|
|
eko-sporter
|
|
|
quote:Op woensdag 21 november 2012 - 11:56 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ik snap er ook niets van, nu heeft Vitesse zich ook al gemeld, zou het komen omdat ie transfervrij is straks.. Kelvin is een voorbeeldige prof. Hij is op meerdere plaatsen inzetbaar, betrouwbaar en kan mogelijk nog groeien als voetballer. Dus helemaal niet gek dat meedere clubs belangstelling tonen. Natuurlijk speelt daarbij ook een rol dat hij of voor weinig (winter) of transvervrij kan vertrekken.
Wellicht wil hij wel weg bij Feyenoord omdat een deel van de supporters hem maar niet serieus wil nemen als voetballer, ondanks zijn voorbeeldige staat van dienst voor onze club.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 november 2012 door eko-sporter -- |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Als het echt waar is dat Vitesse ook belangstelling heeft dan zeg ik ga naar Viteese. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 21 november 2012 - 15:42 schreef eko-sporter het volgende:[..] Kelvin is een voorbeeldige prof. Hij is op meerdere plaatsen inzetbaar, betrouwbaar en kan mogelijk nog groeien als voetballer. Dus helemaal niet gek dat meedere clubs belangstelling tonen. Natuurlijk speelt daarbij ook een rol dat hij of voor weinig (winter) of transvervrij kan vertrekken. Wellicht wil hij wel weg bij Feyenoord omdat een deel van de supporters hem maar niet serieus wil nemen als voetballer, ondanks zijn voorbeeldige staat van dienst voor onze club. Kan ik redelijk ver mee mee gaan eko maar ik bedoelde eigenlijk te vragen van hoe kan het nou dat Feyenoord die interesse niet heeft dan als de 'topclubs' wel die interesse hebben..had Feyenoord dit niet 1 of 2 jaar eerder moeten doen misschien, je manouvreerd door te lang te wachten Kelvin in een betere onderhanlingspositie..hij kan bij andere clubs meer geld verdienen dan bij ons en dus blijkt zijn hart ineens helemaal niet zo roodwit te zijn.. |
|
|
|
|
eko-sporter
|
|
|
quote:Op donderdag 22 november 2012 - 00:56 schreef RenatoBos het volgende:[..] Kan ik redelijk ver mee mee gaan eko maar ik bedoelde eigenlijk te vragen van hoe kan het nou dat Feyenoord die interesse niet heeft dan als de 'topclubs' wel die interesse hebben..had Feyenoord dit niet 1 of 2 jaar eerder moeten doen misschien, je manouvreerd door te lang te wachten Kelvin in een betere onderhanlingspositie..hij kan bij andere clubs meer geld verdienen dan bij ons en dus blijkt zijn hart ineens helemaal niet zo roodwit te zijn.. Feyenoord was twee jaar geleden niet in de financiële positie om spelers een langdurig contract voor een goed salaris aan te bieden. Er moest bezuinigd worden, hetgeen met succes gebeurt, gezien het recent jaarverslag en de financiële toekomst. Feyenoord werkt met een salarisplafond dat nationaal gezien onder de top zit. Internationaal staan we in het rechter rijtje. Meteen goed financieel beleid en door een uitstekend jeugdbeleid kruipt Feyenoord zowel financieel als sportief uit het dal. Er zullen nog een paar jaar noodgedwongen spelers verkocht moeten worden en spelers transfervrij vertrekken. Daarna zal Feyenoord hier steeds meer grip op krijgen.
In zijn algemeenheid geldt, maar dat is zo langzamerhand algemeen bekend, dat met het Bosman-arrest spelers meer beschikkingsrecht hebben gekregen. En dat is een hele goede zaak. Ook dat betekent dat er veel meer dan vroeger, spelers transfervrij zullen vertrekken. Dit geldt voor alle clubs en niet alleen voor Feyenoord.
Soms krijg ik de indruk dat wij denken dat het alleen ons overkomt dat spelers iedere keer maar weer transfervrij vertrekken. Niets is echter minder waar. Dit gebeurt ook bij andere clubs. Misschien heeft Feyenoord daar relatief gezien iets meer last van, maar dat zal met de tijd, zoals ik boven al heb toegelicht, weer in evenwicht getrokken worden. We zullen zien dat ook de transfersommen bij verkoop van spelers van Feyenoord omhoog zullen gaan.
We moeten nog twee of drie jaar geduld hebben, maar dan is de definitieve en duurzame aansluiting bij de top drie van Nederland een feit. Feyenoord is goed bezig.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 november 2012 door eko-sporter -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Ik ook lijk mij de beste optie voor hem Of misschien dat vlaar en el ahmadi een goed woordje voor m kunnen doen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 22 november 2012 - 06:04 schreef eko-sporter het volgende:[..] Feyenoord was twee jaar geleden niet in de financiële positie om spelers een langdurig contract voor een goed salaris aan te bieden. Er moest bezuinigd worden, hetgeen met succes gebeurt, gezien het recent jaarverslag en de financiële toekomst. Feyenoord werkt met een salarisplafond dat nationaal gezien onder de top zit. Internationaal staan we in het rechter rijtje. Meteen goed financieel beleid en door een uitstekend jeugdbeleid kruipt Feyenoord zowel financieel als sportief uit het dal. Er zullen nog een paar jaar noodgedwongen spelers verkocht moeten worden en spelers transfervrij vertrekken. Daarna zal Feyenoord hier steeds meer grip op krijgen. In zijn algemeenheid geldt, maar dat is zo langzamerhand algemeen bekend, dat met het Bosman-arrest spelers meer beschikkingsrecht hebben gekregen. En dat is een hele goede zaak. Ook dat betekent dat er veel meer dan vroeger, spelers transfervrij zullen vertrekken. Dit geldt voor alle clubs en niet alleen voor Feyenoord. Soms krijg ik de indruk dat wij denken dat het alleen ons overkomt dat spelers iedere keer maar weer transfervrij vertrekken. Niets is echter minder waar. Dit gebeurt ook bij andere clubs. Misschien heeft Feyenoord daar relatief gezien iets meer last van, maar dat zal met de tijd, zoals ik boven al heb toegelicht, weer in evenwicht getrokken worden. We zullen zien dat ook de transfersommen bij verkoop van spelers van Feyenoord omhoog zullen gaan. We moeten nog twee of drie jaar geduld hebben, maar dan is de definitieve en duurzame aansluiting bij de top drie van Nederland een feit. Feyenoord is goed bezig. mooie uitleg! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 22 november 2012 - 06:04 schreef eko-sporter het volgende:[..] Feyenoord was twee jaar geleden niet in de financiële positie om spelers een langdurig contract voor een goed salaris aan te bieden. Er moest bezuinigd worden, hetgeen met succes gebeurt, gezien het recent jaarverslag en de financiële toekomst. Feyenoord werkt met een salarisplafond dat nationaal gezien onder de top zit. Internationaal staan we in het rechter rijtje. Meteen goed financieel beleid en door een uitstekend jeugdbeleid kruipt Feyenoord zowel financieel als sportief uit het dal. Er zullen nog een paar jaar noodgedwongen spelers verkocht moeten worden en spelers transfervrij vertrekken. Daarna zal Feyenoord hier steeds meer grip op krijgen. In zijn algemeenheid geldt, maar dat is zo langzamerhand algemeen bekend, dat met het Bosman-arrest spelers meer beschikkingsrecht hebben gekregen. En dat is een hele goede zaak. Ook dat betekent dat er veel meer dan vroeger, spelers transfervrij zullen vertrekken. Dit geldt voor alle clubs en niet alleen voor Feyenoord. Soms krijg ik de indruk dat wij denken dat het alleen ons overkomt dat spelers iedere keer maar weer transfervrij vertrekken. Niets is echter minder waar. Dit gebeurt ook bij andere clubs. Misschien heeft Feyenoord daar relatief gezien iets meer last van, maar dat zal met de tijd, zoals ik boven al heb toegelicht, weer in evenwicht getrokken worden. We zullen zien dat ook de transfersommen bij verkoop van spelers van Feyenoord omhoog zullen gaan. We moeten nog twee of drie jaar geduld hebben, maar dan is de definitieve en duurzame aansluiting bij de top drie van Nederland een feit. Feyenoord is goed bezig. Helder, wat je zegt sluit prima aan bij het 5-jaren plan wat Feyenoord voor ogen heeft en als ik de afgelopen twee jaar bekijk denk ik dat ze daar goed mee opweg zijn, nog ff slikken een paarvjaar en dan staan we er weer.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De Oranje-international raakte tijdens een onschuldige rondo vandaag geblesseerd in een duel met Kelvin Leerdam. Schaken kon vervolgens niet op eigen kracht het trainingsveld verlaten en werd in een auto gedragen. De ernst van de kwetsuur wordt vandaag nader onderzocht. _______ moedwillig spelers blesseren. Exit. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Roda schijnt interesse te hebben in Leerdam |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kutleerdam, natrappen noem ik dat..!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Leerdam staat voor avontuur in Duitsland of Rusland
Hoewel Kelvin Leerdam de afgelopen weken enkel in verband werd gebracht met clubs in de Nederlandse eredivisie, kan de middenvelder van Feyenoord ook een buitenlands avontuur aangaan. De speler weigerde in oktober zijn aflopende contract bij de Rotterdammers te verlengen en technisch directeur Martin van Geel hoopt zodoende deze winter nog afscheid te kunnen nemen van de multifunctionele speler om nog wat geld te vangen. Diverse clubs uit de Duitse en Russische competitie zien wel wat in de 22-jarige Leerdam, weet Voetbal International. Bron:FR12 |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Zit ie nog niet in Enschede |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Duitse voetbal lijkt me voor hem niet allerbeste optie... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: of hij gaat gratis de deur uit! Scheelt weer salaris |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Of hij moet eerst een maand gaan dansen in een nachtclub om een transfer te verdienen? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: altijd nog beter dan niets . . |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Doet ie dat niet dan? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Beter bremen dan en-schede |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Is toch een pot nat volgens vele hier .......... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
Van een hele grote bekende gehoord, Leerdam gaat niet naar de Tukkers |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Nog zo'n achterspeller ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Whatever...Als Kelvin maar goed geld opbrengt. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Wat was die slecht zeg . . . . . . . |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
dat is niet waar veel te hoog voor hem |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Er lukte werkelijk niks bij hem.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nog geen concrete interesse voor Kelvin Leerdam
Kelvin Leerdam gaf onlangs aan zijn contract niet te verlengen bij Feyenoord. Coach Ronald Koeman gaf hierna direct aan dat Leerdam niet meer op speeltijd kan rekenen. Koeman geeft spelers alleen speeltijd die toekomst hebben bij de club, zo zei hij. Feyenoord wil Leerdam dan ook deze maand nog verkopen om iets aan hem te kunnen verdienen. De geruchten gingen al dat Leerdam in de belangstelling staat van onder meer Vitesse, Twente, Wolfsburg en Werder Bremen. Echter heeft nog geen één club zich officieel gemeld bij Feyenoord voor een eventuele overname van de jonge middenvelder. Bron:Feyenoordpings |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Transfervrije Leerdam verruilt Feyenoord voor Vitesse
Kelvin Leerdam (22) tekent binnenkort een contract bij Vitesse dat vanaf 1 juli zal ingaan. De middenvelder maakt daardoor het seizoen af bij Feyenoord, zodat de Rotterdammers geen euro ontvangen voor de speler die ze zelf hebben opgeleid.
Voor Feyenoord is dat een teleurstelling, omdat de club de speler graag tussentijds had verkocht om op die manier nog een transfersom te ontvangen.
Kelvin Leerdam is bezig aan zijn vijfde seizoen bij Feyenoord. Hij debuteerde in het seizoen 2008/09 tegen FC Twente. In 96 competitiewedstrijden maakte hij vijf goals. (Martijn Krabbendam)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 januari 2013 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Stuur 'm meteen morgen maar naar Excelsior, kan ie daar tot 1 juli ballen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Hahaha die lul naar Fiettas, wou wat een verbetering. Ik zal lachen als ie ook daar op de bank terecht komt ......... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
maar ik begrijp t niet helemaal... had m laten gaan per direct.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Voor de rest van het seizoen de kleedkamers en de douche ruimtes schoon laten maken..
Dat we er niks meer. Voor krijgen is erg jammer.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Prima idee, nee de rest van het seizoen alleen met het 2de laten trainen . Geen enkele wedstrijd meer laten spelen ....... Niet in het eerste en ook niet bij de beloftes |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
dat we hem nog moeten betalen is veel erger. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Nee niet voor niks! Laat hem dan maar alleen lekker trainen |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ja maar contract is contract ..... niks aan te doen !! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik vind t niet sjiek...... maar ja. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Moet Vitesse wel willen natuurlijk. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Natuurlijk niet, dat kost geld .... en misschien wou Leerdam niet om Feyenoord dwars te zitten en zodoende geen geld oplevert |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dus...Excelsior blij maken. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Te veel lol voor hem . Laat hem lekker alleen trainen met de reserves en verder geen enkele wedstrijd laten spelen. En elke thuiswedstrijd op de tribune .... kunnen we hem mooi toe juichen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: voor alleen loonkosten,,,denk t wel...
hij wordt natuurlijk n veel mindere voetballer nu hij zo lang niet speelt. |
|
|
|