|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 08 oktober 2012 - 10:53 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dan heb je er maar een rare kijk op het voetbal! Liever een speler die het opneemt voor een ploeggenoot dan een speler die iets toevoegt aan Feyenoord! Rare instelling ...... Dat zegt ie niet. Dat maak jij er van. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ja dat klopt dat maakt ik er van! Omdat ie altijd van die wazige uitspraken doet en NOOIT eens recht voor zijn raap is betreft spelers en dergelijke ............. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 08 oktober 2012 - 11:57 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ja dat klopt dat maakt ik er van! Omdat ie altijd van die wazige uitspraken doet en NOOIT eens recht voor zijn raap is betreft spelers en dergelijke ............. Verschillen we van mening. Leon kijkt veelal verder dan alleen opportunisme. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote:Op zondag 07 oktober 2012 - 21:28 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Vind ik wel wat vreemd maar goed ik heb de wedstrijd maar met een half oog gezien.. Over het algemeen gaat bijna iedere club 1 op 1 spelen als met 10 man komt te staan... En omdat je op dat moment niets te vertellen heb komt misschien juist dat je niet 1 op 1 ben gaan spelen...Uiteindelijk vond ik het nog een knappe prestatie ...Vond het alleen erg vreemd dat toen Groningen klaar was om de genadeklap te ontvangen dat iemand die bal ging vasthouden na een corner..Zag er verschrikkelijk dom uit ,maar goed. Heb nog staan schreeuwen tegen de televisie....maarja, vanuit de Betuwe naar Groningen is een eind, dus dat hielp niet, al weet de hele straat nu wel hoe ik gisteren over die corner dacht...Jij drukt het gelukkig nog netjes uit. Kan me er een dag later nog kwaad om worden. Nog over Leerdam ff, vind dat hij er vaker is dan dat hij genoemd wordt, meerdere plaatsen inzetbaar. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Als er iemand is die hier opportunistisch , dat is het die ... van een Leon wel |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Kan jij weer doen alsof je voor zes weken op reis moet huilebalk? |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Voorlopig niet zeikerd! Mijn zakken zijn weer genoeg gevuld LUL. Een beetje jaloers?? Hoeft niet hoor, geld is niet alleen zaligmakend ......... |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op maandag 08 oktober 2012 - 16:02 schreef lijdensweg het volgende:[..] Voorlopig niet zeikerd! Mijn zakken zijn weer genoeg gevuld LUL. Een beetje jaloers?? Hoeft niet hoor, geld is niet alleen zaligmakend ......... Meid, ik ben enorm jaloers. Zou willen dat ik zoveel fantasie had ;-) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Heeft Leerdam al bij getekend? Anders moet hij maar geiten gaan melken in Botswana. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: maar een internet zonder Lijdensweg wel! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 08 oktober 2012 - 12:12 schreef detrapstaandervanvak het volgende:[..] Heb nog staan schreeuwen tegen de televisie....maarja, vanuit de Betuwe naar Groningen is een eind, dus dat hielp niet, al weet de hele straat nu wel hoe ik gisteren over die corner dacht...Jij drukt het gelukkig nog netjes uit. Kan me er een dag later nog kwaad om worden. Nog over Leerdam ff, vind dat hij er vaker is dan dat hij genoemd wordt, meerdere plaatsen inzetbaar. hahaha ja dat begrijp ik,vind het jammer dat Koeman het daar niet even over gehad heeft als zijnde minpuntje..En zoals je over Leerdam schrijft zie ik het ook !! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Een internet met MEELOPERS zal je bedoelen!! Enig kritiek kan men hier niet hebben ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Zou je willen? Dat heb je al genoeg, homo! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 08 oktober 2012 - 21:52 schreef lijdensweg het volgende:[..] Een internet met MEELOPERS zal je bedoelen!! Enig kritiek kan men hier niet hebben ... Kritiek met enig intelligentiequotiënt wordt hier van harte toegejuicht. Beter je best doen. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Woorden met meer dan drie lettergrepen begrijpt ie niet Henk :-) |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: I'm coming out. I want the world to know, got to let it show! I'm coming out!......
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 oktober 2012 door detrapstaandervanvak -- |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Heeft goed gespeeld tegen Groningen, gewoon bij tekenen Kelvin je verdiend het |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: verdient!!!!!!!!!!!!!!!!(!)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 oktober 2012 door Wim2 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
maar meer dan sommige andere... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Leerdam kiest alsnog voor langer Feyenoord-verblijf
Kelvin Leerdam blijft speler van Feyenoord. De 22-jarige middenvelder is na moeizame onderhandelingen alsnog dichtbij contractverlenging.
Leerdam was eerst ontevreden over de aanbieding van de Rotterdamse club. Na extra gesprekken tussen technisch directeur Martin van Geel en zaakwaarnemer John Veldman kwam beide partijen alsnog tot elkaar. De verwachting is dat Leerdam binnenkort zijn handtekening zet onder een langlopende verbintenis. "Mijn insteek is altijd geweest om hier te blijven", aldus Leerdam tegenover RTV Rijnmond. FC Twente hield de situatie van de jeugdinternational nauwlettend in de gaten. Bron:ELFvoetbal |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ach hij kan overal bijna neergezet worden, dus voor de breedte vind ik het een prima keus.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Pijnlijke is dat hij nu in de basis staat, onbegrijpelijk.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nog wel. Vormer komt eraan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vind Vormer ook erg tegenvallen.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dat klopt. Wordt klaargestoomd voor allround werk: verdedigen, uitschakelen en aanvallen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Whahahahahahahahahahahaha |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: 6 weken? Meneer ging zogenaamd op wereldreis maar was 3 weken later al weer terug ;-) En in de tussentijd was daar ineens ene snees. Zeker zo irritant, maar zo mogelijk nog dommer! |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op maandag 15 oktober 2012 - 15:19 schreef RenatoBos het volgende:Ach hij kan overal bijna neergezet worden, dus voor de breedte vind ik het een prima keus.. Je hebt ook gelijk, ik denk er precies ook zo over direkt voor 4 jaar vast leggen, en volgend seizoen komt er weer een nieuwe talent volle linksback uit de A1. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: Hij niet alleen kijk eens naar Fernandez, de Vrede of Goossens zijn die nou beter dan o.a. eigen jeugd als Manu, Achabar, Nelom of Kongolo zeg het maar, ik vind van niet ik zie nogmaals veel jeugd wedstrijden vind Lucas Woudenberg, Matthew Steenwoorden, Jean-Poul Boetius en Daan Blij zeer goede spelers. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 15 oktober 2012 - 15:36 schreef bode het volgende:[..] Je hebt ook gelijk, ik denk er precies ook zo over direkt voor 4 jaar vast leggen, en volgend seizoen komt er weer een nieuwe talent volle linksback uit de A1. Precies, Woudenberg moet de stap ook maar eens gaan maken.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 15 oktober 2012 - 15:46 schreef bode het volgende:[..] Hij niet alleen kijk eens naar Fernandez, de Vrede of Goossens zijn die nou beter dan o.a. eigen jeugd als Manu, Achabar, Nelom of Kongolo zeg het maar, ik vind van niet ik zie nogmaals veel jeugd wedstrijden vind Lucas Woudenberg, Matthew Steenwoorden, Jean-Poul Boetius en Daan Blij zeer goede spelers. Zijn zeker goede spelers maar nog niet echt klaar voor het grote werk, maar dat ze er aan zitten te komen staat als een paal boven water.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Beetje laat had er mijn inziens al lang moeten staan toch.. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op maandag 15 oktober 2012 - 15:59 schreef RenatoBos het volgende:[..] Zijn zeker goede spelers maar nog niet echt klaar voor het grote werk, maar dat ze er aan zitten te komen staat als een paal boven water.. Daarom moeten ze van Bronckhorst en van Gastel ook voor nog een paar jaar vast leggen zeer goede mensen voor de aankomende talenten, en als Koeman weg gaat van Gastel hoofdtrainer maken en Makaay toevoegen bij het eerste. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 15 oktober 2012 - 16:17 schreef bode het volgende:[..] Daarom moeten ze van Bronckhorst en van Gastel ook voor nog een paar jaar vast leggen zeer goede mensen voor de aankomende talenten, en als Koeman weg gaat van Gastel hoofdtrainer maken en Makaay toevoegen bij het eerste. Denk dat dat ook de bedoeling is op termijn.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz