BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: het officiële Feyenoord overlopers topic...Ebicilio Wijnaldum Rekik Bruma Leerdam van La Parra en Castaignos Fer topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
eko-sporter
 eko-sporter - woensdag 21 november 2012 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 11:56 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ik snap er ook niets van, nu heeft Vitesse zich ook al gemeld, zou het komen omdat ie transfervrij is straks..
Kelvin is een voorbeeldige prof. Hij is op meerdere plaatsen inzetbaar, betrouwbaar en kan mogelijk nog groeien als voetballer. Dus helemaal niet gek dat meedere clubs belangstelling tonen. Natuurlijk speelt daarbij ook een rol dat hij of voor weinig (winter) of transvervrij kan vertrekken.

Wellicht wil hij wel weg bij Feyenoord omdat een deel van de supporters hem maar niet serieus wil nemen als voetballer, ondanks zijn voorbeeldige staat van dienst voor onze club.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 november 2012 door eko-sporter --
bode
 bode - woensdag 21 november 2012 - 18:41   quote  deeplink  
Als het echt waar is dat Vitesse ook belangstelling heeft dan
zeg ik ga naar Viteese.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 21 november 2012 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 15:33 schreef tomson het volgende:
Vite$$e.. nog meer klanten uit de top 5 ?
Ja....MVV
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 22 november 2012 - 00:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 15:42 schreef eko-sporter het volgende:

[..]

Kelvin is een voorbeeldige prof. Hij is op meerdere plaatsen inzetbaar, betrouwbaar en kan mogelijk nog groeien als voetballer. Dus helemaal niet gek dat meedere clubs belangstelling tonen. Natuurlijk speelt daarbij ook een rol dat hij of voor weinig (winter) of transvervrij kan vertrekken.

Wellicht wil hij wel weg bij Feyenoord omdat een deel van de supporters hem maar niet serieus wil nemen als voetballer, ondanks zijn voorbeeldige staat van dienst voor onze club.
Kan ik redelijk ver mee mee gaan eko maar ik bedoelde eigenlijk te vragen van hoe kan het nou dat Feyenoord die interesse niet heeft dan als de 'topclubs' wel die interesse hebben..had Feyenoord dit niet 1 of 2 jaar eerder moeten doen misschien, je manouvreerd door te lang te wachten Kelvin in een betere onderhanlingspositie..hij kan bij andere clubs meer geld verdienen dan bij ons en dus blijkt zijn hart ineens helemaal niet zo roodwit te zijn..
eko-sporter
 eko-sporter - donderdag 22 november 2012 - 06:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 november 2012 - 00:56 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Kan ik redelijk ver mee mee gaan eko maar ik bedoelde eigenlijk te vragen van hoe kan het nou dat Feyenoord die interesse niet heeft dan als de 'topclubs' wel die interesse hebben..had Feyenoord dit niet 1 of 2 jaar eerder moeten doen misschien, je manouvreerd door te lang te wachten Kelvin in een betere onderhanlingspositie..hij kan bij andere clubs meer geld verdienen dan bij ons en dus blijkt zijn hart ineens helemaal niet zo roodwit te zijn..
Feyenoord was twee jaar geleden niet in de financiële positie om spelers een langdurig contract voor een goed salaris aan te bieden. Er moest bezuinigd worden, hetgeen met succes gebeurt, gezien het recent jaarverslag en de financiële toekomst. Feyenoord werkt met een salarisplafond dat nationaal gezien onder de top zit. Internationaal staan we in het rechter rijtje. Meteen goed financieel beleid en door een uitstekend jeugdbeleid kruipt Feyenoord zowel financieel als sportief uit het dal. Er zullen nog een paar jaar noodgedwongen spelers verkocht moeten worden en spelers transfervrij vertrekken. Daarna zal Feyenoord hier steeds meer grip op krijgen.

In zijn algemeenheid geldt, maar dat is zo langzamerhand algemeen bekend, dat met het Bosman-arrest spelers meer beschikkingsrecht hebben gekregen. En dat is een hele goede zaak. Ook dat betekent dat er veel meer dan vroeger, spelers transfervrij zullen vertrekken. Dit geldt voor alle clubs en niet alleen voor Feyenoord.

Soms krijg ik de indruk dat wij denken dat het alleen ons overkomt dat spelers iedere keer maar weer transfervrij vertrekken. Niets is echter minder waar. Dit gebeurt ook bij andere clubs. Misschien heeft Feyenoord daar relatief gezien iets meer last van, maar dat zal met de tijd, zoals ik boven al heb toegelicht, weer in evenwicht getrokken worden. We zullen zien dat ook de transfersommen bij verkoop van spelers van Feyenoord omhoog zullen gaan.

We moeten nog twee of drie jaar geduld hebben, maar dan is de definitieve en duurzame aansluiting bij de top drie van Nederland een feit. Feyenoord is goed bezig.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 november 2012 door eko-sporter --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 22 november 2012 - 06:11   quote  deeplink  
Leerdam moet op cursus.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - donderdag 22 november 2012 - 06:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 18:41 schreef bode het volgende:
Als het echt waar is dat Vitesse ook belangstelling heeft dan
zeg ik ga naar Viteese.
Ik ook lijk mij de beste optie voor hem
Of misschien dat vlaar en el ahmadi een goed woordje voor m kunnen doen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 22 november 2012 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 november 2012 - 06:04 schreef eko-sporter het volgende:

[..]

Feyenoord was twee jaar geleden niet in de financiële positie om spelers een langdurig contract voor een goed salaris aan te bieden. Er moest bezuinigd worden, hetgeen met succes gebeurt, gezien het recent jaarverslag en de financiële toekomst. Feyenoord werkt met een salarisplafond dat nationaal gezien onder de top zit. Internationaal staan we in het rechter rijtje. Meteen goed financieel beleid en door een uitstekend jeugdbeleid kruipt Feyenoord zowel financieel als sportief uit het dal. Er zullen nog een paar jaar noodgedwongen spelers verkocht moeten worden en spelers transfervrij vertrekken. Daarna zal Feyenoord hier steeds meer grip op krijgen.

In zijn algemeenheid geldt, maar dat is zo langzamerhand algemeen bekend, dat met het Bosman-arrest spelers meer beschikkingsrecht hebben gekregen. En dat is een hele goede zaak. Ook dat betekent dat er veel meer dan vroeger, spelers transfervrij zullen vertrekken. Dit geldt voor alle clubs en niet alleen voor Feyenoord.

Soms krijg ik de indruk dat wij denken dat het alleen ons overkomt dat spelers iedere keer maar weer transfervrij vertrekken. Niets is echter minder waar. Dit gebeurt ook bij andere clubs. Misschien heeft Feyenoord daar relatief gezien iets meer last van, maar dat zal met de tijd, zoals ik boven al heb toegelicht, weer in evenwicht getrokken worden. We zullen zien dat ook de transfersommen bij verkoop van spelers van Feyenoord omhoog zullen gaan.

We moeten nog twee of drie jaar geduld hebben, maar dan is de definitieve en duurzame aansluiting bij de top drie van Nederland een feit. Feyenoord is goed bezig.
mooie uitleg!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 22 november 2012 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 november 2012 - 06:04 schreef eko-sporter het volgende:

[..]

Feyenoord was twee jaar geleden niet in de financiële positie om spelers een langdurig contract voor een goed salaris aan te bieden. Er moest bezuinigd worden, hetgeen met succes gebeurt, gezien het recent jaarverslag en de financiële toekomst. Feyenoord werkt met een salarisplafond dat nationaal gezien onder de top zit. Internationaal staan we in het rechter rijtje. Meteen goed financieel beleid en door een uitstekend jeugdbeleid kruipt Feyenoord zowel financieel als sportief uit het dal. Er zullen nog een paar jaar noodgedwongen spelers verkocht moeten worden en spelers transfervrij vertrekken. Daarna zal Feyenoord hier steeds meer grip op krijgen.

In zijn algemeenheid geldt, maar dat is zo langzamerhand algemeen bekend, dat met het Bosman-arrest spelers meer beschikkingsrecht hebben gekregen. En dat is een hele goede zaak. Ook dat betekent dat er veel meer dan vroeger, spelers transfervrij zullen vertrekken. Dit geldt voor alle clubs en niet alleen voor Feyenoord.

Soms krijg ik de indruk dat wij denken dat het alleen ons overkomt dat spelers iedere keer maar weer transfervrij vertrekken. Niets is echter minder waar. Dit gebeurt ook bij andere clubs. Misschien heeft Feyenoord daar relatief gezien iets meer last van, maar dat zal met de tijd, zoals ik boven al heb toegelicht, weer in evenwicht getrokken worden. We zullen zien dat ook de transfersommen bij verkoop van spelers van Feyenoord omhoog zullen gaan.

We moeten nog twee of drie jaar geduld hebben, maar dan is de definitieve en duurzame aansluiting bij de top drie van Nederland een feit. Feyenoord is goed bezig.
Helder, wat je zegt sluit prima aan bij het 5-jaren plan wat Feyenoord voor ogen heeft en als ik de afgelopen twee jaar bekijk denk ik dat ze daar goed mee opweg zijn, nog ff slikken een paarvjaar en dan staan we er weer..
Stylzz
 Stylzz - maandag 26 november 2012 - 13:07   quote  deeplink  
De Oranje-international raakte tijdens een onschuldige rondo vandaag geblesseerd in een duel met Kelvin Leerdam. Schaken kon vervolgens niet op eigen kracht het trainingsveld verlaten en werd in een auto gedragen. De ernst van de kwetsuur wordt vandaag nader onderzocht.
_______
moedwillig spelers blesseren. Exit.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 26 november 2012 - 13:25   quote  deeplink  
Roda schijnt interesse te hebben in Leerdam
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 26 november 2012 - 15:51   quote  deeplink  
Kutleerdam, natrappen noem ik dat..!!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 02 januari 2013 - 12:54   quote  deeplink  
Leerdam staat voor avontuur in Duitsland of Rusland

leerdam-610x397.jpg

Hoewel Kelvin Leerdam de afgelopen weken enkel in verband werd gebracht met clubs in de Nederlandse eredivisie, kan de middenvelder van Feyenoord ook een buitenlands avontuur aangaan. De speler weigerde in oktober zijn aflopende contract bij de Rotterdammers te verlengen en technisch directeur Martin van Geel hoopt zodoende deze winter nog afscheid te kunnen nemen van de multifunctionele speler om nog wat geld te vangen. Diverse clubs uit de Duitse en Russische competitie zien wel wat in de 22-jarige Leerdam, weet Voetbal International.
Bron:FR12
RedDevil1990
 RedDevil1990 - donderdag 03 januari 2013 - 12:14   quote  deeplink  
Zit ie nog niet in Enschede
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 04 januari 2013 - 10:15   quote  deeplink  
Werder Bremen !
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 04 januari 2013 - 10:18   quote  deeplink  
Duitse voetbal lijkt me voor hem niet allerbeste optie...
JanM
 JanM - vrijdag 04 januari 2013 - 10:38   quote  deeplink  
http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/239523_kelvin-leerdam-staat-in-de-belangstelling-van-werder-bremen

Ben benieuwd wat Van Geel nog weet te vangen voor deze dissident.
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 04 januari 2013 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 januari 2013 - 10:38 schreef JanM het volgende:
http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/239523_kelvin-leerdam-staat-in-de-belangstelling-van-werder-bremen

Ben benieuwd wat Van Geel nog weet te vangen voor deze dissident.
5 ton misschien
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 04 januari 2013 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 januari 2013 - 10:38 schreef JanM het volgende:
http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/239523_kelvin-leerdam-staat-in-de-belangstelling-van-werder-bremen

Ben benieuwd wat Van Geel nog weet te vangen voor deze dissident.
of hij gaat gratis de deur uit! Scheelt weer salaris
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 04 januari 2013 - 10:55   quote  deeplink  
Of hij moet eerst een maand gaan dansen in een nachtclub om een transfer te verdienen?
sevillana
 sevillana - vrijdag 04 januari 2013 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 januari 2013 - 10:47 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

5 ton misschien
altijd nog beter dan niets . .
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 04 januari 2013 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 januari 2013 - 10:55 schreef Leon FR1908 het volgende:
Of hij moet eerst een maand gaan dansen in een nachtclub om een transfer te verdienen?
Doet ie dat niet dan?
craven
 craven - vrijdag 04 januari 2013 - 11:20   quote  deeplink  
Beter bremen dan en-schede
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 04 januari 2013 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 januari 2013 - 11:20 schreef craven het volgende:
Beter bremen dan en-schede
Is toch een pot nat volgens vele hier ..........
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 04 januari 2013 - 13:45   quote  deeplink  
Klopt..
bode
 bode - vrijdag 04 januari 2013 - 19:51   quote  deeplink  
Van een hele grote bekende gehoord, Leerdam gaat niet naar de Tukkers
JanM
 JanM - zondag 06 januari 2013 - 07:03   quote  deeplink  
Nog zo'n achterspeller ...
Stylzz
 Stylzz - zondag 06 januari 2013 - 09:49   quote  deeplink  
Vitesse
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 06 januari 2013 - 09:53   quote  deeplink  
Whatever...Als Kelvin maar goed geld opbrengt.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 06 januari 2013 - 10:11   quote  deeplink  
Wat was die slecht zeg . . . . . . .
craven
 craven - zondag 06 januari 2013 - 10:51   quote  deeplink  
zelfoverschatting..
bode
 bode - zondag 06 januari 2013 - 11:04   quote  deeplink  
dat is niet waar veel te hoog voor hem
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 06 januari 2013 - 13:09   quote  deeplink  
Er lukte werkelijk niks bij hem..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 09 januari 2013 - 19:38   quote  deeplink  
Nog geen concrete interesse voor Kelvin Leerdam

1213_leerdam.jpg

Kelvin Leerdam gaf onlangs aan zijn contract niet te verlengen bij Feyenoord. Coach Ronald Koeman gaf hierna direct aan dat Leerdam niet meer op speeltijd kan rekenen. Koeman geeft spelers alleen speeltijd die toekomst hebben bij de club, zo zei hij. Feyenoord wil Leerdam dan ook deze maand nog verkopen om iets aan hem te kunnen verdienen. De geruchten gingen al dat Leerdam in de belangstelling staat van onder meer Vitesse, Twente, Wolfsburg en Werder Bremen. Echter heeft nog geen één club zich officieel gemeld bij Feyenoord voor een eventuele overname van de jonge middenvelder.
Bron:Feyenoordpings
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 14 januari 2013 - 16:04   quote  deeplink  
Transfervrije Leerdam verruilt Feyenoord voor Vitesse

600x400-bb-1129812.jpg
Kelvin Leerdam (22) tekent binnenkort een contract bij Vitesse dat vanaf 1 juli zal ingaan. De middenvelder maakt daardoor het seizoen af bij Feyenoord, zodat de Rotterdammers geen euro ontvangen voor de speler die ze zelf hebben opgeleid.

Voor Feyenoord is dat een teleurstelling, omdat de club de speler graag tussentijds had verkocht om op die manier nog een transfersom te ontvangen.

Kelvin Leerdam is bezig aan zijn vijfde seizoen bij Feyenoord. Hij debuteerde in het seizoen 2008/09 tegen FC Twente. In 96 competitiewedstrijden maakte hij vijf goals.
(Martijn Krabbendam)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 januari 2013 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 14 januari 2013 - 16:04   quote  deeplink  
We zijn hem kwijt d:-))
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 14 januari 2013 - 16:06   quote  deeplink  
Stuur 'm meteen morgen maar naar Excelsior, kan ie daar tot 1 juli ballen.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 14 januari 2013 - 16:07   quote  deeplink  
Hahaha die lul naar Fiettas, wou wat een verbetering. Ik zal lachen als ie ook daar op de bank terecht komt .........
van geil
 van geil - maandag 14 januari 2013 - 16:07   quote  deeplink  
maar ik begrijp t niet helemaal...
had m laten gaan per direct..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 14 januari 2013 - 16:07   quote  deeplink  
Voor de rest van het seizoen de kleedkamers en de douche ruimtes schoon laten maken..

Dat we er niks meer. Voor krijgen is erg jammer..
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 14 januari 2013 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 januari 2013 - 16:06 schreef FR-Henk het volgende:
Stuur 'm meteen morgen maar naar Excelsior, kan ie daar tot 1 juli ballen.
Prima idee, nee de rest van het seizoen alleen met het 2de laten trainen . Geen enkele wedstrijd meer laten spelen ....... Niet in het eerste en ook niet bij de beloftes
van geil
 van geil - maandag 14 januari 2013 - 16:09   quote  deeplink  
dat we hem nog moeten betalen is veel erger.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 14 januari 2013 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 januari 2013 - 16:07 schreef van geil het volgende:
maar ik begrijp t niet helemaal...
had m laten gaan per direct..
Nee niet voor niks! Laat hem dan maar alleen lekker trainen
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 14 januari 2013 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 januari 2013 - 16:09 schreef van geil het volgende:
dat we hem nog moeten betalen is veel erger.
Ja maar contract is contract ..... niks aan te doen !!
van geil
 van geil - maandag 14 januari 2013 - 16:10   quote  deeplink  
ik vind t niet sjiek......
maar ja.
Stylzz
 Stylzz - maandag 14 januari 2013 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 januari 2013 - 16:07 schreef van geil het volgende:
maar ik begrijp t niet helemaal...
had m laten gaan per direct..
Moet Vitesse wel willen natuurlijk.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 14 januari 2013 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 januari 2013 - 16:14 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Moet Vitesse wel willen natuurlijk.
Natuurlijk niet, dat kost geld .... en misschien wou Leerdam niet om Feyenoord dwars te zitten en zodoende geen geld oplevert
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 14 januari 2013 - 16:16   quote  deeplink  
Dus...Excelsior blij maken.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 14 januari 2013 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 januari 2013 - 16:16 schreef FR-Henk het volgende:
Dus...Excelsior blij maken.
Te veel lol voor hem . Laat hem lekker alleen trainen met de reserves en verder geen enkele wedstrijd laten spelen. En elke thuiswedstrijd op de tribune .... kunnen we hem mooi toe juichen
van geil
 van geil - maandag 14 januari 2013 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 januari 2013 - 16:14 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Moet Vitesse wel willen natuurlijk.
voor alleen loonkosten,,,denk t wel...

hij wordt natuurlijk n veel mindere voetballer nu hij zo lang niet speelt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5146
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: het officiële Feyenoord overlopers topic...Ebicilio Wijnaldum Rekik Bruma Leerdam van La Parra en Castaignos Fer topic









0.0201740