BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Mario Been topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 29 juni 2012 - 16:19   quote  deeplink  
Goh, de wereld valt in duigen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 juni 2012 door FR-Henk --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 29 juni 2012 - 16:32   quote  deeplink  
Mario hou aub je mond, je word met de dag minder geloofwaardiger..
JanM
 JanM - vrijdag 29 juni 2012 - 16:33   quote  deeplink  
Ik vind het erg jammer, want nu kan Briuns voorlopig fluiten naar een plaats in Oranje op #10 i.p.v. superego Sneijder ...
tomson
 tomson - vrijdag 29 juni 2012 - 16:34   quote  deeplink  
Heeft hij uit zichzelf voor de zekerheid maar laten weten. Volgens mij zit oranje ook niet op Mario te wachten.
JanM
 JanM - vrijdag 29 juni 2012 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juni 2012 - 16:34 schreef tomson het volgende:
Heeft hij uit zichzelf voor de zekerheid maar laten weten. Volgens mij zit oranje ook niet op Mario te wachten.
Toch is zijn naam blijkbaar genoemd ...
tomson
 tomson - vrijdag 29 juni 2012 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juni 2012 - 16:35 schreef JanM het volgende:

[..]

Toch is zijn naam blijkbaar genoemd ...
Waarschijnlijk door een journalist ja.
JanM
 JanM - vrijdag 29 juni 2012 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juni 2012 - 16:36 schreef tomson het volgende:

[..]

Waarschijnlijk door een journalist ja.
Zijn er (nog) journalisten met voetbalverstand dan?
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 29 juni 2012 - 16:42   quote  deeplink  
Mario is al blij als ie een keer genoemd wordt.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 29 juni 2012 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juni 2012 - 16:42 schreef FR-Henk het volgende:
Mario is al blij als ie een keer genomen wordt.
wie niet..
MMM
 MMM - zondag 01 juli 2012 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Welke achterlijke debiel heeft überhaupt de vraag DURVEN stellen of deze clown bondscoach wil worden? Meteen ontslaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 juli 2012 door MMM --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 01 juli 2012 - 12:42   quote  deeplink  
Ghehe..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 17 november 2012 - 16:00   quote  deeplink  
Been zegt lidmaatschap Feyenoord op: 'Maar het blijft mijn club'

media_xll_1427455.jpg

Mario Been heeft de zaakjes goed op orde bij Racing Genk. Hij staat in België op de derde plek, drie punten achter koploper Anderlecht en heeft goede papieren om de groepsfase te overleven in de Europa League. Genk swingt en bedreigt in de competitie de gevestigde orde.

Been krijgt vooral complimenten voor de manier waarop hij zijn ploeg laat spelen. Volgens de kenners is Genk de meest aantrekkelijk voetballende ploeg van België. Marc Degryse, voormalig international, schreef het onlangs in zijn column in Het Laatste Nieuws. De Belgische bondscoach Marc Wilmots was het er volmondig mee eens.

media_l_1427456.jpg

Been vertelt in het AD dat hij langzaam weer de oude is geworden. 'Ik was na mijn vertrek bij Feyenoord heel wantrouwend', zegt hij. 

'In Rotterdam hebben mensen mij laten vallen van wie ik het nooit had gedacht. Het liefst praat ik niet meer over die periode, ik wil voorkomen dat mensen denken 'daar heb je hem weer'. Uiteindelijk heeft het mij ook sterker gemaakt. Mijn afscheid bij Feyenoord was een wijze levensles. Ik heb er veel met mijn vrouw Astrid over gesproken. Zij zei op een gegeven moment 'laat het achter je, kijk vooruit'. Dat was terecht.'

De coach was in Rotterdam een allemansvriend, nam voor iedereen tijd en woonde onder de rook van De Kuip. 'Feyenoord is mijn club. Ja, nog altijd. Ik voel mij ook een echte Feyenoorder. Maar ik heb wel mijn lidmaatschap opgezegd. Ik ben er niet meer terug geweest, dat heeft tijd nodig. Dat heeft natuurlijk met bepaalde personen te maken, namen noem ik niet meer.'

media_xll_1427457.jpg

Ik zou mij daar in De Kuip nu niet op mijn gemak voelen, al blijf ik het schitterend vinden dat het bij al die thuiswedstrijden propvol zit. De periode bij Feyenoord heeft mijn ogen geopend. Ik ben harder geworden, zal mijn spelers niet meer tot in het oneindige verdedigen. Ik zeg ook veel meer nee. Bij Feyenoord kreeg iedereen die aanklopte een interview, soms was ik pas een uur na de training binnen omdat mensen aan de rand van het trainingsveld het schoolrapport van hun zoon met mij wilden bespreken. Ik weet nu dat je zo open opstellen geen enkel krediet oplevert.'

Astrid dagdroomde twee jaar geleden van het geven van een groot feest als zij en haar man vijftig jaar zouden worden. 'Als ze dat zei trok ik altijd mijn wenkbrauwen op. We kenden alles en iedereen. Maar nu weet ik dat de gastenlijst zo gehalveerd kan worden. Er waren mensen bij die ik dagelijks sprak en waar ik nooit meer iets van heb gehoord. Zo werkt het blijkbaar, weet ik nu.'

Toch krijgt hij de laatste maanden af en toe weer complimenten. Stefan de Vrij en Bruno Martins Indi debuteerden onder Been en haalden inmiddels Oranje. Net als Ruben Schaken, die door de coach werd weggeplukt bij VVV. 'Toen lag iedereen dubbel van het lachen, maar hij heeft het toch laten zien. Net als Jeremain Lens, die bij NEC zwaar onder vuur lag. Ook hij is international. En ik besloot Georginio Wijnaldum van de positie rechterspits te halen om hem als diepste middenvelder te gebruiken. Hij ging scoren en dat leverde vijf miljoen euro op. Leroy Fer, met wie ik nog altijd contact heb, leverde veel geld op.'

'Ik eis niks volledig op, ben je gek. Dat is niet reëel. Maar ik heb er wel een aandeel in gehad. Net zoals Ronald Koeman veel van die gasten vorig seizoen een stuk verder heeft geholpen. Onder hem zijn ze internationals geworden.'

Bron:AD
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 17 november 2012 - 16:05   quote  deeplink  
Hij is er nog steeds niet klaar mee.
Nou weten we dat Mario z'n lidmaatschap heeft opgezegd. En nu, Mario? Wil je applaus?
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 17 november 2012 - 18:14   quote  deeplink  
Aandachtsgeil menneke is het..
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 17 november 2012 - 19:14   quote  deeplink  
Prima vent.
MMM
 MMM - zondag 18 november 2012 - 00:49   quote  deeplink  
Zichzelf weer ophemelen dat hij Wijnaldum op 10 zette (ja omdat z'n zoon geblesseerd was..)

We missen je niet waardeloze clown, nep-Feyenoorder. Domme coach, tactisch onbenul.

Vanavond gelukkig weer op zijn plaats gezet met Genk

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 november 2012 door MMM --
Leonidas
 Leonidas - zondag 18 november 2012 - 07:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 november 2012 - 00:49 schreef MMM het volgende:
Zichzelf weer ophemelen dat hij Wijnaldum op 10 zette (ja omdat z'n zoon geblesseerd was..)

We missen je niet waardeloze clown, nep-Feyenoorder. Domme coach, tactisch onbenul.

Heb je wel vaker s'nachts last van je maag?
MMM
 MMM - zondag 18 november 2012 - 10:40   quote  deeplink  
Dat stuk is de waarheid.
Stylzz
 Stylzz - zondag 18 november 2012 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 november 2012 - 00:49 schreef MMM het volgende:

Te hard. Been is een echte Feyenoorder. Geen goeie coach, maar wel 1 van ons.
van geil
 van geil - zondag 18 november 2012 - 11:28   quote  deeplink  
mee eens,,,snap ook wel n stukje frustratie.
maar voor hem zelf beter te laten rusten.
craven
 craven - zondag 18 november 2012 - 14:01   quote  deeplink  
Been begint er zelf over terwijl hij anders aangeeft in het interview
JanM
 JanM - zondag 18 november 2012 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 november 2012 - 10:52 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Te hard. Been is een echte Feyenoorder. Geen goeie coach, maar wel 1 van ons.
Hij heeft blijkbar geleerd van zijn fouten en doet het niet onverdienstelijk bij Genk. Jammer en niet chique hoe het bij Feyenoord gelopen is, maar dat soort dingen gebeuren nou eenmaal in de voetballerij. Riekt wel naar natrappen en dat is niet nodig.

Blijft voor mij wel een held natuurlijk omdat hij Babovic destijds geen contract heeft aangeboden ;-P

Kom er maar in MMM hahahaha
MMM
 MMM - zondag 18 november 2012 - 16:57   quote  deeplink  
Ban voor JanM!!!!

Hahaha
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 18 november 2012 - 18:14   quote  deeplink  
Been is weg bij Feyenoord. Alleen in z'n hoofd nog niet.
craven
 craven - woensdag 13 maart 2013 - 13:01   quote  deeplink  
http://www.fr12.nl/nieuws/nieuws/21658-feyenoorders-op-bezoek-bij-mario-been.html
JanM
 JanM - woensdag 13 maart 2013 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Mooi verhaal. Was graag meegegaan!

Been///HELD!
MMM
 MMM - donderdag 14 maart 2013 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Die clown hoef ik nooit meer te zien hier.
tomson
 tomson - donderdag 14 maart 2013 - 11:03   quote  deeplink  
Daarom gaan de liefhebbers ook naar Belgie he.
MMM
 MMM - donderdag 14 maart 2013 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 maart 2013 - 11:03 schreef tomson het volgende:
Daarom gaan de liefhebbers ook naar Belgie he.
Vraag me af hoe je liefhebber kan zijn van Mario Been.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 14 maart 2013 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 maart 2013 - 11:04 schreef MMM het volgende:

[..]

Vraag me af hoe je liefhebber kan zijn van Mario Been.
De voetballer Been en de persoon Been niets mis mee.

De trainer Been .. meh
JanM
 JanM - donderdag 14 maart 2013 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 maart 2013 - 11:06 schreef Stylzz het volgende:

[..]

De voetballer Been en de persoon Been niets mis mee.

De trainer Been .. meh
+1908 waarbij wat betreft de trainer Been je nog kunt zeggen dat de spelers zeker ook niet vrijuit gaan. In dit geval heeft het bijzonder goed uitgepakt, maar anders had dat wegstemmen van de trainer absoluut nog een staart(je) gekregen!
Milo
 Milo - donderdag 14 maart 2013 - 13:44   quote  deeplink  
Been was lui als voetballer,en als trainer anti voetballer en als persoon ken ik hem niet. ik hoop dat hij nooit meer de trainer wordt van Feijenoord!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 maart 2013 door Milo --
RdamStyle
 RdamStyle - donderdag 18 april 2013 - 06:21   quote  deeplink  
Terecht dat Been en Beenhakker niet welkom zijn.
Sommige mensen vinden dat Vlaar en van Geel Been geschoffeerd hebben, maar in werkelijkheid redden zij zijn carrière. Als men wist wat in de doofpot is gestopt zou Super Mario niet meer over straat kunnen en is z'n trainers carrière voorbij.
Ik irriteer me ook zo aan die snor. Hij weet het zelfs niet en loopt constant Been en co hun kant te kiezen.
Ik ga het niet verklappen en mijn bron is betrouwbaar.
1 hint.
Als je terugkijkt op de periode ervoor weet men dat Vlaar niet presteerde vanwege persoonlijke problemen.
Als je herinnert wat het was. Laat dan je fantasie maar het werk doen.
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 18 april 2013 - 06:34   quote  deeplink  
Sowieso is er toen op Lunatic News een artikel geplaatst waar ze het over de karakter trekjes van Been hadden.

Edit: dit dus!

http://www.lunaticnews.nl/varkenoordgroep/de-waarheid-rond-het-vertrek-van-mario-been/

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 april 2013 door Bosifyable --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 18 april 2013 - 06:51   quote  deeplink  
Ik dacht dat Mario het met luigi bruins zijn moeder had liggen......
Maar nu ook met de ex van Vlaar ?
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 18 april 2013 - 07:05   quote  deeplink  
Lijkt me sterk. Maar goed, alles is mogelijk.
Els
 Els - donderdag 18 april 2013 - 08:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 april 2013 - 07:05 schreef Bosifyable het volgende:
Lijkt me sterk. Maar goed, alles is mogelijk.
Het verhaal gaat dat Been inderdaad een affaire had met de vrouw van Vlaar. Moeilijk te geloven, want zo knap is hij niet. Dat is uitgekomen en zorgde dus voor een onwerkbare situatie. De vrouw van Been kwam er aan het einde van het seizoen achter, waardoor hij halsoverkop naar Spanje moest om zijn huwlijk te redden. De selectie moest toen nog een paar dagen doortrainen. Uiteindelijk barstte de bom.
Dezelfde bron suggereert trouwens ook dat Guidetti geen zenuwontsteking had, maar een cocaïne verslaving.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 18 april 2013 - 08:04   quote  deeplink  
T kan makkelijk
VVout
 VVout - donderdag 18 april 2013 - 08:16   quote  deeplink  
Ik vind het leuk voor Been dat het nu goed met hem gaat, maar als er ook maar een klein deel waar is van de verhalen bij Feyenoord blijf het gewoon een eng mannetje en toch ook weer een held.
MMM
 MMM - donderdag 18 april 2013 - 08:27   quote  deeplink  
Waardeloze trainer, wat was ik blij dat ie wegging.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 april 2013 door MMM --
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 18 april 2013 - 08:31   quote  deeplink  
Leek in eerste instantie een fijne trainer, maar werd met de maand cynischer en ging wanprestaties maskeren met grappen.
Was uiteindelijk goed dat ie wegging.
VVout
 VVout - donderdag 18 april 2013 - 09:42   quote  deeplink  
Als trainer een apart geval maar ik herinner hem ook als speler,

uit tijden dat ik als tiener in VAK-S zat en ze zich in T weer zaten te ergeren dat we met strijkers aan het spelen waren.

Rare tijd, speelt in één keer die operneus bij Feyenoord heb er altijd een raar gevoel bij over gehouden, Jopie Hiele, Gullit(kutviool moest in een keer zo nodig naar Pisvee), Korput, Houtman enz.

Vanuit die tijd zeg ik Mario//Held.
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 18 april 2013 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 april 2013 - 08:00 schreef Els het volgende:

[..]

Het verhaal gaat dat Been inderdaad een affaire had met de vrouw van Vlaar. Moeilijk te geloven, want zo knap is hij niet. Dat is uitgekomen en zorgde dus voor een onwerkbare situatie. De vrouw van Been kwam er aan het einde van het seizoen achter, waardoor hij halsoverkop naar Spanje moest om zijn huwlijk te redden. De selectie moest toen nog een paar dagen doortrainen. Uiteindelijk barstte de bom.
Dezelfde bron suggereert trouwens ook dat Guidetti geen zenuwontsteking had, maar een cocaïne verslaving.
Ah, niet eerder meegekregen. Zijn we ff bij met de situatie van respectievelijk 2 jaar en een jaar geleden ;)
freduc
 freduc - donderdag 18 april 2013 - 10:54   quote  deeplink  
die been en beenhakker zijn echt 2 grote griezels , ze hebben daarbij alle bij een wanprestatie geleverd en feyenoord nog dieper in de stront geduwd en dan nog durven zeggen dat het echte feyenoorders zijn , ik moet echt kotsen van die 2
craven
 craven - donderdag 18 april 2013 - 12:07   quote  deeplink  
Eerlijk gezegd denk ik niet dat die 2 Feyenoord moedwillig in de "stront"hebben geduwd...
van geil
 van geil - woensdag 08 mei 2013 - 13:12   quote  deeplink  
Been wil in de geschiedenis boeken komen.

:)
MMM
 MMM - maandag 24 februari 2014 - 09:30   quote  deeplink  
Haha.
JanM
 JanM - maandag 24 februari 2014 - 09:37   quote  deeplink  
En nu? HeerenBeen ???
tomson
 tomson - maandag 24 februari 2014 - 09:43   quote  deeplink  
Armemario Bielefeld
hotjumper
 hotjumper - maandag 24 februari 2014 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 april 2013 - 10:54 schreef freduc het volgende:
die been en beenhakker zijn echt 2 grote griezels , ze hebben daarbij alle bij een wanprestatie geleverd en feyenoord nog dieper in de stront geduwd en dan nog durven zeggen dat het echte feyenoorders zijn , ik moet echt kotsen van die 2
Ik denk echt dat hij met de beste bedoeling er in gestapt is bij Feyenoord, de verwachtingen waren echter te hoog en de beschikbare middelen te laag.
Jammer dat het destijds niet gelukt is.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Mario Been topic

0.0127689