BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: het officiële Feyenoord overlopers topic...Ebicilio Wijnaldum Rekik Bruma Leerdam van La Parra en Castaignos Fer topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 10 november 2012 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 november 2012 - 15:18 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

En was hij daarin telkens alleen maar slecht....
Heb jij momenten gekend waarin jij dacht dat hij een talent is met potentie?
Tot het einde toe heb ik dat laatste gedacht. Ik vind en vond het jammer dat hij niet bijtekende. Hij heeft het talent om in een grote competitie te slagen. Desalniettemin zijn vraagtekens omtrent zijn mentaliteit wel gerechtvaardigd.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 10 november 2012 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 november 2012 - 15:23 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Pelle is een tijdelijke oplossing waarin velen het niet zagen maar ik wel want ik was een volger van hem bij AZ,alleen dat doet er verder niet toe want die positie was alleen bezet door Achahbar omdat je met Fernandez
geen spits in huis heb voor de 4-3-3 systeem..
En Schaken kwam van VVV voor noppes en zijn salaris is al 2x opgewaardeerd...Loon naar werken noemen wij dat...
Net na de competitie toen er Turkse interesse was ging hij richting het miljoen.
Zo zie ik hun komst ook, maar ik probeer jouw gedachtengang te volgen en Mathijsen in te passen in dit verhaal. Stel dat hij laat zien constant een 7 te kunnen halen, vind jij dan zijn aantrekken voor ten minste dit seizoen gerechtvaardigd? In dat geval is het voor zowel Mathijsen als Schaken loon naar werken toch? Ook zorgt misschien Schaken ervoor dat Boëtius minder speelt en Mathijsen dat Kongolo minder speelt. Dat 3 jaar lang is is een ander verhaal.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 10 november 2012 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 november 2012 - 15:27 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Tot het einde toe heb ik dat laatste gedacht. Ik vind en vond het jammer dat hij niet bijtekende. Hij heeft het talent om in een grote competitie te slagen. Desalniettemin zijn vraagtekens omtrent zijn mentaliteit wel gerechtvaardigd.
Hij speelde voor mij en rechts van mij zitten die pillendoosjes gooiers die niet alleen gooien maar ook de Cabralletjes erg onzeker maakte met hun scheldkanonnades...klootzakken!
Dat heeft dat ventje onzeker gemaakt en idere wedstrijd weer...Ik ben van mening dat hij daardoor
ook moedeloos werd...
En je heb vraagtekens dat hij niet wilden bijtekenen,die heb ook nu de volgende zich aandient...
Feyenoord is iets dat zit in je hart,ik ben een betje klaar om de meest voor de hand liggende keuze te maken...
Ik ben klaar met de makkelijkste weg te kiezen...Ik ben klaar dat onze kinderen vertrekken...Ik kies nu gewoon voor hun omdat
niemand meer weet wat de waarheid is ...En die talenten zijn de spelers die de club kunnen redden(Leerdam op kwaliteit buiten beschouwing gelaten) Maar ik heb nooit een ongetogen woord gehoord van die jongen en hij stond er altijd waar de trainers hem wilde hebben zonder te zeuren..
Leerdam///HELD!!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 10 november 2012 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 november 2012 - 15:31 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Zo zie ik hun komst ook, maar ik probeer jouw gedachtengang te volgen en Mathijsen in te passen in dit verhaal. Stel dat hij laat zien constant een 7 te kunnen halen, vind jij dan zijn aantrekken voor ten minste dit seizoen gerechtvaardigd? In dat geval is het voor zowel Mathijsen als Schaken loon naar werken toch? Ook zorgt misschien Schaken ervoor dat Boëtius minder speelt en Mathijsen dat Kongolo minder speelt. Dat 3 jaar lang is is een ander verhaal.
Het gaat er niet om of hij goed is of niet...Hij staat op de plek vanhet beste centrale verdedigers talent van Nederland en daarbuiten...
Achter dat talent staan er nog 2 met aanzienlijk talent...Dat denkende is het de verkeerde aankoop....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 10 november 2012 - 15:42   quote  deeplink  
Als ik een deuk in de achterklep van mijn auto heb dan ga ik geen nieuwe rechter voordeur halen.pfffff ik weet niet meer hoe ik het moet uitleggen...ik pas
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 10 november 2012 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 november 2012 - 15:41 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Het gaat er niet om of hij goed is of niet...Hij staat op de plek vanhet beste centrale verdedigers talent van Nederland en daarbuiten...
Achter dat talent staan er nog 2 met aanzienlijk talent...Dat denkende is het de verkeerde aankoop....
okee.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 10 november 2012 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 november 2012 - 15:39 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Hij speelde voor mij en rechts van mij zitten die pillendoosjes gooiers die niet alleen gooien maar ook de Cabralletjes erg onzeker maakte met hun scheldkanonnades...klootzakken!
Dat heeft dat ventje onzeker gemaakt en idere wedstrijd weer...Ik ben van mening dat hij daardoor
ook moedeloos werd...
En je heb vraagtekens dat hij niet wilden bijtekenen,die heb ook nu de volgende zich aandient...
Feyenoord is iets dat zit in je hart,ik ben een betje klaar om de meest voor de hand liggende keuze te maken...
Ik ben klaar met de makkelijkste weg te kiezen...Ik ben klaar dat onze kinderen vertrekken...Ik kies nu gewoon voor hun omdat
niemand meer weet wat de waarheid is ...En die talenten zijn de spelers die de club kunnen redden(Leerdam op kwaliteit buiten beschouwing gelaten) Maar ik heb nooit een ongetogen woord gehoord van die jongen en hij stond er altijd waar de trainers hem wilde hebben zonder te zeuren..
Leerdam///HELD!!!!
Das waar. Ik vind het desalniettemin wel gerechtvaardigd dat Koeman nu voor een ander kiest. Voor de toekomst van Feyenoord.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 10 november 2012 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 november 2012 - 16:06 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Das waar. Ik vind het desalniettemin wel gerechtvaardigd dat Koeman nu voor een ander kiest. Voor de toekomst van Feyenoord.
Ik las deze week een artikeltje van Lens de zaakwaarnemer geloof ik van Leerdam...Die vertelde dat Koeman ook meer salaris wou
na zijn eerste jaar en dat klopt,en daarbij wachte hij ook op een verbeterend aanbod..
Een trainer is VERPLICHT om de beste spelers op te stellen eigenlijk..
Het is al helemaal boter op je schedel hebben als je notabene Vilhena opsteld
die voorlopig de onderhandeling staakt omdat hij een verbeterde aanbieding van Feyenoord
naast zich heeft neergelegt en zeg geen haast te hebben....

Ik ga de dingen maar eens van de andere kant bekijken.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 10 november 2012 - 16:30   quote  deeplink  
Ik heb er geen mening meer over.
Ze doen maar, ik beoordeel degenen die spelen, inzet wil ik zien.
De randzaken ben ik klaar mee.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 10 november 2012 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 november 2012 - 16:25 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik las deze week een artikeltje van Lens de zaakwaarnemer geloof ik van Leerdam...Die vertelde dat Koeman ook meer salaris wou
na zijn eerste jaar en dat klopt,en daarbij wachte hij ook op een verbeterend aanbod..
Een trainer is VERPLICHT om de beste spelers op te stellen eigenlijk..
Het is al helemaal boter op je schedel hebben als je notabene Vilhena opsteld
die voorlopig de onderhandeling staakt omdat hij een verbeterde aanbieding van Feyenoord
naast zich heeft neergelegt en zeg geen haast te hebben....

Ik ga de dingen maar eens van de andere kant bekijken.
Tussen Leerdam, Vilhena, Singh en Vormer zit niet zoveel verschil. Er is niet 1 duidelijk beter of minder dan de rest. Dus dan kies je voor een speler die wel deel uitmaakt van de toekomst van Feyenoord.

Vilhena is nog in onderhandeling met Feyenoord, dus dat is een andere situatie dan Leerdam.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 10 november 2012 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 november 2012 - 16:52 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Tussen Leerdam, Vilhena, Singh en Vormer zit niet zoveel verschil. Er is niet 1 duidelijk beter of minder dan de rest. Dus dan kies je voor een speler die wel deel uitmaakt van de toekomst van Feyenoord.

Vilhena is nog in onderhandeling met Feyenoord, dus dat is een andere situatie dan Leerdam.
Ik durf zelfs te zeggen dat deze andere 3 Vormer Singh en Vilhena
stuk voor stuk betere voeetballers zijn dan Kelvin maar het draait om de balans in het elftal
en dus zou Leerdam moeten spelen en Clasie op de plek van Immers en Vilhena op de plek van Clasie.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 10 november 2012 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 november 2012 - 16:30 schreef Stylzz het volgende:
Ik heb er geen mening meer over.
Ze doen maar, ik beoordeel degenen die spelen, inzet wil ik zien.
De randzaken ben ik klaar mee.
Gozer alles moet gewoon bespreekbaar zijn,jouw gedachtens of vermoedens en die van anderen..
Maar keer niet je rug naar jezelf of situatie...Deel gewoon je mening en of andere of ik het er nu wel of niet mee eens zijn? schijt aan.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 10 november 2012 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 november 2012 - 19:19 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Gozer alles moet gewoon bespreekbaar zijn,jouw gedachtens of vermoedens en die van anderen..
Maar keer niet je rug naar jezelf of situatie...Deel gewoon je mening en of andere of ik het er nu wel of niet mee eens zijn? schijt aan.
Hoewel ik het er niet altijd mee eens ben, heb je wel regelmatig een verfrissende kijk op zaken.
Liever dat. dan constant dezelfde mening hebben.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 10 november 2012 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 november 2012 - 19:33 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Hoewel ik het er niet altijd mee eens ben, heb je wel regelmatig een verfrissende kijk op zaken.
Liever dat. dan constant dezelfde mening hebben.
Nou ik ben gewoon een clown totdat ik iets voelt dat misschien weleens niet zo rechtvaardig is Henk..
Maar ik beschouw het toch als een complimentje..
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 10 november 2012 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 november 2012 - 19:57 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nou ik ben gewoon een clown totdat ik iets voelt dat misschien weleens niet zo rechtvaardig is Henk..
Maar ik beschouw het toch als een complimentje..
Dat was het ook.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 10 november 2012 - 20:40   quote  deeplink  
thx Henk.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 11 november 2012 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 november 2012 - 19:02 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik durf zelfs te zeggen dat deze andere 3 Vormer Singh en Vilhena
stuk voor stuk betere voeetballers zijn dan Kelvin maar het draait om de balans in het elftal
en dus zou Leerdam moeten spelen en Clasie op de plek van Immers en Vilhena op de plek van Clasie.
Dat is wellicht een manier, maar als je naast Clasie en Immers een lopende speler heb met technisch vermogen dan heb je ook een prima balans denk ik. Vilhena zou het moeten kunnen.
bode
 bode - zondag 11 november 2012 - 00:31   quote  deeplink  
Het hele voetbal draaid gewoon om het grote geld, waar je meer kan verdienen daar gaan toch naar toe
zo is het ook in het gewone werkmaatschappij
laat hem toch gaan, er staat bij Feyenoord zo een nieuw talent op
ga niet treuren hij komt er wel achter
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 11 november 2012 - 09:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 november 2012 - 00:08 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Dat is wellicht een manier, maar als je naast Clasie en Immers een lopende speler heb met technisch vermogen dan heb je ook een prima balans denk ik. Vilhena zou het moeten kunnen.
Dan moet Clasie eerst zijn vorm maar eens terug zien te krijgen! Hij brengt ook niet wat ie normaal altijd wel kan .............. En Immers daar ga ik ook steeds meer aan twijfelen of ie wel geschikt is voor Feyenoord!
ar
 ar - zondag 11 november 2012 - 10:13   quote  deeplink  
Immers is 2e garnituur.
piet de paler
 piet de paler - zondag 11 november 2012 - 20:40   quote  deeplink  
Kelvin nogmaals de tip.Teken bij voor 1 seizoen en laat een transferbedrag opnemen van 1 miljoen of 500.000 eurie iedereen blij .
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 11 november 2012 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 november 2012 - 09:06 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dan moet Clasie eerst zijn vorm maar eens terug zien te krijgen! Hij brengt ook niet wat ie normaal altijd wel kan .............. En Immers daar ga ik ook steeds meer aan twijfelen of ie wel geschikt is voor Feyenoord!
Die vorm mistte hij inderdaad, maar hij speelde vandaag een prima wedstrijd en tegen Twente was hij aan onze kant ook een van de beteren vond ik.

Vind ons huidige middenveld wel aardig staan. Loopvermogen, duelkracht, power, technisch vermogen, scorend vermogen, kopkracht, passing. We hebben een aardig compleet middenveld. Wisselwerking tussen Vilhena en Clasie moet nog beter. Vilhena moet sowieso nog veel leren natuurlijk. Immers gaat stukje bij beetje vooruit. Voetballend is hij verder dan aan het begin van het seizoen, maar hij moet natuurlijk effectiever worden. En zijn passing moet secuurder, maar zelfs in een mindere wedstrijd van hem persoonlijk is hij niet zo ver onder de maat als voorheen. Hij gaat de goede kant op al blijft hij natuurlijk een relatief beperkte speler. Toch kan hij denk ik van waarde zijn voor Feyenoord.
Maximus
 Maximus - zondag 11 november 2012 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 november 2012 - 09:06 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dan moet Clasie eerst zijn vorm maar eens terug zien te krijgen! Hij brengt ook niet wat ie normaal altijd wel kan .............. En Immers daar ga ik ook steeds meer aan twijfelen of ie wel geschikt is voor Feyenoord!
Begin je ook al aan jezelf te twijfelen dan?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 11 november 2012 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 november 2012 - 20:50 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Die vorm mistte hij inderdaad, maar hij speelde vandaag een prima wedstrijd en tegen Twente was hij aan onze kant ook een van de beteren vond ik.

Vind ons huidige middenveld wel aardig staan. Loopvermogen, duelkracht, power, technisch vermogen, scorend vermogen, kopkracht, passing. We hebben een aardig compleet middenveld. Wisselwerking tussen Vilhena en Clasie moet nog beter. Vilhena moet sowieso nog veel leren natuurlijk. Immers gaat stukje bij beetje vooruit. Voetballend is hij verder dan aan het begin van het seizoen, maar hij moet natuurlijk effectiever worden. En zijn passing moet secuurder, maar zelfs in een mindere wedstrijd van hem persoonlijk is hij niet zo ver onder de maat als voorheen. Hij gaat de goede kant op al blijft hij natuurlijk een relatief beperkte speler. Toch kan hij denk ik van waarde zijn voor Feyenoord.
Ik vind dit een goede analyse ,alleen vond ik Vilhena beter dan Clasie..
Hij kijkt goed en weet de bal goed aftegeven...
Vandaag Leerdam niet gemist ,tenminste ik niet maar Joris vast en zeker.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 november 2012 door Leon FR1908 --
MMM
 MMM - zondag 11 november 2012 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 november 2012 - 20:40 schreef piet de paler het volgende:
Kelvin nogmaals de tip.Teken bij voor 1 seizoen en laat een transferbedrag opnemen van 1 miljoen of 500.000 eurie iedereen blij .
Ik niet! Oprotten met die nietsnut.
MMM
 MMM - dinsdag 13 november 2012 - 18:42   quote  deeplink  
Schijnt 675.000 gevraagd te hebben.

Kutspeler..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 november 2012 door MMM --
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 13 november 2012 - 19:05   quote  deeplink  
Leerdam is een nuttige waterdrager maar op die plaats kunnen Vilhena en Vormer nu al hetzelfde of meer bieden en in de toekomst Singh misschien ook, om nog maar te zwijgen over wat er evt in de A en B jeugd loopt. Als Janmaat geschorst of geblesseerd is kan Leerdam weer inspringen als back.

En Feyenoord zelf haalt ook transfervrijen op. Ik maak me om Kelvin niet druk
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 13 november 2012 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 november 2012 - 20:52 schreef Maximus het volgende:

[..]

Begin je ook al aan jezelf te twijfelen dan?
nooit ..................
craven
 craven - dinsdag 13 november 2012 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 november 2012 - 20:41 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

nooit ..................
ik neem twijfel waar
sevillana
 sevillana - woensdag 14 november 2012 - 18:45   quote  deeplink  
lucky.jpg

Kelvin, bij Feyenoord opgebloeid, . . . bij Twente weggekwijnd
Jeay
 Jeay - woensdag 14 november 2012 - 19:35   quote  deeplink  
592leerbling.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 november 2012 door Jeay --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 14 november 2012 - 19:51   quote  deeplink  
Ghehe..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 14 november 2012 - 20:05   quote  deeplink  
hahahahaha
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - woensdag 14 november 2012 - 20:07   quote  deeplink  
Mijn eerste gedachte was ook; ga maar ergens anders je zakken vullen, maar als het zo is dat de nieuwelingen meer verdienen (Immers, Goossens, Verhoek, Janmaat, Vormer) dan onze eigen jeugdspelers, maakt van Geel een klassieke fout en snap ik Kelvin!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 14 november 2012 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 november 2012 - 20:07 schreef Nummer Zeven het volgende:
Mijn eerste gedachte was ook; ga maar ergens anders je zakken vullen, maar als het zo is dat de nieuwelingen meer verdienen (Immers, Goossens, Verhoek, Janmaat, Vormer) dan onze eigen jeugdspelers, maakt van Geel een klassieke fout en snap ik Kelvin!
vind ik ook...
van geil
 van geil - woensdag 14 november 2012 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 november 2012 - 20:07 schreef Nummer Zeven het volgende:
Mijn eerste gedachte was ook; ga maar ergens anders je zakken vullen, maar als het zo is dat de nieuwelingen meer verdienen (Immers, Goossens, Verhoek, Janmaat, Vormer) dan onze eigen jeugdspelers, maakt van Geel een klassieke fout en snap ik Kelvin!
juist
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 20 november 2012 - 21:48   quote  deeplink  
Koeman komt je vergezellen op de buhne Kelvin
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 20 november 2012 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 november 2012 - 21:48 schreef Leon FR1908 het volgende:
Koeman komt je vergezellen op de buhne Kelvin
(?)..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 20 november 2012 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 november 2012 - 23:44 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

(?)..
Omdat hij (misschien) niet bijtekend! ;)
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 21 november 2012 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 november 2012 - 23:52 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Omdat hij (misschien) niet bijtekend! ;)
Ja ik las het verder ook, scherp..d:-)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 21 november 2012 - 00:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 00:01 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ja ik las het verder ook, scherp..d:-)
Ik zag het in een ander topic ja. ;)
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 21 november 2012 - 08:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 november 2012 - 19:05 schreef sportdwaas het volgende:
Leerdam is een nuttige waterdrager maar op die plaats kunnen Vilhena en Vormer nu al hetzelfde of meer bieden en in de toekomst Singh misschien ook, om nog maar te zwijgen over wat er evt in de A en B jeugd loopt. Als Janmaat geschorst of geblesseerd is kan Leerdam weer inspringen als back.

En Feyenoord zelf haalt ook transfervrijen op. Ik maak me om Kelvin niet druk
Ik vond mokotjo als rechtsback ook niet heel erg tegen vallen
Ik vind hem net als clasie een mooie bal behandeling hebben
Alleen jammer dat die altijd maar terug draait voordat die omzich heen gaat kijken en houd de bal vaak gevaarlijk lang vast
MMM
 MMM - woensdag 21 november 2012 - 08:24   quote  deeplink  
Wat zien al die clubs in deze nietsnut die werkelijk niets toevoegt?
Emile
 Emile - woensdag 21 november 2012 - 09:56   quote  deeplink  
Deze zin in het laatste nieuwsartikel irriteert me het meest

quote:
'Leerdam heeft geen haast met een vertrek. De speler van Jong Oranje wacht op de juiste club. Wanneer deze er in de winterstop niet bijzit, wacht hij geduldig tot de zomer om dan transfervrij naar een nieuwe club te gaan.'
Zelfs voor jouw eigen jeugdclub waar je bent gemaakt niet eens moeite doen om wat op te laten leveren.

Deze mag in het grote NSBer rijtje nog boven Wijnaldum vind ik, wat een vuile vieze hypocriete teringlijer

uitfluiten deze lul en veel ook

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 november 2012 door Emile --
De Pater
 De Pater - woensdag 21 november 2012 - 10:09   quote  deeplink  
Leerdam kan nu uit wrok wachten tot eind seizoen, als werkelijk goossens en Vormer meer verdienen ga je dit soort situaties over je afroepen. Hij kan dan tekengeld krijgen en rond de 6 ton gaan verdienen. Bedragen waar een club als Vitesse en PSV hun hand niet voor omdraaien!!
Als Leerdam de eer aan zichzelf houdt dan vertrekt hij in de winterstop zodat de club waar hij alles aan te danken heeft ook nog iets aan hem verdient. En waar praten we over, zo'n topper is het nu ook weer niet?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 21 november 2012 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 08:24 schreef MMM het volgende:
Wat zien al die clubs in deze nietsnut die werkelijk niets toevoegt?
Iets dat jij niet ziet maat!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 21 november 2012 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 08:24 schreef MMM het volgende:
Wat zien al die clubs in deze nietsnut die werkelijk niets toevoegt?
Ik snap er ook niets van, nu heeft Vitesse zich ook al gemeld, zou het komen omdat ie transfervrij is straks..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 21 november 2012 - 11:56   quote  deeplink  
'Vitesse ook geïnteresseerd in diensten Leerdam'

600x400-wd-1214500.jpg

Kelvin Leerdam staat in de belangstelling van de gehele top 3 van de huidige Nederlandse eredivisie. FC Twente en PSV worden al langere tijd genoemd als toekomstige club voor Leerdam. Vitesse heeft de 22-jarige voetballer nu echter ook opgemerkt, zo meldt het Algemeen Dagblad woensdagochtend. De middenvelder weigerde onlangs om zijn aflopende contract bij Feyenoord te verlengen en de Rotterdammers hopen dan ook dat clubs zich in de winter zullen melden, zodat zij nog geld aan de eigen opgeleide speler overhoudt.

Trainer Ronald Koeman doet al geen beroep meer op de speler, sinds de bekendmaking van zijn aanstaande transfervrije status. Leerdam moest dan ook vanaf de tribune toezien, hoe jongeling Tonny Vilhena zijn positie opvulde naast international Jordy Clasie tijdens de wedstrijden tegen Roda JC en Willem II. Feyenoord laat Leerdam alleen vertrekken als de juiste club zich meldt.

Geïnteresseerden mogen zich overigens pas vanaf 1 januari 2013 officieel melden. Indien men eerder met de rechtspoot in onderhandeling wil geraken, dan zal men toestemming moeten vragen aan zijn huidige werkgever.
bron:FR12
el triste
 el triste - woensdag 21 november 2012 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 08:24 schreef MMM het volgende:
Wat zien al die clubs in deze nietsnut die werkelijk niets toevoegt?
Handelswaar.......
tomson
 tomson - woensdag 21 november 2012 - 15:33   quote  deeplink  
Vite$$e.. nog meer klanten uit de top 5 ?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: het officiële Feyenoord overlopers topic...Ebicilio Wijnaldum Rekik Bruma Leerdam van La Parra en Castaignos Fer topic









0.0233669