BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: het officiële Feyenoord overlopers topic...Ebicilio Wijnaldum Rekik Bruma Leerdam van La Parra en Castaignos Fer topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 02 november 2012 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 november 2012 - 23:24 schreef van geil het volgende:

[..]

steun trekken doen we binnenkort allemaal.
met dank aan zalm!.VVD
Zalm???? Daar gaan we dood aan!!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 03 november 2012 - 00:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 november 2012 - 13:19 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

oke ! ;-)
Ghehe..
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zaterdag 03 november 2012 - 09:39   quote  deeplink  
4 ton ja ik verdien t niet en t is idd veel maar spelers bij Nac verdienen dit ook
Meeuwis schijnt bij vvv ook bijna een miljoen te verdienen
Hij heeft jaren in de Kuip gespeeld en soms komt de tijd dat ze echt geld willen verdienen
Enige zure vind ik dat gratis weg willen lopen
Kuyt tekende toen bij om daarna verkocht te worden
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 03 november 2012 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 november 2012 - 09:39 schreef RedDevil1990 het volgende:
4 ton ja ik verdien t niet en t is idd veel maar spelers bij Nac verdienen dit ook
Meeuwis schijnt bij vvv ook bijna een miljoen te verdienen
Hij heeft jaren in de Kuip gespeeld en soms komt de tijd dat ze echt geld willen verdienen
Enige zure vind ik dat gratis weg willen lopen
Kuyt tekende toen bij om daarna verkocht te worden
Wat jij over NAC en Meeuwis loopt te verkondigen is de grootste onzin!! Bij NAC die een schuld van ruim 12 miljoen hebben bij de gemeente , daar is geen 1 speler die meer dan €250.000,= per jaar verdiend! En bij VVV zijn de 'topverdieners' de spelers die van buiten de EU komen. Dus waar jij die onzin vandaan haalt ??
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zaterdag 03 november 2012 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 november 2012 - 09:42 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Wat jij over NAC en Meeuwis loopt te verkondigen is de grootste onzin!! Bij NAC die een schuld van ruim 12 miljoen hebben bij de gemeente , daar is geen 1 speler die meer dan €250.000,= per jaar verdiend! En bij VVV zijn de 'topverdieners' de spelers die van buiten de EU komen. Dus waar jij die onzin vandaan haalt ??
Lurling verdien wel meer dan 250.000 gok ik
En dat van Meeuwis heeft vorig jaar een x in de krant gestaan iets van 8 ton stond er toen
sorry vriend ik loop hardop te denken en graaf in me geheugen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 november 2012 door RedDevil1990 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 03 november 2012 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 november 2012 - 23:27 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Zalm???? Daar gaan we dood aan!!
lol
Alexmem
 Alexmem - zaterdag 03 november 2012 - 15:35   quote  deeplink  
Van alle Feyenoorders die naar Twente/PSV gaan/gegaan zijn was alleen Fer écht goed. De rest is op het moment niet goed genoeg voor het niveau dat wij nastreven. Kan er iig niet rouwig om zijn dat ze weg zijn.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 03 november 2012 - 15:39   quote  deeplink  
vandaag even zitten kijken (in mijn rust erg druk geweest) naar voetbal insite.Ik begrijp snorrie niet meer.eerst roept hij WIE ZIJN DIE SNOTNEUZEN WEL OM IETS TE EISEN.en nu geeft hij Leerdam gelijk ???????
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 04 november 2012 - 12:39   quote  deeplink  
In aanloop naar de topper FC Twente Feyenoord heeft Joop Munsterman in een interview met Eredivisie Live aangegeven dat Kelvin Leerdam absoluut geen optie is voor FC Twente.

Hiermee drukt de voorzitter de geruchten de kop in dat Leerdam onderweg is naar Enschede.

Nadat Leerdam deze week aangaf aan het einde van het seizoen transfervrij te willen vertrekken bij Feyenoord ging een deel van de media er al vanuit dat hij naar FC Twente zou vertrekken.

Munsterman was resoluut tegenover Eredivisie Live reporter Jan-Joost van Gangelen; Nu niet, straks niet, nooit niet.
infamous psv
 infamous psv - zondag 04 november 2012 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 november 2012 - 15:39 schreef piet de paler het volgende:
vandaag even zitten kijken (in mijn rust erg druk geweest) naar voetbal insite.Ik begrijp snorrie niet meer.eerst roept hij WIE ZIJN DIE SNOTNEUZEN WEL OM IETS TE EISEN.en nu geeft hij Leerdam gelijk ???????
Hij zei ook dat clubliefde niet meer bestaat
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 04 november 2012 - 12:49   quote  deeplink  
Is een haast uitgestorven iets ja..
infamous psv
 infamous psv - zondag 04 november 2012 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 12:49 schreef RenatoBos het volgende:
Is een haast uitgestorven iets ja..
tenzij je bij United of Barca speelt..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 04 november 2012 - 13:16   quote  deeplink  
Ook dan betwijfel ik het..
Brian
 Brian - zondag 04 november 2012 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 12:39 schreef RenatoBos het volgende:
In aanloop naar de topper FC Twente Feyenoord heeft Joop Munsterman in een interview met Eredivisie Live aangegeven dat Kelvin Leerdam absoluut geen optie is voor FC Twente.

Hiermee drukt de voorzitter de geruchten de kop in dat Leerdam onderweg is naar Enschede.

Nadat Leerdam deze week aangaf aan het einde van het seizoen transfervrij te willen vertrekken bij Feyenoord ging een deel van de media er al vanuit dat hij naar FC Twente zou vertrekken.

Munsterman was resoluut tegenover Eredivisie Live reporter Jan-Joost van Gangelen; Nu niet, straks niet, nooit niet.
Hee Renato,

lees net een gelijkwaardig stuk hierover
Bron: http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/item/munsterman-leerdam-geen-optie-voor-twente

alleen word hierin vermeld
"Munsterman laat echter aan Eredivisie Live weten dat Leerdam geen optie is voor FC Twente. "Leerdam is ons heel vaak aangeboden, maar wij hebben geen helemaal geen belangstelling voor deze speler. Laat ik dat nu eens en voor altijd duidelijk maken: dat is nu niet, morgen niet en nooit niet. Het is een opgeklopte zaak."

de zin Leerdam is ons heel vaak aangeboden roept bij mij vraagtekens op
bedoel, zou zijn zaakwaarnemer dit hebben gedaan.
en zo deze jonge Jongen hebben gek gemaakt om zijn prijs op te drijven ?
door in te praten hij meer waard is en bij andere meer kan krijgen
Opmerkelijk wel !

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 november 2012 door Brian --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 04 november 2012 - 13:28   quote  deeplink  
Absoluut opmerkelijk, had begrepen dat Monsterman serieus interesse in ons kindsoldaat had..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 04 november 2012 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 13:28 schreef RenatoBos het volgende:
Absoluut opmerkelijk, had begrepen dat Monsterman serieus interesse in ons kindsoldaat had..
Na zijn afwezigheid van vandaag misschien nog wel begrijpelijker.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 04 november 2012 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 20:54 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Na zijn afwezigheid van vandaag misschien nog wel begrijpelijker.
Tja d:-)
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 09 november 2012 - 09:26   quote  deeplink  
net het stukje zitten lezen van Leerdam in het AD.
Tja het is een nette manier van moddergooien,en hij zegt geen nee gezegd te hebben.
ik weet het niet ik denk na het lezen van het stuk dat zijn zaakwaarnemer geen kopers heeft voor Kelvin en dat daarom het charme offensief plaatsvind.(puur speculatie van mijn zijde)
MMM
 MMM - vrijdag 09 november 2012 - 09:33   quote  deeplink  
Hij mag blij zijn dat hij zoveel jaren voor Feyenoord heeft mogen spelen.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - vrijdag 09 november 2012 - 10:41   quote  deeplink  
http://www.ad.nl/ad/nl/5619/Nederlands-voetbal/article/detail/3345021/2012/11/09/Leerdam-bijt-fel-van-zich-af.dhtml

Kelvin Leerdam (22) is al een week de meest besproken speler van Feyenoord. De middenvelder legde een nieuw contractvoorstel van de club resoluut naast zich neer. Als sanctie nam trainer Ronald Koeman de Utrechter meteen zijn basisplaats af. 'De kwestie is eenzijdig belicht', zegt Leerdam in AD Sportwereld. 'Ik vertel nu eenmalig mijn kant van het verhaal.'

Hij zou al lang een contract hebben getekend bij FC Twente of PSV. Hij zou financieel het onderste uit de kan hebben gewild. Kelvin Leerdam schudt zijn hoofd. 'Waarom Feyenoord mij in de media zo heeft neergezet, weet ik niet', verzucht de middenvelder, die op 14-jarige leeftijd in de jeugdopleiding van Feyenoord kwam. 'Overal in de eredivisie lopen spelers rond die hun aflopende contract niet verlengen. Dat ik mijn basisplaats heb moeten inleveren, is volgens mij onnodig.'

De rechtspoot benadrukt dat hij 'pertinent' niet heeft gezegd dat hij de club wil verlaten. 'Ik ben alleen niet ingegaan op de aanbieding van de club. Dat is alles. Ik ben bezig aan mijn vijfde seizoen als contractspeler bij Feyenoord en dien dan maar netjes mijn contract uit. Blijkbaar is dat een zonde.'

'Ik heb de trainer verteld dat hij ook speler is geweest en dat hij het moet kunnen begrijpen. Hij respecteert mijn standpunt, zegt hij. En als Feyenoord straks alsnog aanschuift voor een nieuw gesprek? Nogmaals, ik heb nooit gezegd dat ik wil vertrekken. Ik heb alleen een aanbieding naast mij neergelegd. Vergeet niet, ik ben na Jonathan de Guzman, Leroy Fer, Georginio Wijnaldum, Ricky van Haaren, Luc Castaignos en Jerson Cabral de zoveelste zelf opgeleide speler die weigert bij te tekenen. Misschien zegt dat wel voldoende.'

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 november 2012 door RedDevil1990 --
craven
 craven - vrijdag 09 november 2012 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 november 2012 - 10:41 schreef RedDevil1990 het volgende:
Kelvin Leerdam (22) is al een week de meest besproken speler van Feyenoord. De middenvelder legde een nieuw contractvoorstel van de club resoluut naast zich neer. Als sanctie nam trainer Ronald Koeman de Utrechter meteen zijn basisplaats af. 'De kwestie is eenzijdig belicht', zegt Leerdam in AD Sportwereld. 'Ik vertel nu eenmalig mijn kant van het verhaal.'

© pro shots.
Hij zou al lang een contract hebben getekend bij FC Twente of PSV. Hij zou financieel het onderste uit de kan hebben gewild. Kelvin Leerdam schudt zijn hoofd. 'Waarom Feyenoord mij in de media zo heeft neergezet, weet ik niet', verzucht de middenvelder, die op 14-jarige leeftijd in de jeugdopleiding van Feyenoord kwam. 'Overal in de eredivisie lopen spelers rond die hun aflopende contract niet verlengen. Dat ik mijn basisplaats heb moeten inleveren, is volgens mij onnodig.'

De rechtspoot benadrukt dat hij 'pertinent' niet heeft gezegd dat hij de club wil verlaten. 'Ik ben alleen niet ingegaan op de aanbieding van de club. Dat is alles. Ik ben bezig aan mijn vijfde seizoen als contractspeler bij Feyenoord en dien dan maar netjes mijn contract uit. Blijkbaar is dat een zonde.'

'Ik heb de trainer verteld dat hij ook speler is geweest en dat hij het moet kunnen begrijpen. Hij respecteert mijn standpunt, zegt hij. En als Feyenoord straks alsnog aanschuift voor een nieuw gesprek? Nogmaals, ik heb nooit gezegd dat ik wil vertrekken. Ik heb alleen een aanbieding naast mij neergelegd. Vergeet niet, ik ben na Jonathan de Guzman, Leroy Fer, Georginio Wijnaldum, Ricky van Haaren, Luc Castaignos en Jerson Cabral de zoveelste zelf opgeleide speler die weigert bij te tekenen. Misschien zegt dat wel voldoende.'
zegt idd voldoende over deze nitwits
el-loco
 el-loco - vrijdag 09 november 2012 - 10:46   quote  deeplink  
Ik vind de verhoudingen in de lonen van het voetbal al jaren ver uit hun verband getrokken. Maar als meneer Leerdam en die gelwolf van een Veldman 400.000 euro niet genoeg vinden dan moet hij lekker vertrekken. Het leuke vind ik de onderstaande uitspraken van hem.Vergeet niet, ik ben na Johnathan de Guzman, Leroy Fer, Georginio Wijnaldum, Ricky van Haaren, Luc Castaignos en Jerson Cabral de zoveelste zelf opgeleide speler die weigert bij te tekenen. Misschien zegt dat wel voldoende."

Dat vergeten we inderdaad niet Kelvin, dit zijn allemaal op geld beluste jongetjes die het stuk normen en waarden en clubliefede niet kennen. Misschien hebben die jongetjes wel een veel te hoog zelfbeeld. Van deze bovenstaande jongentjes heeft het er naar Feyenoord nog geen een gemaakt. Misschien zegt dit wel genoeg! DOEI Kelvin!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 09 november 2012 - 11:29   quote  deeplink  
Tonny Vilhena is next, mark my words
craven
 craven - vrijdag 09 november 2012 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 november 2012 - 11:29 schreef Leon FR1908 het volgende:
Tonny Vilhena is next, mark my words
wat moet je dan doen als feyenoord zijnde?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 09 november 2012 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 november 2012 - 11:31 schreef craven het volgende:

[..]

wat moet je dan doen als feyenoord zijnde?
laten gaan.
henkie1969
 henkie1969 - vrijdag 09 november 2012 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 november 2012 - 10:41 schreef RedDevil1990 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/5619/Nederlands-voetbal/article/detail/3345021/2012/11/09/Leerdam-bijt-fel-van-zich-af.dhtml

Vergeet niet, ik ben na Jonathan de Guzman, Leroy Fer, Georginio Wijnaldum, Ricky van Haaren, Luc Castaignos en Jerson Cabral de zoveelste zelf opgeleide speler die weigert bij te tekenen. Misschien zegt dat wel voldoende.'
op van Haaren na, allemaal een gezellig kleurtje ... is dat nu de beroemde "kabel" ?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 09 november 2012 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 november 2012 - 11:31 schreef craven het volgende:

[..]

wat moet je dan doen als feyenoord zijnde?
Al je geld uitgeven aan ervaring.Aan jongens died er gelijk staan!
Ik noem een Immers Verhoek en Mathijsen...
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 09 november 2012 - 12:11   quote  deeplink  
de lonen ach,als de rode omroep VARA 1,5 miljoen betaald aan mathijs van Nieuwkerk.
Elke top ambtenaar tegen een top salaris zit,een ex kamer lid er ook warmpjes bijzit
waarom voetballers dan niet ???echter deze voetballer is een goede speler maar geen dragende speler..oplossing opleidingsgeld terug laten betalen als je weggaat zonder transfer.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - vrijdag 09 november 2012 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 november 2012 - 11:48 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

op van Haaren na, allemaal een gezellig kleurtje ... is dat nu de beroemde "kabel" ?
Nee maar als je die ziet en hoor dan heeft die ook de verkeerde kleur
Maar hij is de enige die er financieel niet op vooruit is gegaan denk ik
RedDevil1990
 RedDevil1990 - vrijdag 09 november 2012 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 november 2012 - 11:29 schreef Leon FR1908 het volgende:
Tonny Vilhena is next, mark my words
Als achabar m niet voor is
Die gaat ook denken dat ie teveel op de bank zit
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 09 november 2012 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 november 2012 - 12:31 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Nee maar als je die ziet en hoor dan heeft die ook de verkeerde kleur
Maar hij is de enige die er financieel niet op vooruit is gegaan denk ik
effe ouderwets lekker puh voor van (te lange) haaren
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 09 november 2012 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 november 2012 - 12:11 schreef piet de paler het volgende:
de lonen ach,als de rode omroep VARA 1,5 miljoen betaald aan mathijs van Nieuwkerk.
Elke top ambtenaar tegen een top salaris zit,een ex kamer lid er ook warmpjes bijzit
waarom voetballers dan niet ???echter deze voetballer is een goede speler maar geen dragende speler..oplossing opleidingsgeld terug laten betalen als je weggaat zonder transfer.
Ik denk dat tegenwoordig ook altijd dat Leerdam niet dragend zou zijn...
Het word me een beetje aangeluld maar speelt hij niet mee tegen Twente
dan is de verdediging zwaar klote en verlies je kansloos met 3-0
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 09 november 2012 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 november 2012 - 13:22 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik denk dat tegenwoordig ook altijd dat Leerdam niet dragend zou zijn...
Het word me een beetje aangeluld maar speelt hij niet mee tegen Twente
dan is de verdediging zwaar klote en verlies je kansloos met 3-0
3-0 was geflatteerd, bovendien speelde Leerdam wel mee tegen PSV. 3-0. Leerdam heeft best zijn waarde, zelfs als basisspeler, maar ik denk niet dat hij groter gemaakt moet worden dan hij is. Nuttige speler voor in de organisatie. Maar that's it denk ik. Hij is geen Clasie.
plannetje
 plannetje - vrijdag 09 november 2012 - 15:29   quote  deeplink  
de "heertjes" die weg zijn gegaan kunnen er niet tegen dat ze niet goed genoeg zijn voor Feyenoord en gaan dit zo tegemoet. Luc, wijnaldum, fer zijn weggegaan voor een mooi bedrgag
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 09 november 2012 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 november 2012 - 15:13 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

3-0 was geflatteerd, bovendien speelde Leerdam wel mee tegen PSV. 3-0. Leerdam heeft best zijn waarde, zelfs als basisspeler, maar ik denk niet dat hij groter gemaakt moet worden dan hij is. Nuttige speler voor in de organisatie. Maar that's it denk ik. Hij is geen Clasie.
Hij is geen Clasie maar zijn afwezigheid is wel de reden van dat geflater achterin...
Even wennen maar komt goed...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 09 november 2012 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 november 2012 - 16:02 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Hij is geen Clasie maar zijn afwezigheid is wel de reden van dat geflater achterin...
Even wennen maar komt goed...
Wellicht bij de 1-0. Hij is wel een speler die had kunnen zien dat Chadli vrij stond. Ik geloof niet dat hij bij die andere goals iets had kunnen bijdragen.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 09 november 2012 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 november 2012 - 11:29 schreef Leon FR1908 het volgende:
Tonny Vilhena is next, mark my words
Asjeblieft niet zeg..!!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 09 november 2012 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 november 2012 - 15:13 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

3-0 was geflatteerd, bovendien speelde Leerdam wel mee tegen PSV. 3-0. Leerdam heeft best zijn waarde, zelfs als basisspeler, maar ik denk niet dat hij groter gemaakt moet worden dan hij is. Nuttige speler voor in de organisatie. Maar that's it denk ik. Hij is geen Clasie.
Eens, vind het te ver gaan om de afwezigheid van Leerdam als oorzaak aan te wijzen dat we van Twente hebben verloren..
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 09 november 2012 - 17:25   quote  deeplink  
ik vraag me alleen af of het zijn eigen woorden zijn in het AD /
Hij voert de druk zo wel op !
Het beste zou nu zijn in de winterstop een transfer geven .dan zijn we er van af.
ik wordt moe van dit soort spelertjes.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 09 november 2012 - 17:39   quote  deeplink  
Ik stoor me mateloos aan die laatste zin, erg ondankbaar ook..
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 09 november 2012 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 november 2012 - 17:39 schreef RenatoBos het volgende:
Ik stoor me mateloos aan die laatste zin, erg ondankbaar ook..
wie is er ondankbaar........ik vindt kelvin
oplossing bijtekenen met gelimiteerde transfer (3 miljoen) en iedereen is tevreden,
daar komt wel een club voor en feyenoord heeft inkomsten en iedereen is blij.
En iedereen zou zo een gebaar toejuichen.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 09 november 2012 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 november 2012 - 17:42 schreef piet de paler het volgende:

[..]

wie is er ondankbaar........ik vindt kelvin
oplossing bijtekenen met gelimiteerde transfer (3 miljoen) en iedereen is tevreden,
daar komt wel een club voor en feyenoord heeft inkomsten en iedereen is blij.
En iedereen zou zo een gebaar toejuichen.
Ik doelde op het stukje uit het AD piet niet op jouw post d:-))
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 09 november 2012 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 november 2012 - 17:44 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ik doelde op het stukje uit het AD piet niet op jouw post d:-))
hahaha :)
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 09 november 2012 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 november 2012 - 17:44 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ik doelde op het stukje uit het AD piet niet op jouw post d:-))
hihihi O.K
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 09 november 2012 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 november 2012 - 17:39 schreef RenatoBos het volgende:
Ik stoor me mateloos aan die laatste zin, erg ondankbaar ook..
Ik vind dat juist die zin ontzettend veel zegt. Waarom hebben al die gasten niet bijgetekend? Wat is er dan aan de hand bij Feyenoord, dat deze spelers niet bij wilde tekenen? Ik geloof niet dat het alleen maar aan het salaris ligt.
Zoals ik het artikel interpreteer, lijkt er meer te spelen in de organisatie. Waar gaat het dan fout?
van geil
 van geil - vrijdag 09 november 2012 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 november 2012 - 11:54 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Al je geld uitgeven aan ervaring.Aan jongens died er gelijk staan!
Ik noem een Immers Verhoek en Mathijsen...
haha
van geil
 van geil - vrijdag 09 november 2012 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 november 2012 - 18:27 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Ik vind dat juist die zin ontzettend veel zegt. Waarom hebben al die gasten niet bijgetekend? Wat is er dan aan de hand bij Feyenoord, dat deze spelers niet bij wilde tekenen? Ik geloof niet dat het alleen maar aan het salaris ligt.
Zoals ik het artikel interpreteer, lijkt er meer te spelen in de organisatie. Waar gaat het dan fout?
hier moeten ze inderdaad eens over na denken,,
en snel,,want de volgende staan al op de nominatie.
rich Arnhem
 rich Arnhem - vrijdag 09 november 2012 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 november 2012 - 17:39 schreef RenatoBos het volgende:
Ik stoor me mateloos aan die laatste zin, erg ondankbaar ook..
Buiten het feit dat van Haaren uiteindelijk wel wilde bijtekenen en Cabral nooit heeft gezegd niet te willen bijtekenen. Wijnaldum en Fer hebben op een moment in hun carriere gedacht dat ze sportief een stap hogerop konden doen (tja, als op dat moment gevallen topclub is daar niets tegen in te brengen) en dat heeft net als met Castaignos leuke bedragen aan transfer inkomsten opgeleverd en er was dan ook geen naadzaak om over te gaan tot bijtekenen of een nieuwe contractaanbieding.

Frustratie omdat je "maar" 400.000 EURO per jaar gaat verdienen, ik krijg het niet (verdien het wel overigens) en lig er ook niet van wakker.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 09 november 2012 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 november 2012 - 18:41 schreef rich Arnhem het volgende:

[..]

Buiten het feit dat van Haaren uiteindelijk wel wilde bijtekenen en Cabral nooit heeft gezegd niet te willen bijtekenen. Wijnaldum en Fer hebben op een moment in hun carriere gedacht dat ze sportief een stap hogerop konden doen (tja, als op dat moment gevallen topclub is daar niets tegen in te brengen) en dat heeft net als met Castaignos leuke bedragen aan transfer inkomsten opgeleverd en er was dan ook geen naadzaak om over te gaan tot bijtekenen of een nieuwe contractaanbieding.

Frustratie omdat je "maar" 400.000 EURO per jaar gaat verdienen, ik krijg het niet (verdien het wel overigens) en lig er ook niet van wakker.
Ik vind het erg goedkoop van Kelvin om zo denigrerend over Feyenoord te praten, de club die je gemaakt heeft tot wat je nu bent..
van geil
 van geil - vrijdag 09 november 2012 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 november 2012 - 20:02 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ik vind het erg goedkoop van Kelvin om zo denigrerend over Feyenoord te praten, de club die je gemaakt heeft tot wat je nu bent..
moi,,Feyenoord is natuurlijk wel begonnen,heb Leerdam daarvoor nooit gehoord.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: het officiële Feyenoord overlopers topic...Ebicilio Wijnaldum Rekik Bruma Leerdam van La Parra en Castaignos Fer topic









0.0167229