar op te vangen, helaas hebben ze dan al ruim 10 seconden de tijd gehad een opening te zien.
Dit alles zorgt er voor dat je eigenlijk nooit verrast. Alles is voorspelbaar en traag. Dan hoor ik Been zeggen dat t veldspel m langzaam steeds meer bekoort en ik denk, ik zie t niet?!?
Maar goed, volgende week moet t dan maar gebeuren..
-Onvoorwaardelijke steun, onvoorwaardelijke liefde- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 18:03 schreef Stylzz het volgende:Ik wilde bijna een nieuw topic openen, maar dit topic voldoet ook wel. Hoe krijg je het er uit? - Spelers die continu voor de oplossing achteruit zoeken. - Spelers die pas gaan bewegen als de bal bij ze in de buurt is. - Spelers die pas gaan kijken als ze de bal aangenomen hebben. - Geen tempo in het spel. - Geen druk naar voren, die vind ik persoonlijk het ergste, zet de tegenstander onder druk en ze maken fouten, wij laten de verdedigers keurig tot aan de middenlijn met de bal opkomen om ze daar op te vangen, helaas hebben ze dan al ruim 10 seconden de tijd gehad een opening te zien. Dit alles zorgt er voor dat je eigenlijk nooit verrast. Alles is voorspelbaar en traag. Dan hoor ik Been zeggen dat t veldspel m langzaam steeds meer bekoort en ik denk, ik zie t niet?!? Maar goed, volgende week moet t dan maar gebeuren.. -Onvoorwaardelijke steun, onvoorwaardelijke liefde- Dit is een heel goed overzicht van wat je mist idd!!! |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Shit zo breng ik nooit een discussie op gang. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: als iedereen het maar leest en daarom had ik als ik jou was hier toch een topic voor geopend.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
't Is ook niet het team/veldspel dat ter discussie staat, dat komt nou eenmaal op teveel fronten (nog?) te kort. Discussie is eerder: is het (nog) tekort aan nivo óf is het de trainer die er te weinig invloed op laat gelden? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Je mist vooral veel body in het veld, de verdediging gaat wel het middenveld heeft een aardige boost gekregen met Meeuwis maar voorin worden ze nog te gemakkelijk van de bal gezet. |
|
|
|