|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Nuttige speler om erbij te hebben. Als backup. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
EenserT..prima als flessendrager.. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Dat zal ook nooit een echte vent worden he die kelvin |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tuurlijk wel waarom niet..?? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Leerdam is een beetje de bizonkit van het elftal. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Leuk voor op de bank, voegt verder niks toe. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Die verandert niet hor T blijft gewoon een tenger stil mannetje die nooit van zich laat horen binnen de lijnen Hij protesteer nooit als iemand een ovetreding begaat op hem laat veelte veel over zich heen lopen. Wat dan weer een plus punt daaraan is hij voert alle taken van de trainer zonder mopperen uit |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Gisteren was hij voor mij 1 van de betere... Ik weet niet wat hij had uitgevreten de eerste helft die ik alleen het laatste stukje gezien heb.. Maar op basis van ik zag in de 2de helft gewoon een voldoende waard...
Daarbij vind ik dat beloond moet worden zoal nieuwkomers die nog niks bewezen hebben voor Feyenoord. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op maandag 03 september 2012 - 13:22 schreef Leon FR1908 het volgende:Gisteren was hij voor mij 1 van de betere... Ik weet niet wat hij had uitgevreten de eerste helft die ik alleen het laatste stukje gezien heb.. Maar op basis van ik zag in de 2de helft gewoon een voldoende waard... Daarbij vind ik dat beloond moet worden zoal nieuwkomers die nog niks bewezen hebben voor Feyenoord. Klopt vind een aardige voetballer ik heb t alleen over ze karakter waarom t nooit een echte vent word in t veld in mijn ogen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 03 september 2012 - 13:23 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Klopt vind een aardige voetballer ik heb t alleen over ze karakter waarom t nooit een echte vent word in t veld in mijn ogen Mijn verhaal was geen koppeling aan die van jou kerel... Maar nu je het er toch over heb,hij kan soms het hardste zijn Op het veld.medogeloos zelfs... |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op maandag 03 september 2012 - 13:26 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Mijn verhaal was geen koppeling aan die van jou kerel... Maar nu je het er toch over heb,hij kan soms het hardste zijn Op het veld.medogeloos zelfs... Oh sorry haha Ja vind ik niet. Oogt nogal als een suffe vaak zo nonchalant maar ieder zo zijn eigen kijk |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 03 september 2012 - 13:22 schreef Leon FR1908 het volgende:Gisteren was hij voor mij 1 van de betere... Ik weet niet wat hij had uitgevreten de eerste helft die ik alleen het laatste stukje gezien heb.. Maar op basis van ik zag in de 2de helft gewoon een voldoende waard... Daarbij vind ik dat beloond moet worden zoal nieuwkomers die nog niks bewezen hebben voor Feyenoord. Eerste helft was hij onzichtbaar, tweede helft speelde hij heel redelijk inderdaad. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Leerdam is dit jaar stil blijven staan in z'n ontwikkeling. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: mwa, ik denk gewoon dat dit zijn niveau is. Er zit niet heel veel rek meer in. |
|
|
|
|
joboo35
|
|
|
en volgend jaar loopt hij de kuip gratis uit ;( |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Hebben we dr toch nog profijt van gehad. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
JE moet hem echt niet laten gaan. Vind hem altijd al een goed spelertje, alleen jammer dat hij niet zo sterk is. Maar als middevelder moet j hem houden. Als verdediger? dan kan hij gaan. En hij verlengt weet ik zkr, heeft hij pas nog gezegt dat hij wou verlengen, maar dat Martin hem niet heeft gevragen om ff te komen zitten |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik denk dat hij gaat verlengen.. Feyenoord doet er denk ik nog een schepje bovenop.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
vindt m ook ok... heeft nu t nadeel dat er weinig voetballers om hem heen staan... is het cement anders. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 03 september 2012 - 21:15 schreef van geil het volgende:vindt m ook ok... heeft nu t nadeel dat er weinig voetballers om hem heen staan... is het cement anders. Ik vond hem gisteren ook prima spelen de 2de helft...Ben de enige die hem een voldoende heeft gegeven geloof ik...? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
zou kunnen,,,van mij n 5,5 geloof ik... vond m wisselvallig..maar dat waren er meer... |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
Ik moet even zeggen: leerdam lijkt op een mier! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Kruipt overal tussendoor .. |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
quote: ook qua uiterlijk! z'n hoofd! Precies de vorm van een mierenhoofd! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hahaha jij heb goeie ogen omekees.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Je denkt teveel na Omekees. |
|
|
|
|
joboo35
|
|
|
als ze gescoord hebben moet hij altijd bovenop de hoop. ghehehe ;) |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op maandag 03 september 2012 - 22:05 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik vond hem gisteren ook prima spelen de 2de helft...Ben de enige die hem een voldoende heeft gegeven geloof ik...? Ik heb m geen voldoende gegeven door zijn dubieuze verdedigen bij de enige goal. Eigenlijk was het de overige 92 minuten wel een 6 waard. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Leerdam is een prima speler voor de breedte, vind het prima als ze zijn contract verlengen, misschien een tip voor hem om wat meer in de sportschool te zitten en meer body te krijgen.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 september 2012 - 12:32 schreef RenatoBos het volgende:Leerdam is een prima speler voor de breedte, vind het prima als ze zijn contract verlengen, misschien een tip voor hem om wat meer in de sportschool te zitten en meer body te krijgen.. Nou hij laat zich niet zo makkelijk wegzetten als Immers of Cissè.. Daarbij heeft hij de hardste tackels van alle Feyenoorders van de laatste 2 jaar op Karim na.. Mijn tip aan hem zou zijn ,oefen je pasing en schot. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 september 2012 - 12:26 schreef Alexmem het volgende:[..] Ik heb m geen voldoende gegeven door zijn dubieuze verdedigen bij de enige goal. Eigenlijk was het de overige 92 minuten wel een 6 waard. Vond jij dat echt zijn fout? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
leerdam zeker behouden als middenvelder,hoort op dit moment voor mijn gevoel ook gewoon in de basis. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
sorry Kelvin is voor mij een net niet speler.Hij groeit niet meer in zijn spel,En als je niet bijtekend (ala v Geel) is geen basisplaats |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 september 2012 - 21:33 schreef piet de paler het volgende:sorry Kelvin is voor mij een net niet speler.Hij groeit niet meer in zijn spel,En als je niet bijtekend (ala v Geel) is geen basisplaats Dat zal misschien zo zijn,maar ik vind kelvin net iets meer dan immers en vormer op dit moment. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zeker met die afstanden die Leerdam aflegt.. Je heb er een extra verdediger bij en een aanvaller.. Dat kunnen die andere niet belopen,daarom hoop ik dat hij investeerd in zijn aanvallende kwaliteiten.. |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
=
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 september 2012 door Omekees -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Elke extra cent voor deze waardeloze kutspeler is teveel. Teleurgesteld in het financiële aanbod van de club.. Sodemieter op.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 september 2012 - 21:17 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nou hij laat zich niet zo makkelijk wegzetten als Immers of Cissè.. Daarbij heeft hij de hardste tackels van alle Feyenoorders van de laatste 2 jaar op Karim na.. Mijn tip aan hem zou zijn ,oefen je pasing en schot. Dat bedoel ik kun je nagaan als ie nog meer body zou krijgen..en met het laatste ben ik het helemaal eens maar dat geld voor meerderen hè.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 05 september 2012 - 13:04 schreef MMM het volgende:Elke extra cent voor deze waardeloze kutspeler is teveel. Teleurgesteld in het financiële aanbod van de club.. Sodemieter op.. Niet eens, ik begrijp je reactie en ik dacht er zo eerst ook over..graag of niet..!! Vind hem toch wel bruikbaar, ben benieuwd naar het aanbod wat van Geel doet naar hem.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
'Feyenoord wil verlengen met Leerdam'
Feyenoord hoopt dat Kelvin Leerdam (links op foto) zijn contract gaat verlengen in Rotterdam. Club en speler gaan binnenkort in gesprek over een nieuwe verbintenis.
Dat meldt althans De Telegraaf op woensdag. De middenvelder die door Ronald Koeman ook vaak als rechtsback wordt gebruikt, presteert naar behoren en de clubleiding wil zijn in 2013 aflopende contract graag verlengen.
Het feit dat Leerdam in het bezit is van een aflopende verbintenis zorgt ervoor dat hij een aan het einde van dit seizoen een interessant object is voor veel clubs. Volgens het medium is onder meer FC Twente geïnteresseerd.
De multifunctionele Leerdam zou na Leroy Fer Luc Castaignos en Jerson Cabral de vierde oud-Feyenoorder worden die een transfer naar Enschede maakt. Bron:Goal.com |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op woensdag 05 september 2012 - 16:12 schreef RenatoBos het volgende:[..] Niet eens, ik begrijp je reactie en ik dacht er zo eerst ook over..graag of niet..!! Vind hem toch wel bruikbaar, ben benieuwd naar het aanbod wat van Geel doet naar hem.. Leerdam het recht om zijn verbintenis niet te willen verlengen,zo is het nu eenmaal met een aflopend contract. De supporter heeft het recht om hem een lul te vinden, dat natuurlijk ook. Aan de andere kant vindt ik hem de laatste tijd belabberd spelen en zie in hem geen meerwaarde. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote: Niet naar de concurentie! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Middelmatige speler die niks toevoegt, veel plezier ermee Twente..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 september 2012 door MMM -- |
|
|
|
|
Snees
|
|
|
Laat die informant van die ferrader, die beide wat van het toenmalige Maasmeisje weghebben,lekker naar de tukkers gaan.Dan is de laatste van dat verrotte groepie eindelijk opgerot.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 september 2012 door Snees -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 19 september 2012 - 18:00 schreef Snees het volgende:Laat die informant van die ferrader, die beide wat van het toenmalige Maasmeisje weghebben,lekker naar de tukkers gaan.Dan is de laatste van dat verrotte groepie eindelijk opgerot. Vind ik geen grappige opmerking dit. |
|
|
|
|
Snees
|
|
|
quote: Ik ook niet.Had ook liever gehad dat Ferrader onze nieuwe vierra werd ipv bij de tukkers.Maar opgerot staat netjes!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 september 2012 door Snees -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 19 september 2012 - 19:18 schreef Snees het volgende:[..] Ik ook niet.Had ook liever gehad dat Ferrader onze nieuwe vierra werd ipv bij de tukkers.Maar opgerot staat netjes! Tomson bedoelt volgens mij wat anders. Zoek ff Maasmeisje op Wikipedia. Beetje piëteit in acht nemen. |
|
|
|
|
Snees
|
|
|
quote:Op woensdag 19 september 2012 - 19:21 schreef FR-Henk het volgende:[..] Tomson bedoelt volgens mij wat anders. Zoek ff Maasmeisje op Wikipedia. Beetje piëteit in acht nemen. Wilde je ontkennen dat ze op elkaar lijken.Mooie gelijkenis met Leerdammetje he ;)
|
|
|