|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Typisch. Precies dezelfde fouten/verwijten als bij Feyenoord. Grappig dat ze hem daar ook 'clown' noemen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Geen medelijden nodig als hij nu de zak zou krijgen. Heeft hij gewoon een dubbele "oudedagsvoorziening" dit seizoen... |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Wordt tijd dat ie beseft dat ie moet stoppen als coach. Heb hem sowieso nooit een coach gevonden, ook al waren we het eerste jaar onder hem redelijk goed ge eindigt. Ik weet zeker dat een andere coach hetzelfde had gedaan dan hem onder dezelfde selectie spelers. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vrees dat Mario het kwijt is. Eeuwige assistent dan maar? |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote:Op woensdag 14 december 2011 - 19:29 schreef FEY-Esm het volgende:Ik heb niet zoveel problemen met Been. Vind wat hem is overkomen schandalig. Kan niet, die affaire is slecht voor de club geweest. Maar goed, ik wens hem het beste en van mij mag hij, (als hij gerijpt is als hoofdtrainer & de uefa cup wint met Genk) terugkomen en het met een andere spelersgroep en bruins nog een keer proberen!.. Been, als trainer, swa-swa.. Been, als supporter, handinhand! Kameraad van me! Grappig om terug te lezen. Het is het beste wat ons in jaren is overkomen. Dat ik het rot vind voor de mens en Feyenoordsupporter Mario Been is een feit. Zijn ontslag als trainer v=was een godsgeschenk. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Duidelijk verhaal, waar heb je dit gevonden? |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Trainer voor de 3e helft. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Zeker weten en bier brouwen kunnen zo ook! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vanavond in VI Oranje, we zijn benieuwd! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
GVD...Eerst Babovic en nu is Been ook naar boven opgehaald. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Vreselijk die tweede inderdaad, maar moest even. Hij zit bij VI Oranje vanavond, hopelijk nog een paar vragen over Feyenoord. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Ik zou bijna weer een Bruins-topic opgraven ... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Been hield het m.i. netjes, terwijl hij toch echt op achterbakse wijze is geloosd.
Been///HELD! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Inderdaad..2 keer 16 is ook 32..
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juni 2012 - 00:04 schreef JanM het volgende:Been hield het m.i. netjes, terwijl hij toch echt op achterbakse wijze is geloosd. Been///HELD! Vond ik niet. Natrap naar van Geel door hem een onbetrouwbare man te noemen. Been had intussen -bijna jaar later- zijn kanis kunnen houden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Had ie beter aan gedaan ja..de jankerT.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Been heeft afgedaan. Hád sympathie voor 'm, vind het nu een loopse jankert geworden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Been hield zich redelijk netjes op zich, alleen die terloopse opmerking naar Van Geel had niet gehoeven, iedereen heeft zijn zegje kunnen doen.
Blijft wel jammer dat hij geen moment in de spiegel keek. Hij neemt het duidelijk de spelersgroep en de directie kwalijk. Nog twee dingen vielen mij op. Hij vond dat Van Geel die stemming had moeten voorkomen. Maar als het overgrote deel van de selectie tegen een trainer is (dat is ook wel duidelijk zonder stemming) dan lijkt het mij dat er weinig grond voor een voortzetting van de samenwerking is. Het tweede wat hij zei is dat hij vond dat de ervaring had moeten blijven. Makaay, Gio, De Cler, Hofland etcera noemde hij. Bord voor zijn kop. Hoe kan hij dat nou zeggen?
Hij geeft wel een mooie en verdiende pluim aan de VvF en de supporters. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juni 2012 - 00:11 schreef FR-Henk het volgende:[..] Vond ik niet. Natrap naar van Geel door hem een onbetrouwbare man te noemen. Been had intussen -bijna jaar later- zijn kanis kunnen houden. Eens.
Jammer dat ook niemand hem eens aanpakt, dat hij er een teringzooi van heeft gemaakt. Van Gijp kan je dat niet verwachten, die verdedigde z'n vriend toen ook al..
Waardeloze clown, amateurtrainer.
VAN GEEL///HELD! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juni 2012 - 00:04 schreef JanM het volgende:Been hield het m.i. netjes, terwijl hij toch echt op achterbakse wijze is geloosd. Been///HELD! Gaap |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juni 2012 - 11:25 schreef MMM het volgende:[..] Eens. Jammer dat ook niemand hem eens aanpakt, dat hij er een teringzooi van heeft gemaakt. Van Gijp kan je dat niet verwachten, die verdedigde z'n vriend toen ook al.. Waardeloze clown, amateurtrainer. VAN GEEL///HELD! Van Geel///HELD! ben ik het uiteraard mee eens!
Verder mag iedereen zijn mening hebben en dus is Been's uitspraak "Ik vind Van Geel onbetrouwbaar" geoorloofd. Zou ik ook gevonden hebben in Been's situatie denk ik. Alleen ben ik van mening dat Van Geel niet zoveel anders kon en van de gelegenheid gebruik gemaakt heeft om met een schone lei te kunnen beginnen. Hij heeft er echter heel duidelijk bij gezegd dat het de verantwoordelijkheid van de spelers was en die hebben het waargemaakt. Gelukkig!
Ieder zijn mening dus! Zo blijf ik zeggen "ik vind Bruins de beste #10", blijft L ongetwijfeld roepen "ik vind Mulder een waardeloze keeper" en mag jij uiteraard blijven zeggen "ik vind Babovic een topper".
Been///HELD! Bruins///HELD! Mulder///HELD! Babovic///HELDvanMMM! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juni 2012 - 11:41 schreef JanM het volgende:[..] Van Geel///HELD! ben ik het uiteraard mee eens! Verder mag iedereen zijn mening hebben en dus is Been's uitspraak "Ik vind Van Geel onbetrouwbaar" geoorloofd. Zou ik ook gevonden hebben in Been's situatie denk ik. Alleen ben ik van mening dat Van Geel niet zoveel anders kon en van de gelegenheid gebruik gemaakt heeft om met een schone lei te kunnen beginnen. Hij heeft er echter heel duidelijk bij gezegd dat het de verantwoordelijkheid van de spelers was en die hebben het waargemaakt. Gelukkig! Ieder zijn mening dus! Zo blijf ik zeggen "ik vind Bruins de beste #10", blijft L ongetwijfeld roepen "ik vind Mulder een waardeloze keeper" en mag jij uiteraard blijven zeggen "ik vind Babovic een topper". Been///HELD! Bruins///HELD! Mulder///HELD! Babovic///HELDvanMMM! 'Ik wil niet natrappen', zegt ie dan gisteren. Een opmerking richting van Geel, Vlaar en de clubleiding. 'Ik moest de oudere spelers vertellen dat we niet verder met ze gingen omdat de clubleiding dat niet durfde.' Misschien had Genee even kunnen vermelden dat Feyenoord zijn salaris dit jaar nog betaald heeft.
Zeuren dat hij de oudere spelers weg moest sturen. Maar ze werden niet opgesteld, dus wat is het probleem? Pronken dat Castaignos is verkocht voor 3 miljoen. Terwijl hij Smolov, Van Beukering en Larssen haalde..
En het kwam erop neer dat Koeman verder ging waar Been gestopt was, mede dankzij Mario zijn we 2e geworden.. Walgelijk
Waarom geen vragen over de aankopen van Been en Beenhakker? Vragen over het positiespel dat niet aanwezig was? En het mooiste voorbeeld: El Ahmadi. Jammer, er was meer uit te halen gisteren. Al had ik dan de standaard zinnetjes weer verwacht van 'm, zelfkritiek kent ie niet.
En over de rest daar gisterenavond... Janmaat en Vormer geen versterkingen noemen, tsja.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Wat een drama was dat toch gisteren die Mario Been!! Zelfs kritisch zijn kostte hem veel moeite. De beste man van Feyenoord afgelopen seizoen daar heb je niks over gehoord: Karim El Ahmadi....... Nee Mario heeft alles goed gedaan , wat een lulhannes is dat toch met zijn gezever. Ronald Koeman heeft er nu eenmaal meer eruit weten te halen dan Mario Been! Zo simpel is het, Ronald heeft een veel strakker regime ingevoerd en daar vallen spelers zoals Cabral en Leerdam nu over. Het is niet voor niks dat deze 2 niet willen bijtekenen! Gewoon een waardeloze mentaliteit en niet de wil hebben om voor hun kansen te gaan. Nee alles moet op een presenteer blaadje zoals het onder Mario Been was....... Het is jammer dat Mario Been zelf NIET wil toegeven dat ook hij fouten heeft gemaakt!! Dan zou je pas ballen hebben.............. Maar zo was Ronald Koeman ook in het begin van zijn trainers carriere en later ging hij er ook anders over denken en gaf ie toe dat ie toch bepaalde dingen anders zou doen met de ervaring die hij nu heeft. |
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: +1 post bedoel je zeker ;-) |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote: Broer van de Braak? of.......??? We hebben toch een schitterend topic voor onze "nieuwelingen"??? Stel je daar even voor, lijkt me gezellie........ Anders gezegd: Welkom! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: oke, ma wie is Ted?? super ted? teddy ruxspin? |
|
|
|